Hop til indhold

Pige i kolonihave hus....

Featured Replies

Skrevet

Hej kære brødre.. 

Håber der er nogle der kan hjælpe. :)

Jeg ved ikke om i kan huske en blondine der holdte til i et kolonihave hus ude på Amager. Virkelig flot og lækker pige og dansk pige. Det er vel ved at være en 4-5år siden jeg besøgte hende første gang. :)

Er der nogen af jer der kan huske hende? Er hun stadig aktiv? 

Skrevet

Var det hende der byttede ydelser? På AL? Hun endte med at slukke og lukke efter ubehagelig oplevelse med en her fra. 

Hvis det er hende du tænker på. :)

Skrevet
  • Author
Thai-fan72 skrev, for 21 minutter siden:

Var det hende der byttede ydelser? På AL? Hun endte med at slukke og lukke efter ubehagelig oplevelse med en her fra. 

Hvis det er hende du tænker på. :)

Hmm.. Den gang var det faste priser og ikke noget med at bytte ydelser. Så tror det ikke. 

Skrevet

Sara hed hun. Eller det var hendes working name. Jeg har ikke selv set hendes annoncer i nogle år efterhånden.

Skrevet
  • Author
McLovin skrev, for 12 minutter siden:

Sara hed hun. Eller det var hendes working name. Jeg har ikke selv set hendes annoncer i nogle år efterhånden.

Det er rigtigt.. Åååååhhh sikke tider det var i hendes selskab. :) Hun var sq en dejlig tøs den gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.