Hop til indhold
FKK4Ever

NOI Beer Bar, Soi Buakhao, Pattaya

Recommended Posts

Det er blevet lørdag aften - min sidste aften i Pattaya.

Besøget tidligere på dagen på Welcome Inn var jo en indskydelse der overhovedet ikke var i planen. Ikke desto mindre, havde jeg set nogle søde piger på de lokale barer i Soi Buakhao området og havde jo planlagt, at det skulle undersøges nærmere.

Jeg landede på en en bar uden for hotellet der vist nok hed NOI Bar eller noget i den retning. Der var kun et par enkelte gæster der sad og så så berusede ud, at jeg vist var ene om at være istand til at skelne piger fra ølflasker :-)

Det viste sig at være lukketid så pludseligt var næsten alle piger væk :o Jeg sad på en bænk udenfor og tænkte, at kunne det ikke være anderledes, så kunne jeg egentligt godt sidde her lidt og kigge på livet i gaden så jeg smuttede ind i baren efter en ekstra øl og betalte min regning.

Pigen der lukkede kom lidt efter ud og spurgte, om jeg ville hjælpe med at bugsere de 2 gamle total stive mænd ud så hun kunne lukke. Ok, det kunne jeg da godt og da de var ude rullede hun de sidste skodder ned - men jeg var nu stadig inde :P Jeg havde egentligt ikke set hende som muligt selskab, men det kom jeg da til. Hun så ikke videre Thai ud og det viste sig da også, at hun var fra Laos.

Vi sad og snakkede en times tid inde i den lukkede nar, og hun fortalte, at hendes mor oprindeligt var fra Nordvietnam og hendes far amerikansk soldat. Han havde hjulpet moderen med at flygte under krigen og de var så blevet hængende i en lille by i Laos, men han var død for mange år siden. Lidt speciel cocktail :-):|

Til min overraskelse viste hun sig at være 38 år... Fantastisk - hun havde stadig de lækreste ungpige former og noget der gennem tøjet ligne nogle gode bryster - klart større end normal Thai .

"You want company?" - Ai, den kunne jeg ikke stå for, 1000 bath og ingen barfine - for en hel nat!!!

Jeg har prøvet en del på denne tur, men det her var absolut topklasse! jeg har aldrig mødt en kvinde så naturlig og smilende i min tid som køber på markedet. Jeg plejer at sige, at GFE er en illusion - lidt ligesom Dynamo fra Discovery, men... for en kort bemærkning må jeg nok æde den igen... hvilken nat...

Efter morgenmaden hjalp hun mig med at pakke og da jeg kravlede i Taxien fik jeg et knus og "take good care of you self" og så listede hun over og åbnede baren igen.

Hun er formentlig afslutningen på mine eskapader på denne tur. Nu skal jeg til Bangkok og være sammen med nogle venner på resten af turen - som håber jeg har haft nogle hyggelige dage ved stranden i Hua-Hin i den sidste uges tid ;);) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja god tur herfra også, tilbage til Bangkok og tak for gode beretninger

her er det bare koldt.

de bedste hilsner, og fortsat god tur

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har prøvet en del på denne tur, men det her var absolut topklasse! jeg har aldrig mødt en kvinde så naturlig og smilende i min tid som køber på markedet. Jeg plejer at sige, at GFE er en illusion - lidt ligesom Dynamo fra Discovery, men... for en kort bemærkning må jeg nok æde den igen... hvilken nat...

Hej Fkk4ever!

Tak for godt læsestof i forbindelse med din Asien tur.... :)

Det glæder mig at du også har indset, at GFE på ingen måder er en Illusion. Oplevelsen ER der jo, har været der og vil altid være der.. ;)...Derfor ingen illusion om GFE.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal lige have læst op på FKK4evers tur, men lige en bemærkning til Ludvig :?:

Hvis ikke GFE er en illusion beror det på sælgers definition af egen ydelse GFE, og købers fortolkning af egen oplevelse af GFE, egen forventning til samme.

Hvis der her er fuld overensstemmelse mellem sælgers og købers forventning til GFE som ydelse, ja så er GFE vel ingen illusion, men hvis der ikke er, ja så er det mit indtryk jævnfør debattråd om samme, at GFE kan opleves som yderst kompliceret af både sælger og køber?

Ikke mindst efterfølgende, når der er sagt farvel i døren og kunden fortsætter ud i virkeligheden, stadig besat af egen fortolkning, som sælger på ingen måde kan stilles til regnskab for, sålænge hun ikke selv tilskynder til købers forstillelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Er alle hoteller i BKK og Pat. ikke "girl friendly" ? :D

Jo dyrere og finere, jo større risiko er der for at købepigen afkræves betaling. 5 stjernede hoteller som bruges af danske rejsebureauer er storslemme. Har jeg hørt fra folk, som flyttede ind på billige danske steder, selv om de havde et fint værelse, hvor det bare var besværligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... at GFE på ingen måder er en Illusion. Oplevelsen ER der jo, har været der og vil altid være der.. ;)...Derfor ingen illusion om GFE

Jeg er helt enig med Ludvig. Jeg har heller aldrig kunnet forstå, at nogen betegner GFE som en illusion. Det er jo ikke noget, man har drømt, men har deltaget i på et bevidst plan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig læsning.

Har du evt. navnene på "girl friendly" hoteller ville det være dejligt. :D

Som Stump skriver, så er stort set alle de lidt billige steder ikke noget problem.

I Bangkok boede jeg på Royal Ivory. Ingen problemer - de opfordrede til, at gæster blev registreret i reception

Hotel Asia i Bangkok - Da man kan gå direkte fra Skytrainstationen (Ratchathewi, Sukhumvit line) og ind på hotellet på 2. etage og kommer ikke i nærheden af receptionen, så de har ikke styr på hvem man har med.

I Pattaya har jeg boet på Sawadsee siam på hjørnet af soi11 og soi bukharo - det var de samme der var i receptionen morgen og aften - de kunne mit værelsesnummer udenad når jeg kom. De kiggede lidt når jeg ikke kom alene men sagde ikke noget (jeg lod gæsterne blive registreret ved receptionen)

Hotel Bella Vista på vejen mellem Beach Road Soi 7 og 8 - ingen problemer - gæster bliverr registreret.

Det eneste sted i Thailand jeg har haft problemer er for nogle år siden i Bangkok på New Road Guest House. Stedet ejes af Jysk Rejsebureau (Kilroy Travel) - de forlangte ekstra betaling (500 bath) selvom jeg havde dobbeltværelse hvor der var bestilt til 2 personer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej alle sammen

Jeg vil utrolig gerne prøve og rejse til Thailand for og prøve deres piger, altså den der danske gade som Bubber besøgte.

Men ved ikke helt hvordan og hvorledes jeg skal komme der ned, Skal jeg bare tage et fly til Bangkok og så en taxi til Pattaya ? eller hvad?

og hvad med hotellet, er det dyrt eller kan man bestille hos et dansk firma hvor man får både fly + hotel i 14 dage eller 1 uge ?

Håber i vil give et svar :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen

Jeg vil utrolig gerne prøve og rejse til Thailand for og prøve deres piger, altså den der danske gade som Bubber besøgte.

Men ved ikke helt hvordan og hvorledes jeg skal komme der ned, Skal jeg bare tage et fly til Bangkok og så en taxi til Pattaya ? eller hvad?

og hvad med hotellet, er det dyrt eller kan man bestille hos et dansk firma hvor man får både fly + hotel i 14 dage eller 1 uge ?

Håber i vil give et svar :-)

Det er såmænd ikke så svært.

Jeg tror ikke der er så mange rejseselskaber der tilbyder rejser til Pattaya, (mere Hua Hin og Phuket) så her er mit forslag:

Hvis du er first timer kan du booke et hotel på nettet, men det er altså ikke nødvendigt. Der er masser af hoteller, så det er ikke et problem at finde et. Men det er måske en god ide, så du ikke skal rende forvirret rundt. Der er hoteller i alle prisklasser. Lige fra små skumle rum til et par hundrede Baht om dagen til luksushoteller der koster en formue. Men det er jo smag og behag. Du scorer nok ikke for vildt, hvis du bor i en våd klam lejlighed :lol: (check lige om hotellet er venligt stemt over for kvindeligt besøg)

Så booker du et fly til Bangkok. Jeg plejer at flyve med Thai (direkte) og dyrest, men der er mange muligheder. Jeg gider bare ikke at sidde og vente 18 timer i en lufthavn, for at komme videre med næste fly.

Når du lander i Bangkok, kan du tage en taxa til Pattaya. (eller limousine eller bus eller splejse til en minibus sammen med andre der skal den vej)

Du kan være sikker på, at alle chauffører kender Soi Buakhao, men gaden er lang (4-5 km??) så du skal lige have en pejling på, hvor du helt specielt skal hen. På Soi Buakhao er der en side gade (Soi Diana Inn) eller (Soi LK Metro) det er nok ca. der du skal hen, for her sker der ting og sager. Og Cafe Kronborg ligger på Diana Inn hvis du søger en dansker bar, men der er sikkert flere rundt omkring.

Så skal du nok også lige tænke på at lave et budget. Selv om der er billigt, kan man altså hurtigt få fyret en formue af. Nogle kan leve for få hundrede Baht om dagen, og andre (mig?) bruger markant mere, og jeg går ikke engang på fy fy.

Håber dette kan bringe dig videre i din søgen efter lidt sjov og ballade. (husk! Det vrimler med ladyboys, så vær lige opmærksom på, at den søde "dame" måske har en indbygget overraskelse) 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen

Jeg vil utrolig gerne prøve og rejse til Thailand for og prøve deres piger, altså den der danske gade som Bubber besøgte.

Men ved ikke helt hvordan og hvorledes jeg skal komme der ned, Skal jeg bare tage et fly til Bangkok og så en taxi til Pattaya ? eller hvad?

og hvad med hotellet, er det dyrt eller kan man bestille hos et dansk firma hvor man får både fly + hotel i 14 dage eller 1 uge ?

Håber i vil give et svar :-)

Jeg har brugt den her side, da jeg skulle booke hotel på Koh Samui http://www.thaiguide.dk/hotel-thailand/ ... iland.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Til FyrfraMiddelfart:

Du får lige et link:

http://www.paradise-pattaya.com/taxi-to-pattaya.html

Midt på forsiden er der en annonce fra Mr. T, som er et privat tai og minibusfirma.

som jeg selv har brugt snesevis af gange. Annoncen har alle oplysninger. De står ved udgangen fra ankomsthallen med et skilt med dit navn på, og bærer endda din kuffert, eller smider den op i traileren. Jeg har aaaaaldrig haft dårlige erfaringer med Mr. T, og alle de faste Pattayaelskere som jeg kender, har også kun haft gode oplevelser med dem.

Hoteller, den fyr som startede denne tråd boede på et hotel som jeg anbefalede, nemlig Sawadee Siam, nogle kalder det Siam Sawadee, i Soi Boukao, som er meget centralt i Pattaya, med alt hvad du behøver indenfor rækkevidde.

Prisen er ca 35 dollars med morgenmadsbuffet og pool, og aircon. Hvis du vælger det sted, skal du booke ind som to personer, det kan du godt, hvis de spørger hvor den anden person er, så bare sig at hun kommer senere. Hvis du ikk booker ind som to personer, skal du betale hendes morgenmad. Ellers er den gratis. Sawadee kæden har både dyrere og billigere hoteller i Pattaya, bl. a. i Soi Daiana Inn.

Hvis du med den danske gade tænker på Jomtien, en forstad til Pattaya, jeg troede faktisk at den var revet ned, men der kan være tale om flere danske gader, kan du finde overnatningsværelser, ikke til andet end at sove i, til 8 dollars. Men der er rimelige værelser fra 20 dollars og op.

I Soi Postoffice som løber fra stranden og op til Second Road, findr du Restaurant Copenhagen som også har værelse, jeg har ikke været der fire fem år, men hvis de har holdt standarden, er værelserne ok. Det gode ved Copenhagen er, at du på fortovsrestauranten kan møde mange med erfaring i at begå sig i Pattaya.

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...