Hop til indhold
snois

Nysgerrigpige22 i Odense.

Recommended Posts

Hvorfor er det, at folk herinde syntes det er bedrageri hun har gang i? Bevares, det er ikke pænt gjort. Men hun lover jo kun en gåtur, og ikke andet, og siger netop hun ikke kan garantere sex. Og alle der har betalt har fået deres gåtur, som jeg læser tråden. Så hun har vel leveret som lovet.

At de liderlige mænd herinde er dumme nok til at forvente sex, når hun netop siger, det ikke er garanteret, er vel mændenes skyld? Så kan de jo bare holde sig fra alt hvad der ikke garanterer sex - så er det problem løst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 10 timer siden:

Hvorfor er det, at folk herinde syntes det er bedrageri hun har gang i? Bevares, det er ikke pænt gjort. Men hun lover jo kun en gåtur, og ikke andet, og siger netop hun ikke kan garantere sex. Og alle der har betalt har fået deres gåtur, som jeg læser tråden. Så hun har vel leveret som lovet.

At de liderlige mænd herinde er dumme nok til at forvente sex, når hun netop siger, det ikke er garanteret, er vel mændenes skyld? Så kan de jo bare holde sig fra alt hvad der ikke garanterer sex - så er det problem løst.

At mænd er liderlige og dumme nok til at hoppe på hendes numre, berettiger ikke hendes uærlige fremgangsmåde. Hun er ikke interesseret i sex overhoved med stiller det i udsigt som en mulighed. Det er ikke okay! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

...Og nu fik jeg lige et “Ej jeg ved hvem du er” ud af det blå, et down vote og en blokering fra Naboens_datter, som i følge dette Forum kører samme koncept som Ordentlig21. Er allerede træt af at have købt adgang ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, for 16 timer siden:

...Og nu fik jeg lige et “Ej jeg ved hvem du er” ud af det blå, et down vote og en blokering fra Naboens_datter, som i følge dette Forum kører samme koncept som Ordentlig21. Er allerede træt af at have købt adgang ;)

 

https://sugardaters.dk/show?alias=Naboens-datter mener du ikke hans kone/kæreste (41 år)? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Haha, nej - det var en 21-årig i Odense. Jeg kan ikke linke til profilen, fordi hun blokerede mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...