Hop til indhold

Nysgerrigpige22 i Odense.

Featured Replies

Skrevet
Liderbasse skrev, for 1 time siden:

Ordentlig21 er sikkert også hende. Yadayada, lad os mødes i aften, og så først til sidst “600 forud og så 600 mere hvis vi gør det”. Jeg blev blokeret samme sekund jeg sagde nej :lol:

https://sugardaters.dk/show?alias=Ordentlig21

Tror du har ret. Hun er meget ivrig for at mødes.

Skrevet

Hvorfor er det, at folk herinde syntes det er bedrageri hun har gang i? Bevares, det er ikke pænt gjort. Men hun lover jo kun en gåtur, og ikke andet, og siger netop hun ikke kan garantere sex. Og alle der har betalt har fået deres gåtur, som jeg læser tråden. Så hun har vel leveret som lovet.

At de liderlige mænd herinde er dumme nok til at forvente sex, når hun netop siger, det ikke er garanteret, er vel mændenes skyld? Så kan de jo bare holde sig fra alt hvad der ikke garanterer sex - så er det problem løst.

Skrevet
CJ69 skrev, for 10 timer siden:

Hvorfor er det, at folk herinde syntes det er bedrageri hun har gang i? Bevares, det er ikke pænt gjort. Men hun lover jo kun en gåtur, og ikke andet, og siger netop hun ikke kan garantere sex. Og alle der har betalt har fået deres gåtur, som jeg læser tråden. Så hun har vel leveret som lovet.

At de liderlige mænd herinde er dumme nok til at forvente sex, når hun netop siger, det ikke er garanteret, er vel mændenes skyld? Så kan de jo bare holde sig fra alt hvad der ikke garanterer sex - så er det problem løst.

At mænd er liderlige og dumme nok til at hoppe på hendes numre, berettiger ikke hendes uærlige fremgangsmåde. Hun er ikke interesseret i sex overhoved med stiller det i udsigt som en mulighed. Det er ikke okay! 

Skrevet

...Og nu fik jeg lige et “Ej jeg ved hvem du er” ud af det blå, et down vote og en blokering fra Naboens_datter, som i følge dette Forum kører samme koncept som Ordentlig21. Er allerede træt af at have købt adgang ;)

Skrevet
Liderbasse skrev, for 16 timer siden:

...Og nu fik jeg lige et “Ej jeg ved hvem du er” ud af det blå, et down vote og en blokering fra Naboens_datter, som i følge dette Forum kører samme koncept som Ordentlig21. Er allerede træt af at have købt adgang ;)

https://sugardaters.dk/show?alias=Naboens-datter mener du ikke hans kone/kæreste (41 år)? ;)

Skrevet

Haha, nej - det var en 21-årig i Odense. Jeg kan ikke linke til profilen, fordi hun blokerede mig ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.