Hop til indhold
snois

Nysgerrigpige22 i Odense.

Recommended Posts

Pigen findes på Sugardaters.dk

 

Jeg har haft fornøjelsen af at møde pigen som er smuk, sød og meget let at snakke med. Hun er spinkel og fitness trænet, så lille røv og lille barm.

Det starter med at hun har kigget en del på min profil og jeg starter samtalen. Vi skriver en del sammen og hun fortæller at hunplejer at få 600 for at mødes og yderligere 800, hvis der skal være mere. Jeg afviser at betale på forhånd. Vi aftaler at mødes og se det hele an. Da jeg så er kommet til Odense må jeg lige vente lidt på hende. Vi bliver enige om at gå en tur, men jeg skal jo lige betale de 600 først... Satset på at det kunne give mere efter gåturen, hæver jeg pengene og betaler pigen. Ca. 15 min efter ender vi hos min bil og jeg får at vide at hun er lidt for genert til at invitere mig op... :shock:. Hun siger dog at vi kan bytte tlf nummer eller skrive på mail, men den ville jeg dog lige tænke over. Jeg kører hjemad, lidt meget skuffet. Det skriver jeg til hende og hun beklager, men jeg havde jo fået at vide at hun ikke kunne garantere sex. Vi skriver nogle dage sammen og det er det samme trummerum... Kan ikke garantere sex, men sugar for at ses igen. Det ender med at jeg stopper med at betale på Sugardaters.dk, for jeg har mødt useriøse piger nok. Som et sidste forsøg, sender jeg hende mit arbejdsmobilnr og ser om hun er lidt seriøs... TADAAAAAA... Surprise... INTET hørt en uge efter. 

Hvis i ønsker at tage chancen med hende og se om i har mere held, så er i velkommen. Men det var min oplevelse med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
snois skrev, for 1 time siden:

Pigen findes på Sugardaters.dk

 

Jeg har haft fornøjelsen af at møde pigen som er smuk, sød og meget let at snakke med. Hun er spinkel og fitness trænet, så lille røv og lille barm.

Det starter med at hun har kigget en del på min profil og jeg starter samtalen. Vi skriver en del sammen og hun fortæller at hunplejer at få 600 for at mødes og yderligere 800, hvis der skal være mere. Jeg afviser at betale på forhånd. Vi aftaler at mødes og se det hele an. Da jeg så er kommet til Odense må jeg lige vente lidt på hende. Vi bliver enige om at gå en tur, men jeg skal jo lige betale de 600 først... Satset på at det kunne give mere efter gåturen, hæver jeg pengene og betaler pigen. Ca. 15 min efter ender vi hos min bil og jeg får at vide at hun er lidt for genert til at invitere mig op... :shock:. Hun siger dog at vi kan bytte tlf nummer eller skrive på mail, men den ville jeg dog lige tænke over. Jeg kører hjemad, lidt meget skuffet. Det skriver jeg til hende og hun beklager, men jeg havde jo fået at vide at hun ikke kunne garantere sex. Vi skriver nogle dage sammen og det er det samme trummerum... Kan ikke garantere sex, men sugar for at ses igen. Det ender med at jeg stopper med at betale på Sugardaters.dk, for jeg har mødt useriøse piger nok. Som et sidste forsøg, sender jeg hende mit arbejdsmobilnr og ser om hun er lidt seriøs... TADAAAAAA... Surprise... INTET hørt en uge efter. 

Hvis i ønsker at tage chancen med hende og se om i har mere held, så er i velkommen. Men det var min oplevelse med hende

Er det hende her? https://sugardaters.dk/show?alias=Nysgerrigpige22

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le grand cirque

Kært barn har mange navne;)

søde Tilde, miss dirty, nysgerrigtøs20, sugartøsen og nu nysgerrigpige22. Hun er, var og blev mit smertes barn og en af årsagerne til at jeg ikke længere er på SD. Ellers er min oplevelse den samme som din @snois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft samme oplevelse med hende og var så dum at betale 600 kr. Da vi mødtes i håb om måske mere. Men ih nej ikke lige nu men vi kunne bytte osv. Siden har kontaktet mig for at ville ses igen. Je skrev det kunne vi godt, men det blev ikke på samme måde som sidst. 

Til det svarede hun, jamen det er jo så lng tid siden, men jeg kan næsten garantere at vi ender i min lejlighed. Jeg skrev glem det. Kører ikke 200 km til Odense og tilbage igen for at blive holdt for nar. 

Nå, men den kloge narrer den mindre kloge, og hun er den kloge her. Hvis hun nu laver sådan et par tricks om dagen og drikker en cola og får 600 kr. For det, så er det jo ret så smart af hende. Vi kan vel kalde hende en moderne bedrager af mænds lillehjerner. 

Hun lokker med at mødes, men holder en for nar. Hold jer langt væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le grand cirque

Slettet

Redigeret af Le grand cirque
Slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, den 25.8.2019 at 00:38:

Har haft samme oplevelse med hende og var så dum at betale 600 kr. Da vi mødtes i håb om måske mere. Men ih nej ikke lige nu men vi kunne bytte osv. Siden har kontaktet mig for at ville ses igen. Je skrev det kunne vi godt, men det blev ikke på samme måde som sidst. 

Til det svarede hun, jamen det er jo så lng tid siden, men jeg kan næsten garantere at vi ender i min lejlighed. Jeg skrev glem det. Kører ikke 200 km til Odense og tilbage igen for at blive holdt for nar. 

Nå, men den kloge narrer den mindre kloge, og hun er den kloge her. Hvis hun nu laver sådan et par tricks om dagen og drikker en cola og får 600 kr. For det, så er det jo ret så smart af hende. Vi kan vel kalde hende en moderne bedrager af mænds lillehjerner. 

Hun lokker med at mødes, men holder en for nar. Hold jer langt væk. 

Jeg havde ellers søgt så godt jeg kunne på hende herinde, men uden held. Nu håber jeg at der bliver sat en stopper for hende ved hjælp af denne advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
detskallykkes skrev, den 25.8.2019 at 16:57:

Jeg takker for advarslen - har sparet både en lang køretur og 600 kr :)

Velbekomme.

Det snedige ved hende, er at hun faktisk er godt selskab og ser godt ud på den naturlige måde. Man fatter slet ikke mistanke før det er for sent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm finurligt at falde over denne tråd.
Fredag sidste uge aftalte jeg også et møde med hende, og fik den samme besked, at hun ville have 600 for en lille gåtur og 600 mere når vi tog op til hendes lejlighed.
Jeg var alligevel på Fyn og møder hende det aftalte sted. Lidt senere får jeg dog en sms om at hun var nødt til at aflyse på grund af en dårlig nyhed, hvilket irriterede mig når nu jeg havde overholdt min del af aftalen.
Men jeg kan se nu at jeg nok skal være glad for at hun aflyste, for ellers var jeg nok blevet 600 kr fattigere, uden at der ville ske mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft den blandede fornøjelse af at møde en ellers sød pige, men..

hun vil intet andet end have fat i dine penge ... drop hende. Søde Tilde var hendes profil 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror hun måske hedder Uni-pigen idag. Fik stort set samme historie i går, og noget med at hun havde en tvillingsøster som også var inde på SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Smooth skrev, den 8.12.2019 at 22:13:

Tror hun måske hedder Uni-pigen idag. Fik stort set samme historie i går, og noget med at hun havde en tvillingsøster som også var inde på SD.

Kan bekræfte at hun nu hedder Uni-pigen og det hele lugter af bevist svindel 

https://sugardaters.dk/show?alias=Uni-Pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også kontakt med Uni-pigen på sugardaters. Har også fået historien om tvillingen. Hun lader til at være ret sød, men fik pludselig sin profil lukket i går aftes, så hele vores kommunikation og hendes profil forsvandt. I morges var hun dog på banen igen, med en ny besked om at hun intet havde gjort forkert og support havde genåbnet hendes konto. Nogen havde sikkert anmeldt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, den 13.12.2019 at 01:33:

Jeg har også kontakt med Uni-pigen på sugardaters. Har også fået historien om tvillingen. Hun lader til at være ret sød, men fik pludselig sin profil lukket i går aftes, så hele vores kommunikation og hendes profil forsvandt. I morges var hun dog på banen igen, med en ny besked om at hun intet havde gjort forkert og support havde genåbnet hendes konto. Nogen havde sikkert anmeldt hende.

Jeg og sikkert mange andre har anmeldt hende. Og jeg opfodrer til at alle anmelder hende for det er ren svindel det hun har gang i

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, den 25/8/2019 at 00:38:

Har haft samme oplevelse med hende og var så dum at betale 600 kr. Da vi mødtes i håb om måske mere. Men ih nej ikke lige nu men vi kunne bytte osv. Siden har kontaktet mig for at ville ses igen. Je skrev det kunne vi godt, men det blev ikke på samme måde som sidst. 

Til det svarede hun, jamen det er jo så lng tid siden, men jeg kan næsten garantere at vi ender i min lejlighed. Jeg skrev glem det. Kører ikke 200 km til Odense og tilbage igen for at blive holdt for nar. 

Nå, men den kloge narrer den mindre kloge, og hun er den kloge her. Hvis hun nu laver sådan et par tricks om dagen og drikker en cola og får 600 kr. For det, så er det jo ret så smart af hende. Vi kan vel kalde hende en moderne bedrager af mænds lillehjerner. 

Hun lokker med at mødes, men holder en for nar. Hold jer langt væk. 

Det er vist dig, der har misforstået konceptet.

det er jo netop forskellen på sugardating og gængs prostitution. Du betaler for hendes selskab og er kemiender, kan det evt udvikle sig til noget seksuelt. Lyder som om du bør holde dig til bordelbesøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 9 timer siden:

Jeg og sikkert mange andre har anmeldt hende. Og jeg opfodrer til at alle anmelder hende for det er ren svindel det hun har gang i

 

Hvilkensvindel. Det er sugardating :) du betaler for en date/kemimøde med hende. 

I virker max sympatiske, drenge :-s

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, den 16.12.2019 at 10:27:

Hvilkensvindel. Det er sugardating :) du betaler for en date/kemimøde med hende. 

I virker max sympatiske, drenge :-s

Det er ren svindel, hun opretter optil flere forskellige profiler og efter noget tid er hun begyndt at bruge den undskyldning, med en tvillingesøster, for at folk ikke ser en trend med at alle profiler er hende. Samme person som beder om kemimøde penge 600,- og 800,- hvis man går videre til sex, hvilket hun ikke gør, absolut ingen intention har at have med nogen. Hun vil kun tjene kaffepenge. Er sikkert ikke strafbart svindel. Men SD burde spore IP adressen på alle hendes profiler, for det er ikke lovligt. Desuden ødelægger hun det for de andre som kræver kemimøde penge som har gode intentioner om at bruge et kemimøde til at finde sin kommende daddy. 

Redigeret af Smooth

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Ordentlig21 er sikkert også hende. Yadayada, lad os mødes i aften, og så først til sidst “600 forud og så 600 mere hvis vi gør det”. Jeg blev blokeret samme sekund jeg sagde nej :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...