Hop til indhold
intim-massage-Sara

Hvordan bliver man moderator ?

Recommended Posts

Som overskriften siger, hvordan bliver man moderator ?

Er der bestemte kriterier for at man bliver godkendt ?

Mødes man ansigt til ansigt med moderatorerne på et kontor ?

Skal der bevises personlige oplysninger, som bliver mailet, så der er styr på hvem de forskellige moderatorer er !

Så enhver fra gaden ikke kan blive moderator, her tænker jeg på glædepigernes sikkerhed.

Knus massage-sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvorfor skulle vores sikkerhed være i fare? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer.

Ja altså skulle jeg gætte. Så, er det Administrator der fuldt ud bestemmer, hvem der skal være i teamet.Da, han  han ejer EG.

Og ikke mindst udnævner dem, han vil have. Hvordan, han udvælger eller finder de personer. Kan jeg ikke svare på. Men det,kan Administrator nok. svare på. Hvis, han har lyst til, at udtale sig om det.

Christina ssbbw skrev, for 14 minutter siden:

Hvorfor skulle vores sikkerhed være i fare? 

Et tænkt eks. Dvs. Det er ingen anklager. 

Men lad os sige, at Administrator, vælger en til teamet. Og, han modtager en del personlige oplysninger om en given GP F.eks dig @Christina ssbbw. Og, han så ikke kan holde sin mund, hvad du fortæller ham.. Og snakker med venner om det, eller nævner sine oplysninger på andre sites. Ja så, kan sikkerheden både for dig og kunden være kompromitteret. Der, har jo gennem tiderne herinde, været mærkelige hændelser. Hvor i det tænkte eks. Kunne være en moderator, har fået en meget personlig viden. om nogen. Så kunne den bruges. Og ja da det kun er Administrator der kender identiteten på moderatorerne (går jeg ud fra) Så skal man nok være varsomt, hvad man ville fortælle i det tænkte eks. Men igen. Da det er et tænkt eks. Så kunne det være sådan, at sikkerheden KUNNE, være i fare.

God tirsdag derude.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, 1 time siden:

 

Så enhver fra gaden ikke kan blive moderator, her tænker jeg på glædepigernes sikkerhed.

 

Uagtet hvem der er moderatorer og hvordan man ellers selv bruger EG, så gælder den gode gamle reglen "Vil man holde sin identitet skjult, så udlad at fortælle den nogen".  På et site som denne vil der altid være en slags "bag-debat", altså folk der via PM´er deler oplysninger omkring dit og dat, eller mødes over en kop øl og udveksler diverse informationer.   Det er der ikke noget fikumdik i, der foregår alle steder, på vores arbejdspladser i vores sociale netværk osv.  

Så.....hvis man ikke ønsker at løbe en risiko, så er man også nødt til at ligge et snit for, hvad man oplyser til andre mennesker.  I øvrigt er det mit indtryk, at man er særligt omhyggelig når der udvælges nye moderatorer.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kanonkongen skrev, for 23 minutter siden:

Hej med jer.

Ja altså skulle jeg gætte. Så, er det Administrator der fuldt ud bestemmer, hvem der skal være i teamet.Da, han  han ejer EG.

Og ikke mindst udnævner dem, han vil have. Hvordan, han udvælger eller finder de personer. Kan jeg ikke svare på. Men det,kan Administrator nok. svare på. Hvis, han har lyst til, at udtale sig om det.

Et tænkt eks. Dvs. Det er ingen anklager. 

Men lad os sige, at Administrator, vælger en til teamet. Og, han modtager en del personlige oplysninger om en given GP F.eks dig @Christina ssbbw. Og, han så ikke kan holde sin mund, hvad du fortæller ham.. Og snakker med venner om det, eller nævner sine oplysninger på andre sites. Ja så, kan sikkerheden både for dig og kunden være kompromitteret. Der, har jo gennem tiderne herinde, været mærkelige hændelser. Hvor i det tænkte eks. Kunne være en moderator, har fået en meget personlig viden. om nogen. Så kunne den bruges. Og ja da det kun er Administrator der kender identiteten på moderatorerne (går jeg ud fra) Så skal man nok være varsomt, hvad man ville fortælle i det tænkte eks. Men igen. Da det er et tænkt eks. Så kunne det være sådan, at sikkerheden KUNNE, være i fare.

God tirsdag derude.

KK

Jeg har ikke givet nogle personlige oplysninger for at blive medlem af forummet. Hvis nogle vælger at give personlige oplysninger i pb, så vælger de det jo selv. Og så kan det lige så godt være den person det er skrevet til som sladrer videre, som det kan være en admin/ordstyrer. Så som @TheVoice skriver, så lad være med at fortælle noget til nogle, hvis du ikke vil afsløres (forkortet meget ned). :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Jeg har ikke givet nogle personlige oplysninger for at blive medlem af forummet. Hvis nogle vælger at give personlige oplysninger i pb, så vælger de det jo selv. Og så kan det lige så godt være den person det er skrevet til som sladrer videre, som det kan være en admin/ordstyrer. Så som @TheVoice skriver, så lad være med at fortælle noget til nogle, hvis du ikke vil afsløres (forkortet meget ned). :)

Det siger, jeg heller ikke du, har. Da det, var et tænkt eks. Men enig i, at man bestemmer jo selv, hvor meget og til hvem. Man fortæller ting. Og hvem, man stoler på. Som, jeg skriver i mit skriv du citere..  Alle, kan jo herinde i reglen være Moderator. Men kun en der bestemmer hvem. Og det er jo Administrator. 

Godaften

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg forstår heller ikke hvorfor vores sikkerhed skulle være mere i fare end mændenes? Den eneste jeg indtil nu har oplevet der har haft problemer med admin, er en hvis herre der elsker at skrive mails og svine os gp'er til. Ham der gerne opretter mail adresser med medlemmers navne. Han har flere gange prøvet at overbevise mig om at admin er en "slem" person. Men når man spørger ind til hvad admin har gjort, så får man intet svar der giver mening. Så sviner han ham bare til. Så jeg håber ikke @intim-massage-Sara lytter til ham, og det er derfor hun pludselig spørger ind til det? 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis man oplyser personlige ting i private beskeder til hinanden, kan det misbruges og det gælder jo alle steder i den digitale verden, men jeg oplyser ikke private ting, så det er ikke det jeg henviser til...

Glædepigers sikkerhed er mere i fare end mændenes, når det gælder de piger som er betalende, hvor man oplyser konto nr. Osv... 

Jeg har dog aldrig oplevet problemer med moderator, det virker bestemt som om, der sidder kompetente mennesker bag teamet.

Nej jeg lytter bestemt ikke til ham den "berømte b-arnerøv" han har valgt ikke at genere mig pr. Sms og HVORFOR ikke mon ! Fordi han kan være ham it storkeren jeg har kendt og han vinder ikke en verbal krig.

Men han er et it geni, han kan lave spoofing og har styr på sin tlf liste af piger. Mon det er den samme mand som har it storket mig og andre piger.

Ja moderatorerne kan være hvem som helst, men jeg er spændt på, om inden man bliver godkendt som moderator, om man skal oplyse/bevise personlige oplysninger, for jeg har navn og adresse på ham it storkeren, så bliver han afsløret.

Der er bare sket underlige ting den seneste tid...

Jeg har haft en tlf samtale med en glædespige som er aktiv her på eroguide og hun fortalte, at en kunde har generet hende i det offentlige debat og i private beskeder, men da hun ville kopiere beskederne som bevis så vupti var de blevet slettet, så hvordan kan det mon ske, hvis man ikke er en fra moderator !!!

Et andet eksempel er, at en anden pige har fortalt, at en 3 person deltager i samtalen udover hende selv og med gæsten hun skriver sammen med, så hvem er den 3 person som gemmer sig bag en mail adresse...

Så derfor er mit spørgsmål, hvordan bliver man moderator ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@intim-massage-Sara Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg læste dit svar. Ham jeg hentyder til er absolut ikke et it geni. Jeg tror faktisk ikke han er god til noget som helst andet end at være stædig (siden han bliver ved med at kæmpe sin kamp mod os der annoncerer på AL). Men jeg er glad for du ikke lytter til ham. :) 

Jeg havde ikke tænkt på det med betaling, da jeg ikke selv betaler herinde.

Ang pb'er så mener jeg man kan smide folk ud af en samtale, og så kan de ikke læse beskederne mere. Så mon ikke det er det der er sket? Og man kan vælge at invitere flere ind i en samtale. Så det er vel derfor der er en tredje i samtalen med den anden pige. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
intim-massage-Sara skrev, for 6 minutter siden:

Ja måske kan Bjarne være en iblandt moderator ! 

Hvis han var det, så havde han ikke behøvet gå til datatilsynet for at få slettet alt om sig selv herinde. Så det er han selvfølgelig ikke. Den konspirationsteori behøver du ikke sætte i hovedet på andre. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 24 minutter siden:

Hvis han var det, så havde han ikke behøvet gå til datatilsynet for at få slettet alt om sig selv herinde. Så det er han selvfølgelig ikke. Den konspirationsteori behøver du ikke sætte i hovedet på andre. :lol:

Jeg skriver ingen steder, at Bjarne ER blandt moderator, jeg skriver måske. 

Bjarne er trods alt ikke så dum at afsløre sig selv ved at fjerne de indlæg der er skrevet om ham. 

Bjarne kan lave spoofing, ved du hvad det er ? Så helt dum er han ikke.

Der er foregået ting som du ikke kender alt til og jeg har kendt en it storket som muligvis kan være Bjarne, der er mange fællestræk.

Min tråd var blot oprettet for at spørge moderator, hvad der skal til for at man kan blive moderator, men så drejer du det hen til i sidste ende om Bjarne og at vil gøre mig som en dum blondine overfor andre. Du udstiller dig selv som usympatisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

@intim-massage-Sara Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg læste dit svar. Ham jeg hentyder til er absolut ikke et it geni. Jeg tror faktisk ikke han er god til noget som helst andet end at være stædig (siden han bliver ved med at kæmpe sin kamp mod os der annoncerer på AL). Men jeg er glad for du ikke lytter til ham. :) 

Jeg havde ikke tænkt på det med betaling, da jeg ikke selv betaler herinde.

Ang pb'er så mener jeg man kan smide folk ud af en samtale, og så kan de ikke læse beskederne mere. Så mon ikke det er det der er sket? Og man kan vælge at invitere flere ind i en samtale. Så det er vel derfor der er en tredje i samtalen med den anden pige. :)

Nej hende jeg har snakket med har ikke smidt manden ud af en samtale, det var inde i en privat samtale og de svine beskeder hin ville bruge var pludselig slettet ud af den blå luft, altså mente hun at det har ham hun skrev med gjort.

Den anden pige som hvor der inde i privat beskeder var der ingen kommentarer fra den 3 person, kun en mailadresse på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
intim-massage-Sara skrev, for 3 minutter siden:

Nej hende jeg har snakket med har ikke smidt manden ud af en samtale, det var inde i en privat samtale og de svine beskeder hin ville bruge var pludselig slettet ud af den blå luft, altså mente hun at det har ham hun skrev med gjort.

Den anden pige som hvor der inde i privat beskeder var der ingen kommentarer fra den 3 person, kun en mailadresse på.

Hvis manden har oprettet pb'en, så kan han vælge at smide hende ud af den. 

Nu ved vi ikke hvor den mail adresse har stået i pb'erne, men mon ikke kvinden får et svar, hvis hun henvender sig til admin, så de kan se på det? 

Resten vælger jeg ikke at kommentere. Og jeg må hellere trække mig fra tråden. Du må have en god aften Sara. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

@intim-massage-Sara Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg læste dit svar. Ham jeg hentyder til er absolut ikke et it geni. Jeg tror faktisk ikke han er god til noget som helst andet end at være stædig (siden han bliver ved med at kæmpe sin kamp mod os der annoncerer på AL). Men jeg er glad for du ikke lytter til ham. :) 

Jeg havde ikke tænkt på det med betaling, da jeg ikke selv betaler herinde.

Ang pb'er så mener jeg man kan smide folk ud af en samtale, og så kan de ikke læse beskederne mere. Så mon ikke det er det der er sket? Og man kan vælge at invitere flere ind i en samtale. Så det er vel derfor der er en tredje i samtalen med den anden pige. :)

Du har ikke forstået det jeg har skrevet. 

Hvis Bjarne ikke var et it geni, hvorfor er han så ikke blevet afsløret endnu. Han har Selvfølgelig VPN på sin tlf eller pc for andre ikke kan spore hans ip adresse ik. Så grin du bare videre.... Jeg bliver sjovt nok ikke svinet til af Bjarne, nok fordi han er ham it storkeren jeg kender.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Hvis manden har oprettet pb'en, så kan han vælge at smide hende ud af den. 

Nu ved vi ikke hvor den mail adresse har stået i pb'erne, men mon ikke kvinden får et svar, hvis hun henvender sig til admin, så de kan se på det? 

Resten vælger jeg ikke at kommentere. Og jeg må hellere trække mig fra tråden. Du må have en god aften Sara. :)

Jeg ved ikke præcis alle detaljer om hvem der har oprettet pb, men jeg ved at det er en kvik pige, som aldrig har oplevet noget lign. Før, så det må moderator kunne svare på, om andre kan slette ens samtaler inde i ens private samtaler, hvilket jeg ikke vil mene.

Den anden pige har henvendt sig til moderator.

Klogt/fornuftigt af dig, at trække dig fra tråden nu. En ting er at du gerne vil debattere og finde ud af hvordan tingene forholder sig, en anden ting er, at du gerne vil fremstille mig som værende dum, fordi du i vores snak i tlf for længe siden, fordi du ville have ret i alle dine antagelser. Jeg prøvede på at hjælpe dig, men du blev mopset og så gik det helt galt. 

Jeg har været herinde i mange år efterhånden og jeg er aldrig kommet i konflikt med nogen, men jeg finder mig ikke i, at du offentlig skal udstille mig til at være dum, så fortæller jeg åbenlyst alle hvad det handler om. Du har været medvirken til at køre debatten af sporet og fået en negativ drejning. Så jeg frabeder dig ikke mere at kommentere på mine indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt det person fnidder i er ved at have gang i, kan i tage på pm. 

Admin er gjort opmærksom på tråden. Jeg kunne godt have min tvivl om han vil fortælle hvordan han udvælger sine moderatorer, men kan jo ske i har en heldig dag :) 

Overordnet set, så hvis i ikke har tillid til hvordan vi moderatorer holder styr på børnehaven, så står det jo jer alle frit for om i vil være på EG. 

Det er ikke ret meget fortrolig person data vi kommer i besiddelse af. Jeg tror faktisk ikke der har været noget i den tid jeg har været moderator, men jeg er ret sikker på at skulle der komme noget, som vi moderatorer ikke behandler med den yderste diskretion, så er jeg ret sikker på at vi ikke er moderatorer ret meget længere!

I må tage den med Admin, hvis der mere i absolut vil vide. 

Og opfør jer så ordentligt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 34 minutter siden:

Hvis manden har oprettet pb'en, så kan han vælge at smide hende ud af den. 

Nu ved vi ikke hvor den mail adresse har stået i pb'erne, men mon ikke kvinden får et svar, hvis hun henvender sig til admin, så de kan se på det? 

Resten vælger jeg ikke at kommentere. Og jeg må hellere trække mig fra tråden. Du må have en god aften Sara. :)

I lyserøde er da interessante...folk vil snappe med jer døgnet rundt, være jeres kæreste kun pga., jeres hverv, og alt muligt andet :) og I er hovedløse profiler, med et navne alias :lol: man kan også være interessant, af negative grunde desværre... 

Generelt skal man da ikke skrive hvad som helst. Hverken her i forum eller PM / PB. Alt data bliver jo gemt og admin har som ejer adgang til alt der skrives. ( sådan er der vist på alle forums / internet sider ). 

Moderatorerne har forhåbentligt kun begrænset adgang, eller periodisk adgang... 

Jeg har dog engang skrevet en PM, til en mandlig bekendt herinde, men det var en lyserød som svarede, og hun forstod selvfølgelig intet af hvad jeg havde skrevet, da hun jo ikke kendte til den forudgående samtale... Så teknik er ikke ufejlbarlig... !! 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, for 10 minutter siden:

Alt det person fnidder i er ved at have gang i, kan i tage på pm. 

Admin er gjort opmærksom på tråden. Jeg kunne godt have min tvivl om han vil fortælle hvordan han udvælger sine moderatorer, men kan jo ske i har en heldig dag :) 

Overordnet set, så hvis i ikke har tillid til hvordan vi moderatorer holder styr på børnehaven, så står det jo jer alle frit for om i vil være på EG. 

Det er ikke ret meget fortrolig person data vi kommer i besiddelse af. Jeg tror faktisk ikke der har været noget i den tid jeg har været moderator, men jeg er ret sikker på at skulle der komme noget, som vi moderatorer ikke behandler med den yderste diskretion, så er jeg ret sikker på at vi ikke er moderatorer ret meget længere!

I må tage den med Admin, hvis der mere i absolut vil vide. 

Og opfør jer så ordentligt :) 

Jeg har ingen steder skrevet, at jeg ikke har tillid til moderator, jeg har faktisk skrevet, at moderator virker som kompetente mennesker, så hvorfor skriver du det ?

En ting er, at der til sidst er gået børnehave i debatten og du fornuftigt nok stopper debatten, men derfra, så er der ingen som har givet udtryk for ikke at vil være her mere !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ingen steder skrevet, at jeg ikke har tillid til moderator, jeg har faktisk skrevet, at moderator virker som kompetente mennesker, så hvorfor skriver du det ?

En ting er, at der til sidst er gået børnehave i debatten og du fornuftigt nok stopper debatten, men derfra, så er der ingen som har givet udtryk for ikke at vil være her mere !!!

Mit indlæg var ikke henvendt specifikt til dig, men bare en overordnet kommentar. 

Jeg har ikke stoppet debatten, men bare lige rettet den retning den var ved at udvikle sig i. 

Fortsat go debat og aften :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, for 4 minutter siden:

Mit indlæg var ikke henvendt specifikt til dig, men bare en overordnet kommentar. 

Jeg har ikke stoppet debatten, men bare lige rettet den retning den var ved at udvikle sig i. 

Fortsat go debat og aften :) 

Ok.

Har mistet lysten til at debattere mere, da den har fået en negativ drejning, som jeg ikke har lyst til at bøvle med at få på rette spor igen. Tak - også god aften til dig og alle andre herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg tænker nogle gange, det kunne være rart med en pige som moderator.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...