Hop til indhold
Puta

21 årig dansk studine på snap - emmamissen98

Recommended Posts

@F. Underwood Vi er altså ikke lavet af træ, selvfølgelig kan vi blive liderlige, naturligt våde, få orgasme, være glade for vores gæster osv. Jeg siger ikke, at det sker med alle, men at det sagtens kan ske. 

Mht. glidecreme, så er det en supersmart måde at passe på sin skede på, kondomer slider. Og mht at blive våd, så bliver ikke alle lige våde, ligesom det kan variere for den enkelte hvor våd man bliver både på dagen og efter hvor i cyklus man er.

Undskyld for afsporing. 

Venligst Liv - der elsker sit job

Del dette indlæg


Link til indlæg
F. Underwood skrev, for 21 timer siden:

@Bebop- Det var ikke intentionen at tale ned til nogen og beklager og mit indlæg er nok lidt kynisk, men når en pige har 10-12 kunder på en dag og to vagter om ugen så bliver hun ikke våd når den kunde nummer 12 knalder hende grundigt. Sådan er det uanset komplekse spilleregler. Hun bruger glidecreme og det gør hovedparten af piger jo altid. Talte med en af de erfarne læger på Bispebjerg, der tjekker piger og kunder for kønssygdomme og hun forklarede mig at alle pigerne bruger glidecreme altid da de simpelthen ikke kan blive våde 12 gange på en dag og derefter igen 2 dage senere og oven i købet uge ind og uge ud år efter år. Det er sexfabrik arbejde og nogen er gode til det, men de bruger altså smøremiddel. Du kan garanteret finde undtagelser hos piger der arbejder meget lidt, men helt generelt er det ikke lysten , der driver værket. Jeg talte med en toppige, der på et tidspunkt i et ærligt øjeblik fortalte mig at hendes rekord på en heldagsvagt var 25 kunder! Lige der forstod jeg at jeg blot var en blandt mange mange kunder. 

 

Du har ikke overvejet, at prøve at besøge nogle GP´er med et lavere aktivitetsniveau ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
F. Underwood skrev, for 2 timer siden:

Kære Helene

Jo rigtig mange demonstrerer faktisk lystig på facebook og trustpilot etc  i forhold hvad forskellige køb giver eller ikke giver af forskellige glæder og i hvilket omfang nogle kunder og leverandører der oversælger/anbefaler. 

Ja det er formodninger, men baseret på samtaler med læger og en del piger og så har jeg dertil læst rigtig mange artikler om prostitution i gennem mange år.

Bemærk dog venligst at jeg ikke citerer typer som Tanja Rahm og Anne Grete Bjarup Riis eller mange af de tidligere piger som jo ikke taler om mangel på lyst. Deres udlægning er jo at nærmest alle piger væmmes ved deres kunder og hader hvert sekund når der er gået et stykke tid. Jeg hører ikke til den fløj men erkender at sexkøb er noget specielt og ikke altid uproblematisk. Det (du) kan ikke sammenlignes med køb af en stol :-)

gyldne “regler”

1. Man skal behandle pigen med respekt og acceptere at prositution er et svært servicefag og ubetinget acceptere pigens grænser. 

2. Det er sex for penge og der skal ikke leges far, mor og børn eller kæreste.

3. Lad være med at prutte om prisen

4. Lad være med at tilbede pigen, men hav respekt for dig selv

Forestiller mig, at du kigger ind i spejlet og forklarer dig selv, hvordan du har gennemskuet det hele, som en kopi af Frank's skuespil, mens du formulerer dine bulletin'er ...men hvorfor dog citerer Bjarne Riis?? vi ved dog alle, han til sidst indrømmede sit brøde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F. Underwood

Kære Helene

Vi misforstår altså hinanden. Jeg taler om Anne-Grethe Bjarup Riis som verbalt overfaldt Susanne Møller, der var talskvinde fra SIO og på modbydelig vis blev overfuset og dummet ud af AGBR i God Aften Danmark. Et meget omtalt klip på det tidspunkt. Jeg var faktisk ikke ude på nogen snedige finter. 

@ the Voice

Vedr. at finde nogen med lavere aktivitetsniveau så har jeg i stedet valgt at stoppe helt med GP besøg, hvilket tilsidst endte med at være løsningen for mig helt personligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tyrion
Varmemester skrev, for 12 minutter siden:

Ser ud til at jeg skal en tur forbi hende til en lille trekant som hun havde lavet en afstemning om.. :P

Skal nok komme med en opfølgning. :lol:

Lyder frækt, så følger jeg på snap.. :)

god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrion skrev, for 32 minutter siden:

Lyder frækt, så følger jeg på snap.. :)

god fornøjelse

Ååååhhh nej da.. :lol: Må ta gaffaen med når jeg kan dække mine tusser.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tyrion
Varmemester skrev, for 43 minutter siden:

Ååååhhh nej da.. :lol: Må ta gaffaen med når jeg kan dække mine tusser.. :lol:

Don't worry.. tror der er mange derude med en Sussi og Leo tat på balden.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrion skrev, for 8 minutter siden:

Don't worry.. tror der er mange derude med en Sussi og Leo tat på balden.. :)

Ååååhhh gid jeg bare havde sådan en tuss da.. :lol: Så husker man tilbage til da de spillede på Skansen.. :lol: Men hun bliver desværre ikke kønnere jo mere man får at drikke.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sexergodt
Guest F. Underwood skrev, den 20/8/2019 at 17:24:

Hun er utrolig sød at snakke med og virker til at tænde på min gamle bedstefar krop“

Jeg reagerede blot et af talrige eksempler på anmeldere der tror igen pigen tænder på dem, bliver naturligt våd, får orgasme, har en særlig relation, er særlig sød, elsker sit job  etc etc. Så selvom du håner mig, hvilket er dårlig stil på dette forum, ændrer det ikke på at mange anmeldere tilsyneladende prøver at glemme at pigen ikke ville bruge et minut på dem medmindre der var penge på disken. 

Jeps, men i situationen, har vi vel alle drømmen om, at netop jeg er helt speciel? Men det er vi ikke uden vores helt specielle penge. Sådan er det, men drømmen er vel legitim nok.

ingen af os har sex med en betalingskvinde og ligger og tænker på 500 kr sedler der skifter hænder (o:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver lige at vende tilbage til Emma. :-) Er der nogen der har haft helt til at komme i kontakt med hende via snap, og som kan fortælle lidt mere? Jeg er interesseret i at vide om hun har store ungpigebryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 22.11.2019 at 10:48:

Jeg prøver lige at vende tilbage til Emma. :-) Er der nogen der har haft helt til at komme i kontakt med hende via snap, og som kan fortælle lidt mere? Jeg er interesseret i at vide om hun har store ungpigebryster. 

De er eftersigende små

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...