Hop til indhold
Puta

21 årig dansk studine på snap - emmamissen98

Recommended Posts

En gammel gris får sit livs oplevelse

Snap: emmamissen98 

Lejlighed på Nørrebro

Jeg fandt Emma på 21 år på snap og besøgte hende et sted på Nørrebro. Emma er en ung smuk blond pige med blå øjne og dejlige ungpige bryster.

Hun er utrolig sød at snakke med og virker til at tænde på min gamle bedstefar krop. 

Jeg fik et utroligt langt vådt blowjob uden gummi, mens hun kiggede mig dybt i øjnene med hendes intense blik. 

Nåede lige at stoppe inden jeg eksploderet i munden på hende og fik gummi på og kneppede hende i missionær med dybe tungekys inden jeg vendte hende rundt og gik til den doggy med hende. Fantastisk syn at se hendes lille petite røv og min halv fede gamle krop der knepper i bund bagfra.

Hun spurgte om jeg ville spærme hende i munden og det sagde jeg bestemt ikke nej til, så jeg skyndte mig at hive kondomet af og sprøjtede hende ud over hendes ungpige ansigt og hun slugte hvad hun kunne og slikkede min pik ren for de sidste dråber. 

Emma er IKKE til anal

2000kr for en time med en ægte dansk pige

skriv til hende på snap og så får du ægte billeder at se

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det fremgår af indlægget at det er via snap - add emmamissen98 men det er vist kun i dag hun er på “jagt”

Er desværre selv i Århus hele dagen for det lyder fristende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt hende igennem en anden fantastisk ung blondine, ligger på AL under sugar pigerne 

snap: spigerne

Tror også de huserer lidt på sugardating.

Kunne være en drøm at få lov at nuppe dem begge 2 samtidig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

.

 

Spørgsmålet er om de er okay med denne omtale? Jeg håber ikke det får dem til at lukke ned, så man skal lede igen.

Men tak for omtalen alligevel - jeg så billedet af hende i formiddag og havde selv forsøgt, hvis ikke jeg var forpligtet til anden side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Puta skrev, for 3 timer siden:

Fandt hende igennem en anden fantastisk ung blondine, ligger på AL under sugar pigerne 

snap: spigerne

Tror også de huserer lidt på sugardating.

Kunne være en drøm at få lov at nuppe dem begge 2 samtidig ;-)

Kan du linke til den annonce på AL? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F. Underwood

Ved ikke om din anmeldelse skulle forstås ironisk, men hvis ikke så vil jeg mene det nok er mest sandsynlig at hun overvejende tænder på de 2000kr og ikke din “gamle bedstefar krop” 

Nogen gange bør man lige huske på at, hvis man fjernede penge fra ligningen ville pigernes “lyst” forsvinde næsten helt uanset unge eller gamle kroppe.

F.Underwood

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F. Underwood skrev, for 7 minutter siden:

Nogen gange bør man lige huske på at, hvis man fjernede penge fra ligningen ville pigernes “lyst” forsvinde næsten helt uanset unge eller gamle kroppe.

Det er fandeme en dybsindig analyse - har du selv lavet den helt uden hjælp?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge. Jeg har skrevet til Emma pigen, men hun er en travl sugar babe! Går lang tid før hun svarer og hendes svar er altid korte. Jeg har dog ikke indgået en aftale med hende endnu. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F. Underwood
Bebop skrev, den 18/8/2019 at 22:57:

Det er fandeme en dybsindig analyse - har du selv lavet den helt uden hjælp?

Hun er utrolig sød at snakke med og virker til at tænde på min gamle bedstefar krop“

Jeg reagerede blot et af talrige eksempler på anmeldere der tror igen pigen tænder på dem, bliver naturligt våd, får orgasme, har en særlig relation, er særlig sød, elsker sit job  etc etc. Så selvom du håner mig, hvilket er dårlig stil på dette forum, ændrer det ikke på at mange anmeldere tilsyneladende prøver at glemme at pigen ikke ville bruge et minut på dem medmindre der var penge på disken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik skrevet til hende i går. Hun vil have 2000kr få en knal så bare skriv direkte til hende.  I skal ikke være genert (:

Del dette indlæg


Link til indlæg
F. Underwood skrev, for 2 timer siden:

Så selvom du håner mig, hvilket er dårlig stil på dette forum, ændrer det ikke på at mange anmeldere tilsyneladende prøver at glemme at pigen ikke ville bruge et minut på dem medmindre der var penge på disken. 

Min "hån" (jeg vil nu kalde det, at jeg gør grin med dig) skyldes, at du sådan set taler ned til andre med din kommentar: Du gør dem dummere end de er, for ingen har hævdet at sexen ville komme i stand uden penge. Så i mine øjne gav jeg dig igen med samme mønt: Talte ned til dig, som du gjorde til andre.

Din udlægning er i øvrigt unuanceret. Lyst er mere komplekst. At en person måske aldrig ville føle lyst til en anden uden penge imellem dem, udelukker ikke, at der kan opstå lyst i sammenhængen. Jeg har fx flere gange haft sex med en GP, som jeg nok ikke ville føle lyst til, hvis ikke det var købesex. Men købesex er bare noget andet, fordi der er andre spilleregler for både køber og sælger, og det påvirker selvfølgelig det man oplever med det andet menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Min "hån" (jeg vil nu kalde det, at jeg gør grin med dig) skyldes, at du sådan set taler ned til andre med din kommentar: Du gør dem dummere end de er, for ingen har hævdet at sexen ville komme i stand uden penge. Så i mine øjne gav jeg dig igen med samme mønt: Talte ned til dig, som du gjorde til andre.

Din udlægning er i øvrigt unuanceret. Lyst er mere komplekst. At en person måske aldrig ville føle lyst til en anden uden penge imellem dem, udelukker ikke, at der kan opstå lyst i sammenhængen. Jeg har fx flere gange haft sex med en GP, som jeg nok ikke ville føle lyst til, hvis ikke det var købesex. Men købesex er bare noget andet, fordi der er andre spilleregler for både køber og sælger, og det påvirker selvfølgelig det man oplever med det andet menneske.

Så enig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F. Underwood

@Bebop- Det var ikke intentionen at tale ned til nogen og beklager og mit indlæg er nok lidt kynisk, men når en pige har 10-12 kunder på en dag og to vagter om ugen så bliver hun ikke våd når den kunde nummer 12 knalder hende grundigt. Sådan er det uanset komplekse spilleregler. Hun bruger glidecreme og det gør hovedparten af piger jo altid. Talte med en af de erfarne læger på Bispebjerg, der tjekker piger og kunder for kønssygdomme og hun forklarede mig at alle pigerne bruger glidecreme altid da de simpelthen ikke kan blive våde 12 gange på en dag og derefter igen 2 dage senere og oven i købet uge ind og uge ud år efter år. Det er sexfabrik arbejde og nogen er gode til det, men de bruger altså smøremiddel. Du kan garanteret finde undtagelser hos piger der arbejder meget lidt, men helt generelt er det ikke lysten , der driver værket. Jeg talte med en toppige, der på et tidspunkt i et ærligt øjeblik fortalte mig at hendes rekord på en heldagsvagt var 25 kunder! Lige der forstod jeg at jeg blot var en blandt mange mange kunder. Nogen af de populære østpiger lige nu som arbejder hver dag har jo også virkelig virkelig mange kunder. Jeg tror gerne på at de kan lide nogen af deres kunder, men de render altså ikke rundt med drivvåde trusser, hvilket de sure anmeldelser over manglende kvalitet i GFE aspektet, der kommer jævnligt vidner om. Du kan kalde mig unuanceret og det er sikkert rigtigt, men jeg synes folk er temmelig naive, hvis de tror at en pige, der ligger stønner når kunde nummer 11 knepper hende hårdt sidst på dagen faktisk er liderlig. Pigerne kan jo ikke rigtigt være ærlige om dette da det bryder illusionen og ville true deres forretning. Folk ved godt det er sex for penge, men mange går rundt og tror at lige netop med med denne pige (og især deres favoritpige) er der opstået noget særligt, men selv om hun kan lide dig så er du blot en kunde blandt mange mange kunder.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F. Underwood skrev, for 8 timer siden:

Hun bruger glidecreme og det gør hovedparten af piger jo altid. Talte med en af de erfarne læger på Bispebjerg

Okay, nu skifter du emne til fysiologi. Det ser ud til du opfatter "blive våd" som det samme som "føle lyst". Sådan er det ikke. En kvinde kan blive våd uden at føle lyst, fx ved voldtægt. Det er kroppens automatiske forsvar/reaktion på stimulation. På samme måde kan en mand også få rejsning uden at føle lyst (det er bare en del sværere at fremprovokere, end det er at gøre en kvinde uden lyst våd).

Derfor vil jeg indirekte give dig ret i, at en del GP-kunder, der i deres anmeldelser skriver at de kunne mærke hun var våd, så hun havde ægte lyst og det var ikke bare skuespil - de drager en forkert konklusion. Men de er ikke mere naive end dig, der antager at en våd kvinde føler lyst.

Selvfølgelig bruger en GP med flere daglige kunder glidemiddel, so what? Vi aner ikke om det er relevant i denne sag, da vi ikke aner hvor mange snap-pigen besøger. Og anmelderen har intet skrevet om fugtighed? Overvej i øvrigt, at det er et særligt udsnit af GP'er en læge på BBH møder i sit arbejde.

Nå, men vi må også lige runde den omvendte situation: Er det tegn på fravær af lyst, når hun ikke er våd? Nej, ikke et sikkert tegn. Ligesom mænd kan føle lyst uden at få rejsning, så kan kvinder også føle lyst uden at blive våde - bare spørg mange kvinder over overgangsalderen. Som lægen forklarer kan kroppen have begrænsninger, men det er lysten altså ikke ubetinget afhængig af. Så det er også en fejlslutning, at tørhed=fravær af lyst.

F. Underwood skrev, for 8 timer siden:

Du kan kalde mig unuanceret og det er sikkert rigtigt, men jeg synes folk er temmelig naive, hvis de tror at en pige, der ligger stønner når kunde nummer 11 knepper hende hårdt sidstdagen faktisk er liderlig.

Tjoh, men gør den naivitet/ønsketænkning nogen skade?

Du ser ikke mig korrigere hver gang nogen skriver at en GP var liderlig, fordi "hun var våd". Så ville jeg få travlt.

Så hvad er egentlig pointen med tage det op?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F. Underwood

Okay så når en pige er sammen med en fyr hun har helt vild lyst til så er hun knastør?? Det er måske muligt men ikke sædvanligt. Dernæst er det nok også svært at få lyst 8-10-12 gange om dagen (selv uden væsker). Bispebjerg lægerne har erfaring med mange prostituerede gennem mange år og de ved hvad de snakker om. De er i øvrigt ikke moraliserende, men konstaterende. 

Min pointe med at tage det op er at mange anmeldere noterer sig at pigen virker til at nyde det, tænde på det, blive våd, godt lide sit job, fik orgasme etc etc. I den konkrete anmeldelse at hun skulle tænde på hans gamle bedstefar krop og så blev jeg bare lidt træt.

Om det gør skade for kunden aner jeg ikke, men at prostitution kan være skidt for nogle piger er hævet over enhver tvivl. Ind imellem er der jo også anmeldelser hvor en kunde går fra en pige med en rigtig dårlig følelse i kroppen fordi han fornemmer at hun har det virkelig dårligt med det hun laver og ikke kan skjule det. Mange oplevelser af den type er vel ikke godt? Der er mange der fuldstændig kolde overfor det og har det fint med et rent opti fuck, men hos andre synes det at betyde noget at pigen nyder det på en eller anden måde.

jeg synes man skulle droppe GFE ydelsen da det er et blændværk mellem kunder og piger og tvinger pigerne til skuespil på den store klinge. Stedet her er jo også til dele erfaringer og udveksle synspunkter selvom det sænker stemningslejet, men hører selvfølgelig mest til under generel debat så jeg stopper her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F. Underwood skrev, for 26 minutter siden:

Okay så når en pige er sammen med en fyr hun har helt vild lyst til så er hun knastør??

Jeg forstår ikke hvorfor du spørger, det er ikke noget jeg har antydet. Hvis en pige nogensinde er "knastør" vil jeg anbefale hende at søge læge - det er en unormal tilstand.

F. Underwood skrev, for 28 minutter siden:

og så blev jeg bare lidt træt.

Du skulle nok bare have taget en lur, så.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 26 minutter siden:

@Bebop og @F. Underwood.. Hvorfor DÆLAN er det i skal ødelægge den tråd med jeres diskussion???? Kan i ikke ta den privat og så måle pik??? :angry:

Sorry, men når folk skriver noget der både er skrupforkert og samtidig nedgørende over for andre, så er det svært for mig at lade stå offentligt uden modsigelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
F. Underwood skrev, for 26 minutter siden:

Min pointe med at tage det op er at mange anmeldere noterer sig at pigen virker til at nyde det, tænde på det, blive våd, godt lide sit job, fik orgasme etc etc. I den konkrete anmeldelse at hun skulle tænde på hans gamle bedstefar krop og så blev jeg bare lidt træt.

Gad nok vide, hvorfor det er vigtigt for dig at påpege noget du i bedste fald kun kan have en formodning om?

Står du også og demonstrerer foran Uno-form, Fritz Hansen eller Fredericia møbler,  og forklarer kunderne, at de på trods af reklamernes budskab, og kundernes egne forestillinger, ikke bliver mere lykkelige af at få et nyt køkken, ny stol eller sofa?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F. Underwood

Kære Helene

Jo rigtig mange demonstrerer faktisk lystig på facebook og trustpilot etc  i forhold hvad forskellige køb giver eller ikke giver af forskellige glæder og i hvilket omfang nogle kunder og leverandører der oversælger/anbefaler. 

Ja det er formodninger, men baseret på samtaler med læger og en del piger og så har jeg dertil læst rigtig mange artikler om prostitution i gennem mange år.

Bemærk dog venligst at jeg ikke citerer typer som Tanja Rahm og Anne Grete Bjarup Riis eller mange af de tidligere piger som jo ikke taler om mangel på lyst. Deres udlægning er jo at nærmest alle piger væmmes ved deres kunder og hader hvert sekund når der er gået et stykke tid. Jeg hører ikke til den fløj men erkender at sexkøb er noget specielt og ikke altid uproblematisk. Det (du) kan ikke sammenlignes med køb af en stol :-)

gyldne “regler”

1. Man skal behandle pigen med respekt og acceptere at prositution er et svært servicefag og ubetinget acceptere pigens grænser. 

2. Det er sex for penge og der skal ikke leges far, mor og børn eller kæreste.

3. Lad være med at prutte om prisen

4. Lad være med at tilbede pigen, men hav respekt for dig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...