AalborgLook 5182 Skrevet 17. August, 2019 Har på det seneste lagt mærke til at flere brugere herinde ikke skriver anmeldelser af piger hvis det er godt, da de hellere vil beholde pigen for sig selv. De lader bare en kommentar falde i et andet indlæg uden at nævne noget specifikt. I dit tilfælde @Nemtøshar jeg det sådan med vores besøg at jeg har svært ved at leve op til nogle af de virkelig godt skrevet anmeldelser der efterhånden er af dig, at min anmeldelse vil virke lidt sølle, med mine begrænser skrive evner. Det betyder ikke at jeg ikke at jeg ikke har nydt vores møder, som jeg dog har skrevet om et par gange. Men jo flere godt skrevet anmeldelser en pige får, tror jeg det holder nogle fra at skrive om pigen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. August, 2019 norisk skrev, for 20 minutter siden: Tror ikke gp,r giver kredit Det har jeg da oplevet – ligesom jeg også har betalt forud for en forventet fremtidig aftale. Huslejen betaler jo ikke sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 17. August, 2019 Jeg har været så tæt på at glemme at betale, så jeg næsten skulle løbe efter GP med pengene. Hun svarede bare med et grin, at så havde jeg jo nok betalt næste gang. Så måske jeg godt kunne have fået på kredit hos hende , vi var sammen mange gange og med overnatning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thelawyer 77 Skrevet 17. August, 2019 Tja .... Efter i mange år at have haft forskellige elskerinder (eller rettere en hel del) valgte jeg for nogle måneder siden at droppe det og istedet kaste mig over betalingssex. Årsagen var udelukkende, at jeg troede, at det var mindre kompliceret, når man slap for forspil, efterspil og følelser og har før dette indlæg været så naiv at tro, at der var sådan det fungerede. Det er så åbenbart ikke så enkelt alligevel, når man placerer mønt på bordet først. Kan sagtens forstå følelsen. Et det sådan fat kan man vel næsten ligeså godt gå tilbage til elskerinderne, selvom der så typisk skal investeres mere i mad, tid og et hotelværelse, når man mødes.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 17. August, 2019 (edited) KnudSan skrev, for 11 minutter siden: Jeg har været så tæt på at glemme at betale, så jeg næsten skulle løbe efter GP med pengene. Jeg har kneppet hjernen ud af en gp'er, hun kom sku tilbage med godtgørelsen... Manchester city - Tottenham 2- 2 Redigeret 17. August, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 17. August, 2019 Jeg får nok ikke flere chancer. Jeg kom i bad standing hos NemTøs da jeg skrev om en petit tøs som jeg syntes er spændende og mere spændende end de store typer. Hun gik bare ind og gav mig tørt på i en tråd der ikke overhovedet ikke vedrørte hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 136 Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Prøv at læse mit opslag en gang til - du mistolker det fuldstændigt. Jeg tager dit citat lidt uden for kontekst, men har læst dit opslag flere gange nu, og været igennem alle svarene, og ja, jeg tror mange misforstår dit opslag, for som jeg læser dine svar til kommentarer, så er man ikke på samme spor. Du skriver i opslaget at du ikke vil læse om andre piges anmeldelser, men i et svar, at det ikke gør noget, men at du er træt af at dine kunder/gæster, sender dig detaljerede beskrivelser af deres andre sexkapader i PM, hvilket jeg godt kan forstå, men det er to forskellige ting, og hvis det forholder sig sådan, måske det skal uddybes i det første opslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 17. August, 2019 Hvis det kan "trøste" dig. Når jeg tænker over de anmeldelser af dig, der er lavet herinde syntes jeg de giver et meget positivt billede af dig. Fortsat god aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: (Jeg ved godt jeg kan være en strid kælling, men står fast ved mine meninger). Det skal du såmænd ikke være ked af søde, for det gælder nok også for 98.7 % af dine kollegaer . Fra at være de sødeste kattekillinger som kælent labre fløde i sig, så skal der ikke siges eller gøres meget forkert før end sømmene i handskerne ryger ud og helvede bryder løs. Har tænkt meget over det når jeg har fulgt trådene dels på den forgangne VL og også her på EL. Det hele er et stort rollespil fra bege parter - men når kassebeholdningen trues, så er det at helvede bryder løs. Opfat det ikke som et surt opstød men blot som en menneskelig iagttagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 17. August, 2019 Thelawyer skrev, for 52 minutter siden: Tja .... Efter i mange år at have haft forskellige elskerinder (eller rettere en hel del) valgte jeg for nogle måneder siden at droppe det og istedet kaste mig over betalingssex. Årsagen var udelukkende, at jeg troede, at det var mindre kompliceret, når man slap for forspil, efterspil og følelser og har før dette indlæg været så naiv at tro, at der var sådan det fungerede. Det er så åbenbart ikke så enkelt alligevel, når man placerer mønt på bordet først. Kan sagtens forstå følelsen. Et det sådan fat kan man vel næsten ligeså godt gå tilbage til elskerinderne, selvom der så typisk skal investeres mere i mad, tid og et hotelværelse, når man mødes.... Hvis du læser tråden, så ser du at vi er flere gp'er der ikke har det som Nemtøs. Vi er lige så forskellige som I kunder er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 17. August, 2019 Jeg har aldrig nogen sinde fået en anmeldelse herinde - og det er heller ikke noget, der på nogen som helst måde er vigtigt for mig - for til gengæld har jeg som regel mødt fuld tilfredshed af dem, jeg så har mødt så jeg ville lytte til Liv og ikke skære mænd væk blot fordi de også ser andre gp´er - men det er jo så bare mig Og så har jeg for øvrigt læst adskillige gode anmeldelser af dig herinde, så jeg tænker ikk lige, at du mangler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 17. August, 2019 norisk skrev, for 1 time siden: Tror ikke gp,r giver kredit Ah - jeg har da tilbudt det til en specifik date et par gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. August, 2019 Thelawyer skrev, 1 time siden: .... Et det sådan fat kan man vel næsten ligeså godt gå tilbage til elskerinderne, selvom der så typisk skal investeres mere i mad, tid og et hotelværelse, når man mødes.... Som mange har skrevet herinde utallige gange: Besøger du en glædespige, betaler du i realiteten for at få lov til at gå igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungersvend1210 14 Skrevet 17. August, 2019 Truntefisen skrev, for 3 timer siden: Jeg har set i kommentarerne til nogle anmeldelser, at visse mænd undlader at lave en anmeldelse selvom det var kanon, udelukkende for at have GP for sig selv og altid kunne få en aftale Kunne det mon være tilfældet ?? Intet nyt er godt nyt Det kan godt tænkes, at der eksisterer sådanne drenge inden for vores miljø. Jeg gør det ikke, fordi jeg er en anelse gammeldags på det punkt. Dog kan jeg sagtens skrive en anmeldelse, hvis en glædespige ønsker det, eller i hvert fald hentyder det mere eller mindre eksplicit. Det manglede da bare, især hvis det kan holde forretningen kørende! Øvelse gør for resten mester, hvorfor jeg også burde være interesseret i, at en glædespige får gang i forretningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. August, 2019 powerpoint skrev, for 39 minutter siden: Det skal du såmænd ikke være ked af søde, for det gælder nok også for 98.7 % af dine kollegaer . Fra at være de sødeste kattekillinger som kælent labre fløde i sig, så skal der ikke siges eller gøres meget forkert før end sømmene i handskerne ryger ud og helvede bryder løs. Har tænkt meget over det når jeg har fulgt trådene dels på den forgangne VL og også her på EL. Det hele er et stort rollespil fra bege parter - men når kassebeholdningen trues, så er det at helvede bryder løs. Opfat det ikke som et surt opstød men blot som en menneskelig iagttagelse Det lyder som "scener fra et ægteskab". Jeg har dog aldrig været ude for det beskrevne hos nogen glædespige – man mødes, og man skilles. Jeg forstår således ikke rigtigt, at "når kassebeholdningen trues, så er det at helvede bryder løs". Er det ikke snarere sådan, som i Fyrtøjet, at de carnale glæder svinder ind, når bunden af kisten nås? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 17. August, 2019 Kære Nemtøs. Den eneste grund til at du ikke har fået en rosende anmeldelse fra mig, er at det var lidt pinligt jeg ikke selv kunne få den op at stå. Men hold kæft hvor var det frækt at give dig finger, og høre dig tigge om at få lov til at komme Nemtøsen skal ikke snydes i at vide hun er fantastisk, så nu har jeg groet nosserne, og kan erkende at nosserne ikke fungerer ordentligt... Okay det er pikken der ikke er i orden, men det andet lød bedre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 17. August, 2019 barrøv skrev, for 2 timer siden: Jeg får nok ikke flere chancer. Jeg kom i bad standing hos NemTøs da jeg skrev om en petit tøs som jeg syntes er spændende og mere spændende end de store typer. Hun gik bare ind og gav mig tørt på i en tråd der ikke overhovedet ikke vedrørte hende. Du har fat i noget interessant her. Kan det passe, at vi brugere virkeligt skal tænke os så godt om før vi laver en anmeldelse på “vores egen side”? Når vi laver en anmeldelse på en sød pige fordi vi har lyst, så bliver vi blacklistet af en anden fordi hun er jaloux, eller hvad er det der foregår efterhånden. Jeg undrer mig tit over, at der bliver skrevet så få anmeldelser, som der gør, men det her er måske en af forklaringerne. Trist udvikling synes jeg, hvis GP’erne i virkeligheden er dem dikterer, hvad der må stå og ikke stå her på forummet. Det var vist ikke meningen med dette forrum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 17. August, 2019 For at svare på din overskrift. Ja du er for følsom og forlanger for meget. Hvis du har en god oplevelse med en kunde som gerne vil møde dig igen må det da være langt vigtigere end hvem der laver anmeldelser af dig og hvem der ikke gør. Der kan være mange forskellige årsager til at de ikke anmelder dig. Nogle af dem har du allerede fået i tråden. Lad vær med at gøre det til en konkurrence om hvem der bedst. En god oplevelse vil altid være en god oplevelse også selv om andre oplevelser måske er lige så gode eller bedre. PS. Jeg anmelder ikke alle mine oplevelser gode eller dårlige. Når jeg vælger at anmelde er det fordi jeg mener at min oplevelse er relevant for andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. August, 2019 KnudSan skrev, for 4 timer siden: Det kan også tænkes, at nogle er "bange" for at anmelde dig, da du er meget populær her på EG, grundet dine frække og smukke billeder. Du har gode indlæg og kommentarer. Her er det med at nogle af dine gæster måske er " bange" for at fortælle de har haft en oplevelse ud over det sædvanlige sammen med dig og hvorfor det, min egen erfaring er at jeg for nogle år siden var sammen med er meget rost person her på EG, det gjorde at en fast GP jeg havde hun flippede helt ud over jeg lige havde været sammen med den populære. Jeg har ikke nydt dit selskab @nemtøs men du ser skøn ud. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. August, 2019 sneræven skrev, for 4 timer siden: Jeg tænker, det er også en måde at reagere på - vi er allesammen mennesker, og kan på een eller anden måde føle os lidt trådt på .. Og dén her er følsom, nogle gange også for os gæster. Det får mig til at tænke på en snak jeg havde i sommers med en pige jeg besøgte .. Jeg spurgte hende hvordan hun havde det med at en evt. fast gæst også besøgte andre piger ... Jeg kunne mærke på hendes svar, at det havde hun det ikke helt godt med .. Hun ville gerne være unik (og det var hun, skal siges) Men erkendte også, at hun jo ikke kunne bestemme over os ... Lidt svær at navigere i, fordi vi mænd jo helst heller ikke skal blive afhængige af een bestemt pige - det er der ingen af parterne der har interesse i ... Den "følelse" kender jeg godt - jeg ønsker også at være noget særligt for den mand jeg er sammen med - ligesom han er noget særligt for mig i den tid vi tilbringer sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 17. August, 2019 Vi har alle følelser, og mange af vores følelsesmæssige reaktioner er måske ikke særligt rationelle og fornuftige. Lad os prøve at vende scenariet lidt på hovedet. Man besøger den samme GP en del gange. Man føler der er gensidig kemi, og begge parter giver udtryk for, at det altid er dejligt... Med mindre man er følelseskold, så varmer den slags udtalelser. Så oprettes der en tråd, hvor GP´er skriver lidt om nogen af profilerne på EG. Det er nok det færreste der ikke påvirkes af, at læse, at ens favorit pige skamroser andre gæster uden et ord om en selv. Ja, sådan er virkeligheden, men det er nu ikke ensbetydende med, at man ikke påvirkes af den slags. @Nemtøs Respekt for dit mod til at skrive om dine følelser. Din reaktion er ikke særlig rationel, men den er helt naturlig. Er du for følsom ? Det er nok mere relevant at spørge dem der besøger dig, Tror I ikke at @nemtøs har følelser. Eller tror man der er flere følelser involveret når vi taler alm blid vanilje sex. Jeg kunne være tilbøjelig til at tro (bemærk tro), at en del opfører sig anderledes og måske glemmer at GP´en der tilbyder flere kinky ting, har ligeså mange følelser som alle andre kvinder. Hvorfor bliver vi i det hele taget inviteret ind i en kvindes intime univers ? Mange tror kvinderne udelukkende er drevet af pengemangel. Aaah en del tænker måske også "Det er fordi de er kroniske liderlige " Svaret på spørgsmålet hvorfor gør de det er meget mere kompleks Der findes faktisk en del kvinder i branchen, hvor bekræftelsen fylder en del. Det er nok ingen hemmelig, at GP´er får endda rigtig rigtig mange komplimenter. Det er dejligt at blive bekræftet, og for nogen har det måske været understimuleret, i deres opvækst. Hvis man så i denne branche oplever at alle synes man er lækker, et pisse godt knald, ens drømmekvinde osv...Så kan man vel godt fra tid til anden tvivle lidt "Er det nu også rigtigt, eller bare noget de siger, er der bagtanker osv osv". Jeg kan såmænd godt forstå, at nogen kan blive skuffet eller tænker "aaah de mænd er vist fyld med lort", hvis de læser en anmeldelse hvor kvinden dels bliver skamrost og dels er en markant anderledes type end en selv. Det er vist meget naturligt, selvom det ikke er særligt rationelt, at give udtryk for det. Så jo, hvorfor egentligt invitere gæster, hvis man tror at man måske kun kan bruges, når vi taler ydelser de anmeldte piger ikke levere. Det er blot tale om tanker, men jeg har fantasi nok til at kunne forstille mig, at det passer på en gruppe kvinder. Om det passer på @nemtøs ved jeg ikke. Det er kun hende selv, der kender den dybere sandhed bag hendes reaktioner 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17722 Skrevet 17. August, 2019 Endnu en lommepsykolog anmelder sig. Hvis jeg må prøve en teori, så er du kun et barn af din tid. Vi lever i en tid af likes og sociale medier; en tid hvor mange har en følelse af at ikke findes hvis de ikke bekræftes digitalt. Måske skal du reflektere over dit bekræftelsebehov? Du er GP og har det dejligt med en kunde og får penge for det. Hvis han så ikke bekræfter digitalt for hele verden, at det var dejligt så vil du ikke se ham igen.... Jeg inbilder mig at det er tegn på to ting: 1. Du har et bekræftelsebehov som du måske burde kigge på. 2. Du har valgt et liv som du måske burde kigge på. Det er selvfølgelig dit valg og du har ret til dine følelser. Men når du nu offentliggører dem så ... Hvis du var min datter, ville jeg rekommandere en dag eller en uge i skoven. Den bedste kur mod digitale medier og bekræftelsebehov. Hør! En fugl. Hun synger og skider dig et stykke hvis du lytter eller ikke og er totalt ligeglad med hvad du synes om hendes sang. En vind, en duft og eksakt densamme vind og duft uanset om du fortæller om den på FB eller ikke, en solnedgang som er langt smukkere end du nogensinde kan reproducere den på Instagram. Det er din egen oplevelse, dit minde og hver gang du prøver at beskrive den og kommunicere den så reduceres den. Når anmeldelsen af en oplevelse bliver vigtigere end oplevelsen så er noget forkert. Men det er jo den tid vi lever i. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: der er stor forskel på de brugere der roser mine fotos og så de hrnvekdrlser jeg får hvor folk ønsker at mødes. Så måske populær herinde men ikke irl. Jeg er en af dem der er vilde med din selfietråd, og meget af det du ellers skriver herinde. Når jeg ikke har kontaktet dig med ønske om et møde, er det bestemt ikke lysten der mangler, men mere den geografiske afstand og hele logistikken med at have et alibi ifht omgivelserne. Det er hidtil "kun" lykkedes mig at komme afsted til en GP'er 5 gange i alt, og jeg har hver gang leveret en ordentlig knaldroman af en anmeldelse, hvor ingen detaljer var udeladt. Jeg kan måske i virkeligheden ikke lade være med at prale med mine erobringer. Skulle det ske at stjernerne står rigtigt en dag og vi ender sammen, kan du også godt forvente et ordentligt skriv fra mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SlemmeLine Skrevet 17. August, 2019 Kære @Nemtøs tror altså ikke du skal tænke så meget over det. Gp og mænd leger jo alle på kryds og tværs af hinanden. Og faktisk tror jeg nogle gange det er tilfældigheder der afgør hvad, hvem, hvornår og hvordan oplevelser beskrives. Har du spurgt de pågældende mænd, hvorfor de ikke har anmeldt dig ? Nogle gange er det nemmere at gå til bonden for at få kornet jo Tror faktisk ik der er nogen der undlader en anmeldelse for at være ondskabsfuld eller for den sags skyld laver en anmeldelse på en anden pige for at gøre andre kede af det. Men fedt du sætter ord på. Gp'er har nemlig lov til at føle. Det er der ingen der kan tage fra dem. Til @TheVoice- dit input gav rigtig god mening.- men bare fordi jeg fremhæver ham, så synes jeg også rigtig godt om mange af de andre input Tror bare vi skal huske på, at vores reaktionsmønstre er påvirkede af mange faktorer i vores liv. Om en måned kan det være det slet ikke ville påvirke dig sødeste @Nemtøs knus Line. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. August, 2019 Bananas skrev, for 5 timer siden: Endnu en lommepsykolog anmelder sig. Hvis jeg må prøve en teori, så er du kun et barn af din tid. Vi lever i en tid af likes og sociale medier; en tid hvor mange har en følelse af at ikke findes hvis de ikke bekræftes digitalt. Måske skal du reflektere over dit bekræftelsebehov? Du er GP og har det dejligt med en kunde og får penge for det. Hvis han så ikke bekræfter digitalt for hele verden, at det var dejligt så vil du ikke se ham igen.... Jeg inbilder mig at det er tegn på to ting: 1. Du har et bekræftelsebehov som du måske burde kigge på. 2. Du har valgt et liv som du måske burde kigge på. Det er selvfølgelig dit valg og du har ret til dine følelser. Men når du nu offentliggører dem så ... Hvis du var min datter, ville jeg rekommandere en dag eller en uge i skoven. Den bedste kur mod digitale medier og bekræftelsebehov. Hør! En fugl. Hun synger og skider dig et stykke hvis du lytter eller ikke og er totalt ligeglad med hvad du synes om hendes sang. En vind, en duft og eksakt densamme vind og duft uanset om du fortæller om den på FB eller ikke, en solnedgang som er langt smukkere end du nogensinde kan reproducere den på Instagram. Det er din egen oplevelse, dit minde og hver gang du prøver at beskrive den og kommunicere den så reduceres den. Når anmeldelsen af en oplevelse bliver vigtigere end oplevelsen så er noget forkert. Men det er jo den tid vi lever i. Du kan selvfølgelig ikke vide det, men sådan er jeg ikke.... og nej de sociale medier er ikke vigtige for mig. En anmeldelse er ikke vigtigt for mig, det der har fået mig til at lave dette indlæg er den undren jeg får, når jeg har en oplevelse af at der er mænd (få mænd) som har udtrykt de har nydt mit selskab og kort tid efter skamroser andre piger. Der er flere som ikke skriver anmeldelser og det er ikke et must for mig - det er deres valg. Jeg ejer ikke de mænd som køber mit selskab. Jeg er meget opmærksom at leve i nuet, og jeg lever ikke mit liv igennem de sociale medier. Jeps jeg er aktiv bruger herinde og ja jeg har en selfie tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg