Hop til indhold
Guest Nemtøs

Er jeg for følsom/forlanger jeg for meget?

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Spørger  både  mænd  og kvinder  herinde 

Synes  det  er  et  svært  emne  at  få  beskrevet  ordenligt,  så  jeg  ikke  bliver  misforstået. Men  jeg  gør  et  forsøg. 

Jeg  har  flere  gange  oplevet  at  jeg  har  været  sammen med  forskellige  mænd,  de  har  under  vores  møde  givet  udtryk  for  at  de  nød  mit  selskab  og  gerne  ville  mødes  igen. 

Det  næste  jeg  så  ser  er, at  de  har  lavet  en  anmeldelse  af  en  anden kvinde  som  de  roser til  skyerne  og  beskriver  som  deres  bedste  sexoplevelse.  Jeg  sidder  tilbage  med,  om  jeg  var  så  dårlig  at  jeg  ikke  skulle  nævnes følelse.  (Overdrivelse  fremmer  forståelsen - jeg  undre  mig  over  hvordan  de  mænd  kunne  rose  mig face  to  face)

Jeg  er  udmærket klar  over at  det  er  købe sex  og  jeg  ikke  kan  forvente  noget.  Jeg  er  ikke  jaloux  - men  jeg  fravælger  de  mænd  og takker  nej  tak  til  at mødes med dem  igen.  Hvis  jeg  ikke  er  god  nok  til  at  kunne  nævnes  på  EG  som  de  andre  de  har  mødt, så  er  de  ikke  gode  nok  til  mig. 

Kom  med  jeres  feedback  - Takker

(Jeg  ved  godt  jeg  kan  være en  strid  kælling, men  står  fast  ved  mine  meninger).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror du overfortolker /lægger for meget i det. 

Samtid tror jeg også at mange mænd har så lidt nosser til at sige sandheden hvis de bliver spurgt ansigt til ansigt, at de bare stikker en plade. Eller du måske falder lidt uden for det normale segment og ikke bare tager hvem som helst ombord (har jeg i hvert fald indtryk af :)) og så tænker de måske at en anmeldelse /anbefaling her inde til alle og enhver er omsonst.....

Men jeg har da set adskillige beskrivelser af dig der roser både dig og akten til skyerne :wub:

Hop med hagen og humøret <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt så tror jeg at effekten fra at have fået en god oplevelse som ligger relativt frisk i erindringen kan bringe en form for overdrivelse frem i de fleste.

Jeg personligt selv har haft gode oplevelser med flere GP’er, men sidenhen  fundet ud af at der kan findes bedre men samtidig også findes dårligere..

Jeg er sikker på, ud fra diverse anmeldelser af dig nemtøs, at de heldige gentlemænd som har besøgt dig har haft en dejlig oplevelse, som jeg også gerne selv ville opleve en dag.

Redigeret af Koreaneren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
DK fyr 34 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tror du overfortolker /lægger for meget i det. 

Samtid tror jeg også at mange mænd har så lidt nosser til at sige sandheden hvis de bliver spurgt ansigt til ansigt, at de bare stikker en plade. Eller du måske falder lidt uden for det normale segment og ikke bare tager hvem som helst ombord (har jeg i hvert fald indtryk af :)) og så tænker de måske at en anmeldelse /anbefaling her inde til alle og enhver er omsonst.....

Men jeg har da set adskillige beskrivelser af dig der roser både dig og akten til skyerne :wub:

Hop med hagen og humøret <3

Mange  tak  for  din  respons  -  jeg  bliver  ikke  ked  af det,  men  undre  mig  gevaldigt.  Jeg  laver  tilvalg  når  jeg  mødes  med  mænd.  Mænd  uden  nosser  er  ikke  lige  sagen  :-)

Jeg  har  oplevelsen  af  at  de nyder  mit  selskab  - eller  har  vi  mænd  som  benytter  sig  af  købesex  og  som  faker?? Den  er  sku  ny  og  virkelig  interessant. 

Tak  for  din  omsorg  - mit  humør  er  godt  <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik en lasagne i går der var helt fantastisk, jeg har igennem mit liv spist mange forskellige lasagner og den i går var nok ikke den bedste nogensinde, men den bedste i min opmærksomhed lige nu.

Nogle gange husker jeg at fortælle om den, andre gange ikke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Tak  for  din  omsorg  - mit  humør  er  godt  <3

Lyder godt <3 

Tror måske at @Koreaneren er inde på noget rigtigt. At meget er godt nu og her men måske ikke så fantastisk når man får tænkt efter. Tror at man kan være "høj" oven på et møde/efter en forløsning og reagere derefter. Har vi ikke en lomme psykolog herinde der kan hjælpe med at få facts på bordet :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy

måske syntes mændende ik at oplevelsen med dig var så god, som de gav udtryk for og bare har været høflige, har da også set du er blevet rost herinde, men syntes nu alligevel ikke du er for følsom, er da helt naturligt at du godt vil have de skriver det, hvis de har haft en god oplevelse med dig, giver jo også flere kunder med gode anmeldelser ...har været lidt unfair over for dig på et tidspunkt, men syntes faktisk godt om gp som dig, du virker oprigtig og seriøs, havde du boet i kbh, ville jeg hellere en gerne møde dig, da jeg tror du er pisse fræk og sød ...kram 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forskellige piger kan være lige rigtigt gode oplevelser / stunder, måske på forskellige måder.

Men ja det er da lidt underligt, hvis de skriver anmeldelser om andre piger, men ikke dig.

Nogle herinde har vist forskellige profiler, alt efter hvad de søger m.m., som om at de ikke helt vil stå fast ved, hvad deres præferencer / fantasier er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

Synes  det  er  et  svært  emne  at  få  beskrevet  ordenligt,  så  jeg  ikke  bliver  misforstået. Men  jeg  gør  et  forsøg. 

Jeg  har  flere  gange  oplevet  at  jeg  har  været  sammen med  forskellige  mænd,  de  har  under  vores  møde  givet  udtryk  for  at  de  nød  mit  selskab  og  gerne  ville  mødes  igen. 

Det  næste  jeg  så  ser  er, at  de  har  lavet  en  anmeldelse  af  en  anden kvinde  som  de  roser til  skyerne  og  beskriver  som  deres  bedste  sexoplevelse.  Jeg  sidder  tilbage  med,  om  jeg  var  så  dårlig  at  jeg  ikke  skulle  nævnes følelse.  (Overdrivelse  fremmer  forståelsen - jeg  undre  mig  over  hvordan  de  mænd  kunne  rose  mig face  to  face)

Jeg  er  udmærket klar  over at  det  er  købe sex  og  jeg  ikke  kan  forvente  noget.  Jeg  er  ikke  jaloux  - men  jeg  fravælger  de  mænd  og takker  nej  tak  til  at mødes med dem  igen.  Hvis  jeg  ikke  er  god  nok  til  at  kunne  nævnes  på  EG  som  de  andre  de  har  mødt, så  er  de  ikke  gode  nok  til  mig. 

(Jeg  ved  godt  jeg  kan  være en  strid  kælling, men  står  fast  ved  mine  meninger).

Hvis det er det du føler, så er det det rigtige at gøre for dig. Så når overskriften spørger om du er for følsom eller forlanger for meget, så synes jeg, at det er helt din sag, hvad du vælger at gøre. Og jeg kan da godt forstå du undrer dig lidt. 

Jeg selv anmelder ikke alle mine besøg, og det er i øvrigt sjældent, at jeg ved første besøg fortæller at jeg er Aros på EG. Jeg forbinder mig ikke så meget med mit brugernavn i den virkelige verden. Men der er da nogle piger, hvor jeg har gjort det, og som også har svaret positivt på mine anmeldelser.  En stor del af de piger jeg besøger, ved jeg faktisk slet ikke, om de kender til EG overhovedet. 

Jeg har skrevet rigtig mange anmeldelser herinde, tror en 40-50 stykker. 

Hvorfor anmelder jeg så alligeveil ikke alle besøg ? For mig kan der til tider være noget lidt for personligt ved besøget, som jeg ikke ønsker udpenslet, og her kan hensynet også være til pigen (f.eks. hvis hun har givet mig ydelser, tid eller lign som jeg fornemmer hun ikke tilbyder alle) men det kan  også være fordi jeg ikke føler, at lige det besøg og hvad vi lavede der, kommer alle ved. Det behøver på ingen måde at betyde, at besøgt har været dårligt, besøgt kan have været fremragende. Men det kan altså svinge lidt hos mig, også i relation til mine følelser omkring besøget, og jeg er ikke typen der laver om på hvad der skete i anmeldelsen, eller skriver kun lettere sandfærdige anmeldelser. Jeg skal kunne stå inden for det jeg skriver.

Om man som GP nødvendigvis i øvrigt får den skindbarlige sandhed når man spørger kunden, om kunden er tilfreds ? Nogle vil sikkert give sandheden, men nogle vil måske ikke have nosserne i sig til at sige nej, hvis det var det de følte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 13 minutter siden:

Det kan skyldes en række faktorer, som ikke nødvendigvis skal ses i lyset af din service, Nemtøs.

For det første er der en håndfuld købere inden for området, som rent sagt er ligeglade med kvinden eller manden - efter at de har fået fuld valuta for pengene. De betragter det som en udveksling af ydelser og lægger ikke flere følelser i det. Du kan i princippet sammenligne det med et parringsritual inden for dyreriget, som Attenborough berettede om i sine talrige afsnit på BBC. Begge parter går hver til sit efter at parringen er fuldbyrdet.   

For det andet fremstår du en anelse ærgerlig over at ikke modtage ros for din service, hvilket ikke umiddelbart kan betragtes som et udslag af jalousi. Dog kan dit efterfølgende afslag af selv samme klienter tolkes som et udslag af jalousi, da udelukkelsen af dem vidner om en frustration af en vis intensitet. Dette indtryk bestyrkes endvidere af den sidste sætning i dit indledende opslag, der angår temaet for din forespørgsel. Hvorfor skulle du ellers reagere sådan, hvis der ikke var involveret en eller anden form for følelse i det? 

Bemærk venligst, at jeg alene forsøger at give dig - og andre - et nuanceret perspektiv på din forespørgsel med udgangspunkt i dit valg af ord. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.

Min helt ærlige mening, så synes jeg det er noget fis, at du fravælger et gensyn med en kunde fordi han har lavet en anmeldelse senere af en anden kvinde end dig. Du lægger alt, alt, alt for meget i det. 

Sådan noget irriterer mig faktisk og særligt fordi jeg har prøvet det på min egen krop. 

Jeg mødte en helt fantastisk GP og besøgte hende to gange uden at anmelde hende. Jeg var vild med hende og synes det var noget af det bedste sex jeg kunne ønske mig. 

En ting ved købesex er også, at prøve nogle forskellige piger. Det giver et særligt kick ikke rigtig at vide, hvem man møder og så er det pirreligt og spændende at se hvad hun nu kan og hvordan det hele nu bliver mellem os. 

Jeg valgte derfor ikke at besøge pigen jeg var total vild med i nogle måneder. Dels for at møde andre piger og dels fordi jeg måske havde lidt for mange følelser for hende. 

Jeg valgte så at lave en rigtig god rosende anmeldelse om en anden pige jeg mødte. 

Pigen som jeg var total vild med læste anmeldelsen af den anden pige og blev så fornærmet over, at jeg ikke havde anmeldt hende i stedet for, at hun under ingen omstændigheder vil ses med mig igen. 

Undskyld, men hva fanden sker der? Må vi nu pludselig ikke se andre piger end hende/dig? Har I fået ejerfornemmelse af os? Hvad havde I/Du forestillet jer? 

Når vi siger til en GP, at hun er lækker og vi er vilde med hende, så faker vi ikke. Jeg tror nærmere, at der er GP’en der faker, når der ikke skal mere til, at blive afvist. 

Nu har jeg sikkert ødelagt min mulighed for nogensinde at møde dig Nemtøs, men jeg står også ved mine holdninger og din holdning her, den er jeg ikke vild med :-) 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For det tredje kan det skyldes, at tanken slet ikke havde strejfet dem på det tidspunkt, Nemtøs. :D

Det hænder med jævne mellemrum hos flere hankøn, at den gode idé først opstår på et senere tidspunkt. Herefter kan det virke en anelse malplaceret (bredt fortolket), at komme med en række rosende ord om en glædespige, som man besøgte for 3-4 uger siden.  En anmeldelse skal have en vis aktualitet, tænker jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal naturligvis gøre som du selv synes, men hvis besøget var godt og manden gerne vil se dig igen, tænker jeg, at det er ærgerligt for jer begge hvis du afviser ham.

For min skyld kan gæsterne besøge alle de piger de vil og skrive alle de anmeldelser de har lyst til, og stadig være velkomne. Det vi har sammen er vores og behøver ikke stå på EG for at være gyldigt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Der kan skrives tykke bøger om alt dét, som jeg ikke kan forstå. Så er scenen sat for mit lille indspark;)

Hvordan kan du vide, at dine kunder har skrevet rosende om andre kvinder, men ikke dig? Præsenterer de sig overfor dig med deres EG-alias? Jeg plejer at kalde mig for Søren (ikke mit rigtige navn). 

Men sådan er vi selvfølgelig forskellige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 42 minutter siden:

Du må nok erkende, at det er et branchevilkår.

En stampige sagde engang til mig, at jeg selvfølgelig da godt "måtte" besøge andre piger end hende "bare for at få det helt på det rene", og en anden sagde, at hun godt vidste, at hun "ikke ejede mig".

Det er vel som i nogle ægteskaber, hvor man giver hinanden frie tøjler :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Du skal naturligvis gøre som du selv synes, men hvis besøget var godt og manden gerne vil se dig igen, tænker jeg, at det er ærgerligt for jer begge hvis du afviser ham.

For min skyld kan gæsterne besøge alle de piger de vil og skrive alle de anmeldelser de har lyst til, og stadig være velkomne. Det vi har sammen er vores og behøver ikke stå på EG for at være gyldigt ;) 

Jeg har ikke haft fornøjelse, Liv. Men det er den holdning jeg er vild med.

Det er piger som dig, som ikke lægger mere i det, end det er. Jeg har mødt mange piger i årenes løb og de fleste er fuldstændig ligeglade med, hvor mange andre piger jeg møder og hvad jeg skriver her. 

De bliver bare glade når jeg kommer tilbage og jeg er til enhver tid velkommen, hvilket er fedt! 

Måske vi ses engang, Liv :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 4 minutter siden:

Hvordan kan du vide, at dine kunder har skrevet rosende om andre kvinder, men ikke dig? Præsenterer de sig overfor dig med deres EG-alias? Jeg plejer at kalde mig for Søren (ikke mit rigtige navn). 

Mange aftaler kommer i stand herinde, så ved man jo hvad alias er. Nogle sender også bare en SMS, hvor de skriver hvem de er på EG. Egentlig meget rart, synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Mange aftaler kommer i stand herinde, så ved man jo hvad alias er. Nogle sender også bare en SMS, hvor de skriver hvem de er på EG. Egentlig meget rart, synes jeg.

Helt enig. Besøger jeg en EG-pige, fortæller jeg på et tidspunkt altid, hvem jeg er. Jeg vil ikke sejle under falsk flag. En helt anden ting er så at se deres forbløffelse, når jeg afslører det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aarhus62
Nemtøs skrev, for 54 minutter siden:

Hvad med at se det fra denne vinkel, Du er jo en stjerne herinde, så måske nogle fyre tænker, jeg anmelder hende ikke, for hun er for lækker og sex var dejlig, så jeg holder lav profil, så jeg har en chance for at møde dig igen ;-)

Personligt ville jeg håbe at jeg kunne komme gennem dit nålehul - men du vil desværre ikke ses :-(

Med andre ord, du mangler jo ikke "bejlere" ...tværtimod :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis man har haft en lækker fræk oplevelse med en mand, så bliver den ikke bedre af at blive anmeldt. Den bliver heller ikke dårligere af at han anmelder en anden og roser hende til skyerne. Så glem de anmeldelser og nyd mændene. Vil de komme igen og du synes det har været godt, så sig ja. Jo mere man lærer hinandens kroppe at kende, jo bedre og mere intens bliver den nydelse man deler. Og hvem siger nej til det? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Javel ja, så lærte jeg noget nyt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Personligt er jeg ligeglad/ egentlig glad for jeg ikke har nogen anmeldelser, får altid søde ord med på vejen og ser ofte mine gæster igen, det er jo nok den største bekræftigelse :) muligivs har pigen bedt dem skrive en anmeldelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, jeg vil gerne være det lommepsykologiske indspark.

Nemtøs, jeg du skiller dig jo ud - og det her er lidt gætværk da jeg ikke har haft fornøjelsen af at dele berøringer med dig, men du er en kvinde der vil tages - og du er meget åben overfor hvordan manden nu ønsker at tage dig - det der det du tænder på! Du stiller dig til rådighed og det efterlader måske manden i et andet psykologisk hjørne end de glædespiger der der er  fokuseret på at give den forførende opmærksomhed til manden.

Det er en anden form for samvær og har intet med at gøre om du er for følsom eller forlanger for meget.

Min tese er at altså, at idet du er typen der lader manden tage dig i møjfræk fri afbenyttelse, så tænker vi mænd ikke bagefter over anmeldelsen på samme måde fordi vi har taget, eller givet til dig, men de glædespiger som gav manden sexet forførende opmærksomhed ønsker vi i højere grad at anmelde. Og det har intet med dig og dine evner eller kvaliteter at gøre, det er "ovre i manden" det foregår.

Jeg er ret sikker på at de færreste mænd tænker over denne forskel, men jeg er ret sikker den er der. 

Palledude

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Hvis man har haft en lækker fræk oplevelse med en mand, så bliver den ikke bedre af at blive anmeldt. Den bliver heller ikke dårligere af at han anmelder en anden og roser hende til skyerne. Så glem de anmeldelser og nyd mændene. Vil de komme igen og du synes det har været godt, så sig ja. Jo mere man lærer hinandens kroppe at kende, jo bedre og mere intens bliver den nydelse man deler. Og hvem siger nej til det? :D

Piger har faktisk forskellig holdning til oplevelsesberetninger.

Jeg har således mødt piger, hvor jeg har fået superoplevelser, men som har frabedt sig omtale, hvilket jeg har respekteret. En pudsig oplevelse for nogle år siden var en tantrapige, der meget mod sin vilje blev omtalt herinde, men, som hun betroede mig, det gav hende for en tid hænderne så fulde, at hun alligevel fik råd til en ny bil :D

Omvendt har jeg også mødt piger, der ligefrem spurgte efter en oplevelsesberetning, og i de tilfælde har jeg ikke efterkommet ønsket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
Thomas N. skrev, for 31 minutter siden:

Min helt ærlige mening, så synes jeg det er noget fis, at du fravælger et gensyn med en kunde fordi han har lavet en anmeldelse senere af en anden kvinde end dig. Du lægger alt, alt, alt for meget i det. 

Sådan noget irriterer mig faktisk og særligt fordi jeg har prøvet det på min egen krop. 

Jeg mødte en helt fantastisk GP og besøgte hende to gange uden at anmelde hende. Jeg var vild med hende og synes det var noget af det bedste sex jeg kunne ønske mig. 

En ting ved købesex er også, at prøve nogle forskellige piger. Det giver et særligt kick ikke rigtig at vide, hvem man møder og så er det pirreligt og spændende at se hvad hun nu kan og hvordan det hele nu bliver mellem os. 

Jeg valgte derfor ikke at besøge pigen jeg var total vild med i nogle måneder. Dels for at møde andre piger og dels fordi jeg måske havde lidt for mange følelser for hende. 

Jeg valgte så at lave en rigtig god rosende anmeldelse om en anden pige jeg mødte. 

Pigen som jeg var total vild med læste anmeldelsen af den anden pige og blev så fornærmet over, at jeg ikke havde anmeldt hende i stedet for, at hun under ingen omstændigheder vil ses med mig igen. 

Undskyld, men hva fanden sker der? Må vi nu pludselig ikke se andre piger end hende/dig? Har I fået ejerfornemmelse af os? Hvad havde I/Du forestillet jer? 

Når vi siger til en GP, at hun er lækker og vi er vilde med hende, så faker vi ikke. Jeg tror nærmere, at der er GP’en der faker, når der ikke skal mere til, at blive afvist. 

Nu har jeg sikkert ødelagt min mulighed for nogensinde at møde dig Nemtøs, men jeg står også ved mine holdninger og din holdning her, den er jeg ikke vild med :-) 

Tror du måske er inde på noget af det rigtige,men det er forretning for pigerne,så en god anmeldelse er jo lig med flere kunder,måske tager jeg fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...