Guest Nemtøs Skrevet 17. August, 2019 Spørger både mænd og kvinder herinde Synes det er et svært emne at få beskrevet ordenligt, så jeg ikke bliver misforstået. Men jeg gør et forsøg. Jeg har flere gange oplevet at jeg har været sammen med forskellige mænd, de har under vores møde givet udtryk for at de nød mit selskab og gerne ville mødes igen. Det næste jeg så ser er, at de har lavet en anmeldelse af en anden kvinde som de roser til skyerne og beskriver som deres bedste sexoplevelse. Jeg sidder tilbage med, om jeg var så dårlig at jeg ikke skulle nævnes følelse. (Overdrivelse fremmer forståelsen - jeg undre mig over hvordan de mænd kunne rose mig face to face) Jeg er udmærket klar over at det er købe sex og jeg ikke kan forvente noget. Jeg er ikke jaloux - men jeg fravælger de mænd og takker nej tak til at mødes med dem igen. Hvis jeg ikke er god nok til at kunne nævnes på EG som de andre de har mødt, så er de ikke gode nok til mig. Kom med jeres feedback - Takker (Jeg ved godt jeg kan være en strid kælling, men står fast ved mine meninger). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 17. August, 2019 Jeg tror du overfortolker /lægger for meget i det. Samtid tror jeg også at mange mænd har så lidt nosser til at sige sandheden hvis de bliver spurgt ansigt til ansigt, at de bare stikker en plade. Eller du måske falder lidt uden for det normale segment og ikke bare tager hvem som helst ombord (har jeg i hvert fald indtryk af ) og så tænker de måske at en anmeldelse /anbefaling her inde til alle og enhver er omsonst..... Men jeg har da set adskillige beskrivelser af dig der roser både dig og akten til skyerne Hop med hagen og humøret 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Koreaneren 67 Skrevet 17. August, 2019 (edited) Personligt så tror jeg at effekten fra at have fået en god oplevelse som ligger relativt frisk i erindringen kan bringe en form for overdrivelse frem i de fleste. Jeg personligt selv har haft gode oplevelser med flere GP’er, men sidenhen fundet ud af at der kan findes bedre men samtidig også findes dårligere.. Jeg er sikker på, ud fra diverse anmeldelser af dig nemtøs, at de heldige gentlemænd som har besøgt dig har haft en dejlig oplevelse, som jeg også gerne selv ville opleve en dag. Redigeret 17. August, 2019 af Koreaneren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. August, 2019 DK fyr 34 skrev, for 5 minutter siden: Jeg tror du overfortolker /lægger for meget i det. Samtid tror jeg også at mange mænd har så lidt nosser til at sige sandheden hvis de bliver spurgt ansigt til ansigt, at de bare stikker en plade. Eller du måske falder lidt uden for det normale segment og ikke bare tager hvem som helst ombord (har jeg i hvert fald indtryk af ) og så tænker de måske at en anmeldelse /anbefaling her inde til alle og enhver er omsonst..... Men jeg har da set adskillige beskrivelser af dig der roser både dig og akten til skyerne Hop med hagen og humøret Mange tak for din respons - jeg bliver ikke ked af det, men undre mig gevaldigt. Jeg laver tilvalg når jeg mødes med mænd. Mænd uden nosser er ikke lige sagen Jeg har oplevelsen af at de nyder mit selskab - eller har vi mænd som benytter sig af købesex og som faker?? Den er sku ny og virkelig interessant. Tak for din omsorg - mit humør er godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 17. August, 2019 Jeg fik en lasagne i går der var helt fantastisk, jeg har igennem mit liv spist mange forskellige lasagner og den i går var nok ikke den bedste nogensinde, men den bedste i min opmærksomhed lige nu. Nogle gange husker jeg at fortælle om den, andre gange ikke 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Tak for din omsorg - mit humør er godt Lyder godt Tror måske at @Koreaneren er inde på noget rigtigt. At meget er godt nu og her men måske ikke så fantastisk når man får tænkt efter. Tror at man kan være "høj" oven på et møde/efter en forløsning og reagere derefter. Har vi ikke en lomme psykolog herinde der kan hjælpe med at få facts på bordet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 17. August, 2019 måske syntes mændende ik at oplevelsen med dig var så god, som de gav udtryk for og bare har været høflige, har da også set du er blevet rost herinde, men syntes nu alligevel ikke du er for følsom, er da helt naturligt at du godt vil have de skriver det, hvis de har haft en god oplevelse med dig, giver jo også flere kunder med gode anmeldelser ...har været lidt unfair over for dig på et tidspunkt, men syntes faktisk godt om gp som dig, du virker oprigtig og seriøs, havde du boet i kbh, ville jeg hellere en gerne møde dig, da jeg tror du er pisse fræk og sød ...kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. August, 2019 Forskellige piger kan være lige rigtigt gode oplevelser / stunder, måske på forskellige måder. Men ja det er da lidt underligt, hvis de skriver anmeldelser om andre piger, men ikke dig. Nogle herinde har vist forskellige profiler, alt efter hvad de søger m.m., som om at de ikke helt vil stå fast ved, hvad deres præferencer / fantasier er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, for 15 minutter siden: Spørger både mænd og kvinder herinde Synes det er et svært emne at få beskrevet ordenligt, så jeg ikke bliver misforstået. Men jeg gør et forsøg. Jeg har flere gange oplevet at jeg har været sammen med forskellige mænd, de har under vores møde givet udtryk for at de nød mit selskab og gerne ville mødes igen. Det næste jeg så ser er, at de har lavet en anmeldelse af en anden kvinde som de roser til skyerne og beskriver som deres bedste sexoplevelse. Jeg sidder tilbage med, om jeg var så dårlig at jeg ikke skulle nævnes følelse. (Overdrivelse fremmer forståelsen - jeg undre mig over hvordan de mænd kunne rose mig face to face) Jeg er udmærket klar over at det er købe sex og jeg ikke kan forvente noget. Jeg er ikke jaloux - men jeg fravælger de mænd og takker nej tak til at mødes med dem igen. Hvis jeg ikke er god nok til at kunne nævnes på EG som de andre de har mødt, så er de ikke gode nok til mig. Kom med jeres feedback - Takker (Jeg ved godt jeg kan være en strid kælling, men står fast ved mine meninger). Hvis det er det du føler, så er det det rigtige at gøre for dig. Så når overskriften spørger om du er for følsom eller forlanger for meget, så synes jeg, at det er helt din sag, hvad du vælger at gøre. Og jeg kan da godt forstå du undrer dig lidt. Jeg selv anmelder ikke alle mine besøg, og det er i øvrigt sjældent, at jeg ved første besøg fortæller at jeg er Aros på EG. Jeg forbinder mig ikke så meget med mit brugernavn i den virkelige verden. Men der er da nogle piger, hvor jeg har gjort det, og som også har svaret positivt på mine anmeldelser. En stor del af de piger jeg besøger, ved jeg faktisk slet ikke, om de kender til EG overhovedet. Jeg har skrevet rigtig mange anmeldelser herinde, tror en 40-50 stykker. Hvorfor anmelder jeg så alligeveil ikke alle besøg ? For mig kan der til tider være noget lidt for personligt ved besøget, som jeg ikke ønsker udpenslet, og her kan hensynet også være til pigen (f.eks. hvis hun har givet mig ydelser, tid eller lign som jeg fornemmer hun ikke tilbyder alle) men det kan også være fordi jeg ikke føler, at lige det besøg og hvad vi lavede der, kommer alle ved. Det behøver på ingen måde at betyde, at besøgt har været dårligt, besøgt kan have været fremragende. Men det kan altså svinge lidt hos mig, også i relation til mine følelser omkring besøget, og jeg er ikke typen der laver om på hvad der skete i anmeldelsen, eller skriver kun lettere sandfærdige anmeldelser. Jeg skal kunne stå inden for det jeg skriver. Om man som GP nødvendigvis i øvrigt får den skindbarlige sandhed når man spørger kunden, om kunden er tilfreds ? Nogle vil sikkert give sandheden, men nogle vil måske ikke have nosserne i sig til at sige nej, hvis det var det de følte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungersvend1210 14 Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, for 13 minutter siden: Spørger både mænd og kvinder herinde Synes det er et svært emne at få beskrevet ordenligt, så jeg ikke bliver misforstået. Men jeg gør et forsøg. Jeg har flere gange oplevet at jeg har været sammen med forskellige mænd, de har under vores møde givet udtryk for at de nød mit selskab og gerne ville mødes igen. Det næste jeg så ser er, at de har lavet en anmeldelse af en anden kvinde som de roser til skyerne og beskriver som deres bedste sexoplevelse. Jeg sidder tilbage med, om jeg var så dårlig at jeg ikke skulle nævnes følelse. (Overdrivelse fremmer forståelsen - jeg undre mig over hvordan de mænd kunne rose mig face to face) Jeg er udmærket klar over at det er købe sex og jeg ikke kan forvente noget. Jeg er ikke jaloux - men jeg fravælger de mænd og takker nej tak til at mødes med dem igen. Hvis jeg ikke er god nok til at kunne nævnes på EG som de andre de har mødt, så er de ikke gode nok til mig. Kom med jeres feedback - Takker (Jeg ved godt jeg kan være en strid kælling, men står fast ved mine meninger). Det kan skyldes en række faktorer, som ikke nødvendigvis skal ses i lyset af din service, Nemtøs. For det første er der en håndfuld købere inden for området, som rent sagt er ligeglade med kvinden eller manden - efter at de har fået fuld valuta for pengene. De betragter det som en udveksling af ydelser og lægger ikke flere følelser i det. Du kan i princippet sammenligne det med et parringsritual inden for dyreriget, som Attenborough berettede om i sine talrige afsnit på BBC. Begge parter går hver til sit efter at parringen er fuldbyrdet. For det andet fremstår du en anelse ærgerlig over at ikke modtage ros for din service, hvilket ikke umiddelbart kan betragtes som et udslag af jalousi. Dog kan dit efterfølgende afslag af selv samme klienter tolkes som et udslag af jalousi, da udelukkelsen af dem vidner om en frustration af en vis intensitet. Dette indtryk bestyrkes endvidere af den sidste sætning i dit indledende opslag, der angår temaet for din forespørgsel. Hvorfor skulle du ellers reagere sådan, hvis der ikke var involveret en eller anden form for følelse i det? Bemærk venligst, at jeg alene forsøger at give dig - og andre - et nuanceret perspektiv på din forespørgsel med udgangspunkt i dit valg af ord. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 17. August, 2019 (edited) Min helt ærlige mening, så synes jeg det er noget fis, at du fravælger et gensyn med en kunde fordi han har lavet en anmeldelse senere af en anden kvinde end dig. Du lægger alt, alt, alt for meget i det. Sådan noget irriterer mig faktisk og særligt fordi jeg har prøvet det på min egen krop. Jeg mødte en helt fantastisk GP og besøgte hende to gange uden at anmelde hende. Jeg var vild med hende og synes det var noget af det bedste sex jeg kunne ønske mig. En ting ved købesex er også, at prøve nogle forskellige piger. Det giver et særligt kick ikke rigtig at vide, hvem man møder og så er det pirreligt og spændende at se hvad hun nu kan og hvordan det hele nu bliver mellem os. Jeg valgte derfor ikke at besøge pigen jeg var total vild med i nogle måneder. Dels for at møde andre piger og dels fordi jeg måske havde lidt for mange følelser for hende. Jeg valgte så at lave en rigtig god rosende anmeldelse om en anden pige jeg mødte. Pigen som jeg var total vild med læste anmeldelsen af den anden pige og blev så fornærmet over, at jeg ikke havde anmeldt hende i stedet for, at hun under ingen omstændigheder vil ses med mig igen. Undskyld, men hva fanden sker der? Må vi nu pludselig ikke se andre piger end hende/dig? Har I fået ejerfornemmelse af os? Hvad havde I/Du forestillet jer? Når vi siger til en GP, at hun er lækker og vi er vilde med hende, så faker vi ikke. Jeg tror nærmere, at der er GP’en der faker, når der ikke skal mere til, at blive afvist. Nu har jeg sikkert ødelagt min mulighed for nogensinde at møde dig Nemtøs, men jeg står også ved mine holdninger og din holdning her, den er jeg ikke vild med Redigeret 17. August, 2019 af Thomas N. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungersvend1210 14 Skrevet 17. August, 2019 For det tredje kan det skyldes, at tanken slet ikke havde strejfet dem på det tidspunkt, Nemtøs. Det hænder med jævne mellemrum hos flere hankøn, at den gode idé først opstår på et senere tidspunkt. Herefter kan det virke en anelse malplaceret (bredt fortolket), at komme med en række rosende ord om en glædespige, som man besøgte for 3-4 uger siden. En anmeldelse skal have en vis aktualitet, tænker jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 17. August, 2019 Du skal naturligvis gøre som du selv synes, men hvis besøget var godt og manden gerne vil se dig igen, tænker jeg, at det er ærgerligt for jer begge hvis du afviser ham. For min skyld kan gæsterne besøge alle de piger de vil og skrive alle de anmeldelser de har lyst til, og stadig være velkomne. Det vi har sammen er vores og behøver ikke stå på EG for at være gyldigt 10 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 17. August, 2019 Der kan skrives tykke bøger om alt dét, som jeg ikke kan forstå. Så er scenen sat for mit lille indspark Hvordan kan du vide, at dine kunder har skrevet rosende om andre kvinder, men ikke dig? Præsenterer de sig overfor dig med deres EG-alias? Jeg plejer at kalde mig for Søren (ikke mit rigtige navn). Men sådan er vi selvfølgelig forskellige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, for 42 minutter siden: Kom med jeres feedback - Takker Du må nok erkende, at det er et branchevilkår. En stampige sagde engang til mig, at jeg selvfølgelig da godt "måtte" besøge andre piger end hende "bare for at få det helt på det rene", og en anden sagde, at hun godt vidste, at hun "ikke ejede mig". Det er vel som i nogle ægteskaber, hvor man giver hinanden frie tøjler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 17. August, 2019 Liv skrev, for 3 minutter siden: Du skal naturligvis gøre som du selv synes, men hvis besøget var godt og manden gerne vil se dig igen, tænker jeg, at det er ærgerligt for jer begge hvis du afviser ham. For min skyld kan gæsterne besøge alle de piger de vil og skrive alle de anmeldelser de har lyst til, og stadig være velkomne. Det vi har sammen er vores og behøver ikke stå på EG for at være gyldigt Jeg har ikke haft fornøjelse, Liv. Men det er den holdning jeg er vild med. Det er piger som dig, som ikke lægger mere i det, end det er. Jeg har mødt mange piger i årenes løb og de fleste er fuldstændig ligeglade med, hvor mange andre piger jeg møder og hvad jeg skriver her. De bliver bare glade når jeg kommer tilbage og jeg er til enhver tid velkommen, hvilket er fedt! Måske vi ses engang, Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 17. August, 2019 Richard Kimble skrev, for 4 minutter siden: Hvordan kan du vide, at dine kunder har skrevet rosende om andre kvinder, men ikke dig? Præsenterer de sig overfor dig med deres EG-alias? Jeg plejer at kalde mig for Søren (ikke mit rigtige navn). Mange aftaler kommer i stand herinde, så ved man jo hvad alias er. Nogle sender også bare en SMS, hvor de skriver hvem de er på EG. Egentlig meget rart, synes jeg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. August, 2019 Liv skrev, for 2 minutter siden: Mange aftaler kommer i stand herinde, så ved man jo hvad alias er. Nogle sender også bare en SMS, hvor de skriver hvem de er på EG. Egentlig meget rart, synes jeg. Helt enig. Besøger jeg en EG-pige, fortæller jeg på et tidspunkt altid, hvem jeg er. Jeg vil ikke sejle under falsk flag. En helt anden ting er så at se deres forbløffelse, når jeg afslører det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, for 54 minutter siden: Spørger både mænd og kvinder herinde Synes det er et svært emne at få beskrevet ordenligt, så jeg ikke bliver misforstået. Men jeg gør et forsøg. Jeg har flere gange oplevet at jeg har været sammen med forskellige mænd, de har under vores møde givet udtryk for at de nød mit selskab og gerne ville mødes igen. Det næste jeg så ser er, at de har lavet en anmeldelse af en anden kvinde som de roser til skyerne og beskriver som deres bedste sexoplevelse. Jeg sidder tilbage med, om jeg var så dårlig at jeg ikke skulle nævnes følelse. (Overdrivelse fremmer forståelsen - jeg undre mig over hvordan de mænd kunne rose mig face to face) Jeg er udmærket klar over at det er købe sex og jeg ikke kan forvente noget. Jeg er ikke jaloux - men jeg fravælger de mænd og takker nej tak til at mødes med dem igen. Hvis jeg ikke er god nok til at kunne nævnes på EG som de andre de har mødt, så er de ikke gode nok til mig. Kom med jeres feedback - Takker (Jeg ved godt jeg kan være en strid kælling, men står fast ved mine meninger). Hvad med at se det fra denne vinkel, Du er jo en stjerne herinde, så måske nogle fyre tænker, jeg anmelder hende ikke, for hun er for lækker og sex var dejlig, så jeg holder lav profil, så jeg har en chance for at møde dig igen Personligt ville jeg håbe at jeg kunne komme gennem dit nålehul - men du vil desværre ikke ses Med andre ord, du mangler jo ikke "bejlere" ...tværtimod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 17. August, 2019 Hvis man har haft en lækker fræk oplevelse med en mand, så bliver den ikke bedre af at blive anmeldt. Den bliver heller ikke dårligere af at han anmelder en anden og roser hende til skyerne. Så glem de anmeldelser og nyd mændene. Vil de komme igen og du synes det har været godt, så sig ja. Jo mere man lærer hinandens kroppe at kende, jo bedre og mere intens bliver den nydelse man deler. Og hvem siger nej til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 17. August, 2019 Liv skrev, for 10 minutter siden: Mange aftaler kommer i stand herinde, så ved man jo hvad alias er. Nogle sender også bare en SMS, hvor de skriver hvem de er på EG. Egentlig meget rart, synes jeg. Javel ja, så lærte jeg noget nyt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julle26 76 Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Spørger både mænd og kvinder herinde Synes det er et svært emne at få beskrevet ordenligt, så jeg ikke bliver misforstået. Men jeg gør et forsøg. Jeg har flere gange oplevet at jeg har været sammen med forskellige mænd, de har under vores møde givet udtryk for at de nød mit selskab og gerne ville mødes igen. Det næste jeg så ser er, at de har lavet en anmeldelse af en anden kvinde som de roser til skyerne og beskriver som deres bedste sexoplevelse. Jeg sidder tilbage med, om jeg var så dårlig at jeg ikke skulle nævnes følelse. (Overdrivelse fremmer forståelsen - jeg undre mig over hvordan de mænd kunne rose mig face to face) Jeg er udmærket klar over at det er købe sex og jeg ikke kan forvente noget. Jeg er ikke jaloux - men jeg fravælger de mænd og takker nej tak til at mødes med dem igen. Hvis jeg ikke er god nok til at kunne nævnes på EG som de andre de har mødt, så er de ikke gode nok til mig. Kom med jeres feedback - Takker (Jeg ved godt jeg kan være en strid kælling, men står fast ved mine meninger). Personligt er jeg ligeglad/ egentlig glad for jeg ikke har nogen anmeldelser, får altid søde ord med på vejen og ser ofte mine gæster igen, det er jo nok den største bekræftigelse muligivs har pigen bedt dem skrive en anmeldelse? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Palledude 21 Skrevet 17. August, 2019 Hej, jeg vil gerne være det lommepsykologiske indspark. Nemtøs, jeg du skiller dig jo ud - og det her er lidt gætværk da jeg ikke har haft fornøjelsen af at dele berøringer med dig, men du er en kvinde der vil tages - og du er meget åben overfor hvordan manden nu ønsker at tage dig - det der det du tænder på! Du stiller dig til rådighed og det efterlader måske manden i et andet psykologisk hjørne end de glædespiger der der er fokuseret på at give den forførende opmærksomhed til manden. Det er en anden form for samvær og har intet med at gøre om du er for følsom eller forlanger for meget. Min tese er at altså, at idet du er typen der lader manden tage dig i møjfræk fri afbenyttelse, så tænker vi mænd ikke bagefter over anmeldelsen på samme måde fordi vi har taget, eller givet til dig, men de glædespiger som gav manden sexet forførende opmærksomhed ønsker vi i højere grad at anmelde. Og det har intet med dig og dine evner eller kvaliteter at gøre, det er "ovre i manden" det foregår. Jeg er ret sikker på at de færreste mænd tænker over denne forskel, men jeg er ret sikker den er der. Palledude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. August, 2019 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Hvis man har haft en lækker fræk oplevelse med en mand, så bliver den ikke bedre af at blive anmeldt. Den bliver heller ikke dårligere af at han anmelder en anden og roser hende til skyerne. Så glem de anmeldelser og nyd mændene. Vil de komme igen og du synes det har været godt, så sig ja. Jo mere man lærer hinandens kroppe at kende, jo bedre og mere intens bliver den nydelse man deler. Og hvem siger nej til det? Piger har faktisk forskellig holdning til oplevelsesberetninger. Jeg har således mødt piger, hvor jeg har fået superoplevelser, men som har frabedt sig omtale, hvilket jeg har respekteret. En pudsig oplevelse for nogle år siden var en tantrapige, der meget mod sin vilje blev omtalt herinde, men, som hun betroede mig, det gav hende for en tid hænderne så fulde, at hun alligevel fik råd til en ny bil Omvendt har jeg også mødt piger, der ligefrem spurgte efter en oplevelsesberetning, og i de tilfælde har jeg ikke efterkommet ønsket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 17. August, 2019 Thomas N. skrev, for 31 minutter siden: Min helt ærlige mening, så synes jeg det er noget fis, at du fravælger et gensyn med en kunde fordi han har lavet en anmeldelse senere af en anden kvinde end dig. Du lægger alt, alt, alt for meget i det. Sådan noget irriterer mig faktisk og særligt fordi jeg har prøvet det på min egen krop. Jeg mødte en helt fantastisk GP og besøgte hende to gange uden at anmelde hende. Jeg var vild med hende og synes det var noget af det bedste sex jeg kunne ønske mig. En ting ved købesex er også, at prøve nogle forskellige piger. Det giver et særligt kick ikke rigtig at vide, hvem man møder og så er det pirreligt og spændende at se hvad hun nu kan og hvordan det hele nu bliver mellem os. Jeg valgte derfor ikke at besøge pigen jeg var total vild med i nogle måneder. Dels for at møde andre piger og dels fordi jeg måske havde lidt for mange følelser for hende. Jeg valgte så at lave en rigtig god rosende anmeldelse om en anden pige jeg mødte. Pigen som jeg var total vild med læste anmeldelsen af den anden pige og blev så fornærmet over, at jeg ikke havde anmeldt hende i stedet for, at hun under ingen omstændigheder vil ses med mig igen. Undskyld, men hva fanden sker der? Må vi nu pludselig ikke se andre piger end hende/dig? Har I fået ejerfornemmelse af os? Hvad havde I/Du forestillet jer? Når vi siger til en GP, at hun er lækker og vi er vilde med hende, så faker vi ikke. Jeg tror nærmere, at der er GP’en der faker, når der ikke skal mere til, at blive afvist. Nu har jeg sikkert ødelagt min mulighed for nogensinde at møde dig Nemtøs, men jeg står også ved mine holdninger og din holdning her, den er jeg ikke vild med Tror du måske er inde på noget af det rigtige,men det er forretning for pigerne,så en god anmeldelse er jo lig med flere kunder,måske tager jeg fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg