Hop til indhold
Nille

Mangler du en kæreste? Så lej en ægte skønhed online

Recommended Posts

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/01/17/090118.htm

For 5 - 40 dollars kan du nemlig let få dig en kæreste i en længere eller kortere periode. Du lejer simpelthen en kvinde til at være din kæreste på nettet i 3, 7 eller 30 dage.

:lol::lol::lol:

Men... HVORFOR???? jeg undres til stadighed over det dér internet :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, mulighederne for at tjene penge ved at snyde andre mennesker, er ikke blevet mindre med internettet.

Måske skulle man lave en dansk version. Der skal lige oprettet 10-20 antal fake profiler på facebook med flotte modelbilleder, og så har man sig en gazelle-virksomhed :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men... HVORFOR???? jeg undres til stadighed over det dér internet :roll:

Monz, mænd er underlige.... jeg har nogle forslag til dit HVORFOR.

*Der er åbenbart prestige i at være "kæreste" med FB-modeller, i håb om at score andre piger :lol:

*Eller gør konen/kæresten jaloux så man opnår mere sex derhjemme eller det modsatte. Alt efter hvilken effekt man søger.

*Nogle mænd får et boost i selvtilliden når de tror de har scoret en flot pige, selv om det er virtuelt eller fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jørj Riel beskrev fænomenet for mange år siden i en af sine grønlands krøniker. De gamle vinterkulrede fangstmænd lod den imaginære pige Emma gå på omgang mellem fangsthytterne, i den lange vinter. Hun blev behørigt handlet hver gang, med betaling i form af geværer, krudt og såmænd en rygtatovering som sælger kunne skære af købers ryg, når køber engang afgik ved døden. Drømme gøres af mange ting :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åh my....... betal penge for en masse problemer og løgne når vennerne skal vide hvem hun er, hvordan man har mødt hende og iøvrigt ikke kan forstå hvorfor de ikke må møde hende.

Må erkende at jeg også undres.. udmærkede forklaringer Nille.. jeg undres stadig.. især over at firmaet ikke kan følge med efterspørgslen.. er der virkelig så mange mænd der er lystløgnere??????????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja..læste den godt nok forleden og lod mig undres :?

Nu bruger man jo herhjemme meget at pålægge ting med afgifter...så hvad med en tomgangs afgift på brug af FB? Mener det sgu seriøst :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller sig selv.

Så ville jeg da være nødt til at operere foran Blindeinstituttet :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ville jeg da være nødt til at operere foran Blindeinstituttet :lol::lol:

Næhh, du bruger bare et flot foto fra en eller anden Holywood side af Brad eller Sean Connery som ung. Det er næsten ikke snyd, og kun for at bevare din anonymitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næhh, du bruger bare et flot foto fra en eller anden Holywood side af Brad eller Sean Connery som ung. Det er næsten ikke snyd, og kun for at bevare din anonymitet.

Det er vist kun på Annoncelight, man ville kunne slippe af sted med det :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...