Hop til indhold
Candy Cane

☆ BAYWATCH GB PÅ PG MANDAG D. 26/8 18-21 ☆

Recommended Posts

S f Dejligt besked att det blir 4 piger. Jag kommer men det har upplevts osäkert om event skulle arrangeras. Det kommer att bli fint. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tyvärr icke deltage i aften pga sygdom, vilket ju er en egte bummer för partydeltageren i mig, men det er som det er. Men ville bare önske alle god kamp i aften i lidt sportsmanship anda och fyld på med vatten och salt under workout!:P Så ses vi neste runde! /K

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan tyvärr icke deltage i aften pga sygdom, vilket ju er en egte bummer för partydeltageren i mig, men det er som det er. Men ville bare önske alle god kamp i aften i lidt sportsmanship anda och fyld på med vatten och salt under workout!:P Så ses vi neste runde! /K

Vi savnede dig :D rigtig god bedring 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, for 7 timer siden:

Var det et godt partyyy:)??

Det kan du tro det var, ihvertfald for os piger! ;) Tak til alle jer der deltog, håber at se jer en anden gang! :P Får næsten lyst til at lave et GB hver uge haha! ;)

Nu ved jeg ikke hvor vedkommendes post blev af, eller om den er blevet slettet, men vi vil naturligvis overveje tidsintervallet til næste gang ;)

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...