Hop til indhold

☆ BAYWATCH GB PÅ PG MANDAG D. 26/8 18-21 ☆

Featured Replies

Skrevet

S f Dejligt besked att det blir 4 piger. Jag kommer men det har upplevts osäkert om event skulle arrangeras. Det kommer att bli fint. 

Skrevet

Jeg kan tyvärr icke deltage i aften pga sygdom, vilket ju er en egte bummer för partydeltageren i mig, men det er som det er. Men ville bare önske alle god kamp i aften i lidt sportsmanship anda och fyld på med vatten och salt under workout!:P Så ses vi neste runde! /K

Skrevet
kattjakt skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan tyvärr icke deltage i aften pga sygdom, vilket ju er en egte bummer för partydeltageren i mig, men det er som det er. Men ville bare önske alle god kamp i aften i lidt sportsmanship anda och fyld på med vatten och salt under workout!:P Så ses vi neste runde! /K

Vi savnede dig :D rigtig god bedring 

Skrevet

Var det et godt partyyy:)??

Skrevet
  • Author
Loveyouladies skrev, for 7 timer siden:

Det kan du tro det var, ihvertfald for os piger! ;) Tak til alle jer der deltog, håber at se jer en anden gang! :P Får næsten lyst til at lave et GB hver uge haha! ;)

Nu ved jeg ikke hvor vedkommendes post blev af, eller om den er blevet slettet, men vi vil naturligvis overveje tidsintervallet til næste gang ;)

Redigeret af Candy Cane

Skrevet
Loveyouladies skrev, for 11 timer siden:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.