Hop til indhold
Candy Cane

☆ BAYWATCH GB PÅ PG MANDAG D. 26/8 18-21 ☆

Recommended Posts

BAYWATCH GB PÅ PUSSYGALORES MANDAG D. 26/8 18-21

Sommeren er ikke helt slut endnu, og slet ikke før vi har fået afholdt vores Baywatch GB! :P 

Kan du forestille dig det? Lækre, solbrune babes, i stramme røde badedragter eller bikinier som kommer løbende på stranden i slowmotion mens man kan skimte brysterne og baldernes udformning i badedragten, hvor der næsten ikke er gemt meget mere til fantasien...   ;)

Denne gang har du ihvertfald 4 skønne, frække piger i bedste Baywatch style og har i dagens anledning forlænget med i alt 3 timer, såfremt der kommer deltagere nok! ;)

Du kan på dagen møde smukke og forførende Angelina, Candy, Mercedes og Baby <3

------

Tilmeldelse kan ske på  +45 5019 3215 eller [email protected]

Hvis du vil sikre dig en plads kan du komme forbi PG og forudbetale på følgende tidspunkter:

mandag-tirsdag 16-24 eller fredag-lørdag 9-6 :)

Pris: 2500,-

ALLE USERIØSE BESKEDER VIL IKKE BLIVE BESVARET!

------

Angelina

image_1_5345_5304_resize.thumb.jpg.eedde3580c9d559e305f03dda8c18357.jpg

Candy

image_1_137_6577.thumb.jpg.7b6cf44e79772be442b928ce99b1b969.jpg

Mercedes

7a87cf0225958d6dca06ebcc23959d5a57966ad3_resize.thumb.jpg.415c424a04602ba548d636819a46fc2e.jpg

Baby

Image-5sm.thumb.jpg.1abc1abad4c5bd4f604de9f639db02c4.jpg

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleins skrev, for 33 minutter siden:

Gid man havde modet til GB :unsure:

 

Det er ikke så farligt! Jeg har deltaget i GB et par gange...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleins skrev, den 13/8/2019 at 21:01:

Ja ... er sgu mest nervøs for hvis jeg skulle møde nogen man kendte :o:D

Kom afsted, det er sjovt, hyggeligt og frækt! Møder du nogen du kender, så pyt! I er der for at hygge og knalde. 

Selv mødte jeg en gang en kunde til et event. Han gik efter en halv time, da vi senere mødtes i vort professionelle regi, lod vi os ikke mærke med noget. 

Afsted og prøv det, jeg ønsker dig, pigerne og de andre deltager masser af lir. Kan desværre ikke deltage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy Cane skrev, den 13.8.2019 at 19:54:

Det er IKKE mig på billederne hvis nogen skulle være i tvivl. Det var som sagt blot til inspiration! ;)

MEN der er masser af nye billeder på min profil, hvis nogen skulle være nysgerrig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleins skrev, den 13/8/2019 at 21:01:

Ja ... er sgu mest nervøs for hvis jeg skulle møde nogen man kendte :o:D

Hvorfor det? De er der jo i samme ærinde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Herligt med et nyt pussyparty.. Muntre minder fra tidligere parties trænger sig på.

Men er det fra ¹8-21? Der står 18-20 på hjemmesiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PThomsen skrev, for 6 timer siden:

Hej

Herligt med et nyt pussyparty.. Muntre minder fra tidligere parties trænger sig på.

Men er det fra ¹8-21? Der står 18-20 på hjemmesiden.

Det er som udgangspunkt fra 18-21 med 4 piger såfremt vi får tilmeldninger nok. Får vi ikke nok, bliver tiden sat ned til 2 timer, tænker jeg er fair nok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed
Candy Cane skrev, for 3 timer siden:

Det er som udgangspunkt fra 18-21 med 4 piger såfremt vi får tilmeldninger nok. Får vi ikke nok, bliver tiden sat ned til 2 timer, tænker jeg er fair nok :)

Hej Candy

Hvis jeg skulle være med og det kunne jeg godt finde på :) så skal der være garanti for 3 timer. Der er trods alt kæmpe stor forskel på 2 og 3 timer. Så hellere lad en pige stå over til næste gang hvis der ikke er nok. 

De bedste hilsner 

Max

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen
Candy Cane skrev, for 5 timer siden:

Det er som udgangspunkt fra 18-21 med 4 piger såfremt vi får tilmeldninger nok. Får vi ikke nok, bliver tiden sat ned til 2 timer, tænker jeg er fair nok :)

Hej piger - fedt setup :) 

Jeg tænker også det er godt at vide det inden man tilmelder sig. Jeg er også enig i det er afgørende. 

Men jeg vil nok hellere bare have to timer for fuld hammer end tre med en pige mindre :) men tænker afklaring er vigtig inden dagen.

noget andet: hvor mange tilmeldinger skal der være for at det er hhv tre timer og to timer?

kan i ikke melder det ud?

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy Cane skrev, for 9 timer siden:

Det er som udgangspunkt fra 18-21 med 4 piger såfremt vi får tilmeldninger nok. Får vi ikke nok, bliver tiden sat ned til 2 timer, tænker jeg er fair nok :)

Jag är anmäld och då annonserades tre timmar, det är ett bra upplägg för då kan det även vara pauser för både tjejer och killar. Jag reser dessutom långt (från Uppsala /Stockholm) så jag uppskattar partyn med längre tid så det inte blir stress istället för god atmosfär. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
perra skrev, for 13 timer siden:

Jag är anmäld och då annonserades tre timmar, det är ett bra upplägg för då kan det även vara pauser för både tjejer och killar. Jag reser dessutom långt (från Uppsala /Stockholm) så jag uppskattar partyn med längre tid så det inte blir stress istället för god atmosfär. 

Jag har varit på många partyn på PG och andra och vill rekommendera att delta. Det är en härlig upplevelse och ser åter fram till att möta dessa härliga kvinnor, tre av dem har jag träffat flera gånger tidigare och en blir en ny. Missa inte denna chans till ett härligt party! :P

Redigeret af perra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Hej PG team 

lad os gerne høre, hvad i har besluttet jer for mht. Tiden på mandagens party. Så vi kan få planlagt om vi skal med

det håber jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen

Ja det vil være fedt lige at få en status på hvodan den kommer Til at flyve :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle!

Vi er kommet frem til den beslutning at GB bliver fra 18-20, altså 2 timer med fuld knald på og med 4 piger! ;)

Med det sagt behøvesI ikke at stresse om at blive færdige inden de 2 timer er gået, men det er blot vores overall tidsramme :) 

Vi er super spændte og glæder os til at tage imod jer alle senere, bliver så godt! <3

IMG_1336_edit2.jpg.0b9b1004e9acfc4afc303cb327f08c63.jpg

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...