Hop til indhold

Når du sender SMS

Featured Replies

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 4 minutter siden:

Jeg skrev så heller ikke direkte til TS indlægget. Men mere til alle de som havde anskaffet sig en bolletelefon. Det må jo være fordi de er nervøse for om nogen glor i deres almindelige telefon 

De ønsker vel bare ikke at blive afsløret.  Har man ikke styr på sine opsætninger, og man f.eks er ude og køre med konen, så er telefonen måske sat i en holder som begge kan se. Pludselig kommer der en sms. Selvom telefonen er låst kan man godt se noget af beskeden (Hvis man ikke har ændret ved std opsætning)

• Svar 53
  • Visninger 7.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Vi skal tilbage til 2007, jeg er på vej hjem fra en forretningsrejse, og mellemlander i Kastrup. Ud af flyet, og da mobilen får signal lyder den gode gamle Nokia SMS tone. Besked fra konen: “Hej

• Det er slet ikke ok at rundsende smser til sine gæster... Om man trænger til pik ell penge.. Det gør man ikke... Med mindre det er aftalt på forhånd at man godt må..  

• Hvis det er en katastrofe, at modtage en uopfordret henvendelse, så...….. køb en ekstra telefon med taletid.  

Skrevet
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

De ønsker vel bare ikke at blive afsløret.  Har man ikke styr på sine opsætninger, og man f.eks er ude og køre med konen, så er telefonen måske sat i en holder som begge kan se. Pludselig kommer der en sms. Selvom telefonen er låst kan man godt se noget af beskeden (Hvis man ikke har ændret ved std opsætning)

Du har sikkert ret

• 1 month later...
Skrevet

Yep jeg fik også ændret i opsætningen da jeg efter en ferie i Tyskland med min mor på vej over grænsen modtog hvad der var kommet af sms'er i mit fravær, på telefonen som blev brugt som gps... 

Skrevet

Jeg har da modtaget sms'er fra et par GP'er jeg besøgte på et tidspunkt. Jeg er så så heldig at min telefon er en firmatelefon. Så når den larmede de dage jeg havde vagten. Så sagde jeg at det var en kunde der skrev. Ellers er den altid på total lydløs. Så det har aldrig været et problem for mig. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.