Hop til indhold
Administrator

I dag er det Eroguide.dk's fødselsdag

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Hvis du mener at VI (hvem vi så end er) bør være visse ord foruden på Eroguide, mener du at visse ord ikke burde være på Eroguide, såsom det "forfærdelige" ord klat. Om det kan defineres som censur af andres ord eller ej, ja det mener du jo så ikke åbenbart. Men det betyder jo klart, at du mener, at dette ord og andre ord, ja det burde vi være foruden på Eroguide. For nu at bruge dine egne

Undskyld, men du har ikke forstået betydningen af ordet"foruden" i denne sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man ønsker at være foruden noget, et forhold, ting eller ord, så ønsker man at at forholdet, tingen eller ordet ikke er til stede. Hvis du bruger ordet foruden i en anden betydning end den man normalt bruger, så er det ikke mit problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht at krumme tæer eller blive stødt på manchetterne over andres holdninger eller måder at udtrykke sig på som BorendeX og Århuselsker nævner, hvad kan man bruge det til og hvad kan man bruge til at Århuselsker og JackM ikke kan tåle det "forfærdelige" ord klat f.eks. Der er helt sikkert garanteret også nogle der krummer tæer over Borendexs eller Århuselskers eller JackMs indlæg eller måde at udtrykke sig på nogle gange men derfor skal de da ikke censureres, vel.

.

Hvis du nu læser mit indlæg én gang til, vil du nok se, at du har fejllæst det. Jeg advokerer jo netop for, at folk skal have lov til at skrive, som de gør i dagligdagen. Den måde, som den enkelte bruger sproget på, er nemlig karakteristisk for denne person, og det kunne jeg da ikke drømme om at pille ved.

Det er rigtigt, at jeg skriver, at jeg ikke personligt bryder mig om begrebet "luder", men hvor læser du, at jeg vil bortcensurere det? Ingen steder! For min skyld må folk gerne bruge det, jeg gør det bare ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skriver at krummer tæer over andres folks ord, og det skriver du, og det kritiserer jeg dig for. Det andet er rettet til de to andre som det også står i mit indlæg. Læs mit indlæg igen. Hvor står der at du går ind for censur i mit indlæg Borendex ? Intet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis man ønsker at være foruden noget, et forhold, ting eller ord, så ønsker man at at forholdet, tingen eller ordet ikke er til stede. Hvis du bruger ordet foruden i en anden betydning end den man normalt bruger, så er det ikke mit problem.

Fariser vi har helt samme opfattelse af ordets betydning og brug. Det er et udtryk for at man ønsker noget!!

Hvordan du får det vredet om til at være censur, fatter jeg ikke en fed ged af. Især ikke når det læses i sammenhæng med hele mit indlæg.

Så er den ged hvis så grundigt rundbarberet, at der er ikke er et eneste hår tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja du ønsker netop at visse ord som klat ikke bruges, det har jeg også skrevet. Sammenhængen med censur har jeg gjort redde for, så enig i at geden er rundbarberet nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Nille.

Jeg mener videre at man ikke skal kigge på den dødsejlende konkurrent mht censur, bonerthed, politisk korrekthed, og moralske smagsdommeri overfor alt og alle. Der er jo en grund til at dette sted har succes og det andet sted ikke har. Her er ordet friere og aktiviteten meget meget større.

Forsæt den line I med stor succes fører nu og lydt ikke til de få der har tanker om censur og at man skal efterligne et andet board som ikke har succes.

Enig og "thumbs up" ;)

Og selvfølgelig til lykke med Eroguides føs'da!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...