Hop til indhold
Troldmanden

Mulan - en massage guldklump i Odense

Recommended Posts

Havde lagt mærke til en ny annonce for Mulan https://annoncelight.dk/showad/280504 og gættede på, at det var fra mit foretrukne Thai sted i Odense på en kendt adresse i SV. Ringede derfor i dag og bestilte en tid til en times massage. Ankom til aftalt tid og blev modtaget af Mulan selv, der efter min mening ser pænere ud end de får billeder fra annoncen. Blev vist ind i det sædvanlige massagerum, hvor der er en rigtig massagebriks, som jeg klart foretrækker.

Mulan er ret høj (165 cm) af en Thai at være og ganske veldrejet, og taler godt engelsk. Hun fortalte leende, at hun engang havde vundet en skønhedskonkurrence, men at det jo var mange år siden, men de flotte træk fornægter sig ikke. Samtidig var hun iført en stramtsiddende sort kjole, der viste et par lange flotte ben og en 80D skål. Mulan er helt sikkert yngre og i bedre form end mig, så jeg var godt tilfreds, og hun tog straks styringen på massagen. Det viser sig nemlig, at Mulan (efter eget udsagn) har gået på en anerkendt massage skole i Bangkok i 8 måneder efterfulgt af praktik på diverse hospitaler mv. Derudover så har hun arbejdet som massør i mange forskellig lande herunder Indien:rolleyes: 

Jeg havde bestilt en times olie massage (med min foretrukne opvarmede olie), og det var også gjort klart. Men Mulan ville det lidt anderledes. Hun overbeviste mig om, at en kombination af thai og olie massage, ville være den helt rigtige behandling til mig, og det havde hun da så sandelig helt ret i. For Mulan er en massage guldklump og hendes evner er fuldt på højde med Ulai fra Thai Kropsterapi og andre højt certificerede massage eksperter. Der blev taget grundigt fat med klassiske thai manøvrer i de første 30 minutter, alt imens Mulan holdt foredrag om hvilken indvirkning et bestemt tryk under foden havde på eksempelvis min hårdt pressede lever:D Ingen tvivl om, at hun ved hvad hun taler om, og der blev løsnet godt op for en masse myoser. Så gik hun over til den mere klassiske olie massage, hvilket hun bestemt også mestrer.

Normalt siger jeg nej tak til alle forsøg på upsell til yderligere ydelser, men Mulan fik mig til at gøre en undtagelse. Hun pirrede mig tilpas i den sidste del af massagen, og så har hun bare et frækt MILF  look, der fik mig til at miste kontrollen. Uden at gå i for mange detaljer, fik jeg en pirrende afslutning, der blandt andet indeholdt B2B, spansk, superfransk og et afsluttende HJ, som fik mig til at eksplodere.

Efterfølgende aftørring og bad var nødvendigt:P Og der var i hvert fald gået mere end 60 minutter inden jeg stod på gaden igen, med et stort smil på læben og en totalt afstresset krop. Prisen holder jeg mellem Mulan og mig, men den var bestemt rimelig i forhold til ydelsen og Mulan's færdigheder.

Så konklusionen er en klar anbefaling fra min side. Både til massage alene (kan anbefale kombinationen af thai og olie), eller opgrader hvis I lige som mig, tænder på Mulan's MILF look:wub:

Mvh

Troldmanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, for 2 timer siden:

Havde lagt mærke til en ny annonce for Mulan https://annoncelight.dk/showad/280504 og gættede på, at det var fra mit foretrukne Thai sted i Odense på en kendt adresse i SV. Ringede derfor i dag og bestilte en tid til en times massage. Ankom til aftalt tid og blev modtaget af Mulan selv, der efter min mening ser pænere ud end de får billeder fra annoncen. Blev vist ind i det sædvanlige massagerum, hvor der er en rigtig massagebriks, som jeg klart foretrækker.

Mulan er ret høj (165 cm) af en Thai at være og ganske veldrejet, og taler godt engelsk. Hun fortalte leende, at hun engang havde vundet en skønhedskonkurrence, men at det jo var mange år siden, men de flotte træk fornægter sig ikke. Samtidig var hun iført en stramtsiddende sort kjole, der viste et par lange flotte ben og en 80D skål. Mulan er helt sikkert yngre og i bedre form end mig, så jeg var godt tilfreds, og hun tog straks styringen på massagen. Det viser sig nemlig, at Mulan (efter eget udsagn) har gået på en anerkendt massage skole i Bangkok i 8 måneder efterfulgt af praktik på diverse hospitaler mv. Derudover så har hun arbejdet som massør i mange forskellig lande herunder Indien:rolleyes: 

Jeg havde bestilt en times olie massage (med min foretrukne opvarmede olie), og det var også gjort klart. Men Mulan ville det lidt anderledes. Hun overbeviste mig om, at en kombination af thai og olie massage, ville være den helt rigtige behandling til mig, og det havde hun da så sandelig helt ret i. For Mulan er en massage guldklump og hendes evner er fuldt på højde med Ulai fra Thai Kropsterapi og andre højt certificerede massage eksperter. Der blev taget grundigt fat med klassiske thai manøvrer i de første 30 minutter, alt imens Mulan holdt foredrag om hvilken indvirkning et bestemt tryk under foden havde på eksempelvis min hårdt pressede lever:D Ingen tvivl om, at hun ved hvad hun taler om, og der blev løsnet godt op for en masse myoser. Så gik hun over til den mere klassiske olie massage, hvilket hun bestemt også mestrer.

Normalt siger jeg nej tak til alle forsøg på upsell til yderligere ydelser, men Mulan fik mig til at gøre en undtagelse. Hun pirrede mig tilpas i den sidste del af massagen, og så har hun bare et frækt MILF  look, der fik mig til at miste kontrollen. Uden at gå i for mange detaljer, fik jeg en pirrende afslutning, der blandt andet indeholdt B2B, spansk, superfransk og et afsluttende HJ, som fik mig til at eksplodere.

Efterfølgende aftørring og bad var nødvendigt:P Og der var i hvert fald gået mere end 60 minutter inden jeg stod på gaden igen, med et stort smil på læben og en totalt afstresset krop. Prisen holder jeg mellem Mulan og mig, men den var bestemt rimelig i forhold til ydelsen og Mulan's færdigheder.

Så konklusionen er en klar anbefaling fra min side. Både til massage alene (kan anbefale kombinationen af thai og olie), eller opgrader hvis I lige som mig, tænder på Mulan's MILF look:wub:

Mvh

Troldmanden

 

Udover massagen,hvad kostede den ekstra "behandling"? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager, men som jeg skriver i anmeldelsen, så holder jeg prisen mellem Mulan og mig. Det er min erfaring, at pris og ydelse kan afhænge meget af situationen og kunden, og derfor kan variere en del. Men jeg synes bestemt at den var rimelig i forhold til ydelsen og Mulan's færdigheder:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 14 timer siden:

Du må være meget glad for at besøge Fåborgvej 89, for du har kun anmeldt pigerne derfra. 

Til gengæld kvitterer de så med at linke til Troldmandens anmeldelser super hurigt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært at anmelde andre piger, når man ikke besøger andre steder :P Når Bee er i landet på den faste adresse i Fredericia, kan der gøres en undtagelse, men her føler jeg ikke trang til at bidrage til anmeldelser, da de findes i hundredevis, og udelukkende positive, hvilket jeg er helt enig i.

Jeg besøger fast Ulai hos Thai Kropsterapi http://thaikropsterapi.dk/ på Fåborgvej 89A for den klassiske thai og olie massage, og har fulgt Ulai siden jeg blev fast kunde hos Smile Orkide tilbage i 2013 (et andet sted på Fåborgvej for de af brugerne, der kan huske dette sted). Da jeg har et job, hvor jeg tilbringer megen tid med stillesiddende arbejde, og ofte har udfordringer med min ryg, så tillader jeg mig den luksus, at få thai og olie massage, som en form for forebyggelse - og det virker fantastisk for mig. Derfor er det vigtigt for mig, at massøren er godt uddannet eller demonstrerer betydelige kompetencer udi massagens ædle kunst, og her oplever jeg Ulai værende i en klasse for sig. Ulai er så vidt jeg ved, også den eneste thai massør på Fyn, der har den anerkendte RAB-godkendelse som fysiurgisk massør, hvilket ofte er et krav fra forsikringsselskaber og sundhedsforsikringer, for at de kan henvise og betale for behandlinger. Så da Ulai åbnede igen på Fåborgvej, efter en afstikker til Grønland og senere Jylland, så blev jeg fast kunde igen.

At jeg så en gang imellem lokkes i kælderen, for at prøve udvalgte af pigerne skyldes helt andre behov :rolleyes: Men her når jeg slet ikke at besøge eller anmelde dem alle, og ofte undrer det mig, at der skrives så få anmeldelser, da jeg oplever en livlig trafik på stedet af andre gæster. Men i de tilfælde, hvor jeg i kælderen oplever at massagen er god, så skriver jeg som regel om det. At den eller de personer, der styrer pigernes annoncer, holder et vågent øje med Eroguide og linker til de positive af disse anmeldelser, skyldes vel, at de bliver læst af mange gæster, der bruger dem som et supplement til annonceteksterne, for at vælge hvor de ønsker deres næste behandling. Jeg kan stå inde for det jeg skriver om, så det er fint nok med mig.

Mvh

Troldmanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt korrekt - hun er perfekt til massage! Og har uddannelsen. Fås ikke bedre nogen steder, efter min mening.  Desværre blev jeg træt af hun valgte at passe tre telefoner samtidig med massagen.

Det var godt nok mens hun brugte fødder og ben, men det virkede forstyrrende - og gjorde, at jeg ikke slappede af som jeg skulle. Det kunne vi ikke blive enige om. Ved da også godt at forretningen skal passes, men det har gjort, at jeg har sat hende på pause.:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, den 9/8/2019 at 13:46:

Det er svært at anmelde andre piger, når man ikke besøger andre steder :P Når Bee er i landet på den faste adresse i Fredericia, kan der gøres en undtagelse, men her føler jeg ikke trang til at bidrage til anmeldelser, da de findes i hundredevis, og udelukkende positive, hvilket jeg er helt enig i.

Jeg besøger fast Ulai hos Thai Kropsterapi http://thaikropsterapi.dk/ på Fåborgvej 89A for den klassiske thai og olie massage, og har fulgt Ulai siden jeg blev fast kunde hos Smile Orkide tilbage i 2013 (et andet sted på Fåborgvej for de af brugerne, der kan huske dette sted). Da jeg har et job, hvor jeg tilbringer megen tid med stillesiddende arbejde, og ofte har udfordringer med min ryg, så tillader jeg mig den luksus, at få thai og olie massage, som en form for forebyggelse - og det virker fantastisk for mig. Derfor er det vigtigt for mig, at massøren er godt uddannet eller demonstrerer betydelige kompetencer udi massagens ædle kunst, og her oplever jeg Ulai værende i en klasse for sig. Ulai er så vidt jeg ved, også den eneste thai massør på Fyn, der har den anerkendte RAB-godkendelse som fysiurgisk massør, hvilket ofte er et krav fra forsikringsselskaber og sundhedsforsikringer, for at de kan henvise og betale for behandlinger. Så da Ulai åbnede igen på Fåborgvej, efter en afstikker til Grønland og senere Jylland, så blev jeg fast kunde igen.

At jeg så en gang imellem lokkes i kælderen, for at prøve udvalgte af pigerne skyldes helt andre behov :rolleyes: Men her når jeg slet ikke at besøge eller anmelde dem alle, og ofte undrer det mig, at der skrives så få anmeldelser, da jeg oplever en livlig trafik på stedet af andre gæster. Men i de tilfælde, hvor jeg i kælderen oplever at massagen er god, så skriver jeg som regel om det. At den eller de personer, der styrer pigernes annoncer, holder et vågent øje med Eroguide og linker til de positive af disse anmeldelser, skyldes vel, at de bliver læst af mange gæster, der bruger dem som et supplement til annonceteksterne, for at vælge hvor de ønsker deres næste behandling. Jeg kan stå inde for det jeg skriver om, så det er fint nok med mig.

Mvh

Troldmanden

 

Hvorfor gå i kælderen ? Den bedste service uanset om det er massage eller det lidt sjovere får man hos ejeren :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er utrolig lækker! Når det passer hende og hun er tilpas liderlig er hun på min top 5 liste. Jeg er vild med hendes gådefulde øjne. Især når hun sutter og slikker pik. Desværre med hætten på, men ok  - forstår hende godt .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iha skrev, den 13/8/2019 at 08:58:

Hvorfor gå i kælderen ? Den bedste service uanset om det er massage eller det lidt sjovere får man hos ejeren :D

 

Det har du nok ret i, men “ejeren” er voldsomt dyrt. Sidst jeg spurgte var det 45 min for 2500.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har hun godt nok været mæt den dag. Jeg har fået HELE turen for 1200/h . Tror hun er meget selektiv med hendes valg! Skal dog nævnes, at jeg startede med at give 2000 da hun startede i Vejle.

Og så er det bare sådan at kvalitet og pris ofte hænger sammen - som udbud og efterspørgsel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kræsenmakker skrev, den 16.8.2019 at 09:19:

Det har du nok ret i, men “ejeren” er voldsomt dyrt. Sidst jeg spurgte var det 45 min for 2500

 

Månestjerne skrev, for 15 timer siden:

Og så er det bare sådan at kvalitet og pris ofte hænger sammen - som udbud og efterspørgsel :)

Selvom udbud, efterspørgsel, kvalitet og pris hænger sammen er 2500 for 45 minutter da helt hen i hampen. Det svarer til 3333,- for en time. Selvfølgelig kan man da bare lade være at betale hvad det koster og gå igen (ja det ville jeg helt klart gøre), men det er sgu lidt træls at være der og have en vis forventning om noget sjov og så blive præcenteret for sådan en pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du ha ret i :) Men findes der kunder der vil betale, er prisen jo rigtig.

Hun vælger ikke kvantitet, men dem der vil betale og dem hun har lyst til.  Og så er det sådan, at hun gør det fordi hun kan!

Kvantiteten sendes i kælderen. :) Og ikke noget forkert i det - der er mange søde piger/kunder dernede har jeg hørt. Og en ny perle er lige  dukket op.

Jeg har for mit eget vedkommende indset, at selvom hun stadig er på min top 5 liste, er hun er blevet lidt for "prof" efter min smag- og derfor sat på pause. :)

Hun er en sammensat person der har sit at slås med. Selvom hun tjener masser af penge er det ikke alt der kan repareres med penge. Bag den prof Jasmin findes en lille skrøbelig pige, som jeg holder meget af .

Og hvad har det så med hendes prissætning at gøre??? Ikke en skid du! :)   Bare for at sige, at vi lever i en nuanceret verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 9 timer siden:

Det kan du ha ret i :) Men findes der kunder der vil betale, er prisen jo rigtig.

Hun vælger ikke kvantitet, men dem der vil betale og dem hun har lyst til.  Og så er det sådan, at hun gør det fordi hun kan!

Tror du ikke det er ment som et “pænt” afslag ? Det må det være for ellers er det jo totalt urealistisk - der er trods alt mange af os der skal tjene 7000kr for at betale en timeydelse når vores højt elskede skattevæsen har taget sin ringe del af det indtjente.

Enten er man naiv og hovedkuls forelsket eller osse bare for ligeglad med penge hvis man bliver kunde sådanne steder.

Uanset pige var jeg ikke blevet til hun havde talt færdig om hendes prisniveau.

Havde allerede inden denne debat tænkt nej tak da jeg så : “vi ligger i den høje ende.”

Enig med anden skribent herinde der foretrækker nyt værktøj og en normalpris pige...

Thai priser er blevet megalomane rigtigt mange steder - det her slår dog hvad jeg har set før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 16/8/2019 at 19:21:

Så har hun godt nok været mæt den dag. Jeg har fået HELE turen for 1200/h . Tror hun er meget selektiv med hendes valg! Skal dog nævnes, at jeg startede med at give 2000 da hun startede i Vejle.

Og så er det bare sådan at kvalitet og pris ofte hænger sammen - som udbud og efterspørgsel :)

 

Nu takkede jeg pænt nej.

Er en slut i tyverne pæn, veltrænet fyr.. Det kan også have været for “ungt” for Jasmin/Ulai you name it.

Jeg takkede også pænt nej, og nøjes med hende ellers maks kompetente alm massage uden andet. 

Så der mange andre kvinder der slet ikke koster noget som nok også er mere oprigtige lystne og kan gengælde lyst. 

Når man så skriver til hende hvilket jeg har forsøgt efterfølgende 2-3 gange.. for at få en pris for en time med der hele så vil hun have man skal komme forbi, og det fungere jo slet ikke, skal da vide hvad jeg kan forvente inden jeg kommer, og hvad jeg skal hæve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal  bare hæve rigeligt :) Det er noget skidt når man alligevel bliver lidt tændt på hende. Så er der nok ikke nogen vej tilbage, end få det afprøvet :)  Jeg kan ikke svare på hvor hendes nedre grænse går, men hun er til mænd og ikke drenge.

Når du takkede nej - må du ha fået en pris? Du kan forvente en time med dejlig blid og fræk sex med kys og frækt blow. ALT med kondom.

Prisen kender du jo dybest set - den kan svinge lidt, men mon ikke med din flotte og veltrænede krop får lidt rabat :)

God vind med det. Fornemmer hun har fanget dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det rigtigt, nej hun må prøves. Ja jeg mindes bare den var høj, men det længe siden.. Men det kun fordi der noget milf over hende og hun er lidt reserveret, det mere mig. Gider ikke kneppe alle dem som andre knepper hele tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...