Hop til indhold
cumonface

Sweet Alice ( lever ikke op til sit navn )

Recommended Posts

I promise I will pay more attention on calls and texts. :)
At second I would like to say thank you for all of your kindness and compliments which I appreciate . :wub::D
I am always so happy to read your nice comments and thanks for your taking your time .:wub:
I can not go there, i’m here in Frederiskberg. I’m sorry honey. :(<3
Thank you Thank you Thank you! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde lavede en aftale med Alice i søndags. Jeg ankom desværre for tidligt på stedet og hun bad mig vente 20 min, hvilket jeg så gjorde.

Da de 20 min var gået skrev jeg til hende på SMS om jeg måtte komme op. Intet svar. Jeg skulle nok bare have været gået op men som den gentleman jeg er, så ventede jeg og de 20 min blev til næsten 1 time. Så skrev hun tilbage til mig at jeg ikke var der, på det tidspunkt jeg aftale og at nu var min bookning slut og måtte komme igen en anden gang. Her til svarede jeg,  at jeg jo havde prøvede at kontakte hende på SMS og opkald uden held i de 40 min. hun ikke svarede. Det var bare ærgerligt "see you next time"

Dette gjorde mig selvfølgelig ret sur men måske held i uheld så slap jeg får en knap så god oplevelse i virkeligheden? Hun er smuk men hvis kemien/stemningen ikke er der, hvad er pointen så?

 

Redigeret af Keeper
Adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Cristobal skrev, for 22 timer siden:

Jeg havde lavede en aftale med Alice i søndags. Jeg ankom desværre for tidligt på stedet og hun bad mig vente 20 min, hvilket jeg så gjorde.

Da de 20 min var gået skrev jeg til hende på SMS om jeg måtte komme op. Intet svar. Jeg skulle nok bare have været gået op men som den gentleman jeg er, så ventede jeg og de 20 min blev til næsten 1 time. Så skrev hun tilbage til mig at jeg ikke var der, på det tidspunkt jeg aftale og at nu var min bookning slut og måtte komme igen en anden gang. Her til svarede jeg,  at jeg jo havde prøvede at kontakte hende på SMS og opkald uden held i de 40 min. hun ikke svarede. Det var bare ærgerligt "see you next time"

Dette gjorde mig selvfølgelig ret sur men måske held i uheld så slap jeg får en knap så god oplevelse i virkeligheden? Hun er smuk men hvis kemien/stemningen ikke er der, hvad er pointen så?

 

venter du virkelig 1 time på en GP ? lidt udover hvad jeg kalder gentleman opførsel 

Redigeret af kenderen
Adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 1 minut siden:

venter du virkelig 1 time på en GP ? lidt udover hvad jeg kalder gentleman opførsel 

Hey, man gør vel mærkelig ting når man er liderlig? Det var nok mere en 30-40 min men følte som 1 time

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 22 timer siden:

 

Rigtige opgangsdør hvor der er en dørklokke - som vist iøvrigt ikke virker... Jeg ringede og bankede på i 5-10 min før der blev åbnet.

Redigeret af Keeper
Adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
ziou skrev, for 21 timer siden:

Rigtige opgangsdør. Men du skal op på 2. sal hvor der er en dørklokke - som vist iøvrigt ikke virker... Jeg ringede og bankede på i 5-10 min før der blev åbnet.

 

Redigeret af Keeper
Adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror godt man må kalde denne  tråd for et vink med en vognstang :) 

Tjah, jeg ku' godt finde på at forsøge - for hun ser meget appetitlig ud og har tydeligvis også kampgejst :-). Reelt er det "kun" to, der har haft en skævert.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Tjah, jeg ku' godt finde på at forsøge -

 

Go fornøjelse.....du er mere modig end jeg er :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cristobal skrev, for 3 timer siden:

A múlt vasárnap egyeztettem Alice-val. Sajnos korán érkeztem, és megkért, hogy várjak 20 percet, amit tettem.

Amikor a 20 perc telt el, szöveges üzenetet küldtem neki, ha meg kellene jelennem. Nincs válasz. Valószínűleg éppen fel kellett volna mennem, de mint úriember vagyok, megvártam és a 20 perc majdnem 1 órává vált. Aztán visszaírta nekem, hogy abban az időben, amikor megállapodtam, nem voltam ott, és most már lejárt a foglalásom, és másodszor ismét el kellett jönnöm. Erre válaszoltam, hogy megkíséreltem kapcsolatba lépni vele SMS-ben, és sikertelenül hívtam a 40 percet. nem válaszolt. Szörnyű volt "legközelebb találkozni"

Ez természetesen meglehetősen dühös lett, de talán szerencsére véletlenül, tehát nem kaptam ilyen jó tapasztalatot a valóságban? Gyönyörű, de ha nincs a kémia / hangulat, akkor mi értelme?

PS Nehezen láttam, hogy hol volt az ajtó. A vendégek, akik meglátogatták, tudják pontosan megmondani, hol van? A nagy kék ajtón (33), azután a bal oldali ajtóon, majd egy kis oldalsó bejáraton és az első emeleten lévő első ajtóig volt? Gondoljon arra, hogy volt néhány matrica és jel, amelyen a video megfigyelés be van kapcsolva. Köszönjük!

I’m sorry! But I no understand! :) I can wait 10 minutes, not more. you probably don't get in timeand you didn't write for me! of course I can't do more wait! reverse in case what would you have done? :) you was wouldn't have waited! nobody likes it this! if not which we will discuss! I’m sorry! you was no write for me whether it's good or not! but I was write for you that he is no longer good because you was late!! I’m sorry! I was busy because others wanted to come! :) Thank you!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Det er en af de skøreste tråde længe.  Hendes svar er jo helt væk.    Tror i ikke  bare hun er total No Go.    Der er så Mange fejl i hendes opførsel så brug da tiden og pengene et andet sted.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobenetben skrev, for 52 minutter siden:

Det er en af de skøreste tråde længe.  Hendes svar er jo helt væk.    Tror i ikke  bare hun er total No Go.    Der er så Mange fejl i hendes opførsel så brug da tiden og pengene et andet sted.   

Sorry? :) I do not understand! think maximum I put everything into it, but not just me must!! first of all to cumoface nothing was good, really nothing! To Ziou essentially everything was good, only the apartment does not and that we are many here! And Kenderen did not write and did not call for me! I waited 10 minutes! I do not know more! No just Kenderen, no one! should have written it, how it doesn't come in time. that would be the minimum! and then I'd have wait! :) I think if everyone thinks trought, then there is truth!

I finished that! Have a nice day! Thank you! :) 

Redigeret af Alice Sweet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alice Sweet skrev, den 7.8.2019 at 13:45:

two people need to the GFE. But for you nothing no good! The coin has two sides. I didn't promised any more, because I would have done everything if you let it! I tried to kiss you several times! TWO PEOPLE NEED TO THE GFE! :) 

 Dette er en stor løgn!

 På intet tidspunkt prøvede denne pige at kysse mig eller bare kæle. Jeg er helt lige glad med om der skal to til GFE eller kemi som de fleste kalder det men når man betaler mange penge for at få noget og ikke får det så føler man så snydt. Men det er ikke derfor jeg skriver anmeldelser. Jeg skriver mine anmeldelse som en stor tak og en slags tilbage betaling for alle de anmeldelser fra dette forum der har gjort at jeg har fået utallige gode oplevelser.  Man kan så vælge at tro på denne pige med alle hendes desperate svar som omkring mig ikke er i nærheden af at være sandt eller tro på det jeg skriver. Det afgør man selv.  Fakta omkring mit besøg med denne pige er at hun på sin annonce lovet det helt store men gav det mindste hun kunne.  Og det er det store problem. Så da vi ikke altid kan stole på det der står i pigernes annonce så er jeg en af dem der er glad for dette forum og defor skriver jeg anmeldelser.

.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 8 minutter siden:

 Ez egy nagy hazugság!

 Ez a lány egyáltalán nem próbált megcsókolni vagy csak engem ölelni. Nagyon örülök annak, hogy szükség van kettőre a GFE vagy a kémia számára, mivel a legtöbb ember ezt hívja, de ha sok pénzt fizet, hogy valamit megszerezzen, és nem kapja meg, akkor olyan csalottnak érzi magát. De ezért nem írok véleményeket. Nagyon köszönöm és visszatérítést írok a véleményemről a fórum összes véleményéért, amelyek számtalan jó tapasztalattal bírtak. Ezután dönthet úgy, hogy hisz ebben a lányban minden kétségbeesett válaszával, amely körülöttem nincs igazán igaz, vagy elhigli azt, amit írok. Ön dönti el ezt. Az a tény, hogy ezt a lányt meglátogattam, az, hogy hirdetésében megígérte a nagy dolgot, de a lehető legkevesebbet adta. És ez a nagy probléma. Tehát mivel nem mindig számíthatunk arra, hogy mi szerepel a lányok hirdetésében, akkor egyike vagyok azoknak, akik elégedettek a fórummal, és miért írok véleményeket. Nincs több tőlem a látogatásról

.

So when you were there next to the bed, even then there I went, I wanted kiss give, but you didn't force yourself!! Really no! I do not lie, you were refusing!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobenetben skrev, 1 time siden:

Det er en af de skøreste tråde længe.  Hendes svar er jo helt væk.    Tror i ikke  bare hun er total No Go.    Der er så Mange fejl i hendes opførsel så brug da tiden og pengene et andet sted.   

 På intet tidspunk anbefaler jeg at man ikke skal besøge hende for hun er en lækker sag men jeg tror bare at man ikke kan stole på få det man betaler for ud over hende basic. Ikke mere fra mig om mit besøg med denne pige.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 2 minutter siden:

 På intet tidspunk anbefaler jeg at man ikke skal besøge hende for hun er en lækker sag men man kan ikke stole på at man for det man betaler for ud over hende basic. Ikke mere fra mig om mit besøg med denne pige.

you really weren't correct because two  people to need and nothing was good for you! :) if I say go home, then that would have been bad! I’m sorry! Really! But i not understand! Why you stayed? Nothing no good for you! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det lyder da helt kikset. Men ærgerligt - det så ellers godt ud og lød også sådan..

Glem det og glæd dig istedet over, at det ikke var næste næste besøgende (uanset om det så din chef eller medarbejder, afhængig af din position), der bankede på døren midt i det hele :-) Uanset årsagen til den kedelige oplevelse gør en sådan situation, at jeg nok skal holde snuden (pikken) væk, så tak for anmeldelsen......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikken en tråd... ved ikke om man skal le eller græde. Måske den bare skal lukkes her.... en ny tråd kan jo laves hvis der er en modig sjæl der alligevel beslutter sig for at afprøve hendes kampgejst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Furture skrev, for 9 minutter siden:

Sikken en tråd... ved ikke om man skal le eller græde. Måske den bare skal lukkes her.... en ny tråd kan jo laves hvis der er en modig sjæl der alligevel beslutter sig for at afprøve hendes kampgejst. 

Trådstarter er da troværdig i alle sine anmeldelser. Så mon ikke hun dukker op igen under nyt navn ?  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klassisk eksempel på rigtig dårlig kommunikation både verbalt og none-verbalt, både i mødet og i efterfølgende skriveri.

Det er meget trist læsning, men også lærerigt. :)

MVH Booob 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne alenlange uendelige forsvarstale fra the girl in question, har bestemt ikke styrket min tro på at man får får nogen særlig rar oplevelse. Men hvis man vil tilbringe en hyrdetime med en pige som har "kant", er hun nok et glimrende forslag. 

Jeg har besøgt piger hvor man bliver mødt med mistænksomhed og et panser som virker fuldstændigt unedbrydeligt. Det gider jeg ikke bruge hverken tid, penge eller energi på. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal dog siges at det var fin sex og super flot pige. Man skal bare ikke forvente GFE. 

Hun virkede nu ikke så skør som alle hendes svar her er :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...