Hop til indhold
cumonface

Sweet Alice ( lever ikke op til sit navn )

Recommended Posts

Desværre for hun er faktisk en køn lille lækker sag. Aftalen med SweetAlice over sms gik fint, selvom hun ikke kunne den tid jeg helst ville og hun flyttede aftalen igen lidt senere. I den lange vente tid må jeg indrømme at jeg tog lidt forskud på seancen så jeg var mere end klar da jeg gik ind af døren. Her fik jeg første lille advarsel for hun var helt uden smil og allerede her fjernede hun en af hendes service som hun havde sagt ja til. Jeg havde bestilt og betalte for hendes " Super Girlfriend experience " en time med:

  Shower together, Soft real french kisses, licking/69, deep throat, prostata massage, dildo, GFE, mega french( blowjob without condom + finish in mouth) or face, sensual massage.

Ovenstående taget direkte fra hendes annonce her

 Hver gang hun talte til mig var det helt uden smil. Bla. smed hun mig i ud i badet uden at tilbyde at gå med. Da jeg kom ind på hendes væreles bad hun mig om at lægge mig på sengen med det samme , igen uden smil eller nogen form for varme. Her bad jeg dog om et kram kram mens vi stod op og prøvede at kysse med hende hvilket hun lidt mod villig gjorde en gang for så at ville have mig ned på sengen så hun kumme komme igang med det hun ville. Et hæderligt superfransk i max et par minutter før hun smed et kondom på så vi kunne komme igen med sex. Hendes dansk var fint nok men hendes manglende varme gjorde mig lidt slap. Bad hende så om et blowjob stående og hende siddende på gulvet som hun dog ikke var meget for. Her bad jeg om noget deepthroat men hun ignorede mig bare med et øhh som om hun ikke forstod men istedet for hoppede hun op på sengen og gjorde sig klar til doggy Så tænkte jeg ok lad mig bare blive færdig med dette og skride. Som sagt var jeg allerede mere end klar da jeg gik ind af døren så jeg kunne gøre mig hurtigt færdig. Alt dette varede måske 15 minutter. Inden jeg fik tørrede mig af så jeg kunne gå foreslog hun massage og jeg tænkte hvorfor ikke. 10 minutter senere bankede det på døren og hun gik for at tale med vedkommende. Da hun kom tilbage spurgte jeg om der var noget galt men endnu engang svarede hun tilbage med et uforstånde øhh. Så var det nok for mig så jeg klædte mig bare på og skred ud af døren uden farvel kram/kys fo første gang i meget lang tid.

Opsumering:  Ikke noget smil fra pigen i hele den tid jeg var der, ingen bad sammen, ingen 69 eller mig slikke hende, ingen deepthroat, en gang tungekys som var meget svagt, så nærmest ingen GFE og hun nægtede at hun tilbød cof/cif. 

Konklusion : Lille køn og lækker sag men iskold uden nogen form for charme eller varme. 9,  gfe  0,5  sf/deepthroat 0   cof/cif  0.  Gentagelses fare 0 %. Kan man lide hendes billeder anbefaler jeg kun hendes basic service 15 eller max. 30 min. Alt andet vil helt sikkert bare være spild af penge og tid. Jeg skulle selv have gjort mig færdig hjemme så havde jeg sparede mig selv for nogle penge og denne nederen oplevelse.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Hvis man ikke bryder sig om gæsten bør man afvise ham i døren. Noget tyder på at hun ikke kunne lide dig og derfor skulle hun have sagt fra og sendt dig hjem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk haft sammen oplevelser når det gælder østeuropæiske piger. De har en rigtig flot beskrivelser om service og flotte billeder så sjældent er rigtige.

Det drejer sig som regel om at få det hurtigt gjort færdig om man har taget en halv time eller en time, så er det læg dig ned 2 min fransk og så op at ride i et hurtigt tempo så det er overstået.

Denne oplevelse har jeg haft med Alle (6 stk)de østeuropæiske piger jeg har været sammen med.

Derfor vælger jeg som regel latin piger. 

Redigeret af Elamor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke sætte nationalitet på de kedelige oplevelser, jeg har haft.

Kan sagtens se din oplevelse for mig, dog ikke med hende, for jeg kender hende ikke....men har oplevet lignende.

Rigtig nok er brasilianere som regel mere indstillet på service, men selv her er der undtagelser.

Blandt danske piger, det samme.

Heldigvis har laaaaaaangt de fleste af mine oplevelser været gode, men som sagt har der været et par stykker af de kedelige.

Det er vel kemi og et spørgsmål om pigen, den pågældende dag, måske skulle have haft en fridag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret i at det har noget med kemi, men tit oplever jeg det næsten som før døren bliver åbnet, hvis  du forstår mig.

Jeg har lidt tiltro til at de fleste østeuropæiske piger ikke arbejder for dem selv med deler kagen. Og derved  ingen god service.

Jeg glemte faktisk at jeg har haft en god oplevelse med en østeuropæiske pige i gentofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

But unfortunately this must be denied!  Because it wasn't quite like that!  I was in town and I didn't know they were back at the scheduled time (4:00), so I wrote an hour before I got to 4:30 pm because  I didn't want to be you wait in the door. 
 I was waiting for you with a warm smile, but nothing was good for you!  Really nothing!  I tried everything, but unfortunately everything was wrong!  I tried to get closer, but it wasn't good either!  And I didn't want to put it in my brain, but I stood and said nothing but what to do and what not to do!  If I smiled it was a problem, if I didn't smile it was a problem!  I'm sorry if you didn't like it, my service, but all the other "guests" went satisfied!  A girl knocked on my door, I loocked for 5 seconds and came back!  you asked who it was or what is it problem? I nothing wrong, it was just a girl.  And then you jumped and you left! :)  I tried to talk to her but you refused, I tried everything, nothing good for you! I’m Sorry! :) Maybe next time! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 timer siden:

Ha nem tetszik a vendég, utasítsa el őt az ajtóban. Valami azt sugallja, hogy nem tetszett neked, ezért kellett volna mondania, és haza kellett volna küldenie. 

there was nothing wrong! Just nothing was good for him! i wrote it off :) Thank you! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt ny i dette game (har kun luret igennem mange måneder inden jeg har turdet springe ud i det) og havde udset mig Alice pga. hendes billeder, hvilke ikke var til at stå for. Det er uden tvivl hende på billederne og hun er helt ufattelig smuk!

Det var et værre bøvl at få lavet en aftale, som både inkluderede sms, mail og PB herinde - men det lykkedes til sidst. Tror ikke at det er hende selv der står for kommunikationen da hendes engelske er væsentligt bedre på skrift end i tale.

Da min erfaring er meget begrænset på dette område var jeg utrolig nervøs inden mødet. Umiddelbart synes jeg at hun var sød og smilende men også en anelse stille. Jeg havde bestilt 45 min GFE til 1200 - men GFE var der ikke noget af. Om det var min nervøsitet og manglende erfaring eller hendes manglende tilstedeværelse ved jeg ikke, men det var en lidt akavet oplevelse alt i alt. Forsøgte flere gange at løsne stemningen lidt op med lidt small talk, men med det engelske niveau tror jeg desværre at vi talte en del forbi hinanden hvilket gjorde stemningen lidt akavet.

Herudover er stedet meget lidt diskret. Det føltes som om hele kontorbygningen overfor udgangen stod og vinkede da jeg listede ud igen.

Tror desværre ikke der er nogen sandsynlighed for en gentagelse - hvilket er super ærgeligt da hun er en af de kønneste kvinder jeg nogensinde har set. Og jeg synes i bund og grund at hun virkede som en rigtig sød pige, der måske bare, som jeg selv, var lidt nervøs og samtidig lidt hæmmet af lidt sprogvanskeligheder.

Mit sammenligningsgrundlag er Katrynaaa, der gav en fuldstændig anderledes oplevelse da hun formåede at skabe en afslappet og naturlig stemning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
ziou skrev, for 11 minutter siden:

Det føltes som om hele kontorbygningen overfor udgangen stod og vinkede da jeg listede ud igen.

Ikke så sjovt, hvis det passer. I primo 80 erne var der bordel skråt overfor et af mine værksteder med salg og reservedele, det var en joke for min ansatte at se når folk ringede på “den klokke” og så stå og kigge når kunden gik igen, da det blev mig kendt så måtte jeg stoppe det ville ikke finde mg i poduktionstab eller chikane af potentielle kunder og syntes ikke det var ok at genere andres business som leverandør eller kunde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Ikke så sjovt, hvis det passer. I primo 80 erne var der bordel skråt overfor et af mine værksteder med salg og reservedele, det var en joke for min ansatte at se når folk ringede på “den klokke” og så stå og kigge når kunden gik igen, da det blev mig kendt så måtte jeg stoppe det ville ikke finde mg i poduktionstab eller chikane af potentielle kunder og syntes ikke det var ok at genere andres business som leverandør eller kunde..

Indgangen ligger ved en forholdsvis stor p-plads med kontorer og opmagasinering rundt om. Så masser af trafik og mennesker på pladsen. Det alene gør at jeg ikke kommer der igen. Som jeg forstod på hende (kan være misforstået) er der omkring 8 ungarske piger i lejligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ziou skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er helt ny i dette game (har kun luret igennem mange måneder inden jeg har turdet springe ud i det) og havde udset mig Alice pga. hendes billeder, hvilke ikke var til at stå for. Det er uden tvivl hende på billederne og hun er helt ufattelig smuk!

Det var et værre bøvl at få lavet en aftale, som både inkluderede sms, mail og PB herinde - men det lykkedes til sidst. Tror ikke at det er hende selv der står for kommunikationen da hendes engelske er væsentligt bedre på skrift end i tale.

Da min erfaring er meget begrænset på dette område var jeg utrolig nervøs inden mødet. Umiddelbart synes jeg at hun var sød og smilende men også en anelse stille. Jeg havde bestilt 45 min GFE til 1200 - men GFE var der ikke noget af. Om det var min nervøsitet og manglende erfaring eller hendes manglende tilstedeværelse ved jeg ikke, men det var en lidt akavet oplevelse alt i alt. Forsøgte flere gange at løsne stemningen lidt op med lidt small talk, men med det engelske niveau tror jeg desværre at vi talte en del forbi hinanden hvilket gjorde stemningen lidt akavet.

Herudover er stedet meget lidt diskret. Det føltes som om hele kontorbygningen overfor udgangen stod og vinkede da jeg listede ud igen.

Tror desværre ikke der er nogen sandsynlighed for en gentagelse - hvilket er super ærgeligt da hun er en af de kønneste kvinder jeg nogensinde har set. Og jeg synes i bund og grund at hun virkede som en rigtig sød pige, der måske bare, som jeg selv, var lidt nervøs og samtidig lidt hæmmet af lidt sprogvanskeligheder.

Mit sammenligningsgrundlag er Katrynaaa, der gav en fuldstændig anderledes oplevelse da hun formåede at skabe en afslappet og naturlig stemning.

Thank you so much! :) But I tried everything! I'm really sorry, if you didn't feel the way you thought it was! but it takes two people the GFE. :) in vain I try everything if it's not for you, if you're nervous,  not you will feel good! Thank you! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alice Sweet skrev, 1 time siden:

But unfortunately this must be denied!  Because it wasn't quite like that!  I was in town and I didn't know they were back at the scheduled time (4:00), so I wrote an hour before I got to 4:30 pm because  I didn't want to be you wait in the door. 
 I was waiting for you with a warm smile, but nothing was good for you!  Really nothing!  I tried everything, but unfortunately everything was wrong!  I tried to get closer, but it wasn't good either!  And I didn't want to put it in my brain, but I stood and said nothing but what to do and what not to do!  If I smiled it was a problem, if I didn't smile it was a problem!  I'm sorry if you didn't like it, my service, but all the other "guests" went satisfied!  A girl knocked on my door, I loocked for 5 seconds and came back!  you asked who it was or what is it problem? I nothing wrong, it was just a girl.  And then you jumped and you left! :)  I tried to talk to her but you refused, I tried everything, nothing good for you! I’m Sorry! :) Maybe next time! :) 

 No. Not once I got a smile. You did only 5 things for me as I already have told about but is was a lame short superfrench, some danish and doggy style positions which was nice enough., One time kiss and some massage. So where was all the GFE , Soft real french kisses, licking/69, deep throat,  + finish in mouth) or face.  So no, you did not try everything to please me and I never said that all wasn`t good for me. Just say that you promise too much on your add.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Hvis man ikke bryder sig om gæsten bør man afvise ham i døren. Noget tyder på at hun ikke kunne lide dig og derfor skulle hun have sagt fra og sendt dig hjem. 

 Hviket jeg selvfølgelig vil acceptere til enhver tid. Man kan finde rigtig mange anmeldelser fra min side her i dette forum , hvor de fleste er positive så jeg bliver heldigvis modtaget rigtig mange gange med et smil, varme og lyst til at gøre det godt for mig. Har for ikke længe siden mødt en tilsvarende ung pige som Alice, Nemlig Lisa hvor det hele var tip top.

 

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg

two people need to the GFE. But for you nothing no good! The coin has two sides. I didn't promised any more, because I would have done everything if you let it! I tried to kiss you several times! TWO PEOPLE NEED TO THE GFE! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ziou skrev, for 30 minutter siden:

A bejárat viszonylag nagy parkolóhelyen található, irodákkal és tárolókkal. Olyan sok a forgalom és az emberek a téren. Ez önmagában azt jelenti, hogy nem megyek oda újra. Ahogy megértettem (lehet, hogy félreértettem) körülbelül 8 magyar lány van a lakásban.

Big house, It’s have two floor but just there are two apartments! Yes, there are girls here because I'm not alone! But there are some rooms! I can not do anything! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak til @cumonface for anmeldelsen, der starter denne tråd. Jeg var SÅ tæt på at lave aftale med denne pige sidste weekend; hun ser superlækker ud på billederne.

Et par tidligere oplevelser som @cumonface's har gjort mig tilbageholden med ungarske piger, som ikke har positiv omtale, og jeg kunne ikke finde noget på Alice.

Da der så i løbet af weekenden dukkede en tydeligvis falsk anmeldelse op (reklamen er vist fjernet igen), blev det tommel ned herfra. 

 

Tommel bliver nede!

 tak til @cumonface ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 2 minutter siden:

Mange tak til @cumonface for anmeldelsen, der starter denne tråd. Jeg var SÅ tæt på at lave aftale med denne pige sidste weekend; hun ser superlækker ud på billederne.

Et par tidligere oplevelser som @cumonface's har gjort mig tilbageholden med ungarske piger, som ikke har positiv omtale, og jeg kunne ikke finde noget på Alice.

Da der så i løbet af weekenden dukkede en tydeligvis falsk anmeldelse op (reklamen er vist fjernet igen), blev det tommel ned herfra. 

 

Tommel bliver nede!

 tak til @cumonface ! 

you do not know who I am! you don't know what my service is like! Cumonface nothing was good for him! my coin has two sides! I couldn't kiss her! I couldn't do anything because no good for you! I sorry! I could have done anything, would not have been good

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alice Sweet skrev, for 3 minutter siden:

you do not know who I am! you don't know what my service is like! Cumonface nothing was good for him! my coin has two sides! I couldn't kiss her! I couldn't do anything because no good for you! I sorry! I could have done anything, would not have been good

Nej, jeg kender dig ikke, og det skriver jeg heller ikke.

Jeg skriver, at du ser lækker ud, men at den eneste positive omtale jeg kunne finde, var en google-oversat anmeldelse, som reklamerede for dig, og derfor valgte jeg ikke at besøge dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 5 timer siden:

 Noget tyder på at hun ikke kunne lide dig og derfor skulle hun have sagt fra og sendt dig hjem. 

Eller at hun ikke har nogen anelse om, hvad der står i annoncen, og/eller at hun er meget dårlig til engelsk og ikke forstår, hvad hun bliver spurgt om.

Alice Sweet skrev, for 3 timer siden:

A girl knocked on my door, I loocked for 5 seconds and came back!

I don't intend to discuss this. I just want to inform you that it is a complete no-go to break off in the middle of an appointment. Emergencies excepted of course. Imagine you were in the middle of having sex, I certainly hope you wouldn't have stopped to open the door.

Of course it is also the responsibility of the person who knocked on the door in the first place, but understand that most customers find this very rude. So that part of the story alone is a big warning to potential customers. I would suggest you inform your colleagues of this.

(Please remember, I don't see anything to discuss in this matter - I am just informing you).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Vagy hogy fogalma sincs arról, hogy mi szerepel a hirdetésben, és / vagy hogy nagyon rosszul beszél angolul, és nem érti, mit kérnek tőle.

Nem akarom ezt megvitatni. Csak azt szeretném értesíteni, hogy teljes kikapcsolódás a találkozó közepén. Vészhelyzetek, természetesen kivéve. Képzelje el, hogy a szex közepén volt, természetesen remélem, hogy nem abbahagyta volna az ajtót.

Természetesen az is a felelőssége, aki elsősorban az ajtón kopogtatott, de értsd meg, hogy a legtöbb vásárló ezt nagyon durvanak találja. Tehát a történetnek ez a része önmagában egy nagy figyelmeztetés a potenciális ügyfelek számára. Javaslom, hogy tájékoztassa erről kollégáit.

(Kérjük, ne felejtse el, hogy ebben a kérdésben nem látok semmit, hogy megvitassam - csak tájékoztatok róla).

I know this! But really nothing was good to cumoface! :) He was likeable, at the beginning! But when everything was wrong for him, I tried everything, then it wasn't good either! I waiting with big warm smile! if I had sent her home half in time, also describes it that he no understand because I sent her home. what's the solution? not only was I the fault! I tried to get closer but he did not allow it! I sorry! another, this is not the first time that a girl was knocks on others why not they left? probably I was not likeable to cumoface! :) no matter what I did he out write the page! Thank you :) 

Redigeret af Alice Sweet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alice Sweet skrev, 1 time siden:

I know this! But really nothing was good to cumoface! :) He was likeable, at the beginning! But when everything was wrong for him, I tried everything, then it wasn't good either! I was waiting with big warm smile! if I had sent her home half in time, also describes it that he no understand because I sent her home. what's the solution? not only was I the fault! I tried to get closer but he did not allow it! I sorry! another, this is not the first time that a girl was knocks on others why not they left? probably I was not likeable to cumoface! :) no matter what I did he out write the page! Thank you :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 15 timer siden:

Unfortunately for her, she is actually a pretty little delicious case. The agreement with SweetAlice  over texting went well, although she could not the time I prefer and she moved the agreement again a little later. For the long wait I have to admit that I made a small advance on the session so I was more than ready when I walked in the door. Here I got the first small warning because she was completely without a smile and already here she removed one of her service which she had said yes to. I had ordered and paid for her "  Super Girlfriend experience" for an hour with:

  Shower together, Soft real french kisses, licking / 69, deep throat, prostate massage, dildo, GFE, mega french (blowjob without condom + finish in mouth) or face, sensual massage.

The above taken directly from her ad here

 Every time she spoke to me it was completely without a smile. Among other things. she threw me in the bath without offering to go. When I came into her room she asked me to lie down on the bed right away, again without a smile or any warmth. Here, however, I asked for a hug hug while we got up and tried to kiss with her which she did a bit of willingly once so that she wanted me down on the bed so she could get on with what she wanted. An honorable super French for max a few minutes before she put on a condom so we could come back with sex. Her Danish was fine enough but her lack of warmth made me a little flaccid. Then asked her for a blowjob standing and her sitting on the floor which she was not much for though. Here I asked for some deepthroat but she just ignored me with ahhh as if she did not understand but instead she jumped on the bed and got ready for doggy Then I thought ok let me just finish this and move. As I said, I was already more than ready when I walked in the door so I could finish quickly. All this lasted maybe 15 minutes. Before I got dry so I could go, she suggested massage and I thought why not. 10 minutes later it knocked on the door and she went to talk to him. When she came back I asked if there was anything wrong but once again she answered back with an incomprehensible uh. Then it was enough for me so I just got dressed and walked out the door without saying goodbye hugs / kisses for the first time in a very long time.

Summary: No smile from the girl all the time I was there, no praying, no 69 or me licking her, no deepthroat, once tongue kiss which was very weak, then almost no GFE and she refused to offer cof / cif . 

Conclusion: Small sex and delicious case but ice cold without any kind of charm or warmth.  9, gfe 0.5 sf / deepthroat 0 cof / cif 0. Repetition hazard 0%. If you like her pictures I only recommend her basic service 15 or max. 30 min. Everything else will definitely just be a waste of money and time. I should have finished myself at home so I had saved myself some money and this lowly experience.

Thanks for the review bro! This really helps, I have had a few experiences like this before where its impossible to understand what is different about this beautiful girl that she can't even smile. 

What I started to do after that was to talk on Whatsapp and make sure that the girl can at least communicate using more than 3 words in a sentence. This at least takes the communication barrier out of the equation. May be this would help fellow gentlemen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
cumonface skrev, for 17 timer siden:

 Bla. smed hun mig i ud i badet uden at tilbyde at gå med.

Jeg er kun en enkelt gang blevet tilbudt af en pige at hun skulle gå med i bad. Det var den dejlige Emilly Brazil som samtidig også lærte mig noget andet: da jeg begyndte at vaske mig selv blev jeg korrekset, vi skulle selvfølgelig vaske hinanden hvilket er meget lækrere. Så var vi i gang, og et øjeblik efter havde hun mig i munden, stadig under bruseren. Sådan en pige lærer man noget af :) - Ellers tager jeg normalt et super hurtigt bad for ikke at bruge kneppe-tid på at bade...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Alice Sweet skrev, for 12 timer siden:

two people need to the GFE.

Sweet Alice, you are one of the most wonderful women here. First time I saw your pictures and the description of your services I was so fascinated about you, and I just wanted to meet you. I also tried to, we texted a bit where it was difficult for me to get a reply, and at the end you wrote that you would revert to me which you never did, this was one or two weeks ago.

It is clear from the comments above that there have been certain problems which your guests are not happy about. Also I was not happy that it was not possible to make an agreement with you and that you did not reply.

I believe that you can still sort it out and start over again, concentrating from now on more on what your guests like and how you can in the best way offer them the services which they visit you to get. When you have had a number of satisfied customers, there will be new and positive reviews about you which will overshadow the previous problems that are probably due to the fact that you have to learn what is expected here in Denmark.

In my view you are so beautiful and wonderful that with only one or two good reviews about you, I will try again to make an appointment with you, and I will also give you a very good review if you give me a very good experience, which I am quite sure will be so easy for you.

I hope to meet you one day, but in the meantime, tighten up your procedures and concentrate on making your customers happy and not disappointed. There are girls here who have only good reviews and who everybody loves, and you can easily be among them if you will and if you try hard enough.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...