Hop til indhold
Techmanden

Sabrina Anal Queen - Århus - fantastisk

Recommended Posts

MrLovaLova skrev, den 23.8.2019 at 08:31:

Det var da noget mærkeligt noget at skrive?? Der er flere der har kommet med den samme fornemmelse/udtalelse om den pågældende pige, så det ville være rart på en eller anden måde at få det afklaret. Forummet er vel netop til at dele oplevelser, gode som dårlige.

Og hvilken form for dokumentation tænker du lige der kan skaffes i sådan en situation? 

Har du besøgt hende? Har du nærstuderet hendes kønsdele? Hvis du ikke har det synes jeg du skulle stikke piben ind. Har du en viden om hvad en plastkirug kan lave og hvad han ikke kan lave?

Redigeret af deralte

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 59 minutter siden:

Har du besøgt hende? Har du nærstuderet hendes kønsdele? Hvis du ikke har det synes jeg du skulle stikke piben ind. Har du en viden om hvad en plastkirug kan lave og hvad han ikke kan lave?

Du kan starte med at skrive ordentlig! Det er jo ikke et forum for pattebørn, så skulle vi ikke prøve at hæve niveauet lidt?

Og nej har ikke besøgt hende, jeg har overvejet det flere gange pga de gode anmeldelser, men der er som sagt flere der har kommet med de samme antydninger hvilket har fået mig til at tøve lidt. Ikke fordi jeg har noget som helst imod personer der bliver "lavet om", jeg vil bare gerne vide det på forhånd.

Og ja der har været flere tråde, vist også med billeder med hvad plastkiruger kan og ikke kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

da vi sidste gang lå og kiggede på nettet sammen efter en skøn time var vi også på hendes FB... :)  Der ligger billeder fra da hun læste på Uni i Madrid - der var hun minsandten også en pige ...  Sabrina træner en del - og åbenbart må der være nogen der ikke kan kende forskel på kropsbygning... 

På sin vis er det deprimerende at hele sagen starter ved at een i en tidligere tråd  (der vel at mærke IKKE havde besøgt hende) mente at kunne se noget ud af hendes billeder.... Og derfra kørte det som den berømte fjer der blev til fem (hovedløse) høns.

Jeg kan principielt være ligeglad - mindre besøg hvis Sabrina giver mere tid til mig - men det er komplet uforståeligt at ufunderede rygter skal spille så stor en rolle...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 26 minutter siden:

da vi sidste gang lå og kiggede på nettet sammen efter en skøn time var vi også på hendes FB... :)  Der ligger billeder fra da hun læste på Uni i Madrid - der var hun minsandten også en pige ...  Sabrina træner en del - og åbenbart må der være nogen der ikke kan kende forskel på kropsbygning... 

På sin vis er det deprimerende at hele sagen starter ved at een i en tidligere tråd  (der vel at mærke IKKE havde besøgt hende) mente at kunne se noget ud af hendes billeder.... Og derfra kørte det som den berømte fjer der blev til fem (hovedløse) høns.

Jeg kan principielt være ligeglad - mindre besøg hvis Sabrina giver mere tid til mig - men det er komplet uforståeligt at ufunderede rygter skal spille så stor en rolle...

Jeg har besøgt hende og er af den opfattelse at hun er en tidligere mand der er intet negativt i det syntes bare det bør oplyses.

Mht træner meget så er det vist et stykke tid siden der er blevet trænet popo og ben men der er vi jo forskellige mht hvad der ser trænet ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Sabrina et par gange. Fantastisk oplevelse med en super nærværende og sensuel KVINDE. Kan ikke forstå, hvorfor én bruger nyder at skrive om hun skulle være en ombygget mand? For Sabrina kan det ikke medfører noget negativt. Jeg tvivler på nogen kan finde noget negativt ved hende. Det skulle være hendes Engelsk, som var blevet markant bedre 2. gang jeg mødte hende i forhold til 1. gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik N skrev, for 1 time siden:

Jeg har også besøgt Sabrina et par gange. Fantastisk oplevelse med en super nærværende og sensuel KVINDE. Kan ikke forstå, hvorfor én bruger nyder at skrive om hun skulle være en ombygget mand? For Sabrina kan det ikke medfører noget negativt. Jeg tvivler på nogen kan finde noget negativt ved hende. Det skulle være hendes Engelsk, som var blevet markant bedre 2. gang jeg mødte hende i forhold til 1. gang.

Hvis det er mig du hentyder til så "nyder" jeg ikke at skrive at hun har været mand det er dig nu engang min opfattelse og når jeg har besøgt en op beretter om besøget så er det nået der skal med syntes jeg.

Hvis andre syntes hun er en super lækker kvinde så er det da bare fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden Sabrina smuttede hjem ad sidste gang, var jeg et smut forbi, for en dybdegående undersøgelse af, før nævnte påstande, jeg satte en time alt incl. af til undersøgelsen. Man er vel grundig :)  

og grundig det skal jeg love for at vi var. Hun blev undersøgt liggende, stående, på hovedet, i sofaen, på trappen på alle leder og kanter. Af redskaber til undersøgelsen anvendte jeg alle bevægelige dele på min krop og undersøgelsen blev kvalitetssikret to gange, altså plus den første undersøgelse. 
Desuden lavede jeg en dybdegående undersøgelse, 2 gange i det bagerste hul, for at lede efter arvæv mm.  
Hold da op hvor den KVINDE kan lide at blive undersøgt. Første undersøgelse endte langt nede i halsen. Anden undersøgelse endte dybt i det bagerste hul og sidste undersøgelse endte på kind, hår og en del i øret. UPS. 

KONKLUSION: det er min overbevisning at Sabrina er ombygget men aldrig fra mand til kvinde, men fra kvinde til endnu mere KVINDE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...