Hop til indhold

Swan Thaimassage - ApenraderStrasser 71 - Flensburg

Featured Replies

Skrevet

Var forbi der igår. 

Blev mødt af Nina. Flot pige med små bryster.

Fik 30min body to body massage. Meget blid og pirrende.

i min uvidenhed troede jeg at jeg fik alm. Thai massage først af en nøgen pige....det vil jeg hellere have haft....det ved jeg til næste gang.

kan kun anbefale.

Skrevet

Har besøgt stedet et par gange med varierende udbytte ;-). Er helt enig i, at Pha ser lækker ud (går ud fra det er hende på vedhæftede billede), men har aldrig haft fornøjelsen. Synes ikke jeg for lov at vælge massør ... hvordan gør i, bestiller i tid eller ‘forlanger’ man bare en anden når man kommer?

ACCA08C5-D924-479F-B113-575BDBB3CD89.jpeg

Skrevet
Eric69 skrev, den 15/4/2018 at 23:30:

Har besøgt stedet et par gange med varierende udbytte ;-). Er helt enig i, at Pha ser lækker ud (går ud fra det er hende på vedhæftede billede), men har aldrig haft fornøjelsen. Synes ikke jeg for lov at vælge massør ... hvordan gør i, bestiller i tid eller ‘forlanger’ man bare en anden når man kommer?

ACCA08C5-D924-479F-B113-575BDBB3CD89.jpeg

Ring og sig at du vil komme på det tidspunkt og at du vil ha Pha som din massør.

Jung

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.