Konditoren 12 Skrevet 12. Januar, 2013 Efter en kold og kedelig tur hos Anji, så havde jeg mod på mere inden hjemturen. Og efter det obligatoriske McD besøg, så faldt valget på http://www.swanthaimassage.com Flere har efterspurgt en anmeldelse fra stedet, så jeg tænkte jeg tager lige én for holdet Moderator må gerne give mig et rap over fingrene for at smide Thai massage anmeldelser her, men ved ikke hvor den ellers skal ligge Kom ind kl 17 ca, og lige indenfor sidder hele familien med aftensmaden. alle smiler og hilser En tysk mand er der også. Han må være gift med massage-mutter tænker jeg. Bliver vist ind i rum nummer 3, og hun siger der lige går 5 min. Fint nok med mig, jeg klæder af og ryger på toilet. Så kommer hun ind igen. Hun er vel ca 35 og alm af udseende. Havde håbet på en af de flotte tøser ved bordet, men turde ikke lige spørge efter en specifik. Nå, men hun er sød og meget venlig, og det betyder jo det meste. Til forskel fra de andre Thai-steder jeg har besøgt, så er der her i rum 3 en 2 meter bred "seng" med madras på og rene håndklæder. Det vil sige at pigen ikke kan gå rundt om dig, men sidder hos dig under hele massagen. Det syntes jeg var fint. Giver også mere nærvær. Massagen var som sådan ret gennemsnitlig. En smule pirring undervejs, og om på ryggen. Hun spurgte til om jeg ville prøve B2B til 150 Euro for 1,5 time - jeg takkede nej. Tog den obligatoriske hånd-fræser til 30 Euro, og det var en smule over middel faktisk. Hun havde en fin teknik, og det varede ikke mange minutter, inden hun måtte igang med tørreriet. Havde jo lige fået trykket lettet for ca. 1,5 time siden, men det formåede hun at få mig til at glemme Tog et bad, og kom i tøjet. Mødte hende ved skranken, og hele familien sad stadig ved bordet, og hyggede sig gevaldigt. Betalte de 50+30 Euro (600 kr) og gik som en glad mand. Stedet er nydeligt og rent. Specielt badeværelset er nyt, og der er en stor bruser, så man kan komme til. god plads til mere end 1 person i badet, så hvis du er til det, og pigerne vil, så er det et stort plus. Rene håndklæder over det hele og god rumtemperatur. Der er 3 massage rum i alt, og ved ikke, om de 2 andre også havde en 2 meter bred seng. Men rum 3 var fint for mig. Dog savnede jeg hullet til hovedet, men det var jo trods alt en seng. Syntes man føler sig rigtig velkommen, og at hele familien var glade, tyder på stedet er drevet af glade mennesker. Det betyder noget i min bog 50 Euro = 1 times oliemassage 30 Euro = Håndspiller 150 Euro =B2B 1,5 time med afslutning 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 25. Januar, 2018 Jeg vurderede denne tråd til at være en smule outdated, og besluttede mig for at ville opdatere den så vi kan finde ud af hvad der rent faktisk sker syd for grænsen. Kan se de har opdateret deres fine hjemmeside, så det er da et godt tegn. Jeg tager turen til Flensborg, parkere på Apenraderstrasser hvor klinikken ligger, og bevæger mig op til hovedindgangen. Her bliver keg konfronteret med et stykke plankeværk, der er monteret foran selve hovedindgangen. Jeg prøver at banke på og tage lidt i træet, men der sker intet. Jeg vil helst ikke virke alt for desperat, da klinikken på ingen måder ligger diskret. Så jeg vælger at udskyde min mission om at give jer en opdatering, men vender skam tilbage, når jeg har fundet ud af hvad fanden der foregår.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 25. Januar, 2018 ratt skrev, for 12 timer siden: Jeg vurderede denne tråd til at være en smule outdated, og besluttede mig for at ville opdatere den så vi kan finde ud af hvad der rent faktisk sker syd for grænsen. Kan se de har opdateret deres fine hjemmeside, så det er da et godt tegn. Jeg tager turen til Flensborg, parkere på Apenraderstrasser hvor klinikken ligger, og bevæger mig op til hovedindgangen. Her bliver keg konfronteret med et stykke plankeværk, der er monteret foran selve hovedindgangen. Jeg prøver at banke på og tage lidt i træet, men der sker intet. Jeg vil helst ikke virke alt for desperat, da klinikken på ingen måder ligger diskret. Så jeg vælger at udskyde min mission om at give jer en opdatering, men vender skam tilbage, når jeg har fundet ud af hvad fanden der foregår.. Pha som er indehaver af massageklinikken/bordellet er i Thailand. Samme var Pha også i 3 måneder i efteåret, hun var så i Flensborg igen ca i 1 måned november/december, hvorefter hun tog til Thailand igen. Tror faktisk at hun er kørt træt i det og ikke lyster massagen fortiden og nok ik har gjort det de sidste 2 år for hun har virket træt/trist når jeg har mødt hende, Hun yder ellers en super god massage, en fantastisk god b2b og du kan også få den helt store tur når hun lyster dette, har prøvet indtil flere ting med hende. Mens Pha er i Thailand, skulle et par af hendes piger tage sig af klinikken, men ak nej, det er blevet mere til hurtig handjobs og blows end massage når nu mutter ik er der. Lidt ærgeligt at dette mange gange sker for diverse thai steder/piger, men det er nu nok meget kendetegnende ved thaipiger som sådan. Dog arbejder nogle af de tidligere gode og seriøse fra Phas massageklinik som virkelig ku give massage/b2b med mere, stadig i området Flensborg/Sønderborg/Åbenrå, så vi tyskere/syddanskere kan jo stadig få en super oplevelse i hverdagen når tiden er. Jung 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 25. Januar, 2018 Jung skrev, for 1 time siden: Pha som er indehaver af massageklinikken/bordellet er i Thailand. Samme var Pha også i 3 måneder i efteåret, hun var så i Flensborg igen ca i 1 måned november/december, hvorefter hun tog til Thailand igen. Tror faktisk at hun er kørt træt i det og ikke lyster massagen fortiden og nok ik har gjort det de sidste 2 år for hun har virket træt/trist når jeg har mødt hende, Hun yder ellers en super god massage, en fantastisk god b2b og du kan også få den helt store tur når hun lyster dette, har prøvet indtil flere ting med hende. Mens Pha er i Thailand, skulle et par af hendes piger tage sig af klinikken, men ak nej, det er blevet mere til hurtig handjobs og blows end massage når nu mutter ik er der. Lidt ærgeligt at dette mange gange sker for diverse thai steder/piger, men det er nu nok meget kendetegnende ved thaipiger som sådan. Dog arbejder nogle af de tidligere gode og seriøse fra Phas massageklinik som virkelig ku give massage/b2b med mere, stadig i området Flensborg/Sønderborg/Åbenrå, så vi tyskere/syddanskere kan jo stadig få en super oplevelse i hverdagen når tiden er. Jung Nå for dælen da.. Det vidste jeg ikke noget om.. Troede alt kørte godt, især efter de har moderniseret lidt på deres hjemmeside og sådan.. Men tak for infoen.. Så vil jeg da genoverveje min mission og finde noget andet.. Lidt ærgeligt, for har aldrig prøvet det dernede.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 26. Januar, 2018 Afvent nu og se om Pha ik kommer tilbage når pengene er opbrugt, syntes mange gange thai’r har det sådan at når de har succes daler kvaliteten/arbejdslysten. Men en ting er sikkert, Pha er i top klasse på madrassen når hun gider, og det endda i alle 3 huller. Ellers er der jo Pha’s tidligere ansatte/piger nu i Sønderborg/Åbenrå som også kan give en komplettur på brixen. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 27. Januar, 2018 Jung skrev, den 26/1/2018 at 11:57: Afvent nu og se om Pha ik kommer tilbage når pengene er opbrugt, syntes mange gange thai’r har det sådan at når de har succes daler kvaliteten/arbejdslysten. Men en ting er sikkert, Pha er i top klasse på madrassen når hun gider, og det endda i alle 3 huller. Ellers er der jo Pha’s tidligere ansatte/piger nu i Sønderborg/Åbenrå som også kan give en komplettur på brixen. Jung Kan du komme lidt mere præcist ind på hvor og hvem i Aabenraa og Sønderborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 29. Januar, 2018 Herbertus skrev, den 27/1/2018 at 13:49: Kan du komme lidt mere præcist ind på hvor og hvem i Aabenraa og Sønderborg? Den for du lige i pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1729 Skrevet 29. Januar, 2018 Jung skrev, for 14 minutter siden: Den for du lige i pb. Hej Jung, jeg hører også gerne om hvem der er tale om - synes ikke udvalget er så godt her sydpå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etavolk 12 Skrevet 30. Januar, 2018 Jung skrev, for 22 timer siden: Den for du lige i pb. Hvis du vil må du gerne skrive det til mig osse. Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hektorprosess 66 Skrevet 30. Januar, 2018 Jeg siger da også gerne ja tak. Hvis der findes nogen i sønderborg, Ville det da være lækkert.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
raskas 6 Skrevet 31. Januar, 2018 Hej... jeg ville også erne vide hvor de dejlige piger er henne... send gerne pb til mig Jung... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 28 Skrevet 31. Januar, 2018 hej Jung. Vil da også gerne vide hvor de piger holder til. send gerne en pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joenne01 10 Skrevet 31. Januar, 2018 Jung. Del nu dine informationer med os. Det er vel det der er meningen med et sådant forum. Du kan jo se det har almen interesse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 1. Februar, 2018 Mødte igår aftes Pha på en cafe i Flensborg, fik snakket lidt med hende og hun fortalte at hun var back og klar på igen at give massage med mere. Så nu er muligheden der igen hvis man vil ha en total oplevelse i det sydjyske/nordtyske. Jung 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 28. Februar, 2018 Var forbi Pha idag til 60 min massage med fræk hed b2b. Kort sagt, hun er tilbage i topform, vild og hun kan virkelig li det. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joenne01 10 Skrevet 28. Februar, 2018 Jung skrev, for 2 timer siden: Var forbi Pha idag til 60 min massage med fræk hed b2b. Kort sagt, hun er tilbage i topform, vild og hun kan virkelig li det. Jung Og hvad koster en sådan tur ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 1. Marts, 2018 joenne01 skrev, for 12 timer siden: Og hvad koster en sådan tur ? Menukort prisen er 150€ eller 1100kr for en nøgen flyvetur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 233 Skrevet 9. Marts, 2018 Jung skrev, den 3/1/2018 at 12:20: Menukort prisen er 150€ eller 1100kr for en nøgen flyvetur. Skalaen tur til Fl. i næste uge og er fristet af Pha. Et par spørsgsmål til dig Jung: Det er vel Pha herself man skal gå efter. Er der risiko for, at det er en anden man får tildelt eller er hun alene? Er en flyvetur HJ/BJ/FP? Er der to halvlege inkluderet? Håber du kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 10. Marts, 2018 Donethat skrev, den 9/3/2018 at 06:54: Skalaen tur til Fl. i næste uge og er fristet af Pha. Et par spørsgsmål til dig Jung: Det er vel Pha herself man skal gå efter. Er der risiko for, at det er en anden man får tildelt eller er hun alene? Er en flyvetur HJ/BJ/FP? Er der to halvlege inkluderet? Håber du kan hjælpe Pha er der med en medhjælper, har ik prøvet hende, men kunne sidst høre at der var meget gang i hende, og manden jeg mødte på vejen ud så mere end tilfreds ud. En flyvetur! Prøv at se hvad du kan få ud af den, mere siger vi ik herfra. Jung 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 233 Skrevet 14. Marts, 2018 Jung skrev, den 3/10/2018 at 21:55: Pha er der med en medhjælper, har ik prøvet hende, men kunne sidst høre at der var meget gang i hende, og manden jeg mødte på vejen ud så mere end tilfreds ud. En flyvetur! Prøv at se hvad du kan få ud af den, mere siger vi ik herfra. Jung Hold nu kæææft, jeg skylder en fadbamse på bodegaen. Pha ser godt ud, er lækker, sød, har en lækker krop og nyder helt sikkert det hun gør. Hun gav en flyvetur, nu ved jeg hvad du mener. Noget af det bedste thai jeg har oplevet. Tak igen for tippet!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 15. Marts, 2018 Donethat skrev, for 21 timer siden: Hold nu kæææft, jeg skylder en fadbamse på bodegaen. Pha ser godt ud, er lækker, sød, har en lækker krop og nyder helt sikkert det hun gør. Hun gav en flyvetur, nu ved jeg hvad du mener. Noget af det bedste thai jeg har oplevet. Tak igen for tippet!!! Pha’s krop, hænder og lille stramme glatte mis er vanedannende, pg mega frækt blir det når man bare gir hende en oplevelse, for hun nyder at blive brugt godt, længe og hårdt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 20 Skrevet 26. Marts, 2018 Jung skrev, den 1/3/2018 at 12:20: Menukort prisen er 150€ eller 1100kr for en nøgen flyvetur. hej jung tager hun kun euro's eller også kroner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 26. Marts, 2018 orne32 skrev, for 5 timer siden: hej jung tager hun kun euro's eller også kroner? Både euro og kroner. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 20 Skrevet 27. Marts, 2018 mange tak og vel kun kontanter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 20 Skrevet 27. Marts, 2018 glemte helt at spørge om man bare kan komme forbi eller skal bestille tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg