Hop til indhold
Konditoren

Swan Thaimassage - ApenraderStrasser 71 - Flensburg

Recommended Posts

Efter en kold og kedelig tur hos Anji, så havde jeg mod på mere inden hjemturen. Og efter det obligatoriske McD besøg, så faldt valget på http://www.swanthaimassage.com

Flere har efterspurgt en anmeldelse fra stedet, så jeg tænkte jeg tager lige én for holdet :-)

Moderator må gerne give mig et rap over fingrene for at smide Thai massage anmeldelser her, men ved ikke hvor den ellers skal ligge :-)

Kom ind kl 17 ca, og lige indenfor sidder hele familien med aftensmaden. alle smiler og hilser :-) En tysk mand er der også. Han må være gift med massage-mutter tænker jeg.

Bliver vist ind i rum nummer 3, og hun siger der lige går 5 min. Fint nok med mig, jeg klæder af og ryger på toilet.

Så kommer hun ind igen. Hun er vel ca 35 og alm af udseende. Havde håbet på en af de flotte tøser ved bordet, men turde ikke lige spørge efter en specifik.

Nå, men hun er sød og meget venlig, og det betyder jo det meste.

Til forskel fra de andre Thai-steder jeg har besøgt, så er der her i rum 3 en 2 meter bred "seng" med madras på og rene håndklæder. Det vil sige at pigen ikke kan gå rundt om dig, men sidder hos dig under hele massagen. Det syntes jeg var fint. Giver også mere nærvær.

Massagen var som sådan ret gennemsnitlig. En smule pirring undervejs, og om på ryggen.

Hun spurgte til om jeg ville prøve B2B til 150 Euro for 1,5 time - jeg takkede nej. Tog den obligatoriske hånd-fræser til 30 Euro, og det var en smule over middel faktisk. Hun havde en fin teknik, og det varede ikke mange minutter, inden hun måtte igang med tørreriet. Havde jo lige fået trykket lettet for ca. 1,5 time siden, men det formåede hun at få mig til at glemme :-)

Tog et bad, og kom i tøjet. Mødte hende ved skranken, og hele familien sad stadig ved bordet, og hyggede sig gevaldigt. Betalte de 50+30 Euro (600 kr) og gik som en glad mand.

Stedet er nydeligt og rent. Specielt badeværelset er nyt, og der er en stor bruser, så man kan komme til. god plads til mere end 1 person i badet, så hvis du er til det, og pigerne vil, så er det et stort plus. Rene håndklæder over det hele og god rumtemperatur.

Der er 3 massage rum i alt, og ved ikke, om de 2 andre også havde en 2 meter bred seng. Men rum 3 var fint for mig. Dog savnede jeg hullet til hovedet, men det var jo trods alt en seng.

Syntes man føler sig rigtig velkommen, og at hele familien var glade, tyder på stedet er drevet af glade mennesker. Det betyder noget i min bog :-)

50 Euro = 1 times oliemassage

30 Euro = Håndspiller

150 Euro =B2B 1,5 time med afslutning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vurderede denne tråd til at være en smule outdated, og besluttede mig for at ville opdatere den så vi kan finde ud af hvad der rent faktisk sker syd for grænsen. Kan se de har opdateret deres fine hjemmeside, så det er da et godt tegn.

Jeg tager turen til Flensborg, parkere på Apenraderstrasser hvor klinikken ligger, og bevæger mig op til hovedindgangen. Her bliver keg konfronteret med et stykke plankeværk, der er monteret foran selve hovedindgangen. Jeg prøver at banke på og tage lidt i træet, men der sker intet. Jeg vil helst ikke virke alt for desperat, da klinikken på ingen måder ligger diskret. 

Så jeg vælger at udskyde min mission om at give jer en opdatering, men vender skam tilbage, når jeg har fundet ud af hvad fanden der foregår..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ratt skrev, for 12 timer siden:

Jeg vurderede denne tråd til at være en smule outdated, og besluttede mig for at ville opdatere den så vi kan finde ud af hvad der rent faktisk sker syd for grænsen. Kan se de har opdateret deres fine hjemmeside, så det er da et godt tegn.

Jeg tager turen til Flensborg, parkere på Apenraderstrasser hvor klinikken ligger, og bevæger mig op til hovedindgangen. Her bliver keg konfronteret med et stykke plankeværk, der er monteret foran selve hovedindgangen. Jeg prøver at banke på og tage lidt i træet, men der sker intet. Jeg vil helst ikke virke alt for desperat, da klinikken på ingen måder ligger diskret. 

Så jeg vælger at udskyde min mission om at give jer en opdatering, men vender skam tilbage, når jeg har fundet ud af hvad fanden der foregår..

Pha som er indehaver af massageklinikken/bordellet er i Thailand.

Samme var Pha også i 3 måneder i efteåret, hun var så i Flensborg igen ca i 1 måned november/december, hvorefter hun tog til Thailand igen. Tror faktisk at hun er kørt træt i det og ikke lyster massagen fortiden og nok ik har gjort det de sidste 2 år for hun har virket træt/trist når jeg har mødt hende, Hun yder ellers en super god massage, en fantastisk god b2b og du kan også få den helt store tur når hun lyster dette, har prøvet indtil flere ting med hende.

Mens Pha er i Thailand, skulle et par af hendes piger tage sig af klinikken, men ak nej, det er blevet mere til hurtig handjobs og blows end massage når nu mutter ik er der.

Lidt ærgeligt at dette mange gange sker for diverse thai steder/piger, men det er nu nok meget kendetegnende ved thaipiger som sådan.

Dog arbejder nogle af de tidligere gode og seriøse fra Phas massageklinik som virkelig ku give massage/b2b med mere, stadig i området Flensborg/Sønderborg/Åbenrå, så vi tyskere/syddanskere kan jo stadig få en super oplevelse i hverdagen når tiden er.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 1 time siden:

Pha som er indehaver af massageklinikken/bordellet er i Thailand.

Samme var Pha også i 3 måneder i efteåret, hun var så i Flensborg igen ca i 1 måned november/december, hvorefter hun tog til Thailand igen. Tror faktisk at hun er kørt træt i det og ikke lyster massagen fortiden og nok ik har gjort det de sidste 2 år for hun har virket træt/trist når jeg har mødt hende, Hun yder ellers en super god massage, en fantastisk god b2b og du kan også få den helt store tur når hun lyster dette, har prøvet indtil flere ting med hende.

Mens Pha er i Thailand, skulle et par af hendes piger tage sig af klinikken, men ak nej, det er blevet mere til hurtig handjobs og blows end massage når nu mutter ik er der.

Lidt ærgeligt at dette mange gange sker for diverse thai steder/piger, men det er nu nok meget kendetegnende ved thaipiger som sådan.

Dog arbejder nogle af de tidligere gode og seriøse fra Phas massageklinik som virkelig ku give massage/b2b med mere, stadig i området Flensborg/Sønderborg/Åbenrå, så vi tyskere/syddanskere kan jo stadig få en super oplevelse i hverdagen når tiden er.

Jung

Nå for dælen da.. Det vidste jeg ikke noget om.. Troede alt kørte godt, især efter de har moderniseret lidt på deres hjemmeside og sådan.. Men tak for infoen.. Så vil jeg da genoverveje min mission og finde noget andet.. Lidt ærgeligt, for har aldrig prøvet det dernede..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afvent nu og se om Pha ik kommer tilbage når pengene er opbrugt, syntes mange gange thai’r har det sådan at når de har succes daler kvaliteten/arbejdslysten.

Men en ting er sikkert, Pha er i top klasse på madrassen når hun gider, og det endda i alle 3 huller.

Ellers er der jo Pha’s tidligere ansatte/piger nu i Sønderborg/Åbenrå som også kan give en komplettur på brixen.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, den 26/1/2018 at 11:57:

Afvent nu og se om Pha ik kommer tilbage når pengene er opbrugt, syntes mange gange thai’r har det sådan at når de har succes daler kvaliteten/arbejdslysten.

Men en ting er sikkert, Pha er i top klasse på madrassen når hun gider, og det endda i alle 3 huller.

Ellers er der jo Pha’s tidligere ansatte/piger nu i Sønderborg/Åbenrå som også kan give en komplettur på brixen.

Jung

Kan du komme lidt mere præcist ind på hvor og hvem i Aabenraa og Sønderborg?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, den 27/1/2018 at 13:49:

Kan du komme lidt mere præcist ind på hvor og hvem i Aabenraa og Sønderborg?

 

 

Den for du lige i pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 14 minutter siden:

Den for du lige i pb.

Hej Jung, jeg hører også gerne om hvem der er tale om - synes ikke udvalget er så godt her sydpå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte igår aftes Pha på en cafe i Flensborg, fik snakket lidt med hende og hun fortalte at hun var back og klar på igen at give massage med mere.

Så nu er muligheden der igen hvis man vil ha en total oplevelse i det sydjyske/nordtyske.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Pha idag til 60 min massage med fræk hed b2b.

Kort sagt, hun er tilbage i topform, vild og hun kan virkelig li det.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 2 timer siden:

Var forbi Pha idag til 60 min massage med fræk hed b2b.

Kort sagt, hun er tilbage i topform, vild og hun kan virkelig li det.

Jung

Og hvad koster en sådan tur ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
joenne01 skrev, for 12 timer siden:

Og hvad koster en sådan tur ?

 

Menukort prisen er 150€ eller 1100kr for en nøgen flyvetur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, den 3/1/2018 at 12:20:

Menukort prisen er 150€ eller 1100kr for en nøgen flyvetur.

Skalaen tur til Fl. i næste uge og er fristet af Pha. Et par spørsgsmål til dig Jung:

Det er vel Pha herself man skal gå efter. Er der risiko for, at det er en anden man får tildelt eller er hun alene?

Er en flyvetur HJ/BJ/FP?

Er der to halvlege inkluderet?

Håber du kan hjælpe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, den 9/3/2018 at 06:54:

Skalaen tur til Fl. i næste uge og er fristet af Pha. Et par spørsgsmål til dig Jung:

Det er vel Pha herself man skal gå efter. Er der risiko for, at det er en anden man får tildelt eller er hun alene?

Er en flyvetur HJ/BJ/FP?

Er der to halvlege inkluderet?

Håber du kan hjælpe ;)

Pha er der med en medhjælper, har ik prøvet hende, men kunne sidst høre at der var meget gang i hende, og manden jeg mødte på vejen ud så mere end tilfreds ud.

En flyvetur! Prøv at se hvad du kan få ud af den, mere siger vi ik herfra.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, den 3/10/2018 at 21:55:

Pha er der med en medhjælper, har ik prøvet hende, men kunne sidst høre at der var meget gang i hende, og manden jeg mødte på vejen ud så mere end tilfreds ud.

En flyvetur! Prøv at se hvad du kan få ud af den, mere siger vi ik herfra.

Jung

Hold nu kæææft, jeg skylder en fadbamse på bodegaen. Pha ser godt ud, er lækker, sød, har en lækker krop og nyder helt sikkert det hun gør. Hun gav en flyvetur, nu ved jeg hvad du mener. Noget af det bedste thai jeg har oplevet. Tak igen for tippet!!! :):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 21 timer siden:

Hold nu kæææft, jeg skylder en fadbamse på bodegaen. Pha ser godt ud, er lækker, sød, har en lækker krop og nyder helt sikkert det hun gør. Hun gav en flyvetur, nu ved jeg hvad du mener. Noget af det bedste thai jeg har oplevet. Tak igen for tippet!!! :):):)

Pha’s krop, hænder og lille stramme glatte mis er vanedannende, pg mega frækt blir det når man bare gir hende en oplevelse, for hun nyder at blive brugt godt, længe og hårdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, den 1/3/2018 at 12:20:

Menukort prisen er 150€ eller 1100kr for en nøgen flyvetur.

hej jung

tager hun kun euro's eller også kroner?

Del dette indlæg


Link til indlæg
orne32 skrev, for 5 timer siden:

hej jung

tager hun kun euro's eller også kroner?

Både euro og kroner.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...