Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thomas N.
Aalborggenseren skrev, for 11 timer siden:

Godt nyt alle brødre. Hun kommer meget snart tilbage. 

Hold os gerne opdateret med nyt om denne fantastiske skønne kvinde! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborggenseren skrev, den 29.8.2019 at 20:08:

Godt nyt alle brødre. Hun kommer meget snart tilbage. 

Hej Hvordan ved du sådan noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 8 timer siden:

Hej Hvordan ved du sådan noget?

hvordan tror du? det er da ret nemt at bevare kontakten, via et eller andet medie ;-)

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborggenseren

Nu kender jeg tilfældigvis hende personligt. Og hun skrev til mig at hun kigger forbi her forleden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborggenseren
Thomas N. skrev, den 30.8.2019 at 08:03:

Hold os gerne opdateret med nyt om denne fantastiske skønne kvinde! 

Det skal jeg gøre, Jeg regner med at hun rammer Aalborg i starten af næste uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Aalborggenseren skrev, for 57 minutter siden:

Det skal jeg gøre, Jeg regner med at hun rammer Aalborg i starten af næste uge. 

Fedt, det kunne dæleme være stort hvis hun kom senest tirsdag, så er jeg 100 procent klar til et hyggeligt gensyn med denne gudinde! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe
Thomas N. skrev, for 2 timer siden:

Fantastisk. Ved du så tilfældigvis, hvor mange dage hun bliver i Aalborg denne gang? 

7-10 dage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner

Hun ser godt nok flot ud i det tøj :)

Nogen, som ved om hun sluger eller om man må sprøjte hende i ansigtet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kontaktet hende igår mandag (ingen svar) både på SMS og TLF. (ingen svar). Er der nogen, der har haft held med, at komme i kontakt med hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Har en aftale om 5 min. Står i hendes opgang og venter på en “I’m ready” SMS :-) 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Thomas N. skrev, for 2 minutter siden:

Har en aftale om 5 min. Står i hendes opgang og venter på en “I’m ready” SMS :-) 

Venter spændt på, at høre om besøget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Niceboner skrev, 1 time siden:

Venter spændt på, at høre om besøget :)

Besøget var af lige så høj kvalitet, som de to andre besøg jeg har berettet om på tråden her. 

Rosa er en fantastisk flot, sød og sexet kvinde. Hun har min varmeste anbefaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ivanhoe skrev, den 2.9.2019 at 10:38:

7-10 dage :)

Jeg er på rejse i USA og er ikke hjemme inden hun er væk igen. Håber det er noget tilbagevendende  med hendes besøg i AAlborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har problemer med, at komme i kontakt med Rosa. Hun svare ikke på mine SMS'er. Hjælp mig .............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Lokket af alle anbefalingerne i denne tråd kunne jeg ikke dy mig for at se om det nu også kunne passe. Jeg aftalte derfor en tid med skønheden onsdag tidlig på formiddagen. Aftalen gik nemt og på slaget stod jeg i hendes entre. Hun havde lejet en lejlighed i vestbyen, men skulle tilbage til sit sædvanlige sted i løbet af ugen. Lad mig sige det med det samme: Rosa er simpelthen, som det står i overskriften, en "ekstrem lækker sild".

Jeg havde bestilt en time og den gik bare alt for hurtigt. Hun startede med økofransk, som jeg ikke kan sammenligne med noget, - det gør hun VIRKELIG til topkarakter. Vi endte i en 69´er og til sidst en gang sex hvor hun fik lov til at vise at den supersexede, lækre og slanke ungpigekrop kan nogle ting som jeg slet ikke havde forestillet mig. Til sidst kom jeg i et brag og da der var mere tid tilbage tilbød hun massage, som jeg ikke kunne sige nej til. Under massagen spurgte hun om jeg var klar til 2. runde, hvilket jeg godt kunne have lyst til, men jeg var så "afkneppet"  efter vores første tur, at det ikke var mere i lillemanden at komme efter.

Men Rosa får 110% min anbefaling, og jeg er sikker på at jeg skal forbi hende igen SNART!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Token skrev, for 48 minutter siden:

Lokket af alle anbefalingerne i denne tråd kunne jeg ikke dy mig for at se om det nu også kunne passe. Jeg aftalte derfor en tid med skønheden onsdag tidlig på formiddagen. Aftalen gik nemt og på slaget stod jeg i hendes entre. Hun havde lejet en lejlighed i vestbyen, men skulle tilbage til sit sædvanlige sted i løbet af ugen. Lad mig sige det med det samme: Rosa er simpelthen, som det står i overskriften, en "ekstrem lækker sild".

Jeg havde bestilt en time og den gik bare alt for hurtigt. Hun startede med økofransk, som jeg ikke kan sammenligne med noget, - det gør hun VIRKELIG til topkarakter. Vi endte i en 69´er og til sidst en gang sex hvor hun fik lov til at vise at den supersexede, lækre og slanke ungpigekrop kan nogle ting som jeg slet ikke havde forestillet mig. Til sidst kom jeg i et brag og da der var mere tid tilbage tilbød hun massage, som jeg ikke kunne sige nej til. Under massagen spurgte hun om jeg var klar til 2. runde, hvilket jeg godt kunne have lyst til, men jeg var så "afkneppet"  efter vores første tur, at det ikke var mere i lillemanden at komme efter.

Men Rosa får 110% min anbefaling, og jeg er sikker på at jeg skal forbi hende igen SNART!!

Sjovt...det var faktisk den samme tur jeg fik også ift. 2. runde - dog gav jeg det et forsøg, men VAR helt afkneppet :)

Jeg vil dog sige, at hun er meget stille og en lille smule mekanisk. En god oplevelse, som jeg dog ikke vil gentage, da det slet ikke var min type. Hverken pigens udseende eller personlighed.

Når det så er sagt, kan jeg jo kun tilslutte mig alle andre.....hun er gudesmuk på en modelagtig måde, og super sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nu hellere ikke lige tilslutte mig de overdreven nærmest lalleglade anmeldelser. Virkelig pæn slank krop, ansigtet er ser noget kunstigt ud, ikke lige min smag, meget hårde silikone bryster, stram fisse, en stank af parfume, flot langt hår, flink og service mindet, lidt mekanisk sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Fakebuster skrev, for 2 timer siden:

Kan nu hellere ikke lige tilslutte mig de overdreven nærmest lalleglade anmeldelser. Virkelig pæn slank krop, ansigtet er ser noget kunstigt ud, ikke lige min smag, meget hårde silikone bryster, stram fisse, en stank af parfume, flot langt hår, flink og service mindet, lidt mekanisk sex

Jeg forstår ikke lige din opremsning. Mener du, at en stram fisse og flot langt hår ikke er positivt, eller hvad mener du lige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...