Hop til indhold

Recommended Posts

Besøg hende her. Første dag i aalborg
https://annoncelight.dk/showad/273663

Var forbi i dag. Utrolig sød, åbner døren i den kjole hun har på i annoncen. Fuck hun er lækker. Smilende polsk pige fra warshava. Tog 30 min og kysseri som ekstra. Hun har super lækre kysselæber og bruger også tungen. Læberne om pikken,,,,,OMG, det måtte jeg afbryde for ikke at komme med det samme. Store fyldige læber og sans for et følsomt pikhovedet gjorde det for liderligt. 

endte med at kneppe hende foran spejlet bagfra. Brysterne er kunstige, men sikke en timeglasfigur. Når hun ligger på ryggen kan man se den mest guddommelige fisse.....

Kom afsted drenge. (nørresundby)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Det lyder rigtig godt og hun ser jo vildt lækker ud. 

Snakkede du tilfældigvis med hende om, hvor mange dage hun bliver her? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 19 minutter siden:

Det lyder rigtig godt og hun ser jo vildt lækker ud. 

Snakkede du tilfældigvis med hende om, hvor mange dage hun bliver her? 

En 4-5 dage, måske mere afhængig af indtjeningen. Trpr hun har fået lavet en brasilian. Hendes fisse er glat som en barnenumse

Del dette indlæg


Link til indlæg
BaronVonKandis2 skrev, for 1 minut siden:

En 4-5 dage, måske mere afhængig af indtjeningen. Trpr hun har fået lavet en brasilian. Hendes fisse er glat som en barnenumse

Eneste minus... ikke til anal... hendes røvhul er sååå indbydende når hun ligger der og man skiller ballerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

@BaronVonKandis2havde du ikke skrevet denne anmeldelse, så ville jeg have svoret, at det var falske billeder. 

Overvejer seriøs at besøge hende i morgen. Men havde egentlig andre planer hmm - hun ser godt nok lækker ud. 

Er det et ordentlig diskret sted hun er og taler hun fint engelsk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 13 minutter siden:

@BaronVonKandis2havde du ikke skrevet denne anmeldelse, så ville jeg have svoret, at det var falske billeder. 

Overvejer seriøs at besøge hende i morgen. Men havde egentlig andre planer hmm - hun ser godt nok lækker ud. 

Er det et ordentlig diskret sted hun er og taler hun fint engelsk? 

Hun taler fint engelsk. Det er et alm. lejlighedskompleks, så nej - ikke særlig diskret.

Er enig - en meget smuk kvinde - nærmest modellike. Det var en behagelig omgang med god efterfølgende massage. Men nåede desværre ikke så højt på GFE-skalaen, som jeg kunne ønske mig. Men kan være andre har mere held på den front, så bestemt en oplevelse værd :)

Redigeret af Giggity

Del dette indlæg


Link til indlæg
BaronVonKandis2 skrev, den ‎02‎-‎08‎-‎2019 at 16:57:

En 4-5 dage, måske mere afhængig af indtjeningen. Trpr hun har fået lavet en brasilian. Hendes fisse er glat som en barnenumse

Hvad er "en brasilian"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i dag i Nørresundby, og jeg må give baronen ret. En usædvanlig velskabt slank pige, og der er ikke nogen tvivl om, at det er hende på billederne. Hun fortalte, at hun bruger 2 uger af sin ferie i DK for at supplere den indtagt hun har i sit job.

Hun er venlig imødekommende og en af de dejlige piger, hvor der ikke er noget bøvl. 

Hun har en meget lækker lille fisse som er helt glat. Det var lækkert.

Jeg ville være meget stolt hvis vi fulgtes ad ned af gaden. Alle hanhundene ville se misundeligt på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

En enestående chance der ikke må forpurres. Jeg sætter kursen om ikke så længe! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, 1 time siden:

En enestående chance der ikke må forpurres. Jeg sætter kursen om ikke så længe! :) 

Hører meget gerne om, hvordan det gik!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Så er jeg kommet hjem og sidder nærmest i ekstase efter 45 minutter med denne gudinde. 

Det blev en total GFE oplevelse for mig, hvor er hun dog en flot og kærlig kvinde. En mere sensuel oplevelse kommer jeg godt nok til at lede længe efter tror jeg. Masser af blide berøringer og kærtegn. 

For første gang nogensinde fik jeg to udløsninger på et besøg. Troede ikke det kunne lade sig gøre for mig, men med hende kunne det, og det siger næsten alt.

Hun er uden tøven strøget direkte ind på min top 3 - og det siger virkelig ikke så lidt... :-)  

 

Jeg bøjer mig i støvet for Baronen for have henledt opmærksomheden på denne sjældne perle. 

Redigeret af Thomas N.
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 50 minutter siden:

Så er jeg kommet hjem og sidder nærmest i ekstase efter 45 minutter med denne gudinde. 

Det blev en total GFE oplevelse for mig, hvor er hun dog en flot og kærlig kvinde. En mere sensuel oplevelse kommer jeg godt nok til at lede længe efter tror jeg. Masser af blide berøringer og kærtegn. 

For første gang nogensinde fik jeg to udløsninger på et besøg. Troede ikke det kunne lade sig gøre for mig, men med hende kunne det, og det siger næsten alt.

Hun er uden tøven strøget direkte ind på min top 3 - og det siger virkelig ikke så lidt... :-)  

 

Jeg bøjer mig i støvet for Baronen for have henledt opmærksomheden på denne sjældne perle. 

Mine tanker kredser lidt om den der lille glatte fisse. Fik du mulighed for at slikke den. Fantaserer om et genbesøg. Har haft rejsning siden besøget i fredags

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ingvarinn skrev, for 42 minutter siden:

Jeg har en aftale med hende her om lidt jeg blev helt fortabt af hendes billeder og når de nu passer så skal hun da prøves

Giv os en anmeldelse. Gerne i detaljer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
BaronVonKandis2 skrev, for 43 minutter siden:

Mine tanker kredser lidt om den der lille glatte fisse. Fik du mulighed for at slikke den. Fantaserer om et genbesøg. Har haft rejsning siden besøget i fredags

Det kan jeg love dig for jeg gjorde. Jeg kunne slikke den fisse fra nu af til juleaften. Total velsmagende og flot. Og den måde hun så lå og vred sig i mens. Det var pisse frækt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er virkelig en sjældenhed her i det nordjyske. 

En helt enorm sød pige og total lækker er hun også virkelig en perle. 

Jer nede i Esbjerg har vist noget at glæde jer til i slutningen af ugen hvis hendes planer holder. 

Men til selve anmeldelsen så tog jeg en time med super og kys. 

Hun havde den røde kjole på da jeg mødte op på adressen. 

Vi startet med at fjolle lidt rundt hvor hun pirret lidt forsigtigt og jeg fik også lov til at smage på hendes søde fi##e og det var sku ikke til at tage fejl af da hun kom.

Det franske syns jeg nu at hun har meget godt styr på at gøre rigtigt og var klart i top 5 af hvad jeg har prøvet. 

Men ellers så blev det til flere forskellige stillinger rundt i rummet også foran spejlet og lige der kom hun så igen og jeg skulle gribe hende så hun ikke braset sammen på gulvet. 

Pigen er et klart 10 tal

Det er selve agten også efter min mening. 

Stedet er rent og fint men kunne godt være lidt mere diskret. Men det er jo lidt svært i storbyen. 

Jeg kan kun være enig med jer andre og sige at hun er en ene ener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov jeg glemte lige at skrive at jeg kunne enormt godt li at hun havde ikke travlt med at gå ud med pengene og de lå stadig på kommoden ved spejlet da jeg gik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ingvarinn skrev, for 12 minutter siden:

Hun er virkelig en sjældenhed her i det nordjyske. 

En helt enorm sød pige og total lækker er hun også virkelig en perle. 

Jer nede i Esbjerg har vist noget at glæde jer til i slutningen af ugen hvis hendes planer holder. 

Men til selve anmeldelsen så tog jeg en time med super og kys. 

Hun havde den røde kjole på da jeg mødte op på adressen. 

Vi startet med at fjolle lidt rundt hvor hun pirret lidt forsigtigt og jeg fik også lov til at smage på hendes søde fi##e og det var sku ikke til at tage fejl af da hun kom.

Det franske syns jeg nu at hun har meget godt styr på at gøre rigtigt og var klart i top 5 af hvad jeg har prøvet. 

Men ellers så blev det til flere forskellige stillinger rundt i rummet også foran spejlet og lige der kom hun så igen og jeg skulle gribe hende så hun ikke braset sammen på gulvet. 

Pigen er et klart 10 tal

Det er selve agten også efter min mening. 

Stedet er rent og fint men kunne godt være lidt mere diskret. Men det er jo lidt svært i storbyen. 

Jeg kan kun være enig med jer andre og sige at hun er en ene ener. 

Så hun kan få orgasme af en lystig tunge.... fuck jeg bliver hård bare ved tanken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 28 minutter siden:

Det kan jeg love dig for jeg gjorde. Jeg kunne slikke den fisse fra nu af til juleaften. Total velsmagende og flot. Og den måde hun så lå og vred sig i mens. Det var pisse frækt! 

Og ikke nogen ekstra betaling for det? Bliver nødt til at besøge hende igen og smage på sagerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
BaronVonKandis2 skrev, for 35 minutter siden:

Og ikke nogen ekstra betaling for det? Bliver nødt til at besøge hende igen og smage på sagerne

Nej, ingen ekstra det er med i prisen. 

Mit besøg var så godt, at jeg ikke tør besøge hende igen i denne omgang. 

Lyder måske mærkeligt, men jeg hellere blive og nyde den her følelse af, at have haft den perfekte oplevelse med den perfekte pige.

Hun nævnte også planerne om Esbjerg til mig og så var hun på ingen måde afvisende for, at komme til Aalborg igen på ferie senere og møde os igen :-) 

Lad os leve i håbet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 17 minutter siden:

Nej, ingen ekstra det er med i prisen. 

Mit besøg var så godt, at jeg ikke tør besøge hende igen i denne omgang. 

Lyder måske mærkeligt, men jeg hellere blive og nyde den her følelse af, at have haft den perfekte oplevelse med den perfekte pige.

Hun nævnte også planerne om Esbjerg til mig og så var hun på ingen måde afvisende for, at komme til Aalborg igen på ferie senere og møde os igen :-) 

Lad os leve i håbet! 

Jeg har en fetish om den fisse, som jeg må gå efter. Jeg har også den hersøde fornemmelse i hele kroppen fra den første oplevelse, der gør at man måske burde holde der.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley5 skrev, for 31 minutter siden:

Er det omkring Møllegade? nøj hun er lækker :eek: der plejer der i alle fald at være top girls hvor alt holder...

nej, det er ikke møllegade men i et boligkvarter i nr. sundby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
BaronVonKandis2 skrev, 1 time siden:

Jeg har en fetish om den fisse, som jeg må gå efter. Jeg har også den hersøde fornemmelse i hele kroppen fra den første oplevelse, der gør at man måske burde holde der.....

Har du ikke prøvet at slikke den endnu. Så skylder du dig selv et besøg mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...