Hop til indhold

Recommended Posts

Var her ikke engang en tråd om man havde mødt en gp før ude i det private liv engang, jeg kan ikke lige finde den :)

har selv for nylig mødt en gp , som jeg kendte igennem nogle venner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fraekmand40 skrev, for 1 time siden:

Var her ikke engang en tråd om man havde mødt en gp før ude i det private liv engang, jeg kan ikke lige finde den :)

har selv for nylig mødt en gp , som jeg kendte igennem nogle venner.

Altid min drøm at møde én man kender som viser sig at være GP....

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 27 minutter siden:

Altid min drøm at møde én man kender som viser sig at være GP....

kommer vel an på hvem det er ... din mor, søster, kæreste, kone... mindre fedt tænker jeg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
69er skrev, for 8 minutter siden:

kommer vel an på hvem det er ... din mor, søster, kæreste, kone... mindre fedt tænker jeg :D

Tja, du får nok ikke fisse den dag, så! :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige det er ikke en drøm, men lidt akavet men vi blev enig om der ikke skulle forgå nået men drak en kop kaffe i stedet ind til hun fik ny kunde :).

aftalte at det var vores lille hemlighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 2 minutter siden:

Fordi det kunne være så frækt.....

 

Frækt? Hvis det er en du kender i forvejen, så vil hun sandsynligvis være præcis ligeså fræk eller ufræk som hun er, når du møder hende nu. Vi er helt almindelige piger / kvinder, med et lidt anderledes job godt nok.

Jeg har enkelte gange haft en bekendt indenfor ved et uheld, så har vi drukket en kop kaffe og han har fået en rundvisning i det frække hus. En anden gang blev jeg desværre “akut syg” og var slet ikke i stand til at åbne døren, nu ved jeg at han køber sex..... En anden gang havde en gæst besøgt mig og først længe efter opdagede han at der var en forbindelse til den virkelige verden. Det kom han tilbage og fortalte mig, det blev lidt akavet lige først, men han besøgte mig et par gange efterfølgende. Havde jeg mødt ham udenfor det her, havde det været ligeså neutralt og ufrækt som med alle andre ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er en mere fræk tanke i ens drømme end i virkeligheden.  Det er i hvert fald ikke rigtig noget, jeg finder frækt, specielt eller akavet,  at møde en GP ude i den almindelige verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har og gør vel sagtens osse i fremtiden, støder ind i en man har haft købesex med. I mit tilfælde mødtes jeg i mit professionelle liv en af mine tidligere sugarbabes. Vi hilse på hinanden, sådan helt almindeligt og høfligt. Talte forretninger, det var jo det dette møde handlede om. 

Har også et par gange mødt GP’ere ude i byen, den ene gang var ude og handle, hun med sin “anden halvdel” og et barn. Vi havde kort øjenkontakt, og videre det gik for os begge. 

Har også herinde haft en del skriverier med en af de lyserøde. Hun fortalte åbent hvem hun i Real Life var, med rigtige navn og by samt hendes private telefonnummer. Kunne formentlig finde hende ud fra de oplysninger. Men hvorfor skulle jeg dog det. 

At jeg tre gange som jeg husker det, har mødt babes og glædespige i det virkelige liv, skyldtes helt sikkert flere ting. Ofte besøger jeg GP’ere langt fra min bopæl, da det er helt specielle piger jeg søger. Det betyder så, hvis de også er taget langt væk for deres forretning, kan vi sagtens bo i samme landsdel. Desuden bor jeg i grænselandet. Handler ligesom rigtig mange andre danskere også i grænsebutikkerne. Og det gør GP’erne tilsyneladende også. 

Når alt det er sagt, har jeg aldrig følt det akavt eller haft dårlige oplevelser af det. Og jeg tror og håber da også, pigerne vil sige det samme. Der er jo tale om piger som har et helt almindeligt liv, når de har fri, forhåbentligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte engang en GP, jeg havde besøgt flere gange før, uden for lysthuset hvor jeg var på vej hen for at besøge hende. Hun var ved at læsse noget ud af sin bil da vi fil øjenkontakt og genkendte hinanden. Det gav et lille gip i mig og et sug i maven, men  hun smilede bare og sagde hej hej, som det mest naturlige i verden, fuldstændig som var hun min frisør, tandlæge eller et andet mere almindeligt job. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Jeg synes også det er pirreligt og det giver et sug i maven, når jeg ser en tidligere besøgt GP i fritiden. 

Her i weekenden i Aalborg Storcenter fik jeg pludselig øje på en udenlandsk pige Monika og hendes veninde/kollega, som jeg kunne kende på billederne fra annoncen. 

Monika har jeg besøgt et par gange i Aalborg. Forsøgte ikke at hilse eller noget og forholdte mig naturligvis helt passivt. Men sjov er det da lige, at genkende en GP i det virkelige liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...