Hop til indhold
Gangnam

Stettinske eventyr del 6 (guldmedalje)

Recommended Posts

Når man rammer guld, så fortjener pigen at man fortæller om det. 

https://www.roksa.pl/pl/anonse/pokaz/468409

Hoooooold nu op hun er dejlig og efter min smag, mega lækker. 

Dem der har fulgt min lille Stettin føljeton vil huske at det kan være lidt udfordrende at komme i kontakt med pigerne, så jeg fulgte et råd, købte et taletids kort (6plz) og så gik jeg i gang. Der er stadig en del piger der lægger på når man taler engelsk og ingen vil svar på sms pånær denne perle. 

Man skal dog være i god tid og bestille dagen i forvejen. Hun tager meget få kunder om ugen og arbejder kun i dagtimerne, men jeg fik en aftale med hende dagen efter klokken 1730. 

Der er meget få polske piger der viser deres ansigt, og det kan man vel egentlig godt forstå, da det er deres hjemland. Der er jo heller ikke mange danske piger der vil vise deres ansigt. Derfor er det jo altid med en hvis spænding man banker på især med det "swing and a miss" jeg havde for et par uger siden. 

Fik sms med adresse og da jeg stod der, med sal og lejlighed og da hun så åbnede døren......... BAM!!!!!! SHIT HUN ER LÆKKER. En polsk udgave af en ung Marlene, til kenderne. Til de uvidende der ikke har haft glæden af at møde Marlene, så er der tale om en blondine, med lækre gummi patter (Chantalles er helt nye, så det kan ikke ses på billederne) og så nogle lækre store tatoveringer. Det er ikke er problem for mig tværtimod, men kan selvfølgelig være et turn of for andre. 

Kan man have en GFE oplevelse uden dybe kys? Det ville jeg, før i dag, ikke påstå, men det påstår jeg nu. Shit hun er dejlig. Jeg nåede slet ikke at slikke hende, hvilket jeg eller er vild med, for hendes franske var simpelthen så godt. Eneste minus var at det var med beskyttelse. Det gør hun meget ud af at fortælle i hendes annonce, så det respekterer man selvfølgelig. Af blow job mestre med hætte, kan det her sammenlignes helt på højde med legender som Nikita og Gina Faith. 

Det helt store plus for mig, er de vildeste, smukke og lidenskabelige grønne øjne og det ved hun godt. Hun kigger dig dyyyyyybt i øjnene næsten hele tiden, så måtte tit lukke øjnene for ikke at komme på stedet. 

Chantalle er til blid almindelig sex og ønsker ikke at blive forsøgt overtalt til diverse ting. Under pillow talk, som i øvrigt fungerer godt, da hun er ok til engelsk, er talte vi meget om gensidig respekt og om måske at komme til Danmark en tur :P one can only Hope. 

300plz for en time, er i den dyre ende i Stettin, men efter min mening er hun alle pengene værd, og man får hvad man betaler for. Her tænker jeg især tilbage på mit "swing and a miss" til 120plz for et par uger siden. 

Håber jeg får "tid" til et besøg mere, inden ugen er omme. 

De kærligste polske hilsner, onkel rejsende Gangnam :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangnam skrev, 1 time siden:

https://www.roksa.pl/pl/anonse/pokaz/468409

 300plz for en time, er i den dyre ende i Stettin

Mange tak for anmeldelsen. Jeg fortrækker dog Roksas engelske side frem for den Polske. Link til annoncen på den engelske side: https://www.roksa.pl/en/advertisements/show/468409

Roksa finde på både Tysk, Engelsk, Spansk, Franks Italiensk, Polsk og Russisk.

Det er dg ikke alleprofiltekster der er oversat til fx Engelsk eller Tysk, men kolonnen til venstre med kontaktinfo, fysikske mål osv. er altid oversat til det sprog du vælger.

Profilteksten må man så bruge Google Translate til, hvis den ikke er oversat på siden.

 

 

Den officielle valutakode for de nuværende Polske zloty som har eksisteret siden 1. januar 1995 er PLN. PLZ  derimod var valutakoden for den gamle zloty, men der går 10.000 PLZ (gammel zloty) på én PLN (ny zloty).

https://da.wikipedia.org/wiki/Polske_zloty

Citat

På grund af hyperinflation i de første år af 1990'erne, blev decimalet flyttet fire positioner. 10.000 af den gamle valuta (PLZ) blev til en ny zloty (PLN).

Zloty blev introduceret i 1924 efter hyperinflation og monetært kaos i årene efter 1. verdenskrig. Den afløste den polske mark (1 zloty = 1.800.000 mark), som havde været i brug siden 1919.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for irettesættelse Mr Bean :) omkring valutaen. Der vil blive rettet for fremtiden.

Med hensyn til Roksas sprog, så har du fuldstændig ret, der er flere sprog at vælge imellem og jeg startede også selv ud med at bruge den engelske. Jeg blev bare træt af at pløje alt igennem Google translate da jeg kun har min tlf med herned. Til gengæld opdagede jeg at hvis jeg valgte den polske og lod Chrome oversætte, så fik jeg faktisk alt på dansk hvis jeg lige ventede til Chrome fik oversat det hele. Grammatikken er helt ude og skide ;) men jeg kunne forstå hvad meningen var og det var sgu lidt nemmere end at kopiere alt over i translate på telefonen. Så det er derfor jeg bruger dem polske udgave. Et eksempel på grammatikken er at Chrome tit oversætter hun til han så jeg var da lige i tvivl til at begynde med, men den fejl går nu også igen i translate :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oversætter stort set aldrig til Dansk med Google Translate men oversætter i stedet kun til engelsk. Så bliver resultat væsentlig bedre.

Det skyldes formengnetlig at Google Translate ikke har nogen direkte oversættelse fra polsk (og alle andre fremmedsprog end engelsk)

til Dansk, men i stedet for altid skal oversætte fra originalsproget til engelsk og derefter fra engelsk til dansk. Derved opstår der væsentlig flere fejloversættelse fordi teksten er blevet oversat to gange i træk og mange ord kan have flere betydninger i begge oversættelser.

Har man nogenlunde engelskkundskaber er det langt at fortrække at oversætte fra originalsproget til engelsk i stedet for til dansk.

 

Uanset hvilke to sprog man vil oversætte imellem går det vist altid først igennem en engelsk oversættelse. Derved er der langt langt færre oversættelser at vedligeholde for Google.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for rigtig fin beskrivelse af turen til polen og de udfordringer der har været især sprogmæssigt.

 

vil lige byde ind med at på grey club kan de unge piger støves op, kræver lidt flirt og en portion tålmodighed. men er man ikke for frembrusende er de faktisk til at falde i snak med. og også til at få med hjem på hotellet ;)

strip kluberne i byen er som du siger med flotte piger, men er desværre også en pengemaskine. og ved godt at 10 eller 20 polske ikke er meget, men når skjorten dufter af citrus olie og knap kan renses efter en glidetur løber det jo op :)

 

Luna club besøgte jeg også, og som du siger manglende kvalitet hos pigerne, og nogle sovende på sofaen. endte dog med en ung mørk skønhed som jeg fik for 150 i en time. hvad skal man sige, jeg var fuld og liderlig. det var hun nok ikke :)

stezchin er et dejligt sted, billigt og en ok by. udfordringen ligger som du siger med sprogbarrierne, så tak for tippet med taletidskort, det skal forsøges ved næste pit stop :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...