Hop til indhold

Renlighed

Featured Replies

Skrevet
Ungersvend1210 skrev, for 16 minutter siden:

Begge parter skal ideelt set være helt nyvaskede. Den ene ved ikke, hvor den anden har været, og omvendt.

Endvidere er der tale om noget helt basalt, som bør være en selvfølge hos alle modne mennesker i et vestligt og moderne samfund.

Smagen og duften af en nyvasket krop er skøn, især med noget vin i systemet og god stemning i øvrigt.

Noget vin i systemet:

NOT    -   man kommer da ædru til pigesjov. Vin kan nydes efter sengeakrobatikken.

• Svar 51
  • Visninger 5.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hos mig skal alle omkring badeværelset inden vi kan lege. Har de badet hjemmefra er det fint at vaske pik, nosser, numse og hænder, ellers er det i bad. Det tæller ikke med i tiden.

• Hvorfor skulle folk lyve? De mænd, der møder beskidte op og IKKE går i bad hos pigen skriver næppe i denne tråd.

• Jeg ankommer altid ren og forholdsvis nyvasket - men har jeg kørt lang tid i bil, kan det være dejligt at blive frisket lidt op - så det ihvertfald ikke kan være pga. hygiejnen at en pige ikke vil "go

Skrevet
Krølle Bølle Jr. skrev, for 9 minutter siden:

Noget vin i systemet:

NOT    -   man kommer da ædru til pigesjov. Vin kan nydes efter sengeakrobatikken.

Jeg taler ikke om at blive fuld.

Et enkelt glas eller to for at løsne stemningen lidt op og kærtegn af din partners krop udgør en fin optakt til den efterfølgende gymnastik på lagnerne. 

Det har en lille håndfuld af mine partnere værdsat - både glædespiger og ikke-glædespiger.

Desuden forringes begge parters dømmekraft en smule, hvilket kan danne grobund for nogle ekstra sjove lege på lagnerne. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.