Hop til indhold
Guest smukke Sara

Renlighed

Recommended Posts

Guest smukke Sara

Er spændt på reaktionerne.

Jeg er ALTID ren og velduftende når jeg modtager gæster. Kan ikke holde tanken ud om hvis nogle skulle synes, at jeg ikke er velsoigneret.

Nogle gange får jeg besøg af mænd, som jeg sender i bad - omend de ikke selv kan se (og lugte) problemet :lol:

Hvad er den generelle holdning til det??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ankommer altid ren og forholdsvis nyvasket - men har jeg kørt lang tid i bil, kan det være dejligt at blive frisket lidt op - så det ihvertfald ikke kan være pga. hygiejnen at en pige ikke vil "go down on me" - men alligevel kan man være uheldig at møde piger, der straks efter seancen knap er overstået styrter ud i bad, så man føler at man må have været meget uhumsk at være sammen med.

Men det kan kun være i mændenes egen interesse at blive sendt i bad, da de så normalt er sikre på en bedre service.

Min favourit er faktisk at starte med et bad sammen med pigen - og så kan hun jo rigtig sørge for at man bliver vasket og nusset rigtigt - og sådan en soapy massage er langt bedre at både give og modtage end alverdens klæbrige olier  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ren inden, beskidt efter. ;)

Jeg var for længe siden på besøg hos en pige, hvor vejret også var godt. Nyvasket tog jeg sted, men det tog en time plus lidt at komme derhen. Hun brokkede sig over at jeg lugtede, og mænd altid kom uvaskede. Jeg forsikrede hende at jeg skam havde været i bad, men tilbød at gå i bad sammen. Det var hun ikke frisk på, og det dræbte godt nok stemningen for mig, så jeg måtte afbryde der, da der ikke var luft i udstyret mere. 

Det skal lige nævnes for god ordens skyld at hun var sød, smilende og imødekommende, så det var ikke fordi hun var mopset, og jeg kan sagtens forstå hvis hun mente jeg havde en lidt for maskulin lugt efter lang tid i en varm bil.

Så nu er jeg holdt op med at køre langt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle vil jo gerne fremstå lækker ren uden nogen sure sveddufte.  Det er jo reelt derfor man tager bad.  :)  Du spørger til vores holdning til at blive sendt i bad.  Det afhænger jo nok mere af hvordan du fortæller dem det, end selve handlingen.

Jeg kan egentligt godt lide @Liv  måde.  Her er der jo tale om en generel procedure, så ingen behøver jo at blive forlegen osv.  Man kan jo også lige smide nogle engangstandbørster m.v derud.   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var "aktiv", gik jeg altid i bad umiddelbart inden jeg gik ud af døren, endvidere havde jeg også altid en vandflaske med en sæbevandsblanding og en ren klud liggende i bilen, så jeg kunne friske mig op de rigtige steder på kroppen inden jeg gik ind til pigen.

Sæbevandsblandingen blev også flittigt brugt hvis jeg fik spontant lyst til en god gang massage, + at jeg altid sikrede mig at besøge et sted der havde et bad jeg kunne benytte, FØR jeg lagde mig på briksen.

Det gav ihvertfald mig en god følelse af at jeg altid var nyvasket, og jeg har ALDRIG fået afslag pga urenhed. Tværtimod har jeg mange gange fået roser af pigerne for min renlighed, hvilket da også er en meget væsentlig faktor hos thaierne som jeg yndede at besøge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 13 minutter siden:

 Tværtimod har jeg mange gange fået roser af pigerne for min renlighed

Umiddelbart vil alle jo gerne høre at de har en dejlig pik, knepper godt osv.  Men det er faktisk et rigtig dejligt kompliment, at blive husket pga af renlighed.  Det betyder nok ikke, at alle andre er nogle svin, nok mere at de har bemærket at man virkelig har gjort sig lækker, hvilket jo også invitere til skøn tæt kontakt på forskelligvis

Det image kan du bestemt være stolt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Renlighed er en selvfølge. Så jeg går i bad kort før en kunde ankommer (og igen efter han er gået), og forventer også at kunden går i bad eller i det mindste vasker vennen inden vi skal lege. Og den tid tæller selvfølgelig ikke med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Renlighed (i de fleste tilfælde) burde være en selvfølge inden intimt samværd. Hvad der er en selvfølge for nogen, betyder ikke, at det er det for alle. Derfor er der mænd og kvinder derude, der ikke se det som en selvfølge eller måske ikke opfatter det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Liv skrev, 1 time siden:

Hos mig skal alle omkring badeværelset inden vi kan lege. Har de badet hjemmefra er det fint at vaske pik, nosser, numse og hænder, ellers er det i bad. Det tæller ikke med i tiden.

I like :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er som regel morgenmand, og kommer derfor frisk fra badet, men jeg tager alligevel gerne lige et bad inden, bare for lige at være helt frisk. Hvis en pige skulle synes jeg trænger til et bad, må hun meget gerne sige det, men jeg er generelt rimelig hysterisk omkring det både på mine og hendes vegne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sørger altid før at være vasket og ren ved ankomsten. Men fortrækker aligevel et hurtigt bad inder acten. Både for pigen men også for min skyld. Jeg føler mig mere "lækker" efter et bad og teorien er at jo mere vi mænd gør ud af os selv jo bedre service for vi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 minut siden:

Konklusion på denne gallopundersøgelse:

Kun nyvaskede og renlige mænd går til hyperrenlige glædespiger.

Hurra for det.

Det er nu nok ikke hele sandheden. Suk  suk.

De fleste mænd er faktisk nyvaskede og renlige, ligesom vi er. De grelle eksempler kan I sikkert tænke jer til, ellers siger I bare til ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Nu har vi jo set i diverse tv programmer, hvordan gp'er flittigt benytter sig af 'truckervask' og kan da heller ikke forestille mig, at de udenlandske piger på bollefabrikkerne går i bad efter hvert kundebesøg. 

Personligt ankommer jeg altid lige efter bad, soigneret og velduftende og bliver lidt træt, hvis jeg så også skal sendes i bad, men gør det da, hvis det er påkrævet. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 1 time siden:

Nu har vi jo set i diverse tv programmer, hvordan gp'er flittigt benytter sig af 'truckervask' og kan da heller ikke forestille mig, at de udenlandske piger på bollefabrikkerne går i bad efter hvert kundebesøg. 

Min erfaring er bestemt ikke, at udenlandske piger mindre renlige end danske. Men de er heller ikke mere renlige. Det er helt individuelt fra pige til pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 3 timer siden:

De fleste mænd er faktisk nyvaskede og renlige, ligesom vi er.

Hmmmm...lige som vi, hvordan kan du udtale dig om andre pigers renlighed ??  jeg kan give eks på oplevelser som skriger til himmlen...mon ikke vi befinder os på et område hvor at generalisere er helt ude i hegnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

De fleste mænd er faktisk nyvaskede og renlige, ligesom vi er. De grelle eksempler kan I sikkert tænke jer til, ellers siger I bare til ;) 

Jeg har aldrig oplevet den slags, så jeg er da lidt nysgerrig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

Hmmmm...lige som vi, hvordan kan du udtale dig om andre pigers renlighed ??  jeg kan give eks på oplevelser som skriger til himmlen...mon ikke vi befinder os på et område hvor at generalisere er helt ude i hegnet.

Jeg skriver de fleste mænd er rene lige som vi er = de fleste af os. Selvfølgelig har du eksempler, der skriger til himlen, det har jeg også, men det er jo ikke normen.

Og jeg kan referere til de andre piger, der skriver i denne tråd. Derudover har jeg også siddet på bordel og både set og knaldet med kollegaer, uden at have noget at klage over der.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...