Hop til indhold
Hoenke

Bangkok eller Pattaya? Skal eller skal ikke?

Recommended Posts

Hoenke skrev, for 14 timer siden:

Jeg overvejer at snuppe en spontan tur til Thailand, da jeg pt. har er par ugers ekstra ferie, der skal brændes af. Flybilletterne er lidt dyrere med så kort varsel, men trods alt ikke mere end 5.500 kr med Aeroflot, hvis jeg rejste i morgen.

Hvis du tilmelder dig Norweigians nyhedsmail, får du af og til extra gode tilbud - jeg har således allerede booket næste tur til BKK - knapt 2500,- for en tur/retur med direkte flyvning ved yderliger at benytte deres lavpriskalender. Hos Air China kan du få det til ca. samme pris - men det er med længere samlet rejsetid, da de mellemlander i Bejing.

Overnatning kan du finde helt ned til kr. 50,-/dag, hvis du går ankommer udenfor season og går rundt og spørger dig lidt for - men vil anbefale dig at booket noget på forhånd til ca. kr. 100,-/dag, så du ved hvor du skal bo og ikke behøver stresse over det - og også har fred og ro til at udvælge et rimeligt centralt sted i nærheden af minefeltet - så du evt. ikke behøver ofre penge på en motobiketaxi for at trække en model med hjem - de har med det første noget med at spørge om hvor du bor for at finde ud af: 1. prisniveau 2. afstand - men det er egentlig ikke et problem - bare du har bad og toilet på værelset - det er nemlig helt yt at invitere en dame med på en sovesal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
oldguy49 skrev, for 3 timer siden:

1000 tak for dine svar. men OMGGG det er fandeme da billigt.... her i Danmark betaler man stort set det samme for bare en time med en ung pige.

oldguy49 skrev, for 3 timer siden:

1000 tak for dine svar. men OMGGG det er fandeme da billigt.... her i Danmark betaler man stort set det samme for bare en time med en ung pige.

Du kan altså også være heldig at møde en pige, som synes du er så skøn at være sammen med - og som sandsynligvis drømmer om at komme med til Danmark - som ikke kræver en bestemt pris pr. dag. Så når du spørger "how much?", så kan svaret godt være: "Up to you". Her bør man selvfølgelig vise respekt og give et passende beløb. 

Man skal huske på, at mange af thaipigerne fra nordthailand eller andre landdistrikter allerhelst vil møde en mand, som kan give dem tryghed og økonomisk sikkerhed for fremtiden.

Livet i de almindelige barer kan også være uhyre trivielt og ikke altid indbringende, og derfor kan 14 dage på et hotel med en sød og gavmild mand også være en ferie for dem. Så på den måde er det en helt anden relation end man får med glædespiger i Danmark. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de fine svar. Nu er flybilletter booker fra 3. - 11. august med Norwegian.

Kan stuepigerne på hotellerne også lokkes til lidt sjov eller skal man undlade at gå ned af den vej? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hoenke skrev, for 1 time siden:

Tak for de fine svar. Nu er flybilletter booker fra 3. - 11. august med Norwegian.

Kan stuepigerne på hotellerne også lokkes til lidt sjov eller skal man undlade at gå ned af den vej? :)

God fornøjelse og nyd det hele :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 9 timer siden:

Det er da en noget ugunstig kurs du anvender

Nej, det er ikke helt ved siden af. Jeg er næsten lige vendt hjem fra Thailand, og kursen ligger lige omkring 4,5 baht pr. krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hoenke skrev, for 8 timer siden:

Tak for de fine svar. Nu er flybilletter booker fra 3. - 11. august med Norwegian.

Kan stuepigerne på hotellerne også lokkes til lidt sjov eller skal man undlade at gå ned af den vej? :)

De tjener ikke ret meget - men start med at spørge om hun vil med ud at spise efter arbejdstid - og tag hende så evt. med hen på et andet hotel, så hun ikke kommer i bad standing - eller må aflevere en del af din betaling til "the big båt" ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bo på Nana Hotel, (200-300 kr pr.nat) gammel og slidt, men det solide valg, lige over for Nana Plaza, område fyldt med go go barer og freelance piger, det totale paradis. Og smut så ned på Therma coffea shop og se det smukkeste udvalg af unge freelance piger, det videste sted i Bangkok efter min mening, Genial sted, du køber bare en drink eller en vand og så er der fri adgang til at gå rundt og tjekke 200 af de mukkeste piger ud så lang tid du vil. Therma ligger i forbindelse med hotel, de er klar over forretningen i kælderen og er klar med værelse til billige penge hvis ikke man er helt tryg ved at tage pige med hjem på eget hotelværelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 31/7/2019 at 13:43:

Ren nysgerrighed :)

Hvorfor lige en stuepige,  når der er tusindvis nede på gaden og på barene :rolleyes:

Der skal jo også være lidt udfordringer på sådan en tur.

og tak for tippet. Jeg skal netop bo på Nana Hotel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har boet på Nana Hotel.

Det er korrekt placeringen er virkelig god men kvaliteten af hotellet er virkelig dårligt.

Nærmest ingen wifi, madrassen på sengen er sådan at der hvor folk har ligget mest den vej triller man, Skimmelsvamp i badeværelset og så er der ret meget støj udefra selvom jeg boede på en høj etage.

Jeg vil altid anbefale alle at finde et andet hotel dog hvis man er indstillet på ovenstående og bare synes prisen på ca 125-150 DKK per nat er det vigtigste så kan man sagtens tage dette hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingkong9000 skrev, den 2/8/2019 at 07:50:

Bo på Nana Hotel, (200-300 kr pr.nat) gammel og slidt, men det solide valg, lige over for Nana Plaza, område fyldt med go go barer og freelance piger, det totale paradis. Og smut så ned på Therma coffea shop og se det smukkeste udvalg af unge freelance piger, det videste sted i Bangkok efter min mening, Genial sted, du køber bare en drink eller en vand og så er der fri adgang til at gå rundt og tjekke 200 af de mukkeste piger ud så lang tid du vil. Therma ligger i forbindelse med hotel, de er klar over forretningen i kælderen og er klar med værelse til billige penge hvis ikke man er helt tryg ved at tage pige med hjem på eget hotelværelse.

Har været på Thermae bar et par gange. Den ligger i øvrigt tæt ved Soi 15 på Sukhumvit Road. Fantastisk mange smukke unge piger. De er ikke typisk barpiger men piger, der enten studerer eller har et dårligt betalt job og derfor tjener lidt ekstra om aftenen. Det er altså langtfra professionelle piger, og bagsiden af den flotte medalje er så, at de ikke giver nær så god sex som de mere erfarne barpiger. Jeg mener du må betale 2.500 THB for short time. Det er ikke billigt, men du slipper så for bar fine og behøver heller ikke købe ladydrinks. 

God fornøjelse. Du er lige i smørhullet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...