Hop til indhold

Recommended Posts

Sidst Anna var på besøg i København besøgte jeg hende.

billederne er klart af hende - de er taget i lejligheden, hvor man besøger hende.

Jeg ville måske mene, hun er en “anelse blødere” i det end billederne antyder - men smuk og lækker pige - skriver det blot, så forventningen om hvad man møder, matcher virkeligheden.

Startede med at bade sammen og sæbe hinanden ind - men det var ifølge hende ikke noget man skulle forvente, det kom an på humøret. Super lækkert blow - og rigtig fornuftig sex. Doggy med begge hænder om hendes store bryster mums;)

Hun havde desværre ikke sit tilbud om mega sidst hun var her - men det skal jeg bestemt prøve:)

Hun er rigtig sød at tale med - rigtig fornuftigt engelsk.

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var sammen med hende d. 17. juli. og husker hende bestemt ikke som en blød pige. Synes hun havde en pæn krop. Nej hun træner muligvis ikke 6-7 gange om ugen. Men når jeg hører ordet blød tænker jeg på buttet og det var ikke mit indtryk af hendes krop.

Tilgengæld har hun fået opereret sine bryster mindre. Husker det som at hun fortalte at hun havde en G-skål tidligere, som er det man ser på billederne til nu en d-skål. Så stadig en pæn størrelse. Men hvis du er en sucker for gigantiske jader, så bliver du skuffet. Og i og med billederne ikke er opdateret eller hun lige har lavet et lille notits omkring at hun er gået ned i størrelse, så bliver du nok også skuffet hvis du kommer pga STORE bryster. 

Ligeledes beholdte hun bh’en på under hele akten og pointeret fra start at jeg skulle være påpasselig. Hvilket lagde en dæmper på stemningen. 

Noget andet negativt, så tog jeg en time og fik 41 minutter. Jeg synes det er lidt øv når jeg oplever ikke at få ca den tid jeg har lagt penge for. For har aldrig oplevet at nogle piger er så serviceminded at de giver differencen igen, hvis der ikke er fantasi parterne imellem til at fylde tiden nogenlunde ud.

Jeg synes klart Anna er sød og havde en pæn krop. Jeg er dog klart større fan af Emily som oftes også holder til på samme adresse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte anna, her til middag:oops:.   Hun er lige som billederne, på nær brysterne,  som nævnt er blevet mindre, fik rørt dem lidt hårdt hvor det lod de stadig er ømme, de kom ud af bh`en, men hun holdte på dem så de ikke gyngede for meget rundt under akten:P, men er god størrelse for mig, måtte godt røre dem blidt:oops:.

Synes en pæn kvinde. God bagdel og dejlig krop.

Havde 45 min.  god sex og lidt nusse massage på ryggen. lige hvad jeg havde brug for.

Hun tager på ferie i morgen, og kommer tilbage om 2 uger.  

Skal helt sikkert mærke de bryster  igen, når man må mærke mere på dem.:D:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Thomas88 skrev, for 3 timer siden:

Kanske blandat ihop men visst hade hon bilder tidigare som visade hennes ansikte? 

Det er nye billeder -1. For 18 måneder siden havde hun billeder med ansigt, men som mange andre, ønsker hun også et privatliv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 8 minutter siden:

Det er nye billeder -1. For 18 måneder siden havde hun billeder med ansigt, men som mange andre, ønsker hun også et privatliv ;)

Ah, då måste jag ha blandat ihop henne med någon annan. För 18 månader sen visste jag inte att det här forumet fanns :-) Fick för mig att jag sett hennes annons med ansiktsbilder i maj eller juni i år.

Tack

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Muunsex skrev, for 23 timer siden:

Tungekysser hun? Og er hun god til det? Hun ser skøn ud

Ja - der er naturligvis altid noget med kemi og præferencer. Det ser iøvrigt ud til. at hun er tilbage på den vante polske bolleadresse på Amagerbrogade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Sweex2 skrev, den 15.1.2020 at 15:53:

Har hun stadig bh på under akten, som nogen beskriver? 

Vh sweex 

Nej - det var en følge af en operation. De svinger helt naturligt ;)

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...