Hop til indhold
Guest Thaimig

Hvor mange besøgende hos Gp'er ud af 6500000 dk +

Recommended Posts

Guest Thaimig

Jeg antager, 1/3 børn nok 1/4 ? 1/3 Pensionister, åh jo de er vel også liderlig engang imellem? Tilbage er der så noget der ligner max 1/3 

Ud af dem er der så en del som besøger Gp'er  % del kendes naturligvis ikke men blot et forslag, ca 50 % altså ca 110000 liderlig mænd (ved godt der er flere) nok om det, mænd er altid liderlig 

Point, hvordan kan så ca 110000 Gp'er i Danmark påstå, de har travlt hver dag, også selvom der sku være tale om 1 besøg, og ja som de skriver, vi har travlt, selvom det er varmt i dk, ja vi har aldrig haft så travlt, fed humor, uanset om i kommer fra, ja nemlig, hvor i verden, dog blot en tanke/tænk :-o

Go aften 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 9 minutter siden:

Ud af dem er der så en del som besøger Gp'er  % del kendes naturligvis ikke men blot et forslag, ca 50 % altså ca 110000 liderlig mænd (ved godt der er flere) nok om det, mænd er altid liderlig 

betyder det at dit regnestykke formoder at alle der ikke er børn eller pensionister er mænd?

Thaimig skrev, for 9 minutter siden:

Point, hvordan kan så ca 110000 Gp'er i Danmark påstå, de har travlt hver dag,

hvor får du tallet fra? 

og hvor kommer alle de kvinder fra i forhold til det første regnestykke?

kommer antallet af kvinder fra gruppen af pensionister?

eller er det sådan at alle der ikke er pensionist eller barn nødvendigvis er enten prostituerede eller kunder?

bare en tanke

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
aaisha skrev, Lige nu:

betyder det at dit regnestykke formoder at alle der ikke er børn eller pensionister er mænd?

hvor får du tallet fra? 

og hvor kommer alle de kvinder fra i forhold til det første regnestykke?

kommer antallet af kvinder fra gruppen af pensionister?

eller er det sådan at alle der ikke er pensionist eller barn nødvendigvis er enten prostituerede eller kunder?

bare en tanke

Oh sorry, glemte helt en halvdel er enten kvinder eller mænd, sorry regnfejl :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Curiosity skrev, for 1 minut siden:

Er du fuld, @Thaimig - eller lidt solstik måske...? 

Jeg tror man skal være beruset for at tage @Thaimig alvorligt. Jeg håber, at han har kolde cola’er på køl så næste dag bliver lettere at komme igennem? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, Lige nu:

Oh sorry, glemte helt en halvdel er enten kvinder eller mænd, sorry regnfejl :huh:

Ok. Det skal du ikke tage så tungt. Det er bare en mindre detalje ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Richard Kimble skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror man skal være beruset for at tage @Thaimig alvorligt. Jeg håber, at han har kolde cola’er på køl så næste dag bliver lettere at komme igennem? :D

Det er da altid noget, at man tar ham alvorligt, uanset, Tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
DK fyr 34 skrev, for 7 minutter siden:

Ok. Det skal du ikke tage så tungt. Det er bare en mindre detalje ;)

Jo Tak, blot en mindre detalje, men nok lidt svært, når man samtidig har en Thai på Line, uanset øvrig tilstand :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skål  -  Jeg vi ikke hellere tale om hvem vi har kneppet og hvem vi kunne tænke os at kneppe  -   Det kræver ikke så meget hjerneaktivitet.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Hold da op en gang Sub jeg lige fik brygget :-o et held jeg ej var ædru, ellers havde jeg haft et forklarings problem :shock: sorry

Nå men hver ting til sin tid, beklager, tror iøvrigt det var solstik :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...