Hop til indhold

Hvor mange besøgende hos Gp'er ud af 6500000 dk +

Featured Replies

Skrevet

Jeg antager, 1/3 børn nok 1/4 ? 1/3 Pensionister, åh jo de er vel også liderlig engang imellem? Tilbage er der så noget der ligner max 1/3 

Ud af dem er der så en del som besøger Gp'er  % del kendes naturligvis ikke men blot et forslag, ca 50 % altså ca 110000 liderlig mænd (ved godt der er flere) nok om det, mænd er altid liderlig 

Point, hvordan kan så ca 110000 Gp'er i Danmark påstå, de har travlt hver dag, også selvom der sku være tale om 1 besøg, og ja som de skriver, vi har travlt, selvom det er varmt i dk, ja vi har aldrig haft så travlt, fed humor, uanset om i kommer fra, ja nemlig, hvor i verden, dog blot en tanke/tænk :-o

Go aften 

Skrevet
Thaimig skrev, for 9 minutter siden:

Ud af dem er der så en del som besøger Gp'er  % del kendes naturligvis ikke men blot et forslag, ca 50 % altså ca 110000 liderlig mænd (ved godt der er flere) nok om det, mænd er altid liderlig 

betyder det at dit regnestykke formoder at alle der ikke er børn eller pensionister er mænd?

Thaimig skrev, for 9 minutter siden:

Point, hvordan kan så ca 110000 Gp'er i Danmark påstå, de har travlt hver dag,

hvor får du tallet fra? 

og hvor kommer alle de kvinder fra i forhold til det første regnestykke?

kommer antallet af kvinder fra gruppen af pensionister?

eller er det sådan at alle der ikke er pensionist eller barn nødvendigvis er enten prostituerede eller kunder?

bare en tanke

Redigeret af aaisha

Skrevet
aaisha skrev, Lige nu:

betyder det at dit regnestykke formoder at alle der ikke er børn eller pensionister er mænd?

hvor får du tallet fra? 

og hvor kommer alle de kvinder fra i forhold til det første regnestykke?

kommer antallet af kvinder fra gruppen af pensionister?

eller er det sådan at alle der ikke er pensionist eller barn nødvendigvis er enten prostituerede eller kunder?

bare en tanke

Oh sorry, glemte helt en halvdel er enten kvinder eller mænd, sorry regnfejl :huh:

Skrevet
Curiosity skrev, for 1 minut siden:

Er du fuld, @Thaimig - eller lidt solstik måske...? 

Jeg tror man skal være beruset for at tage @Thaimig alvorligt. Jeg håber, at han har kolde cola’er på køl så næste dag bliver lettere at komme igennem? :D

Skrevet
Thaimig skrev, Lige nu:

Oh sorry, glemte helt en halvdel er enten kvinder eller mænd, sorry regnfejl :huh:

Ok. Det skal du ikke tage så tungt. Det er bare en mindre detalje ;)

Skrevet
Richard Kimble skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror man skal være beruset for at tage @Thaimig alvorligt. Jeg håber, at han har kolde cola’er på køl så næste dag bliver lettere at komme igennem? :D

Det er da altid noget, at man tar ham alvorligt, uanset, Tak 

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 7 minutter siden:

Ok. Det skal du ikke tage så tungt. Det er bare en mindre detalje ;)

Jo Tak, blot en mindre detalje, men nok lidt svært, når man samtidig har en Thai på Line, uanset øvrig tilstand :-o

Skrevet

Skål  -  Jeg vi ikke hellere tale om hvem vi har kneppet og hvem vi kunne tænke os at kneppe  -   Det kræver ikke så meget hjerneaktivitet.  

Skrevet

Tror at trådstarter har fået solstik. 

Drik en cold cola med isterninger 

Skrevet

ak ja - det er ikke kun kvinder der kan være "blondiner"  :D

Skrevet

Hvorfor bliver blondiner beskyldt for at være dumme?

Skrevet

Hold da op en gang Sub jeg lige fik brygget :-o et held jeg ej var ædru, ellers havde jeg haft et forklarings problem :shock: sorry

Nå men hver ting til sin tid, beklager, tror iøvrigt det var solstik :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.