Hop til indhold
dmarine

Findes der en chat på denne side ?

Recommended Posts

Hej alle

Jeg er total grøn i dette forum, og kunne godt bruge lidt råd.....

Er der en chat på siden...   altså en aktiv fælles chat....  som er live ?

eller kan man kun skrive beskeder til hinanden ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
dmarine skrev, 1 time siden:

Hej alle

Jeg er total grøn i dette forum, og kunne godt bruge lidt råd.....

Er der en chat på siden...   altså en aktiv fælles chat....  som er live ?

eller kan man kun skrive beskeder til hinanden ?

Der har været en chat herinde. Ved ikke hvor den er blevet af. måske @Maya Kathrine ved det ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble
DK fyr 34 skrev, for 40 minutter siden:

Der har været en chat herinde. Ved ikke hvor den er blevet af. måske @Maya Kathrine ved det ? :)

Blev den overhovedet brugt? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 19 minutter siden:

Blev den overhovedet brugt? ;)

Ikke på det sidste, men i perioder har folk nærmest boet derinde ;)  Jeg håber den kommer op igen, udover det er hyggeligt at chatte er det er en nem måde til hurtig kommunikation, i forhold til PB fx. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hvor er chatten. Jeg har brugt chatten rigtig meget og haft mange gode timer der i selskab med fantastiske mennesker der. Siden foråret har der dig været begrænset aktivitet og nu er den væk. 

Jeg tror at en af årsagerne til den begrænsede aktivitet er at siden systemmet blev ændret har chatten ikke været særlig bruger venlig. 

Men for at chatten skal fungerer skal den bruges og det er kun os bruger af EG som kan skal det hvis vi vil have en chat. 

Om chatten genopstår, og helst Indien gamle form, kan Maya Kathrine måske svare på?

iøvrigt tak, Maya Kathrine, for at

holde EG kørende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg valgte at fjerne chatten, da den ganske enkelt stort set ikke blev brugt længere. Faktisk gik der også en uge fra jeg fjernede den, før nogen spurgte efter den, hvilket måske også fortæller lidt om hvor meget den egentlig blev brugt her til sidst.

Chatten var en forholdsvis dyr service at holde kørende, når ingen rigtigt brugte den. Både i de løbende driftomkostninger, men også i løbende udviklingsomkostninger.

Der er heller ingen tvivl om den seneste version af chatten, aldrig helt kom til at køre så godt, som den forrige version. Problemet var at den forrige version, var en chat som udbyderen af forumsoftwaren tilbød og stod for den fulde drift af, til en sindsygt billig pris (vistnok omkring 750 kroner om året). De valgte dog at lukke ned for denne service, for at holde deres fokus på at udvikle deres forumsoftware. Dette betød at vi blev nød til at selv udvikle en chat, hvis vi fortsat ønskede at tilbyde denne service, da vi ganske enkelt ikke kunne finde et fornuftigt alternativ. 

Om vi igen på et tidspunkt, får en ny chat, er ikke noget jeg vil love. I så fald ville vi sikkert gå efter, at købe chatten som en service ude i byen, så nogle andre end os selv står for den løbende udvikling og drift. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med at  tilbyde en chat, som man kan få adgang til for 100 kr om året.

Jeg ved så ikke, hvor mange der skal være villige til at betale for adgang, til at chatten løber rundt, men jeg gør det gerne.

Jeg savner også chatten, og hvis noget som den gamle version kan tilkøbes, tror jeg såmænd også at der vil komme nok brugere.

Det håber jeg så, at vi er nok, der gerne vil betale for.

Oplys gerne et kontonr,  og hvor mange penge der skal i kassen, før i bruger dem på en chat.

Så er det for egen regning og risiko at vi indbetaler 100 kr, vi får ikke chatten før nok har betalt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

... Jeg ved så ikke, hvor mange der skal være villige til at betale for adgang, til at chatten løber rundt, men jeg gør det gerne.

Jeg er ikke interesseret. Jeg har stort set aldrig brugt tjatten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg savner chatten, og jeg er ret sikker på at jeg ikke er den eneste.

Er der ikke en eller anden, som kan fixe en chat, som vedkommende kan foreslå Admin at samarbejde med, ved at linke ud fra EG til den?

Et link som kun er synlig for brugere på EG, når de er logget ind.

Tænker at URL adressen måske kan skjules, så man ikke kender den når man klikker ind på chatten, og sådan at den ikke er synlig, hvis man søger på Google.

Altså forudsat, at en som kan lave en chat gider at gøre det, og at EG vil samarbejde med en ekstern om den.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den 12.8.2019 at 07:18:

Jeg er ikke interesseret. Jeg har stort set aldrig brugt tjatten.

Heller ikke mig. 

Hermed en opfordring, til at alle der ikke er interesseret i emnet skriver et indlæg om det i tråden.

Faktisk kunne det være fedt, hvis alle altid gjorde det i alle tråde - tænk hvor meget aktivitet det ville generere!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som det er blevet nævnt, har chatten i perioder været brugt temmelig meget. Har nærmest været en dagligstue for nogle.  I andre perioder har det været stille. Jeg har undret mig over disse skift. 

En del af forklaring har nok været at der har været knyttet kammeratskaber i chatten.  Nogle af medlemmerne har kendt hinanden privat.  Montezi, Basse og Bonobo.  Det var folk som dem der udgjorde kernen.  Så var der andre der gik ind i chatten, fordi der var aktivitet. Bing, Mirza, Molly og mange andre.

Hvis kernen falder fra, gør vi andre det også. Der er jo ikke nogen at tjatte med.   Hvis chatten ikke var blevet lukket, er det nok tænkeligt at den ville være kommet op igen på et tidspunkt.

Hvis nogen af jer, skulle være interesseret, er det muligt at oprette et chatrum på chatzy.com.   Det koster ikke noget. Vi kan bruge de samme navne, som vi bruger her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg erklærer mig enig med adskillige i, at superchat er nederen.. Chatten herinde var okay god - og den var også aktiv på visse tidspunkter med alle de faste - at admins så valgte at lukke den i sommerferieperioden, hvor mange af jer drenge er klistret til jeres respektive hustruer og ikke lige kan slippe afsted med at liste ind på Eroguide, er så en anden ting..

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, den 30.8.2019 at 15:56:

Jeg erklærer mig enig med adskillige i, at superchat er nederen.. Chatten herinde var okay god - og den var også aktiv på visse tidspunkter med alle de faste - at admins så valgte at lukke den i sommerferieperioden, hvor mange af jer drenge er klistret til jeres respektive hustruer og ikke lige kan slippe afsted med at liste ind på Eroguide, er så en anden ting..

Det er muligt at superchat er et dårligt sted.

Men den chat som jeg har oprettet, er ikke på superchat, men på Chatzy.com, og den minder i det store og hele om den vi havde her.

I kan bruge linket her :

http://us20.chatzy.com/12701271782046

Hvis I opretter jer som bruger, behøver I ikke huske linket, så husker Chatzy jeres grupperum.  Rummet hedder i øvrigt Eroguide.  Nemmere kan det ikke være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...