Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg gider ikke sige så meget om Anna Love andet end at hun var en dyr skuffelse. Virkelig nederen personlighed og servicen var derefter. Jeg betalte 500 ekstra for super og mega. Penge lige ud ad vinduet. Elendigt blow og afslutningen ligeså. Det hele foregik på en (alt for lille) chaiselong, hvilket underbyggede det tarvelige ved hele situationen. Billederne er dog ægte nok. Et lille 8-tal. Hun er taget hjem igen, så dette er mest til eventuelle fremtidige nysgerrige ungersvende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Littlefinger skrev, for 6 timer siden:

Jeg gider ikke sige så meget om Anna Love andet end at hun var en dyr skuffelse. Virkelig nederen personlighed og servicen var derefter. Jeg betalte 500 ekstra for super og mega. Penge lige ud ad vinduet. Elendigt blow og afslutningen ligeså. Det hele foregik på en (alt for lille) chaiselong, hvilket underbyggede det tarvelige ved hele situationen. Billederne er dog ægte nok. Et lille 8-tal. Hun er taget hjem igen, så dette er mest til eventuelle fremtidige nysgerrige ungersvende. 

Havde nøjagtig samme tanker efter mit besøg. Men jeg fik dog prøvet facefuck for første gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
cumonface skrev, for 4 timer siden:

Havde nøjagtig samme tanker efter mit besøg. Men jeg fik dog prøvet facefuck for første gang.

Undskyld det banale spørgsmål, men er facefuck når man aktivt knepper pigens mund i stedet for at man passivt får suttet pik?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest umiaqse

Inget spörgsmål er banale. 

Du har helt rätt. Det er når man knepper piggens mun. Er extremt sexigt :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 7 minutter siden:

@Littlefinger og @cumonface  Jeg ville være taknemmelig for et par ord mere fra jer, hvorfor I synes, at pigen har en nederen personlighed. Er hun iskold, kysser hun ikke, er det intet nærvær osv. 

Pft

Miller’s

Intet nærvær overhoved hoved. Kunne lige så godt gøre det med en dukke. Virkede direkte uinteresseret og kold som om det hele bare skulle overstås. Men pigen er lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uhm, en smuk ung pige, der akkurat tolererer at jeg knepper hendes mund, fordi jeg betaler for det. Det er en fed nok fantasi, men ikke noget jeg ville bryde mig om i praksis. Teksten og de øjne var ellers så lovende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Petersen skrev, den 24/7/2019 at 13:46:

Undskyld det banale spørgsmål, men er facefuck når man aktivt knepper pigens mund i stedet for at man passivt får suttet pik?

Det er det nemlig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 3.9.2019 at 10:28:

@Littlefinger og @cumonface  Jeg ville være taknemmelig for et par ord mere fra jer, hvorfor I synes, at pigen har en nederen personlighed. Er hun iskold, kysser hun ikke, er det intet nærvær osv. 

Pft

Miller’s

Jeg tror ikke det kan siges meget mere præcist end stantheman, som desværre ikke havde forbundet Anna Love med hans Anna. Respekt for at gide bruge mere tid på hende efter den behandling han fik. Tror dog han lider af en afart af Stockholmsyndromet. I hvert fald udtaler han senere: "Jeg synes ikke vi er på skandaløst-niveau. Som jeg skriver kan det være noget med kemi og jeg tror godt at andre kan få en god hyrdetime med hende."

Manden betaler 2400, bliver opfordret til at klare det selv i badet og går derfra med uforrettet sag. ROFL :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...