Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis du har været der synes jeg da du skulle skrive en anmeldelse om din oplevelse. Så kan du jo samtidig antyde at du ikke får fuld tid for dine penge. Måske der så er andre der kan be- eller afkræfte din påstand. :-) 
Du skriver du formoder det er dem på et sted man ikke må nævne hvis det ikke står i annoncen. Men er du ikke sikker på du har fat i den rigtige annonce i forhold til hvor du har været. Ja, så skal du måske være en smule forsigtig med at skrive de ikke giver fuld tid for pengene. Har være et par gange et sted på den gade du nævner, og da var jeg der længere tid end jeg havde betalt for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars5000 skrev, for 2 timer siden:

En af grundende jeg fik var, at booking også var med i tiden:S

Okay, den har jeg ikke hørt før :D

Bad har jeg få gange oplevet var en del af tiden, det har været nok til jeg ikke gad se hende igen, men aldrig booking - det virker okay fusket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej måske den skule havde være under thai ,ja det er den fra F............,

og ja det er kun penge ,har da altid for en timer plus.har da få gode oplevers der .rolig nu 22 cm .du er ikke gud smiler tro godt Ero  kikker med og skriv til ham hvis han gå for langt.

vi vil jo alle gerne havde nogen der skriv her .en venlig hilsen her fra og god sommer

Del dette indlæg


Link til indlæg
jes midtfyn skrev, for 4 timer siden:

rolig nu 22 cm .du er ikke gud smiler tro godt Ero  kikker med og skriv til ham hvis han gå for langt.

Jeg er da ganske rolig, men du synes måske jeg skal lade være at skrive her? I så fald er det da dejligt at vide at der ikke er nogen der beder dig om at lade være med at skrive her, så bliver det da ikke helt dødt.
Når du nu mener at jeg skal lade være med at blande mig i hvad folk skriver, så overvej lige om du måske ikke også selv skulle lade være med at blande dig i hvad jeg skriver. Til det vil jeg så bare sige at vi lever i et land med ytringsfrihed og heldigvis da for det. Så længe man er saglig og holder en god tone, ja så synes jeg da alle skal have lov at ytre deres mening. Er man så ikke enig i andres mening kan man jo altid argumentere mod det. Ikk' oss'?
 

jes midtfyn skrev, for 4 timer siden:

har da få gode oplevers der

Kun få gode oplevelser der? Jeg har KUN gode oplevelser der.

Venlig hilsen og god sommer til dig og I andre også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været flere gange i huset - dog mest ved Ulai/Jasmin. Der har aldrig været noget snyd med tiden - tvært imod! Og jeg tror bestemt ikke det har noget at gøre med jeg kender hende fra hendes tid i Vejle og Fredericia. Jeg nyder meget at der er ordnede forhold. Rent og pænt over det hele. Men selvfølgelig handler det om penge. Jeg kan ikke afvise, at nogen af hendes piger måske mener, at når manden er kommet - så er opgaven fuldført. Og når opgaven er fuldført er det farveller. :) :) . Nu er vi forskellige og har forskellige behov og ønsker. Jeg vælger altid sex først - er der mere tid tilbage får jeg massage. Og desværre får jeg ikke meget massage. Trænger jeg en sjælden gang til massage bestiller jeg massage - for at få massage. Og der er Ulai også et godt bud. Men ellers bruger jeg Meena som pt er i Kolding.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...