Hop til indhold
Sir Spermalot

Privat i Vejle

Recommended Posts

Det skal jeg ikke kunne sige, man jeg lavede en lang beskrivelse og begrundede mine points, men dagen efter var mit indlæg væk ...

jeg kan på ingen måder støtte op om at møde pigen igen, syntes stedet var usselt og pigen var ucharmerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej hedensted. hvad er der galt med stedet, de gange jeg har været der har der altid været rent og pænt, ok pigens udsene kan jo altid diskoteres [ smag og behag]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også hej hedensted - jeg har bestemt hellerikke noget negativt at sige om lejligheden - rent, pænt og varmt. - Oplevelsen har jeg beskrevet tidligere.

Gentagelsesfare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror ikke det var moderationen der fjernede dit indlæg. De plejer at skrive en notits om det??

Hedensted!

Beklager den lange responstid. :(

Jeg har lige tjekket loggen, og der er ikke redigeret/slettet noget i denne tråd i det tidsrum, der kan være tale om.

Nogle gange har cyberspace sine egne regler og love, derfor kan jeg varmt anbefale at bruge knappen "Gem kladde", når du skriver indlæg, har selv oplevet både her og andetsteds, at man enten under skrivning eller posthumt må erkande, at noget, man har lagt energi og måske sjæl i, på et splitsekund er borte.

Op på hesten igen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

2. hånds anmeldelse - sorry, det eneste jeg har lige nu. En af mine kamerater har besøgt hende,

og har haft samme oplevelse som Hedensted - desværre ikke noget godt at sige, lige bortset fra

superfransk, som var ok, men ikke bedre end andre steder.

Jeg bor selv i Vejle syd, så jeg er næsten nødt til at checke op på, hvad der er op og ned i

denne sag ;) så i får en 1. hånds anmeldelse herfra senere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Hun sutter sq go pik, men fuck steder er godt nok usselt, den dag jeg kom forbi var hendes søn syg, så hand lå inde på et værelse ved siden af, lidt skummelt, men jeg knallede hende alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Hun sutter sq go pik, men fuck steder er godt nok usselt, den dag jeg kom forbi var hendes søn syg, så hand lå inde på et værelse ved siden af, lidt skummelt, men jeg knallede hende alligevel

vil lige høre hvad du mener med stedet er usselt

Del dette indlæg


Link til indlæg

max nedslidt, gammel bolig komplex, fyldt med jallah jallah og narkomaner (lignede det), lejligheden var kold og træls, lignede noget fra før 2. verdens krig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

max nedslidt, gammel bolig komplex, fyldt med jallah jallah og narkomaner (lignede det), lejligheden var kold og træls, lignede noget fra før 2. verdens krig.

ok området har ikke det bedste ry, men de gange jeg har været der har der altid været varme på og rent og pænt og syntes faktisk at liv holder lejligen pæn og ren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi et smut - Man følte sig ikke særlig velkommen. Og stedet ser noget slidt og beskidt ud. Men gode huller hun har, men hendes væremåde er ikke lige mig.

Fik Superfransk og Anal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...