Hop til indhold
Sir Spermalot

Privat i Vejle

Recommended Posts

Dette er min første anmeldelse så bær over med mig.. ;)

Kort før jul skulle trykket igen reguleres.

Havde udset mig følgende gudinde :

https://annoncelight.dk/annonce/31790/privat-vejle

Vi havde aftalt et blow med udløsning ud over hendes ansigt.

Jeg havde bedst tid fra morgen af så vi aftalte kl 9 til morgenspermbuffet .. :)

Lejligheden ligger i en boligblok , dejlig diskret .

Ringede til hende og hun ville være klar om 5 min så jeg gik en tur rundt om blokken .

Kom indenfor og blev ledt ind i soveværelset. Det er pigen på billederne ingen tvivl der .

Pengene skiftede hænder og jeg blev lagt på sengen og showet startede.. Hun startede med at bide og slikke let i pikken uden på underbukserne. Hun træk dem af og hovedet fik den helt store tur og slikke op og ned af skaftet . Til sidst tog hun den som lovet i annoncen helt til roden .De dejlige faste bryster kom frem det var nok en b skål. Ved ikke om det var fordi hun er amatør selvom det var et udemærket blow lykkedes det mig at holde i 12 - 13 min. med blow nonstop . Til sidst fik jeg hende til at sætte sig på gulvet og læne sit hovedet bagover på sengen. Nu var hun helt modtagelig for de opsparede dråber, jeg havde advaret hende at der nok kom en del..glædede mig til at se om hun kunne sluge det hele..

Jeg afsluttede selv med hånden og hun forsøgte at sluge det meste men måtte give op midtvejs. Hun havde slugt 2 gange men gav op da der var nok til både 3 og 4 mundfulde ..

ærgeligt men et rigtigt frækt møde..

Skal nok prøve hende igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fin anmeldelse Sir Spermalot - meen 3-4 mundfulde ;) Hun må godt nok ha en lille mund :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har selv lige besøgt hende,en rigtig fræk pige.

jeg havde en aftale med hende idag kl 15. jeg ville ellers gerne før på dagen men desværre hun var optaget :mrgreen:

nå men vi aftalte kl 15 idag lørdag. ca 10 min før kommer der en sms om at hun er klar om 5 min, det er da kundeservice.

hun har sit legerum lige indenfor i sin lejlighed.

vi klarer økonomien , når jeg har sat mig på sengen.

skal lige siges vi havde aftalt at hun skulle være nøgen og kun iført lange støvler når hun åbner døren for mig. og hun var sq nøgen.

nå men af med mit tøj og jeg ligger mig på sengen.

hun spørg hvor hun skal sidde, imellem mine ben eller ved min side så jeg kan pille ved hende imens.

selvfølgelig så jeg kan pille.

nå men hun går igang med at sutte imens mine fingre går på opdagelse i hendes stramme mis. uhmm

dejlig at ligge og få suttet pik imens jeg leger med hendes fisse som hurtig bliver godt våd

aftalen er at jeg skal sprøjte i min mund og hun så skal spytte klatten ud i munden på mig "GF"

det skulle være så sundt 8-)

hun vil dog gerne lige vide hvornår jeg sprøjter så hun ikke får det i gal hals.

jeg må selvfølgelig gerne sprøjte i hendes mund.

som sagt så gjordt.

hun leger lidt med klatten inden vores læber mødes og mit sperm løber ned i min egen mund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da godt være hun synker i små portioner..

Men hun sagde at det var den største ladning hun havde fået

, og at hun normalt kun slugte en gang og sjældent 2..

Frækt shaved cock , hver sin "smag".. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Hun er en kanonfræk lille trunte................

Har besøgt hende osse;med de samme fine erfaringer.

Lidt sjovt for mig da hun er min fhv. "naboens datter" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse. Jeg har tit kiggede på hende, men var lidt tvivlsom da hun er amatør, men efter alt denne ros så kunne det godt være jeg skal på et besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved hende en enkelt gang hvor vi havde aftalt at jeg skulle tage lidt billeder af hende (ikke de aktive) da hun manglede nogen lidt bedre til hendes annoncer

Jeg fik da skudt en del gode billeder og vi afsluttede med en dejligt langt blow helt til roden med slug

så når "tiden" er til det igen skal jeg på besøg og prøve hele pakken

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan kun anbefale at i besøger liv. hun er en dejlig naturlig pige der er god at være sammen med og hun har givet mig noget af det bedste sex og så er hun rigtig god til fransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med anmeldelser som disse, så er jeg da nød til at møde hende :)

I får også en anmeldelse fra mig i løbet af et par dage ;)

Tiden er bestilt, men holder lige tiden lidt for mig selv endnu.

Men det kontakt der har været indtil nu er bestemt positiv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde slugt 2 gange men gav op da der var nok til både 3 og 4 mundfulde ..

Surt, når man nu kan sperme såååå meget. Har selvfølgelig selv problemet med manglende kapacitet hos tøserne. Vi må leve med det Spermalot :ugeek: :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg forbi vejle

Lidt sms´ere dagen før hvor vi aftalte kl.9,30 (hun tilbød selv, da kl. 11 var for sent for mig)

Jeg mødte op kl 9,20 og sms til hende - straks sms tilbage at hun først åbnede kl.11,00 :?

Jeg videresendte så den sms hun havde sendt dagen før - straks sms tilbage at jeg bare kunne komme op!

Blev modtaget smilene i døren, hvor jeg spurgte om hun havde fortrudt, men nej nej, kom med.

Inde i hendes ellers nydelige legerum, fortalte hun at hun havde fået så mange sms ´er at hun nok var kommet til at rode i det.

Rummet er nydeligt rent og pænt, en stumtjener med lidt dress og vist en læderpisk. På sofaryggen lå der div, bl.a. håndjern. Jeg spurgte om hun sommetider legede med det, og ja da ;)

Jeg havde bestilt s-fransk dagen før, og det blev det til (hun lavede bare en total stivvert) jeg havde dagen før spurgt om to gange s-fransk, men hun sagde helst ikke, for det var hun ikke sikker på at kunne klare.

Jeg fortalte så, at jeg nok måtte forlange nogle pauser, "men det behøver du ikke - det skal jeg nok lave pauser"

Det gjorde hun. Det var som om at hun kunne mærke når det var op over - når hun kunne mørke et eller andet, stopede hun og vi lå og snakkede lidt, og så igen.

På et tidspunkt siger hun at nu bliver jeg ved - ok så vil jeg gerne ligge på en anden måde sagde jeg, og samtidig sagde jeg at hun ikke behøvede at sluge. Jammen det gør jeg gerne var svaret.

Jeg tror aldrig jeg har haft så lang en orgsm. Men som een før har skrevet kunne hun ikke sluge det hele. Hun løb bagefter over til skraldespanden med fuld mund, og sagde at det kom så hurtigt at hun ikke kunne nå at synke -(ingen problem for mig - havde jo sagt at hun ikke behøvede)

Bestemt ikke sidste gang!!! - og næste gang bliver det nok til lidt mere end s-fransk

Hvis i besøger hende skal i behande hende pænt, hun er ikke så stor, og hun er let at snakke med, og jeg tror hun siger je til næsten alt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke andre der har været der, det virkede til, at hun havde mange forspørgelser på mail ;)

Hej s.f.s. har du ikke været der endnu? Kunne være fedt med en anmeldelse hvis du har :)

Hvad med dig.......Hedensted......har du været der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint nok Peter :) - men er helt sikker på, at hun må have mange kunder. - Hun er dog vist tilflytter, og ikke så "gammel" på stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

måtte lige forbi igen fredag eftermiddag på vej hjem fra job.

vi havde aftalt at hun skulle være helt nøgen og kun iført mega høje stilleter, når hun åbnede døren.

mega frækt syn. ikke noget med at gemme sig bag døren når hun åbner.

kanon omgang super fransk igen. denne gang ville hun selv sluge ;-)

fed start på weekenden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

jeg vil meget gerne lave en anmeldelse men sidst jeg gjorde det blev den fjernet :(

så laver den her kort.

område: 1

sted: 2

blow job: 9

pigen: 2

venligheden: 5

jeg var desværre meget lidt imponeret over mødet og stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

jeg vil meget gerne lave en anmeldelse men sidst jeg gjorde det blev den fjernet :(

så laver den her kort.

område: 1

sted: 2

blow job: 9

pigen: 2

venligheden: 5

jeg var desværre meget lidt imponeret over mødet og stedet.

Tror ikke det var moderationen der fjernede dit indlæg. De plejer at skrive en notits om det??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...