Hop til indhold
Guest Avix

udkommet af ``lun på en gp`` (godt)

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw
People Pleaseren skrev, for 1 time siden:

Nu hvor vi har fået slået fast at det er lovligt, hvad ville i tøser så gøre hvis der mødte en knægt på 15 år op for at være sammen med jer?:D

Afvise ham, ligesom jeg gør med de andre der har prøvet at booke en tid som er under slutningen af tyverne. Jeg vil ikke kunne tænde på en fyr der er yngre end det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 2 timer siden:

Nu hvor vi har fået slået fast at det er lovligt, hvad ville i tøser så gøre hvis der mødte en knægt på 15 år op for at være sammen med jer?:D

Har vi nu det? Eller har vi bare fået slået fast, at det ikke er paragraf 224 det fremgår af? 

Uanset om det er lovligt eller ej ville jeg afvise ham, jeg tænder ikke på børn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som andre påpeger, så er det ikke strafbart for en dreng på under 18 år, at købe sex af en person, der er fyldt 18 år.

ad Straffelovens § 224, stk. 1.; Her straffes den person, som medvirker til, at en anden person under 18 år, prostituere sig. 

ad straffelovens § 224, stk. 2.; Her straffes den person, der betaler en anden person, som er under 18 år, for seksuelle ydelser.

Hvis gerningspersonen ikke på nogen måde har haft kendskab til den mindreåriges alder, så vil personen stadigvæk straffes, men mildere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Uanset om det er lovligt eller ej ville jeg afvise ham, jeg tænder ikke på børn.

What she said.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...