Hop til indhold

udkommet af ``lun på en gp`` (godt)

Featured Replies

Skrevet
People Pleaseren skrev, for 1 time siden:

Nu hvor vi har fået slået fast at det er lovligt, hvad ville i tøser så gøre hvis der mødte en knægt på 15 år op for at være sammen med jer?:D

Afvise ham, ligesom jeg gør med de andre der har prøvet at booke en tid som er under slutningen af tyverne. Jeg vil ikke kunne tænde på en fyr der er yngre end det. 

• Svar 78
  • Visninger 9.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Bryan Mills
    Bryan Mills

@avix deltager ikke i denne tråd. Og har fået en hilsen fra ledelsen. Man ønsker ikke for andre at de får hiv.  Humor eller ej. Tal pænt.  Bryan Mills

• Iscenesat Virkelighed
    Iscenesat Virkelighed

Er skolernes sommerferie ikke snart slut? 

• Iscenesat Virkelighed
    Iscenesat Virkelighed

Jaja, den er go' med dig. 

Postede billeder

Skrevet
People Pleaseren skrev, for 2 timer siden:

Nu hvor vi har fået slået fast at det er lovligt, hvad ville i tøser så gøre hvis der mødte en knægt på 15 år op for at være sammen med jer?:D

Har vi nu det? Eller har vi bare fået slået fast, at det ikke er paragraf 224 det fremgår af? 

Uanset om det er lovligt eller ej ville jeg afvise ham, jeg tænder ikke på børn.

Skrevet

Som andre påpeger, så er det ikke strafbart for en dreng på under 18 år, at købe sex af en person, der er fyldt 18 år.

ad Straffelovens § 224, stk. 1.; Her straffes den person, som medvirker til, at en anden person under 18 år, prostituere sig. 

ad straffelovens § 224, stk. 2.; Her straffes den person, der betaler en anden person, som er under 18 år, for seksuelle ydelser.

Hvis gerningspersonen ikke på nogen måde har haft kendskab til den mindreåriges alder, så vil personen stadigvæk straffes, men mildere.

Skrevet
Liv skrev, for 3 timer siden:

Uanset om det er lovligt eller ej ville jeg afvise ham, jeg tænder ikke på børn.

What she said.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.