Hop til indhold
Guest Avix

udkommet af ``lun på en gp`` (godt)

Recommended Posts

Tatra skrev, for 9 minutter siden:

Til nonnen eller fåret?

bare tråden

det kunne være et underholdende alternativ til mofibo ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 17 minutter siden:

Til nonnen eller fåret?

Fåret, selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Frække Tanja skrev, den 19.7.2019 at 12:37:

Man skal være 18 for at komme på bordel og købe sex, så jo 

seriøst, kan du linke til en lov, eller er det blot en "selvbestaltet norm de fleste GP er har?  (Danske GP) lad høre @Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Screenshot_20190721_205500_com.android.chrome.jpg

Der står her at det er lovligt at købe og sælge sex hvis man er over 18. Derved betyder det at man ikke må sælge til nogle under 18. Og man ikke må købe en under 18?

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Frække Tanja skrev, for 9 minutter siden:

Screenshot_20190721_205500_com.android.chrome.jpg

Der står her at det er lovligt at købe og sælge sex hvis man er over 18. Derved betyder det at man ikke må sælge til nogle under 18. Og man ikke må købe en under 18?

fint nok med det opslag fra socialstyrelsen, jeg kan bare ikke se eller læse at hvis jeg var 17 år og gik på bordel, så kunne jeg og GP straffes for det. I 1998 fik justinsminister Frank Jensen lov vedtaget der gjorde lovligt at være GP ved det fyldte 18 år, hvor politiet før havde administreret en 21 års regel..så jeg har surfet på retsinformation (jeg er muligvis ikke dygtig nok) men kan ikke finde en lov der forbyder en dreng på 17 at købe sex at en GP der er 18 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 8 minutter siden:

fint nok med det opslag fra socialstyrelsen, jeg kan bare ikke se eller læse at hvis jeg var 17 år og gik på bordel, så kunne jeg og GP straffes for det. I 1998 fik justinsminister Frank Jensen lov vedtaget der gjorde lovligt at være GP ved det fyldte 18 år, hvor politiet før havde administreret en 21 års regel..så jeg har surfet på retsinformation (jeg er muligvis ikke dygtig nok) men kan ikke finde en lov der forbyder en dreng på 17 at købe sex at en GP der er 18 år. 

Hvad straffen er ved jeg ikke. Men der står tydeligt man skal være 18 for at købe og sælge sex :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden:

Hvad straffen er ved jeg ikke. Men der står tydeligt man skal være 18 for at købe og sælge sex :D

Muligt men jeg savner en lov henvisning -_- :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså der står derinde hvad straffen er for at være sammen med en pige under 18. Mon ikke straffen er den samme hvis en gp er sammen med en for ung fyr? 

Ellers tænker jeg de kan svare dig på det hvis du ringer derind? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Frække Tanja skrev, for 38 minutter siden:

Altså der står derinde hvad straffen er for at være sammen med en pige under 18. Mon ikke straffen er den samme hvis en gp er sammen med en for ung fyr? 

Ellers tænker jeg de kan svare dig på det hvis du ringer derind? 

Det er din påstand smukke :) på baggrund at et opslag fra socialstyrelsen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

17 år og gik på bordel, så kunne jeg og GP straffes for det

Det er nok også kun pigen der straffes hvis hun sælger sex til en på 17. 

Men bare rolig, med din alder ( 80+?) ;) er du uden for farezonen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 7 minutter siden:

Det er din påstand smukke :) på baggrund at et opslag fra socialstyrelsen...

Ja reelt aner jeg det ikke. Og dette var det mest troværdige jeg fandt :D

Ville bare prøve at hjælpe. God dag til dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 25 minutter siden:

.... Ville bare prøve at hjælpe. God dag til dig ;)

Jeg tror, at du bedst ville kunne hjælpe trådstarter, hvis du lånte ham din gokkesok, som han så kunne sutte på :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Frække Tanja skrev, for 26 minutter siden:

Ja reelt aner jeg det ikke. Og dette var det mest troværdige jeg fandt :D

Ville bare prøve at hjælpe. God dag til dig ;)

Tak, tak og lige over :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden:

Det er nok også kun pigen der straffes hvis hun sælger sex til en på 17. 

Men bare rolig, med din alder ( 80+?) ;) er du uden for farezonen. 

Ja da jeg er et meget lovmedholdeligt menneske :D og har en fin moral...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan sælger man lige en ydelse AF en person? Man sælger en ydelse TIL en person. Jeg vil godt vove pelsen og sige at det er lovligt at sælge sex til personer mellem 15 og 18 år. Straffeloven forbyder det i hvert fald ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil godt vove pelsen og sige at det er lovligt at sælge sex til personer mellem 15 og 18 år. Straffeloven forbyder det i hvert fald ikke.

Det gør den jo så, når man klikker på giggetys link :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Giggity skrev, for 7 timer siden:

God morgen Giggity tak for henvisning til straffeloven jeg kan ikke se i den at det er ulovligt for en dreng på 17 år at besøge en GP og han kan få en straf for at købe sex, eller et GP får straf for at have sex mod betaling med en dreng på 17 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 1 time siden:

Det gør den jo så, når man klikker på giggetys link :)

nej den paragraf handler om at den prostituerede ikke må være under 18

 

§ 224. Den, der medvirker til, at en person under 18 år mod betaling eller løfte om betaling har samleje med en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 6 år.

Stk. 2. Den, der som kunde mod betaling eller løfte om betaling har samleje med en person under 18 år, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 2 minutter siden:

jeg har ikke læst hele linket igennem men paragraf 224 er det ihvertfald ikke :)

Det kan du da egentlig have ret i - det er rufferi-paragraffen - og stk. 2 omhandler at udbyder skal være over 18... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
People Pleaseren skrev, for 46 minutter siden:

Nu hvor vi har fået slået fast at det er lovligt, hvad ville i tøser så gøre hvis der mødte en knægt på 15 år op for at være sammen med jer?:D

Som  udgangspunkt laver  jeg  kun  aftaler  med  mænd  der  som  min. er  40 år  og  ældre.  Har  mødt  få  enkelte  i 30'erne. 

Ville  føle  det  som et   overgreb fra  min side   med  mænd  under  25 år  - totalt  no-go 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 57 minutter siden:

Nu hvor vi har fået slået fast at det er lovligt, hvad ville i tøser så gøre hvis der mødte en knægt på 15 år op for at være sammen med jer?:D

Nej tak - jeg er en ældre model, så alt under 30 er ikke noget for mig (medmindre det er for sjov, så er lidt yngre også okay ;)  ) - men nope.... Jeg må også indrømme at de helt unge ikke er fair sport for mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...