Hop til indhold

Anna Love - Amager

Featured Replies

Skrevet
senorkat69 skrev, for 10 minutter siden:

Nogen der har testkørt denne fine sag?

Anna kan findes her:
https://bit.ly/2GkG4UF

Nææh, men Hallandsgade ligger på Amager og ikke på Østerbro, som der står i annoncen.

Skrevet

Jeg kan ikke lide link adressen: bit.ly lyder ikke som en side jeg ville besøge..

Skrevet
senorkat69 skrev, for 45 minutter siden:

Den er rettet. Beklager, jeg sov i timen der.

Jeg refererede faktisk selve annoncen, der påstår, at Hallandsgade er på Ørstebro, så det er ikke din fejl.

Skrevet
anmelder skrev, den 19.7.2019 at 10:39:

Jeg kan ikke lide link adressen: bit.ly lyder ikke som en side jeg ville besøge..

OMG - kom op fra kælderen. :???: bit.ly er en helt almindelig url-forkorter. Intet farligt der :ph34r:

Skrevet
Littlefinger skrev, for 6 timer siden:

OMG - kom op fra kælderen. :???: bit.ly er en helt almindelig url-forkorter. Intet farligt der :ph34r:

Please @Littlefinger let us know what happened to you ;) 

Skrevet
Littlefinger skrev, for 7 timer siden:

Det er jo lige præcis det, der er problemet. Man har ingen chance for at gennemskue, hvad der linkes til

Skrevet

Hvorfor er tråd starter pludselig blevet så vild med at bruge URL forkorter? Nu i 3 tråde? Hvorfor gør han sig så umage med at vi ikke må se den rigtige link adresse, før vi klikker? Han må vel have sine grunde, til at gøre den ekstra indsats, i stedet for bare at indsætte en almindelig adresse... Springer naturligvis bare over.

Redigeret af Dane

Skrevet
Dane skrev, 1 time siden:

Hvorfor er tråd starter pludselig blevet så vild med at bruge URL forkorter? Nu i 3 tråde? Hvorfor gør han sig så umage med at vi ikke må se den rigtige link adresse, før vi klikker? Han må vel have sine grunde, til at gøre den ekstra indsats, i stedet for bare at indsætte en almindelig adresse... Springer naturligvis bare over.

Med hensyn til trådstarterens nu 3-4 url-forkortelser har du bestemt en pointe. Jeg lavede lidt research og tør godt lave et lille sats. Så denne besked er til trådstarteren.

Hr. Christensen fra Den Dominikanske Republik bedes gå til udgangen, hvor der ventes på dig.

Det er et interessant projekt du har gang i. Skriv gerne en PM hvis du vil i dialog :-)

Redigeret af Littlefinger

Skrevet
Littlefinger skrev, for 7 timer siden:

Med hensyn til trådstarterens nu 3-4 url-forkortelser har du bestemt en pointe. Jeg lavede lidt research og tør godt lave et lille sats. Så denne besked er til trådstarteren.

Hr. Christensen fra Den Dominikanske Republik bedes gå til udgangen, hvor der ventes på dig.

Det er et interessant projekt du har gang i. Skriv gerne en PM hvis du vil i dialog :-)

Måske er han er en af disse driftige unge mænd, der sidder i en lille lejlighed på Nørrebro og kopierer indhold fra andre annonce sites til hans eget site, for at få trafik og indtægter. Og nu har han så lært at maskere hans links. Tror stadig jeg springer over ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.