Hop til indhold

Recommended Posts

Efter min katastrofale oplevelse sidste uge med Iris Gold, måtte jeg forsøge at søge genrejsning, og det skete så i dag hos Anne. Jeg tænker at hun har skiftet navn fordi jeg har set hende før under et andet navn, måske har hun været hos numreolog :-)) 

https://annoncelight.dk/showad/278930

nå men hurtig og nem kontakt, 30 min til 800 all inklusiv, det er en ret god pris. 

Og hun holder hvad hun lover, hun er lidt stille og hendes engelsk er ikke verdens bedste, men lige her synes jeg ikke det betyder så meget, hun er god til det hun gør, hendes BJ er super godt, og hun tager hele afleveringen uden problemer :-) 

Fin lejlighed på trøjborg, de er 2 i lejligheden, men hende den anden ser man ikke, hun siger at det er for hyggens skyld, så hun har nogle at tale med :-) 

hun er helt klart et besøg værd, det er 200 % hende på billederne, hendes krop er perfekt, virkelig lækker, i mine øjne og hun også en pæn pige. 

 

Pige 9/10 

sted 8/10 

gentagelse: ja bestemt. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi tidligere i aften..., fik adressen (gaden), men da jeg kom derind blev der ikke svaret....., så måtte køre igen.....

Dog dejligt du havde en dejlig oplevelse...., var hendes tænder fixet eller??, tidligere omtalt herinde.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen da hun var her sidst for 1-2 måneder siden, da kaldte hun sig Laura og var i Risskov, jeg mødte samboen og ud fra vores snak og udseende, vil jeg mene det er hendes mor, Laura / Anne syntes det var dejligt, at tjene det samme på en dag, som hun kunne på en måned i Prag. 

Det var lidt som at have sex med naboens pige, ganske fin oplevelse som Rocco og efterfølgende fælles bad, ville gerne have givet hende et besøg mere dengang, men så smuttede hun til Aalborg, nu er muligheden så kommet tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan med mundhygiejnen? Er den i orden så man har lyst til tungekys med hende?

Hvis hun har haft rådne tænder tidligere kunne det godt tænkes hun ikke var så omhyggelig med den del.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 1 time siden:

Hvordan med mundhygiejnen? Er den i orden så man har lyst til tungekys med hende?

Hvis hun har haft rådne tænder tidligere kunne det godt tænkes hun ikke var så omhyggelig med den del.

Mon ikke det går når hun har sin mor med:)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...