Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Big brow

 

MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden:

Hehe det er nu altså det der såkaldte internet der gemmer gamle annoncer ;) 

Nej nej du linker den gamle annonce op der også ligger den der fast. Men hvorfor? Og hvorfor vise hendes ansigt når hun har lavet en annonce uden ansigt. Han fucker med hendes privatliv ved det.

Han har gemt hendes gamle annonce derinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Big brow
DaJe8000 skrev, for 3 minutter siden:

Klaphat. Jeg gemmer ikke noget. Det er frit tilgængeligt på wayback machine, ligesom langt de fleste hjemmesider er.

Fjog du fucker med hendes privatliv så få nu fjernet det lort. Ellers så ødelægger i det for jer selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Big brow

Du mangler da godt nok respekt for kvinder Daje8000. Hun ville ikke genkendes hvad ved det forstår du ikke? Hvorfor ligge det link ind???

Redigeret af Big brow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ved du egentlig så meget om hvad hun vil og ikke vil? Og det virker da helt vildt som du går op i det? Kender du hende? 
På en

Interessant

Muligvis

Personlig måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Big brow

 

MrLovaLova skrev, for 11 minutter siden:

Hvordan ved du egentlig så meget om hvad hun vil og ikke vil? Og det virker da helt vildt som du går op i det? Kender du hende? 
På en

Interessant

Muligvis

Personlig måde?

 Ja jeg kender hende ret godt, og sad med hende da jeg skrev, hun var pisse ked af at der lagt billeder op af hendes ansigt, hun valgte at ikke ligge op af sit ansigt pga hendes privatliv. Hun har en annonce uden ansigt også vælger Daje8000 at offentlig gøre hende. Det sku ikke i orden og mangel på respekt.

Redigeret af Big brow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Big brow skrev, for 5 timer siden:

 

 Ja jeg kender hende ret godt, og sad med hende da jeg skrev, hun var pisse ked af at der lagt billeder op af hendes ansigt, hun valgte at ikke ligge op af sit ansigt pga hendes privatliv. Hun har en annonce uden ansigt også vælger Daje8000 at offentlig gøre hende. Det sku ikke i orden og mangel på respekt.

Hvad er det for en måde at repræsentere hende på? Hvis der er nogen der har mangler respekt, så er det da dig. At Daje8000 har henvist til en gamle profil med nogle billeder af hendes ansigt( som var fjernet, da jeg så opslaget ) er måske ikke den bedste stil, men at du er så aggressiv i dine svar er da værre. 

Som regel er det i mine øjne altid suspekt, når en ny annonce genbrug billeder fra en gammel annonce, som ovenikøbet er beskåret, og især når navnet på pigen også er ændret. 

At du så tilmed, med en helt ny bruger, melder dig som en repræsentant for hende med en så konfronterende tone, så ringer alle alarm klokker!

Jeg kan godt huske Aimees oprindelige annoncer og hun var en pige jeg rigtig gerne ville besøge, men jeg har ikke lyst til at tage chancen efter dette. 

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Big brow
Martin1234 skrev, for 19 minutter siden:

Hvad er det for en måde at repræsentere hende på? Hvis der er nogen der har mangler respekt, så er det da dig. At Daje8000 har henvist til en gamle profil med nogle billeder af hendes ansigt( som var fjernet, da jeg så opslaget ) er måske ikke den bedste stil, men at du er så aggressiv i dine svar er da værre. 

Som regel er det i mine øjne altid suspekt, når en ny annonce genbrug billeder fra en gammel annonce, som ovenikøbet er beskåret, og især når navnet på pigen også er ændret. 

At du så tilmed, med en helt ny bruger, melder dig som en repræsentant for hende med en så konfronterende tone, så ringer alle alarm klokker!

Jeg kan godt huske Aimees oprindelige annoncer og hun var en pige jeg rigtig gerne ville besøge, men jeg har ikke lyst til at tage chancen efter dette. 

Billeder er hverken beskåret eller genbrugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Big brow skrev, for 47 minutter siden:

Billeder er hverken beskåret eller genbrugt.

Ok, synes bare flere af billederne ser meget bekendte ud. Det beklager jeg. 

Men modelbillederne er da beskåret, så man ikke kan se hendes ansigt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 11 timer siden:

wayback machine

 

Big brow skrev, for 3 timer siden:

Billeder er hverken beskåret eller genbrugt.

Dårlig tone hr pimp

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello everyone:) 

After seeing what’s going on under my name(s), decided to join this discussion to clear some air.

Firstly, I would like to say that I was pretty disappointed seeing that my face was posted in here even when I have decided to have it hidden and name changed. It is mine decision and mine alone and I do not feel obligated to explain it to anyone. Yet before I even start working it was hanging in here. Definitely mood crasher at early morning :(

Secondly, regarding cropped pro photos, yes obviously I could either crop it or have face blurred. Selfies are taken in the same outfits as pro photos as well there is a video made just yesterday. 

And the last thing, I do not have any kind of pimp. I am managing mine business pretty well myself and don’t think I am in need of this kind of service;)

Wish you all lovely day as well as less speculations and more facts before you crash someone’s name. 

Kiss ELENA.

Redigeret af AIMEE_VIP

Del dette indlæg


Link til indlæg
AIMEE_VIP skrev, for 1 time siden:

Hello everyone:) 

After seeing what’s going on under my name(s), decided to join this discussion to clear some air.

Firstly, I would like to say that I was pretty disappointed seeing that my face was posted in here even when I have decided to have it hidden and name changed. It is mine decision and mine alone and I do not feel obligated to explain it to anyone. Yet before I even start working it was hanging in here. Definitely mood crasher at early morning :(

Secondly, regarding cropped pro photos, yes obviously I could either crop it or have face blurred. Selfies are taken in the same outfits as pro photos as well there is a video made just yesterday. 

And the last thing, I do not have any kind of pimp. I am managing mine business pretty well myself and don’t think I am in need of this kind of service;)

Wish you all lovely day as well as less speculations and more facts before you crash someone’s name. 

Kiss ELENA.

Hi

Thank you for clearing sine things up ;)

one question? If you say you don’t need any pimp, who is this guy who wrote in this thread who claims he repressents you? In my ear it sounds s lot like a pimp :)

And if he is your pimp, he is doing a terrible job :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
AIMEE_VIP skrev, for 5 timer siden:

Hello everyone:) 

After seeing what’s going on under my name(s), decided to join this discussion to clear some air.

Firstly, I would like to say that I was pretty disappointed seeing that my face was posted in here even when I have decided to have it hidden and name changed. It is mine decision and mine alone and I do not feel obligated to explain it to anyone. Yet before I even start working it was hanging in here. Definitely mood crasher at early morning :(

Secondly, regarding cropped pro photos, yes obviously I could either crop it or have face blurred. Selfies are taken in the same outfits as pro photos as well there is a video made just yesterday. 

And the last thing, I do not have any kind of pimp. I am managing mine business pretty well myself and don’t think I am in need of this kind of service;)

Wish you all lovely day as well as less speculations and more facts before you crash someone’s name. 

Kiss ELENA.

Hi Elena,

This is exactly how to manage this sort of issue! Calm, professionel and clear reply - a lot of people should take note of that :) I hope this sort thing wont happen to you again and wish you the best with your "new start".

Sorry for doubting your authenticity, but it just seemed odd.

Hope our paths might cross someday :wub:

Br.

Martin

 

PS. Do you know anything about the status of place you were working from, Engtoften, Viby? 

Redigeret af Martin1234
tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...