Hop til indhold
22 cm and thick

God massage og lidt frækt bagefter. Hvor?

Recommended Posts

most wanted skrev, for 14 timer siden:

Den anmeldelse glæder jeg mig til at læse, nogen idé hvornår du laver den

Hvem siger der er noget at glæde sig til? :-) Skal nok lige se om jeg kan nå et lille indlæg i løbet af i dag. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 10 timer siden:

Håber du har fået en god og ikke for dyr oplevelse, hun har før tager overpris for hj. En gang det kostede mig 800,- for massage og hurtig hj. Hun er nogle gange i kbh og arbejde også, så hun kan vist nok klare det hele

Håber da det var et godt hj. ;-) Jeg gav slet ikke så meget, men da hun ikke vil skrive priserne på "ekstra" på sms eller sige det i tlf synes jeg måske ikke det er helt fair at skrive dem her. Så det vi jeg afstå fra. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden:

Hvem siger der er noget at glæde sig til? :-) Skal nok lige se om jeg kan nå et lille indlæg i løbet af i dag. :-)

Var hun evt nøgen eller topløs?

Del dette indlæg


Link til indlæg

husk på at pigerne og er mennesker, de siger nej til nogen og ja til andre .Til mig fordig jeg lækker eller jeg er sød og betaler dem godt uden at presse dem .plus at jeg er blid lave kun hva jeg kan mærke at de også kan li .alt tid pæn og nyvask

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der andre der har været i Kochsgade og fået ekstra med HJ eller BJ? Virker for mig en smule mystisk at der kun er Jes midtfyn og Smeden1968 der har noget at fortælle.  Den kælder virker endnu mer mystisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...