Hop til indhold
22 cm and thick

God massage og lidt frækt bagefter. Hvor?

Recommended Posts

Hallo gæve svende.

Min gamle slidte krop trænger til lidt god massage med afsluttende hj. Hvem vil I umiddelbart foreslå? Mine krav er ca som følgende:

God massage, hj, der må røres under hj, hun skal som minimum være topløs under hj og så meget gerne ikke en med silibabser. Nå ja og nærig som jeg er skal det vel også være billigt. ;-) 

Nogen forslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter12 skrev, for 5 minutter siden:

Fon..... Der er godt nok hjulpet lidt med babserne, men det glemmer du hurtigt når hun går i gang. 

Tak for info, men hun kommer lige på venteliste. Vil se om der ikke er en 100 % "natural".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kochsgade, gir en rigtig god massage, og hj. Men det er med tøj på, men man må gerne pille lidt inden under tøjet, hvis du skal mere er det ned i kælderrummet

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Ja kunne blive (ud)løsningen. Meeen er de kendt for god massage? Er det ikke mere sex-delen de gør sig i?

Sidst jeg var der, blev der gjort meget ud af massage delen, så der blev løsnet godt op i det gamle skrog. Der hænger også uddannelsesbeviser på væggen. Hvor meget man så skal lægge i det - tjaae 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil anbefale Patty på rugårdsvej. Hun giver den bedste massage jeg kender. Bryster er øko. B2b er prof. 

Jeg kan ikke huske om du må pille under massagen, men i sidste ende afhænger det vel af hvor nærig du er. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1968 skrev, for 15 timer siden:

Kochsgade, gir en rigtig god massage, og hj. Men det er med tøj på, men man må gerne pille lidt inden under tøjet, hvis du skal mere er det ned i kælderrummet

Hej hvor i kochgade kan det lade sig gøre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 12 timer siden:

Hej hvor i kochgade kan det lade sig gøre 

I krydset Kochsgade/Grøndlandsgade

modsat side hvor der er en døgnkiosk

mener det var der Nalle havde støvsugerforretning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1968 skrev, for 45 minutter siden:

I krydset Kochsgade/Grøndlandsgade

modsat side hvor der er en døgnkiosk

mener det var der Nalle havde støvsugerforretning

Der står ellers på deres hjemmeside, ingen seksuelle ydelser.

spørger man dem bare eller hvordan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fået hj hver gang jeg har været der, tror    man skal komme der nogle gange inden man kan komme i kælderen, Har haft sex med Paew 1 gang,hun sagde jeg var den eneste hun gjorde det med, sex udemærket men man kan godt mærke hun er lidt grøn på det område, men penge styrer åbenbart.

Sidst jeg var der blev jeg tilbudt sex for 1200kr af hende den anden, syntes lige det var i overkanten, Paew var i kælderen, så jeg er nok ikke den eneste ene.

Der er ikke mulighed for bad, kun en vask i kælderen, dette afholder mig fra at ville ha fp igen, men de giver en super massage

Smeden

Del dette indlæg


Link til indlæg

til smeden smiler ja ,vi andre for ikke sex hmmmm griner ,jeg har få alt også af den anden pige /eller mand ved ikke hele .men hun slikker en god pik .men husk at alle thia steder der ikke tilbyder sex.skal man komme flere gang .og det er jo derfor vi kommer der .det sjove er jo vi ikke ved hva der skal ske.husk at give drikkepenge så huske de dig .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmål:

På de massage steder, hvor de "normalt" afviser at give HJ, men hvor man som stamgæst alligevel med tiden kan få HJ.

Koster et HJ så de sædvanlige kr. 200?

Del dette indlæg


Link til indlæg

griner det er ikke hva det koster ikke for mig .det er at jeg kunne få smiler .hvis det kun er, at få tag du bare dem der tilbyde det så få du det du betaler for .det anden er kan være dyrt ,og tag lang tid .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror nu det er en kvinde, har haft en hånd nede i trussen.

men jeg kommer der primært for massagen skyld, men et hj er altid dejligt

Skal jeg ha fp kører jeg helst til Vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 6/7/2019 at 22:59:

Jeg vil anbefale Patty på rugårdsvej. Hun giver den bedste massage jeg kender. Bryster er øko. B2b er prof. 

Jeg kan ikke huske om du må pille under massagen, men i sidste ende afhænger det vel af hvor nærig du er. :)

 

Hvor gammel tror du Patty er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 7/7/2019 at 09:56:

Det blev så til Narai thai massage. Anmeldelse følger. :-) 

Den anmeldelse glæder jeg mig til at læse, nogen idé hvornår du laver den

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang.: kochsgade 

 

Kender godt de to piger, de startede i "odense thaimassage" flyttede så til Nakon sawan på Østre stationsvej og var der ca. 1 år og købte så pasook massage på kochsgade. Den ene pige, yaya, har altid holdt sig tilbage,, og at hun nu giver det hele ,,, tjaaaa. Paw, hende den korthåret har jeg en gang fået tøjet af på og så snart jeg pillede forneden sagde hun av (mens de var på østre stationsvej) men til sidst total monoton massage som jeg blev træt af

efter de åbnet deres ejen butik, har de værer mere afvisende i kælderen, selvom jeg godt kunne høre hvad der var gang i. Må sige de Thaipiger er ikke altid nemme at hitte ud af. Dem som slet ikke vil noget, er bare villig et halvt år efter, eller som nogen skriver,,,,, besøg dem nogle gange og betal overpris, så dusker man dem sikkert nok en dag.

og så er der forøvrigt bad på stedet, oppe på øverste del, der har jeg da taget brusebad.

Redigeret af giganten

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 7/7/2019 at 09:56:

Det blev så til Narai thai massage. Anmeldelse følger. :-) 

Håber du har fået en god og ikke for dyr oplevelse, hun har før tager overpris for hj. En gang det kostede mig 800,- for massage og hurtig hj. Hun er nogle gange i kbh og arbejde også, så hun kan vist nok klare det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...