Hop til indhold
Hot66

Sex uden penge.

Recommended Posts

Hot66 skrev, for 4 minutter siden:

Findes der pige eller par som bare har lyst til sex uden det koster ?

Bestemt, men EG er nok ikke stedet at søge efter det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot66 skrev, for 4 minutter siden:

Har du et godt bud på det uden det koster ? 

Det kommer jo helt an på hvad du søger osv.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Hot66 skrev, for 1 minut siden:

Det er bestemt ikke gratis :smile:

Så find nogen, som vil betale dig for sex ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså scor.dk? Eller byen? 

Jeg ved ikke helt hvad du forventer af svar? Der findes ikke en eller anden magisk hule fyldt med kvinder der gratis ligger underliv til... ikke en jeg er bekendt med, og tror hurtigt rygtet ville sprede sig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden:

Altså scor.dk? Eller byen? 

Jeg ved ikke helt hvad du forventer af svar? Der findes ikke en eller anden magisk hule fyldt med kvinder der gratis ligger underliv til... ikke en jeg er bekendt med, og tror hurtigt rygtet ville sprede sig ;)

indrøm det, du ved hvor den magiske hule er, du vil bare ikke sige det, du vil holde det hemmeligt sammen med Poul og Nulle;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 15 minutter siden:

indrøm det, du ved hvor den magiske hule er, du vil bare ikke sige det, du vil holde det hemmeligt sammen med Poul og Nulle;)

Det må vi da prøve og gøre noget ved. Måske nogen som kender et par kvinder som har lyst til og mødes en gang i mellem. Måske en lille loge ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er lækker og absolut uimodståelig ligesom jeg er kan man sagtens finde alle de lækre piger til sex man overhovedet orker - og en del mere. Derfor vælger jeg købesex, så slipper jeg for alle de piger der kommer rendende og  vil have mere hele tiden. De har det oftest med at dukke op når man spiser og/eller ser TV. Lige akkurat de tidspunkter hvor man ikke vil forstyrres. ;-);-);-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det är aldrig gratis med sex. Jag har träffat en kvinna en längre tid nu. I början betala henne med cash. När vi går ut och äter så betalar jag allt givetvis och hjälper henne med andra saker också. Sen har vi det trevligt i flera timmar när vi åker tillbaka till hennes ställe:)

Man betalar alltid på ett eller ett annat sätt:rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot66 skrev, for 1 time siden:

Findes der pige eller par som bare har lyst til sex uden det koster ?

Opret profil på Scor.dk og sæt dine forventninger til udseende lavt, så finder du let det du søger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Opret profil på Scor.dk og sæt dine forventninger til udseende lavt, så finder du let det du søger.

 

nu giver du ts, falske forhåbninger.

på scor, samt alle andre dating sites, er der et overtal af mænd der søger det samme.

bare blandt gp,har alle kvinder uanset udseende, mulighed for at tjene penge på sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 13 minutter siden:

på scor, samt alle andre dating sites, er der et overtal af mænd der søger det samme.

Du har ret. Konkurrencen er dog begrænset, hvis man enten har udseendet lidt med sig eller kan finde ud af at formulere sig. TS vil derfor have en chance, hvis han fx ligner Liam Hemsworth.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot66 skrev, 1 time siden:

Det må vi da prøve og gøre noget ved. Måske nogen som kender et par kvinder som har lyst til og mødes en gang i mellem. Måske en lille loge ?

Tænker du en slags klub hvor mænd, kvinder og par kan mødes og knalde uforpligtende, hvis det ellers swinger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 52 minutter siden:

Tænker du en slags klub hvor mænd, kvinder og par kan mødes og knalde uforpligtende, hvis det ellers swinger?

Ja det var en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I fald hvis alt andet skulle glippe:

NØDHJÆLPSKASSE.

Du sætter pikken fast i dørkarmen  -  løber om på den anden side  -  så lukker du døren og sparker godt til pikken. 

Problem løst.  :D   :(   :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot66 skrev, for 30 minutter siden:

Ja det var en mulighed.

Folk ta'r pis på dig:

EksilKøbenhavner skrev, 1 time siden:

Tænker du en slags klub hvor mænd, kvinder og par kan mødes og knalde uforpligtende, hvis det ellers swinger?

... det er en Swingerklub.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 7 minutter siden:

Tak! Jeg vidste det mindede om noget jeg har hørt om før :)

Det er ikke dig, jeg svarer, men vores lidt langsomme ven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...