Hop til indhold

Recommended Posts

Knud skrev, for 5 timer siden:

Prøvede dette sted forleden med stor succes.

Sød lille massør som kan sit kram, virklig god massage og hj.

600 kr 1 time

https://annoncelight.dk/showad/269605

Kan se at det er det tidligere Mai Thai Massage, der har fået ny ejer.

Mai havde god massage, og intet andet.

Må da have prøvet det nye sted. :)

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicefyr333 skrev, den 5.7.2019 at 17:16:

hvad koster en 1 time kun massage ved du det? 

400 tror jeg, men en massage du kan mærke virker dagen efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, den 6.7.2019 at 18:46:

400 tror jeg, men en massage du kan mærke virker dagen efter.

Tror hun holder lukket nu på grund af barsel, den besked fik jeg i sidste uge da jeg prøvede at booke tid på sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, den 5.7.2019 at 12:08:

Prøvede dette sted forleden med stor succes.

Sød lille massør som kan sit kram, virklig god massage og hj.

600 kr 1 time

https://annoncelight.dk/showad/269605

Kan hun tale dansk eller engelsk og ved du ca hvor gammel hun er? Kan man bede om andet end alm massage, ikke seksuelt men bare hvis man ønsker massagen lidt alternativt og den slags?

 

Redigeret af Kim Sørensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun taler udemærket dansk og er virklig god til at massere, jeg ved ikke om hun kan nogle mere avanveret teknikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, for 6 timer siden:

Hun taler udemærket dansk og er virklig god til at massere, jeg ved ikke om hun kan nogle mere avanveret teknikker.

Mange tak for det. Har hun skrevet noget om hvornår hun kommer tilbage fra barsel? Jeg er ny her og  har endnu aldrig prøvet thaimassage. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Sørensen skrev, for 20 timer siden:

 

Så fik jeg prøvet en tur hos Malai og hun var noget af en omgang for en helt grøn fyr som mig der aldrig havde prøvet thaimassage før......

Jeg tror ikke hun er på noget barsel mere.

Det var en meget hård og grundig tortu -- massage og jeg skal love for hun er stærk og kunne godt presse luften ud af mig og jeg er ellers en ret stor fyr som også vægttræner.

Hun har også en noget stor mørk medhjælper og fordi jeg kom ca 20 min før aftalt tid blev jeg masseret af hende de første 20 min tror jeg. Hun sagde mig ikke ligefrem noget men var dog rigtig god til at give massage. Vil man undgå hende skal man nok ikke komme før den tid man har aftalt med Malai. Hun taler rimeligt godt dansk men kan alligevel godt være lidt svær at forstå ind imellem men ikke noget stort problem. Undervejs blev jeg også spurgt om jeg ville have ekstra men det sagde jeg dog nej til da jeg er en genert fyr der bare ville prøve massage ihvert fald her første gang. Jeg syntes dog de brugte lidt for meget olie da jeg måtte i bad to gange i træk da jeg var kommet hjem for af få det ordenligt af igen.

Men Malai er skam sød nok og til at tale med. Dog må jeg desværre skuffe jer lidt m.h.t hendes udseende. Hun har brugt godt med makeup på billederne for så pæn er hun altså desværre ikke i virkeligheden med en del acne i ansigtet. Det blev jeg lidt skuffet over da jeg så hende men den gode massage og hendes humør opvejede det. Efter massagen hyggede vi os lidt og så udbrød hun pludseligt at næste gang ville hun voldtage mig. Så skulle jeg pludseligt nå en bybus. :)

Redigeret af Kim Sørensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, 1 time siden:

Ja det er massage man kan mærke, rigtig sød også.

Absolut og hun er lidt af en frækkert også. Det seksuelle er bare ikke lige mig men jeg nyder en god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg s.. snart hvor jeg skal begynde denne anmeldelse :huh:

Tænkte jeg ville tjekke stedet ud, efter anmeldelserne og annoncen, virkede det jo lovende. :) så jeg havde bestilte en tidlig aften tid, og ankom præcist til den aftalte tid. Efter hvad jeg havde læst om stedet, troede jeg (måske lidt naivt) at der kun var hende selv i butikken. Men hold da kæft hvor var stedet som på Hovedbanegården. Kunder og ansatte kom og gik, der blev snakket hele tiden, både på thai og med kunderne. Der er 2 kabiner i forrummet, hvor jeg blev placeret i den ene, med en kunde inde i kabinen ved siden af. Ikke særligt privat. Efter en time fandt jeg ud af, at der åbenbart også er en stille kabine inde bag ved.

Jeg blev masseret af 3 forskellige pga. travlheden, heller ikke særligt fedt. Malai forstår virkelig selv at tage fat, men flyver rundt i hele butikken, og havde ikke tid til mig det meste af tiden. :( Jeg kom der for at “stresse af”, men blev bare mere stresset af at være der. Jeg valgte derfor også at takke nej til ekstra.

så hvis I overvejer et besøg hos hende, vil jeg anbefale at det bliver på et stille tidspunkt og at man bestiller det private rum. Menuen indeholder det hele, men som jeg forstod det, så er hendes egen menu vist begrænset til HJ.

Gentagelsefare? Ingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 7 timer siden:

Jeg s.. snart hvor jeg skal begynde denne anmeldelse :huh:

Tænkte jeg ville tjekke stedet ud, efter anmeldelserne og annoncen, virkede det jo lovende. :) så jeg havde bestilte en tidlig aften tid, og ankom præcist til den aftalte tid. Efter hvad jeg havde læst om stedet, troede jeg (måske lidt naivt) at der kun var hende selv i butikken. Men hold da kæft hvor var stedet som på Hovedbanegården. Kunder og ansatte kom og gik, der blev snakket hele tiden, både på thai og med kunderne. Der er 2 kabiner i forrummet, hvor jeg blev placeret i den ene, med en kunde inde i kabinen ved siden af. Ikke særligt privat. Efter en time fandt jeg ud af, at der åbenbart også er en stille kabine inde bag ved.

Jeg blev masseret af 3 forskellige pga. travlheden, heller ikke særligt fedt. Malai forstår virkelig selv at tage fat, men flyver rundt i hele butikken, og havde ikke tid til mig det meste af tiden. :( Jeg kom der for at “stresse af”, men blev bare mere stresset af at være der. Jeg valgte derfor også at takke nej til ekstra.

så hvis I overvejer et besøg hos hende, vil jeg anbefale at det bliver på et stille tidspunkt og at man bestiller det private rum. Menuen indeholder det hele, men som jeg forstod det, så er hendes egen menu vist begrænset til HJ.

Gentagelsefare? Ingen.

tak for oplysningen , da Thai massage af kvalitet i Frederikshavn, hvor jeg for tiden opholder mig ,  er langt under middel og alt for dyrt , ringede jeg til Malai , men fik kun en telefonsvare !

Ringede igen igen over de næste to dage , indtalte mit navn og nummer , plus hvad jeg ønskede( 1 times massage). Ingen reaktion , kørte så derned og på døren stod optaget RING OG BESTIL TID , Fuck hvis dette er stilen så tror jeg ikke på massage kvaliteten . Kørte til Bunson i Sjællansgade , ældre kvinde 50+ men virkelig sød ren og pænt desværre lidt støj i bygningen grundet ombygning . Fik en times god massage , og en time var en time plus HJ  for 500 Kr , som var meget billigt sat i forhold til kvaliteten , Vil lige sige jeg går ikke for FP eller unge Tha piger , men for kvalitet og gerne modne kvinder der har erfaring med det der står på Døren  nemlig THAI  MASSAGE

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 28 minutter siden:

Ringede igen igen over de næste to dage , indtalte mit navn og nummer , plus hvad jeg ønskede( 1 times massage). Ingen reaktion , kørte så derned og på døren stod optaget RING OG BESTIL TID

Fik en times god massage , og en time var en time plus HJ  for 500 Kr , som var meget billigt sat i forhold til kvaliteten.

Sendte hende en SMS som hun svarede på efter en halv time, så det er vel ok. Forventer jo ikke hun svarere hvis hun har kunder.

 

Retfærdigvis glemte jeg at skrive, at hun ikke snød med tiden. Jeg var der i 5 kvarter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok men tror ikke helt du forstod hvad jeg skrev ! . Jeg ringede mindst 6 gange om dagen over to dage , indtalte begge dage mit navn nummer og hvad jeg ønskede , nemlig en times god thai massage . Lige for at gøre det klart !!  ikke fra skjult nummer !!   . Kørte til døren  ,,   og ingen optaget RING EFTER TIDSBESTLLING STOD DER PÅ DØREN :

Derfor opgav jeg og kørte andet sted . Håber du forstod mig .

Kan du have en god dag i ålborg .

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 3 timer siden:

ok men tror ikke helt du forstod hvad jeg skrev ! . Jeg ringede mindst 6 gange om dagen over to dage , indtalte begge dage mit navn nummer og hvad jeg ønskede , nemlig en times god thai massage . Lige for at gøre det klart !!  ikke fra skjult nummer !!   . Kørte til døren  ,,   og ingen optaget RING EFTER TIDSBESTLLING STOD DER PÅ DØREN :

Derfor opgav jeg og kørte andet sted . Håber du forstod mig .

Kan du have en god dag i ålborg .

Jeg forstod dig godt Tronheim. Jeg havde bare ikke selv problemer med kontakten. Måske fordi hun tjekker hendes SMS og ikke hendes telefonsvarer? 

Som du kan se, er jeg jo ikke ligefrem fan, men lige det med SMS, synes jeg virkede efter mine forventninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange skrevet til hende, hvor hun så svarer mange timer senere, og når man så skriver tilbage (med det samme) svarer hun ikke. Det er et meget underligt sted i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har flere gange skrevet til hende, hvor hun så svarer mange timer senere, og når man så skriver tilbage (med det samme) svarer hun ikke. Det er et meget underligt sted i mine øjne.

Det kan godt være at det er et underligt sted, men Malai er virkelig god til selve massage-delen - altså hvis man kan lide hård massage. Prisen for FP er så lidt i den høje ende efter min smag.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordjyskStodder

Kan godt genkende det med manglende private forhold under massagen og at man skifter massør undervejs. Malai gav mig nogle knæk i nakken, som virkede ret voldsomt. Hvor hun bagfra rev mit hovede sådan at jeg kiggede langt mod venstre og højre på skift. Nogle dage efter har jeg haft døje med hold i nakken... For mig har det ikke været en hældig oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...