Bananas 17721 Skrevet 4. Juli, 2019 Når jeg var ung var sex langt mere værd end jeg havde råd til. Idag har jeg råd til langt mere sex end jeg er interesseret i. Nok er vel livet vidunderligt. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Juli, 2019 underdog40 skrev, for 57 minutter siden: Link, tak Jeg er sikker på at de gavmilde herre herinde kan komme med nyttige og brugbare oplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 295 Skrevet 4. Juli, 2019 Trueslave skrev, for 15 timer siden: Hvad koster en time på et autoriseret værksted ? 480,- hos vores lokale automester 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trueslave 48 Skrevet 4. Juli, 2019 Tømreren skrev, for 13 minutter siden: 480,- hos vores lokale automester Jeg var for næsten 10 år siden ude for at mærke værkstedet krævede 720+ moms ( kommer heller ikke der mere ) Det var set i lyset af det mit spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 4. Juli, 2019 Trueslave skrev, for 16 timer siden: Hvad koster en time på et autoriseret værksted ? Ca 500 kr + moms for en hel time. Og i den pris regne med selve mekanikeren kun får 150 , - for den times arbejde. Som han iøvrigt skal betale skat af. Hvorfor koster det så dig 500 kr + moms kunne du sige. Jo men værksted skal jo dels have et værksted med en masse dyrt specielt værktøj. De skal også have en værksteds bil. En kantine hvor medarbejderne kan spise. Toilet og baderum. Et kontor med en medarbejder der udskriver regninger, lønninger og laver regnskab. De her udgifter skal også dække diverse forsikringer. De skal også dække sygdom,ferie og pension for medarbejderen. De skal også dække den tid medarbejderen har en kunde. Dvs de kan sjældent arbejde 100 procent effektivt. Nogle gange er der ikke fuldt på værkstedet. Det skal også dække rengørings personel. Osv osv. Folk glemmer at de her 500 kr + moms for en håndværker eller andet altså dækker en masse andre udgifter. Man kan groft sige at er der en værkstedsløn eller tandlæge løn eller hvad som helst,- så regn med at medarbejderen/eller de kan være flere,- kun får ca 1/3 af beløbet. Som vedkommende så skal betale skat af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 4. Juli, 2019 (edited) Bananas skrev, for 3 timer siden: Når jeg var ung var sex langt mere værd end jeg havde råd til. Idag har jeg råd til langt mere sex end jeg er interesseret i. Nok er vel livet vidunderligt. Jamen priserne er også gået nedad For bare 20 år siden der kostede det bare mere. Det er ligesom priserne ikke er gået op, efter østpigerne har kommet til og presset priserne. Det skal vi trods alt glæde os over, selvom jeg godt kan have sympati med de danske piger da de har dårlige konkurrenceforhold i og med det er meget dyrere at bo og leve i Danmark. I Polen feks koster alt ca 1/3 af hvad det gør i Danmark.. Derfor er deres typiske pris derhjemme i Polen for 1 time 200 sloty.. Ca 360 DDK Men de her 360 DDK skal man jo måle op med hvad de kan få og købe for i Polen.. Læs 3 x 360 = 1080 kr Det er klart at trods de må bruge ekstra udgifter på rejse til og ophold i Danmark, så er 1000 danske kr mange penge for dem. Da de jo normalt kun får 200 sloty/ 360 DDK hjemme i deres eget land. Så mange gør det endda endnu billigere for en hel times sex. En Polak der får 1000 danske kr for 1 time, får reelt 3000 kr da værdien af den danske krone er så meget mere værd når hun kommer hjem til Polen og kaan købe alt meget billigere end i Danmark. Dog selvfølgelig regne med hun har en del ekstra udgifter end en dansk pige med sin rejse og logi her i Danmark. Plus hendes forbrug ved at bare at købe mad her med den merpris det har, tager en stor del af de teoretiske "3000" hun tjente. Det skal dog også nævnes at en dansk GP´er, trods hun ikke betaler skat, ikke bare tjener det her beløb hun får i hånden af en kunde. Enten har hun lejet sig et ind sted hvor en stor del af beløbet går til. Eller også er hun 100 procent selvstændig, men må altså stadig betale feks et hotelværelse hvor hun kan arbejde. + annoncering mv. For slet ikke at tale om alt den spildtid hun har med at skaffe kunder. Trods hun er ekspert i at kunne fornemme hvem der er rigtige kunder kontra alle dem der bare sidder og spilder hendes tid med at lade som om de vil have en aftale, men hvor det aldrig bliver til noget,- så vil hun uundgåeligt komme til at bruge tid på nogle af de her sidst nævnte. Og også have gjort sig klar og forberedt sig for et møde, blot at konstantere at kunden aldrig dukker op. Trods hun er ekspert så bruger hun en frygtelig masse tid på alt andet end selve mødet med kunden. Det er der nok mange sexkøbere der ikke er beviste om. Man kan så diskutere op og ned om det er over eller underbetaling de priser GP´ere har. Men jeg konstantere bare det er udbud og efterspørgsel. Tror faktisk ikke priserne er særligt høje i Danmark. Det underbygger jeg med at jeg faktisk tror der er færre danske GP´ere end der var for 20 år siden. Priserne som GP´erne i dagens Danmark får afholder mange fra at være i erhvervet. Det var mere lokkende der for 20 år siden hvor de fik mere. Idag har østpigerne presset priserne. Redigeret 4. Juli, 2019 af ZEUS 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 7. Juli, 2019 (edited) Det er vel alt imellem 50 kr og 50.000 kr værd hvis det er en oplevelse du ellers ikke kan få eller vil have meget svært ved at få, ja så er der jo nærmest ingen øvre grænse. man må jo gøre op med sig selv, hvad man ønsker at betale og finde Kvinder og ydelser i det segment. Hvis du synes det koster for meget, ja så er oplevelsen jo allerede ødelagt på forhånd, da man har nej- hatten på. Alternativt kan man jo finde kvinder på ordinær måde. Jeg synes vi Mænd er meget heldige at have denne mulighed. Vi kan prøve alverdens forskellige kvinder, såsom thai,blondiner, brunetten Sorte, lave, høje, buttede, slanke, unge modeller, hvis vi ligger lidt betaling. Vi kan også bare ligge os og få et blowjob, blive slikket i røven, tage 4 piger med i sengen, få serveret en øl og blowjob til cl af en nøgen super smuk kvinde og rigtig mange andre ting. Vi kan næsten ubesværet, opleve alt hvad vi drømmer om, med en kvinde vi drømmer om. I den kontekst er 2000- 3000 eller 5000 kr jo ikke så håbløst. Tænk sig, hvad man ellers bruger mange penge på at opleve. Redigeret 7. Juli, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 7. Juli, 2019 når kunde og udbyder er enige og tilfredse med beløbet, er prisen rigtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4166 Skrevet 7. Juli, 2019 Tømreren skrev, den 4/7/2019 at 21:10: 480,- hos vores lokale automester Automester er jo ikke et autoriseret værksted... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4166 Skrevet 7. Juli, 2019 ZEUS skrev, den 4/7/2019 at 22:42: Ca 500 kr + moms for en hel time. Og i den pris regne med selve mekanikeren kun får 150 , - for den times arbejde. Som han iøvrigt skal betale skat af. Hvorfor koster det så dig 500 kr + moms kunne du sige. Jo men værksted skal jo dels have et værksted med en masse dyrt specielt værktøj. De skal også have en værksteds bil. En kantine hvor medarbejderne kan spise. Toilet og baderum. Et kontor med en medarbejder der udskriver regninger, lønninger og laver regnskab. De her udgifter skal også dække diverse forsikringer. De skal også dække sygdom,ferie og pension for medarbejderen. De skal også dække den tid medarbejderen har en kunde. Dvs de kan sjældent arbejde 100 procent effektivt. Nogle gange er der ikke fuldt på værkstedet. Det skal også dække rengørings personel. Osv osv. Folk glemmer at de her 500 kr + moms for en håndværker eller andet altså dækker en masse andre udgifter. Man kan groft sige at er der en værkstedsløn eller tandlæge løn eller hvad som helst,- så regn med at medarbejderen/eller de kan være flere,- kun får ca 1/3 af beløbet. Som vedkommende så skal betale skat af. Hvilken overenskomst har det værksted? Den løn, du angiver, er max. 2/3 af mekanikerlønnen i København! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 295 Skrevet 7. Juli, 2019 warmgun skrev, for 17 minutter siden: Automester er jo ikke et autoriseret værksted... Og det er glædespigen heller ikke, så hvor vil du hen med det...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 295 Skrevet 7. Juli, 2019 (edited) En håndværksmester her på vestsjælland tager 450-500,- i timen, heraf går ca. 200 til håndværkeren. Efter skat er der så ca 120,- tilbage til håndværkeren. Dvs. håndværkeren skal arbejde ca. 1 en hel arbejdsdag for at betale en glædespige for kun 1 time, så kan i selv konkludere om priserne er for høje eller ej. Redigeret 7. Juli, 2019 af Tømreren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 7. Juli, 2019 Tømreren skrev, for 7 minutter siden: En håndværksmester her på vestsjælland tager 450-500,- i timen, heraf går ca. 200 til håndværkeren. Efter skat er der så ca 120,- tilbage til håndværkeren. Dvs. håndværkeren skal arbejde ca. 1 en hel arbejdsdag for at betale en glædespige for kun 1 time, så kan i selv konkludere om priserne er for høje eller ej. ja det er fair. man kan ikke sammenligne de 2 fag. glædespigen skal blotte hele sit private panser. så syntes det rimeligt, jeg skal arbejde en hel dag,for at købe luksus i en time. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4166 Skrevet 7. Juli, 2019 Tømreren skrev, for 21 minutter siden: Og det er glædespigen heller ikke, så hvor vil du hen med det...? Ikke andet, end ar spørgsmålet var om prisen på et autoriseret værksted, og du svarer med en pris fra et af de frie værksteder. Det svarer til at sammenligne pærer og bananer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 7. Juli, 2019 warmgun skrev, for 8 timer siden: Hvilken overenskomst har det værksted? Den løn, du angiver, er max. 2/3 af mekanikerlønnen i København! Nu var det for nemhedens skyld. Min poingte er nemlig at en virksomheds timeløn der kunne man regne med at medarbejderen kun fik ca 1/3 af det beløb, og som de endda senere skulle betale skat af. Så ja en mekaniker får sikkert mere korrekt ihvertfald 200 kr i timen eller mere. Men har også en uddannelse bag sig på minimum 3 1/2 år. Og fordi københavnerlønningerne generelt er højere end andre steder så da det man som udgangspunkt altid skal tage højde for og sammenligne med. Danmark er andet end lige København 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horndog74 57 Skrevet 8. Juli, 2019 How much is it worth? Well, there's a reason I most often go for 30min... For someone like me, living on kind of low income, it's pretty expensive to visit a GP... That is the real reason I still haven't been with a Danish woman, it's simply too expensive for me Of course it's even more expensive for me as I'm from Sweden and have to pay in DKK that cost around 1,5 SEK so even the low prices of the visiting easter European women become quite a lot for me + the trip to Denmark of course. I still do it because of the risk involved in doing it in Sweden though... Here I can find 30min for 1000-1500 SEK, which is something like 700-1050 DKK but there's always the risk of getting caught by the police -_-; To be honest it's almost 15h of work for me before I can afford 1500 SEK (about 1050 DKK) unless it's odd hours so I always find it expensive Also, paying more does not guarantee a better result... Kind of like servicing your car, as someone compared it to... I'll say that a really good visit is worth more, but I often tend to get better service when I pay less for some odd reason... With a few notable exceptions. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 8. Juli, 2019 Jeg ville være komplet ligeglad med 99 % af alt, som mennesker drømmer om at kunne købe for penge, hvis de var stinkende rige. Men lige netop købesex er et ømt punkt hos mig, fordi at jeg aldrig har kunnet opnå det uden at skulle betale for det. Jeg er håbløs til kvinder, det er ingen beklagelse, blot en konstatering. Med en økonomi, hvor 2000 kr månedligt, er det som jeg forsvarligt ville kunne bruge på købesex, er jeg simpelthen ude af stand til at kompensere, i noget videre omfang for, at sex ikke er noget som jeg kan få gratis. Men jeg har mange gode minder, særligt fra FKK klubber i Tyskland, men nu har jeg simpelthen valgt på ubestemt tid, at mit sexliv må bestå af højre hånd. I stedet bruger jeg nu de samme penge som før til flygtige købesex oplevelser, på timelange besøg sammen med en god ven på bedre restauranter, og gode klub barer afslutningsvis. Det er ærlig talt en bedre oplevelse for mig, end 1 times fuld pakke med en klasse kvinde i 60 minutter for 2 - 3000 kr. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Juli, 2019 Rejsenetværk skrev, for 1 time siden: ..... Men lige netop købesex er et ømt punkt hos mig, fordi at jeg aldrig har kunnet opnå det uden at skulle betale for det. Det har vi andre såmænd heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 8. Juli, 2019 Rejsenetværk skrev, for 1 time siden: Jeg ville være komplet ligeglad med 99 % af alt, som mennesker drømmer om at kunne købe for penge, hvis de var stinkende rige Jeg glemte at skrive, at jeg ville gå amok i købesex, som et barn i en slikbutik, hvis jeg var stinkende rig, hvad jeg ikke er. Derfor prioriterer jeg simpelthen anderledes idag, og man kan få rigtig mange andre gode, og synes jeg ofte bedre oplevelser end købesex for 25000 kr +/- om året. Men forhåbentlig har jeg ikke købt sex for sidste gang i mit liv. Det skal tilbage som en prioritet, når jeg har købt ting, og fået oplevelser som jeg har fravalgt i årevis, på grund af FKK weekender i Tyskland til 6 - 10000 kr hver gang. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 8. Juli, 2019 ZEUS skrev, den 4.7.2019 at 22:53: I Polen feks koster alt ca 1/3 af hvad det gør i Danmark.. Derfor er deres typiske pris derhjemme i Polen for 1 time 200 sloty.. Ca 360 DDK Men de her 360 DDK skal man jo måle op med hvad de kan få og købe for i Polen.. Læs 3 x 360 = 1080 kr Lidt overdrevet, men ideen er god nok. Når man måler købekraft opgjort efter et almindeligt husholdningsforbrug, så svarer ca. 6,95 kroner til 1,78 Zloty (de skæve tal skyldes, at en dollar er sammenligningsgrundlag), som med dagens kurs svarer til 3,13 kroner. Forholdet i købekraft er derfor 6,95/3,13=2,2 altså godt de dobbelte. Kilde: https://data.oecd.org/conversion/purchasing-power-parities-ppp.htm Så 200 Zloty er i købekraft i Polen det samme som 775 kroner er i danmark. fede skrev, for 23 timer siden: hvis det er en oplevelse du ellers ikke kan få eller vil have meget svært ved at få, ja så er der jo nærmest ingen øvre grænse. Det vil være meget svært for mig at opnå at få lov at trykke Donald Trump i hånden, men da jeg ikke er det mindste interesseret i det, så er der helt klart en øvre grænse for, hvad det er værd i penge. Du glemmer at tage højde for lysten. Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden: Jeg er håbløs til kvinder Now listen very carefully, I will say this only once: Det bilder du dig selv ind. Men når du ikke er håbløs med mænd, så er du det heller ikke med kvinder. Du skal "bare" åbne dig for nogle andre kvinder end dem du lægger mærke til (de unge og smukke). Jeg sætter "bare" i gåseøjne, fordi det kan føles nærmest umuligt. Men tro mig - jeg har mødt dig, jeg ved du ville kunne finde mange kvinder, der ville have sex dig, fordi de havde lyst og ikke andet. Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: man kan få rigtig mange andre gode, og synes jeg ofte bedre oplevelser end købesex for 25000 kr +/- om året. Nemlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 8. Juli, 2019 (edited) Mange tak Bebop, jeg erindrer også det interessante møde med dig, til det samme arrangement for efterhånden længe siden, det måtte gerne ske oftere Du har brugt tid, og har udvist engagement, både i forum og på pm, i et behjertet forsøg på at få mig til at få et andet selv-billede. Desværre har det ufortjent ikke helt virket, men det føler jeg at det langsomt gør, at jeg har fået helt styr på det undtagelsesvis skråplan med alkoholen, ved egen indsats, og med gode venners opbakning, til at de lægger ud, så jeg kan nyde et glas rødvin sammen med dem, uden at have egne penge med. Min afholdenhed fra købesex, er en del af dette projekt, fordi jeg har den bedste økonomi nogensinde, til at købe mig til andre behov end købesex, og derfor nu også gør det. En del af en langsigtet plan, er ud over gode restauranter, koncerter og anden kultur, at jeg agter at investere mellem 15 og 25000 kr i en ny garderobe, som jeg i den grad trænger til. Til det formål er jeg ifærd med at slanke mig, mere end du kunne iagttage sidst vi mødtes, og til januar udsalget er det min klare forventning, at jeg kan købe str small/slim fit line, og jeg er godt på vej På plus siden hører også, at kvinder til stadighed bliver overraskede over min alder på 54, og det er min oplevelse over en årrække, at jeg ofte vurderes til at være 8 - 12 år yngre. Des ældre man bliver, des mere opløftende er det Jeg kan godt her indrømme, at jeg, og det netop fordi hun ved at jeg aldrig ville komme som gæst hos hende, også har mødt Trine Tease siden vores i Hyggesnak, nærmest herostratisk berømte luksus brunch buffet sammen, og det er jeg virkelig glad for. Så jo, på mine ældre dage, er jeg godt på vej, socialt og platonisk i selskab med branche piger, der kender mig her fra EG, og ved hvor krop umulig jeg er, med denne hang til unge piger, hvor jeg selvfølgelig må betale ved kasse 1, for at komme i nærkontakt. Men som en klog sexarbejder for længe siden sagde til mig, "du er ødelagt af at have købt sex i 20 år", underforstået at jeg derfor ikke kunne efterspørge mere jævnaldrende kvinder. Men tilbage til emnet, hvis pengene er et greb i lommen, så brug dem da på købesex, det gjorde jeg selv, hvis det var tilfældet. Men økonomi er relativt, og da 2000 kr +/-, 1 gang eller 2 om måneden, er mange penge for mig, for noget så hurtigt overstået som købesex, så bruger jeg simpelthen pt bare pengene til noget andet. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 8. Juli, 2019 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17721 Skrevet 8. Juli, 2019 Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden: Derfor prioriterer jeg simpelthen anderledes idag, og man kan få rigtig mange andre gode, og synes jeg ofte bedre oplevelser end købesex for 25000 kr +/- om året. Nemlig og nemlig igen. Og lur mig om det ikke er den overvejelse mange af dem gør, der ikke køber sex - dvs de fleste mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 8. Juli, 2019 (edited) Bebop skrev, for 4 timer siden: Det vil være meget svært for mig at opnå at få lov at trykke Donald Trump i hånden, men da jeg ikke er det mindste interesseret i det, så er der helt klart en øvre grænse for, hvad det er værd i penge. Du glemmer at tage højde for lysten. Ved ikke om det er normalt for dig, at købe sex uden at have lyst til det. Det er det ikke for mig. Så lysten skulle jo ligesom ikke være nødvendigt at nævne. Eller skal jeg også nævne kvinden skal have lyst til det? At det skal være lovligt? Du skal have pengene? Og alverdens andre ting? Det bliver hurtig nogle sindsyg lange indlæg, hvis alt skal pensles ud, for at tage højde for dig. Det kommer ikke til at ske! Så nej, jeg glemmer ikke at tage højde for lysten. Redigeret 8. Juli, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 8. Juli, 2019 fede skrev, for 1 minut siden: Ved ikke om det er normalt for dig, at købe sex uden at have lyst til det. Det er det ikke for mig. Så lysten skulle jo ligesom ikke være nødvendigt at nævne. Du fangede den ikke. Noget har man meget lyst til, noget har man mindre lyst til, men stadig lyst til. Ville jeg kneppe min underbo, hvis det var gratis? Måske nok. Hvis jeg skulle betale en øl? Sikkert. Hvis hun ville have 1.000 kroner for det? Næppe. Jeg har altså lyst, men ikke nok. Andre vil jeg betale mere for. Så jo, det afhænger af lystens intensitet og det er nødvendigt at medregne - du fokuserede kun på, hvor svært det er. Du sagde at der nærmest ingen øvre grænse var, hvis oplevelsen var svær at opnå. Men det passer altså slet ikke. Det er langt mere vigtigt, hvor meget jeg har lyst. Hvor svært det er spiller ingen rolle (medmindre det er en del at det jeg tænder på, at det er meget svært - sådan er det fx for bjergbestigere, har jeg hørt). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Juli, 2019 Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden: Jeg glemte at skrive, at jeg ville gå amok i købesex, som et barn i en slikbutik, hvis jeg var stinkende rig, hvad jeg ikke er. Derfor prioriterer jeg simpelthen anderledes idag, og man kan få rigtig mange andre gode, og synes jeg ofte bedre oplevelser end købesex for 25000 kr +/- om året. Men forhåbentlig har jeg ikke købt sex for sidste gang i mit liv. Det skal tilbage som en prioritet, når jeg har købt ting, og fået oplevelser som jeg har fravalgt i årevis, på grund af FKK weekender i Tyskland til 6 - 10000 kr hver gang. Venlig hilsen Rejsenetværk Det er der ikke noget underligt i. Livet består jo af forskellige faser, man gennemlever, og hvor man har forskellige prioriteter. Du har jo i nogle år rejst med De germanske Riddere og fundet glæde ved det. Nu er din økonomiske situation måske ændret, eller også er du kommet ind i en livsfase, hvor andre aspekter vejer tungere og skal afprøves. Det gælder jo om at få mest muligt med, inden festen er forbi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg