Hop til indhold
Hvm

Gadepiger I Århus

Recommended Posts

Confused skrev, for 58 minutter siden:
 

Hvad tidspunkt på dagen/aften/nat var det? 

De gange jeg har set dem har været sidst på eftermiddagen på hverdage. De står i en lille flok ved indgangsdørene fra BRUUNSGADE. Det er ved at være nogle måneder siden jeg sidst besøgt Galleriet, så om de stadig står der kan jeg af gode grunde ikke vide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

De gange jeg har set dem har været sidst på eftermiddagen på hverdage. De står i en lille flok ved indgangsdørene fra BRUUNSGADE. Det er ved at være nogle måneder siden jeg sidst besøgt Galleriet, så om de stadig står der kan jeg af gode grunde ikke vide. 

Det er altså meget spændende, især fordi det nok er en af de mindst diskrete steder i byen, og så på det tidspunkt på døgnet haha, - de annoncerer ikke vel? Så undrer mig over hvordan de tænker at nogen som helst vil have en idé om hvad det er de foretager sig, tænker ikke at de står med et skilt og reklamerer. 

Så umiddelbart vil man nok bare tænke det er var en flok unge tøser der hænger ud i byen, de såkaldte “bybumser” haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Confused skrev, 1 time siden:

Det er altså meget spændende, især fordi det nok er en af de mindst diskrete steder i byen, og så på det tidspunkt på døgnet haha, - de annoncerer ikke vel? Så undrer mig over hvordan de tænker at nogen som helst vil have en idé om hvad det er de foretager sig, tænker ikke at de står med et skilt og reklamerer. 

Så umiddelbart vil man nok bare tænke det er var en flok unge tøser der hænger ud i byen, de såkaldte “bybumser” haha

Jeg ved at de står og "trækker" fordi en ven flere gange har benyttet sig af deres services. Han er ikke vildt åben om sine udskejelser, så alt jeg ved er at han fisker dem ved at få øjenkontakt, og så stå stille lidt derfra. Så kommer pigen hen til ham, hvis hun vil, og de ordner tingene et eller andet sted jeg ikke har fået oplyst, og til en pris jeg heller ikke kender. Det er kønne unge piger, som jeg nok lige ville bede om dokumentation for alder, før jeg lavede noget med dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Confused skrev, for 17 timer siden:

Er det om dagen eller aften/nat i er ude og kigge? 

Var inde og kigge efter dem ved 18 tiden Fredag. Men kiggede kun nedenunder ved udgangen imod Bruuns bro. Men står de ved Bio må jeg kigge der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv af flere omgange været inde og kigge siden tråden var oppe og vende sidst... ligeledes uden held - hverken ved jægergårdsgade, bruuns eller oppe ved bio dsv. Primært i tidsrummet 14-16 som tidl. Beskrevet af tror det var latinerkvarteret...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er denne tråd helt død - eller er det fordi alle har opgivet jagten??

jeg bor ikke i Aarhus men kommer der meget, og ville gerne finde noget frækt - så har holdt øje med tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest silkeborg6

For 10 år siden var der en del i Paradisgade/Borggade, Klostergade, Studsgade - men de er måske væk nu?

 

Bor ikke længere i Århus :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
silkeborg6 skrev, for 2 minutter siden:

For 10 år siden var der en del i Paradisgade/Borggade, Klostergade, Studsgade - men de er måske væk nu?

 

Bor ikke længere i Århus :-)

De gader er café helvede nu. 

Pigerne rykkede ned på havnen der hvor fiskernes indkøbscentral lå. Men det område er også totalt forandret og er restaurant- og kaffelatterlig tivoli i dag. 

Det er vist ikke til at finde et sted for en anstændig pige med lyst til lidt liv i gaden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest silkeborg6

ok - der var ellers en del søde den gang (dog også en del der tog narko)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke haft held ved brunns et stykke tid nu, måske er der sommerferie.

men mødte en gadepige forleden tæt på Klostertorv og hun var frisk på at tjene lidt hurtige lommepenge så tog hende med om i paradisgade (g-club)og lånte et lille lokale hvor man kan låse døren til, jeg fik en okay sutter og havde fået udleveret håndklæder, kondom og glidecreme, fik hurtig gummi på og tog hende så analt og det havde hun intet problem med tror også hun var lidt påvirket men efter lidt tid af med gummiet også kom jeg hende i munden og lidt i ansigtet :) Gav hende 500,- og indgang til biografen var vidst 100kr 

så der er gadepiger derude, go jagt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, den 15.8.2019 at 17:32:

Har ikke haft held ved brunns et stykke tid nu, måske er der sommerferie.

men mødte en gadepige forleden tæt på Klostertorv og hun var frisk på at tjene lidt hurtige lommepenge så tog hende med om i paradisgade (g-club)og lånte et lille lokale hvor man kan låse døren til, jeg fik en okay sutter og havde fået udleveret håndklæder, kondom og glidecreme, fik hurtig gummi på og tog hende så analt og det havde hun intet problem med tror også hun var lidt påvirket men efter lidt tid af med gummiet også kom jeg hende i munden og lidt i ansigtet :) Gav hende 500,- og indgang til biografen var vidst 100kr 

så der er gadepiger derude, go jagt :)

meget spændende - kan du måske komme med lidt mere info omkring hvordan du vidste at hun stod og trækkede / spottede hende - og/eller hun vidste du var på udkig? og hvad klok på dagen/aften var det, og er der altid nogen ved klostertorv? :-))))

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, for 31 minutter siden:

Hun så lidt påvirket ud og jeg har før set hende hænge ud foran Reden i Sjællandsgade, også tog jeg chancen :)

Ah okay.. ved ikke helt hvad jeg synes om at "gå på rov" efter sådanne mennesker, helt klart ikke en person som er på toppen af livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe luret (et par måneder) efter “gadepiger” i Bruuns - men har aldrig set dem. Måske er de der ikke mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
boner skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har længe luret (et par måneder) efter “gadepiger” i Bruuns - men har aldrig set dem. Måske er de der ikke mere. 

Næ også længe tid siden jeg har set dem. Måske centervagterne fandt ud af hvad der foregik :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved, om der er træk i Mejlgade?

Jeg så en lørdag aften ved 20-21 tiden, som kiggede ind i bilen og anstrengte sig for at få øjenkontakt, præcis som i gamle dage i Borggade/Paradisgade kvarteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, det var i hvert fald den modus pigerne i  borggade/paradisgade fulgte. Men dem har jeg ikke set siden 90’erne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...