Hvm 2 Skrevet 3. Juli, 2019 Hej. Jeg har en fantasi om at finde en gadepige, og få hende til at sutte mig.. Men findes der sådan nogle piger i Århus og evt hvor finder man dem? Pft 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 3. Juli, 2019 Hvm skrev, for 2 timer siden: Hej. Jeg har en fantasi om at finde en gadepige, og få hende til at sutte mig.. Men findes der sådan nogle piger i Århus og evt hvor finder man dem? Pft Nu kender jeg ikke Århus men tænker at du har bedre held med dogging. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 3. Juli, 2019 Nu ved jeg ikke lige hvor gadenarkomanerne er jaget hen for tiden, men det kunne da være et godt sted at spørge. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 3. Juli, 2019 Hvm skrev, for 3 timer siden: Hej. Jeg har en fantasi om at finde en gadepige, og få hende til at sutte mig.. Men findes der sådan nogle piger i Århus og evt hvor finder man dem? Pft Mener der for kort tid siden blev skrevet om at der var nogen udenfor Bruuns galleri mod jægergårdsgade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Confused 10 Skrevet 8. Juli, 2019 Hvor har du læst det henne? Nu har jeg boet i Århus i hele mit liv, er nærmest i byen hver anden weekend, og jeg har aldrig spottet en gadepige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 8. Juli, 2019 Confused skrev, for 4 timer siden: Hvor har du læst det henne? Nu har jeg boet i Århus i hele mit liv, er nærmest i byen hver anden weekend, og jeg har aldrig spottet en gadepige I en tråd herinde der underligt nok blev lukket af en admin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 152 Skrevet 9. Juli, 2019 Hvm skrev, den 3.7.2019 at 14:17: Hej. Jeg har en fantasi om at finde en gadepige, og få hende til at sutte mig.. Men findes der sådan nogle piger i Århus og evt hvor finder man dem? Pft Du skriver bare hvor og hvornår du går på jagt, så skal der nok komme nogen 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickyw89 0 Skrevet 9. Juli, 2019 Jeg kunne også godt tænke mig at prøve det, så kunne.være fedt at vide hvor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Juli, 2019 Confused skrev, for 23 timer siden: Hvor har du læst det henne? Nu har jeg boet i Århus i hele mit liv, er nærmest i byen hver anden weekend, og jeg har aldrig spottet en gadepige Der findes næppe gadepiger i gammeldags forstand. De sidste forsvandt da fiskerihavnen blev til kaffepjattestrøg. Men inde i Bruuns Gallerie ved udgangen mod Jægergårdsgade står der ofte en flok piger og fisker. De er unge, men ikke mindreårige. Jeg har aldrig benyttet mig af deres tilstedeværelse, men ved nogen har. Du skal blot få øjenkontakt og så vente lidt derfra, så kommer hun hen til dig hvis hun har lyst. Aner ikke hvad prisen er eller hvor de knalder henne. Ellers kan du måske samle en grønlænder op på Klostertorv ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 9. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Der findes næppe gadepiger i gammeldags forstand. De sidste forsvandt da fiskerihavnen blev til kaffepjattestrøg. Men inde i Bruuns Gallerie ved udgangen mod Jægergårdsgade står der ofte en flok piger og fisker. De er unge, men ikke mindreårige. Jeg har aldrig benyttet mig af deres tilstedeværelse, men ved nogen har. Du skal blot få øjenkontakt og så vente lidt derfra, så kommer hun hen til dig hvis hun har lyst. Aner ikke hvad prisen er eller hvor de knalder henne. Ellers kan du måske samle en grønlænder op på Klostertorv ? Tak for info. Jeg har været på jagt et par gange, desværre uden held endnu. Men jeg læste i den anden tråd, at det var mod Bruuns-gade de stod - altså lige under biografen. Men det kan da godt være jeg skal prøve “bagdøren” til Jægergårdsgade i stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Juli, 2019 DonX skrev, for 1 minut siden: Tak for info. Jeg har været på jagt et par gange, desværre uden held endnu. Men jeg læste i den anden tråd, at det var mod Bruuns-gade de stod - altså lige under biografen. Men det kan da godt være jeg skal prøve “bagdøren” til Jægergårdsgade i stedet Det er også mig der vrøvler, det er ved Bio jeg har set dem. Sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 9. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 35 minutter siden: Det er også mig der vrøvler, det er ved Bio jeg har set dem. Sorry Hvis nogen har erfaringer med disse piger så må de godt give sig til kende. Enten her eller på en PB. Står de inde eller uden for ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2019 Frækkert666 skrev, for 8 timer siden: Hvis nogen har erfaringer med disse piger så må de godt give sig til kende. Enten her eller på en PB. Står de inde eller uden for ?? Indenfor. Det er jo yngre mennesker så det med friluft osv I den oprindelige tråd var der en som havde haft en ok oplevelse. Jeg kan ikke lige finde tråden, men den blev vist ikke slettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 10. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Indenfor. Det er jo yngre mennesker så det med friluft osv I den oprindelige tråd var der en som havde haft en ok oplevelse. Jeg kan ikke lige finde tråden, men den blev vist ikke slettet. Kiggede efter den igår men fandt den ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 10. Juli, 2019 Måske de holder lidt sommerferie? Jeg prøver i morgen eftermiddag og giver lyd her, hvis der er bid - gør endelig det samme, hvis andre har heldet med jer. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tulle 32 Skrevet 12. Juli, 2019 DonX skrev, den 10/7/2019 at 16:41: Måske de holder lidt sommerferie? Jeg prøver i morgen eftermiddag og giver lyd her, hvis der er bid - gør endelig det samme, hvis andre har heldet med jer. Nå, havde du held med det? Det lyder spændende! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 12. Juli, 2019 No cigar... men har ikke opgivet modet endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 12. Juli, 2019 Var forbi stedet i Bruuns galleri idag. Ingen gevinst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dikalup 5 Skrevet 13. Juli, 2019 Helt præcist hvor i Bruuns er det i kigger? Er det ved den udgang med tre svingdøre? Og er det indenfor eller udenfor i kigger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 13. Juli, 2019 dikalup skrev, for 2 timer siden: Helt præcist hvor i Bruuns er det i kigger? Er det ved den udgang med tre svingdøre? Og er det indenfor eller udenfor i kigger? Det må da være til og få øje på hvor der trasker mænd frem og tilbage i en lind strøm:)) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Confused 10 Skrevet 13. Juli, 2019 Frækkert666 skrev, for 16 timer siden: Var forbi stedet i Bruuns galleri idag. Ingen gevinst. Er det om dagen eller aften/nat i er ude og kigge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Confused 10 Skrevet 13. Juli, 2019 Hvad tidspunkt på dagen/aften/nat var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Confused 10 Skrevet 13. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, den 9/7/2019 at 22:17: Det er også mig der vrøvler, det er ved Bio jeg har set dem. Sorry Hvad tidspunkt på dagen/aften/nat var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest babylon5 Skrevet 13. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, den 9.7.2019 at 22:17: Det er også mig der vrøvler, det er ved Bio jeg har set dem. Sorry Forrygende tråd – Håber du hygger dig lige så godt som mig – næste gang husker du vel at det er helt nede på Jægergaardsgade – Send dem endelig rundt på skattejagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 13. Juli, 2019 Og for mange år siden var det Graven, Volden og Rosensgade, der var stedet for gadepiger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg