Hop til indhold

Recommended Posts

En dejlig varm dag ved stranden, kunne ikke slutte meget bedre end dette.

Jeg så, at Selin vat tilbage, besøgte hende for godt 6 måneder siden, så beslutningen var let.

https://annoncelight.dk/showad/220992

Jeg fik nemt kontakt, og jeg kunne komme til med det samme. Jeg blev ført på værelset, og ind kommer den smukkeste kvinde, smukkere og frækkere end billeder viser, og det nye billede med briller, dem havde hun på, og beholdt dem på under hele akten, sygt frækt.....

Jeg måtte i bad, og det var ingen problem, og da jeg kom op igen, lå den smukkeste skønhed nøgen på sengen med frække drillende øjne......

De næste 30 min gik med dejlige kys, fræk superfransk, Selin blev slikket forfra, bagfra, hun ovenpå, mig nedenunder, griner..., ja tror vi kom omkring alle stillinger, inden jeg måtte overgive mig.

Selins krop er så velskabt, nuvel  brysterne er hjælper på vej, men de sidder hvor de skal, og er dejlig bløde, at det næsten gør ondt i øjnene....

Hjemme igen, med en god oplevelse i kroppen, smuk sød fræk pige, fantastisk sex, god service og nemt at parkere.

Selin er anmeldt før, og hvor har de ret......

Del dette indlæg


Link til indlæg
deepdiving skrev, for 5 timer siden:

Engtoften er vel ikke særlig diskret at komme til?

Mand kan fint parkere oppe ved Lidl og så står man ikke helt ude ved vejen for at blive lukket ind, men helt diskret bliver det vel ikke, når nogen kommer forbi og godt ved hvad du venter på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulemanden skrev, for 2 timer siden:

Hvordan er hygiejnen?
Overvejer at besøge hende, men kan se at der i en tidligere anmeldelse er nævnt hun var fraværende og stank af røg :(

Det er kun hvis du tilkøber GFE ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgu rart at høre der faktisk findes århusianske GPer der leverer varen. Var ved at blive i tvivl

nitu

Redigeret af nitu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...