Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Full service 600 kr. for en time?

Recommended Posts

22 cm and thick skrev, for 18 minutter siden:

Mon dog de arbejder hver dag? Hvis en GP har 8 kunder på en dag der hver betaler 800 kr (typisk pris for 30 min her på Fyn) og arbejder i snit hver anden dag. Ja, så giver det godt en million om året. Men - det er jo bare spekulationer og nok meget forskelligt fra pige til pige. Jeg er dog på ingen måde i tvivl om at de meget populære piger der er selvstændige og ikke give en pæn slat til en "pimp" - ja de lider da absolut ikke nød økonomisk.

en begrænset tid, de kan have den indkomst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 15 timer siden:

Jeg ville aldrig finde ud af det, nej. Og lever lykkeligt uden den viden. Hvis hun har behov for at sætte prisen til 600 kr. for en time, så bliver det uden mig som deltager. 

Men jeg håber da du får en god oplevelse. B)

Var hun i aarhus området ja så var hun besøgt.

Og forstår overhovedet ikke din tilgang til det.

Min erfaring siger at selv om det er en lav pris kan det godt være en super oplevelse og visa versa.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En pige på et centralt placeret københavnsk bordel betaler ca. 2000kr for stedet, teledame, kondomer, vask og diverse på en vagt, så ved en pris på 1000kr/halve time skal det altså to seancer til, før hun begynder at tjene penge til sig selv. Dertil kommer udgifter til annoncering, “arbejdstøj” (hun skulle jo gerne være lækkert pakket ind), og hvad en GP ellers behøver for at være lækker. Skulle hun gå ned i pris, ville det kræve langt flere kunder for at tjene daglønnen. Måske det er derfor, at de billige udenlandske piger ofte kritiseres for at mangle indlevelse og virker trætte og uengagerede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer
warmgun skrev, for 8 minutter siden:

En pige på et centralt placeret københavnsk bordel betaler ca. 2000kr for stedet, teledame, kondomer, vask og diverse på en vagt, så ved en pris på 1000kr/halve time skal det altså to seancer til, før hun begynder at tjene penge til sig selv. Dertil kommer udgifter til annoncering, “arbejdstøj” (hun skulle jo gerne være lækkert pakket ind), og hvad en GP ellers behøver for at være lækker. Skulle hun gå ned i pris, ville det kræve langt flere kunder for at tjene daglønnen. Måske det er derfor, at de billige udenlandske piger ofte kritiseres for at mangle indlevelse og virker trætte og uengagerede?

Som om vi andre ikke er en smule uengagerede på jobbet.

visse gp napper 1 til 3 mdr. For fuld skrald de ligger så på +15.000 om dagen og så 3-6 mdr. Ferie. For en thai fremstår man sgu hurtigt som landsbyens super star.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, for 4 timer siden:

Som om vi andre ikke er en smule uengagerede på jobbet.

visse gp napper 1 til 3 mdr. For fuld skrald de ligger så på +15.000 om dagen og så 3-6 mdr. Ferie. For en thai fremstår man sgu hurtigt som landsbyens super star.

 

Og så er det rimeligt at underbyde det danske arbejdsmarked for GP’er, der skal have deres levebrød året rundt?

I øvrigt ville jeg blive stjernetosset over at blive betjent af en ekspedient eller en ansat i borgerservice, der ikke engagerede sig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
warmgun skrev, for 2 timer siden:

Og så er det rimeligt at underbyde det danske arbejdsmarked for GP’er, der skal have deres levebrød året rundt?

I øvrigt ville jeg blive stjernetosset over at blive betjent af en ekspedient eller en ansat i borgerservice, der ikke engagerede sig!

Det er jo netop en af grundene til at Eroguide er så værdifuld for os, så vi kan se hvem der er engagerede eller ej, lidt ligesom Trustpilot. Der er intet galt med ydelsen hos de gode udenlandske piger, hos de bedste af dem kan der ikke med rimelighed forventes mere af dem end det som de reelt giver os. Som nok de fleste af os brødre kender jeg nogle stykker af de udenlandske piger som ikke kan betegnes som mindre end helt perfekte :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Nu har hun sat sin timepris op til 800 kr. HER så det kan være at der er nogen der før syntes at det var for billigt, som føler sig mere tiltrukket af det nye prisniveau? ;)

Hun står stadig på min to-do-liste...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...