Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Full service 600 kr. for en time?

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Denne unavngivne pige som faktisk er ret lækker HER tilbyder full service i en time for 600 kr.

Det er jo noget under det sædvanlige prisniveau.

Er der nogen der har besøgt hende, var hun OK, og kan man ellers regne med annoncens indhold herunder billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 17 minutter siden:

Denne unavngivne pige som faktisk er ret lækker HER tilbyder full service i en time for 600 kr.

Det er jo noget under det sædvanlige prisniveau.

Er der nogen der har besøgt hende, var hun OK, og kan man ellers regne med annoncens indhold herunder billederne?

Mon ikke der er en, hidtil uset, lang liste over tillægspriser for alt. Selv vådservietterne koster garanteret pr stk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden:

Mon ikke der er en, hidtil uset, lang liste over tillægspriser for alt. Selv vådservietterne koster garanteret pr stk :D

Priserne der står er nok for den tid man er der. Vil man så lave noget - f. eks. have et bj eller kneppe hende. Ja, så koster det ekstra. ;-) Men hun ser da sateme ellers dejlig ud. I hvert fald i mine øjne... :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 41 minutter siden:

Denne unavngivne pige som faktisk er ret lækker HER tilbyder full service i en time for 600 kr.

Det er jo noget under det sædvanlige prisniveau.

Ja, det er det jo – hvis annoncen ellers holder ord!

Det er lige præcis dette, der slår de danske piger "hjem" i dette glædespigemæssige ludospil. Og lur mig, om ikke det er nogle af de samme kræfter, der udnytter dette tilbud, som så bagefter beklager, at de danske piger stille og roligt er ved at forsvinde fra markedet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Vi har sikkert alle sammen været ude for, at når det kom til stykket så blev den annoncerede ydelse alligevel ikke tilbudt, og det kan være at det er det samme her.

Jeg har dog ikke noget imod selv at tage vådservietter og kondomer med hvis hun bare leverer den annoncerede ydelse, nemlig full service i en time for 600 kr., uden nogen extraydelser :)

Og jeg skal være den sidste til at begræde hvis priserne falder. Jeg går ikke op i om pigen er polak, ungarer eller dansker, bare jeg kan komunikere med hende. Der er mange pragtfulde udenlandske piger. Vi giver såmænd nok i forvejen, i Polen kan man få en skønhed i en time for hvad der svarer til 300 kr. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 34 minutter siden:

... Og jeg skal være den sidste til at begræde hvis priserne falder. Jeg går ikke op i om pigen er polak, ungarer eller dansker, bare jeg kan komunikere med hende. Der er mange pragtfulde udenlandske piger. Vi giver såmænd nok i forvejen, i Polen kan man få en skønhed i en time for hvad der svarer til 300 kr. :rolleyes:

Det er så et synspunkt. Jeg synes nok, at der herinde er mange klager over, at man ikke kan kommunikere med pigen. Selvom hun "kun" er fra Østeuropa og burde have lært et vesteuropæisk sprog.

Der er ganske rigtigt mange lækre udenlandske piger – jeg har selv en passion for (ægte) negerpiger – men jeg kan ikke følge dig i, at du "såmænd giver nok i forvejen".

Hvilken målestok bruger du? Hvor billigt vil du have det? Og at du i Polen kan få en pige til 300 kr. er ligesom ikke helt relevant for forholdene herhjemme i Danmark.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
helga skrev, for 2 minutter siden:

Tiden kommer til rumænske piger.... Piger, der arbejder som et pimp... Hvem arbejder for de penge, som pimp fortæller dem....                                                                                                                     

Er du helt rigtig ...  andre forlade også..

Nu er min ungdoms rumænske grammatik efterhånden langt væk og det kyrilske alfabet fatter min gammelsenile hjerne heller ikke længere, men jeg har forstået, at du mener mit indlæg godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 1 time siden:

Denne unavngivne pige som faktisk er ret lækker HER tilbyder full service i en time for 600 kr.

Det er jo noget under det sædvanlige prisniveau.

Er der nogen der har besøgt hende, var hun OK, og kan man ellers regne med annoncens indhold herunder billederne?

Det er da bare og komme afsted og få prøvet hende. Til den pris kan det jo ikke gå helt galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
dickens skrev, for 17 minutter siden:

Til den pris kan det jo ikke gå helt galt.

Godt nok en sjov måde at anskue det på. Om det så var 6 timer for 600 kr., ville jeg da stadig synes det var spild af 600 kr., hvis jeg ikke tændte på hende. -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 30 minutter siden:

Godt nok en sjov måde at anskue det på. Om det så var 6 timer for 600 kr., ville jeg da stadig synes det var spild af 600 kr., hvis jeg ikke tændte på hende. -_-

Og hvordan vil du finde ud af det hvis du ikke turde bruge 600 kr på og finde ud af det.

600 kr for en time så kan det ikke gå helt galt . Ved ikke helt hvor du ser det sjove i måden og anskue det på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB1 skrev, for 27 minutter siden:

Sjovt.. Som folk skriver om alt muligt lort... Nogen der har været der? 

Nej, jeg har ikke været der. Og til den pris ville jeg heller ikke drømme om at opsøge stedet, for det bliver nok .... lort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
helga skrev, for 2 timer siden:

Tiden kommer til rumænske piger.... Piger, der arbejder som et pimp... Hvem arbejder for de penge, som pimp fortæller dem....                                                                                                                     

Er du helt rigtig ...  andre forlade også..

Hej Agetha eller hvad det nu var du præcist hed :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 1 time siden:

Og hvordan vil du finde ud af det hvis du ikke turde bruge 600 kr på og finde ud af det.

I stedet for at snuppe en time til 600 kr og så måske ærgre sig over bagefter at man spildte de penge kunne man jo så også snuppe et kvarter til 200 og så måske ærgre sig over bagefter at man ikke tog en hel time. Se, det er jo en win - win situation. Man sparer 400 kr og samtidig bliver ens nysgerrighed stillet. OG man får street credits her for at have taget en tur for holdet. Bliver man så oven ud lykkelig over de 15 minutter hos hende og tørster efter mere. Ja, så har man jo faktisk i de sparede 400 kr penge til to ture mere. Jamen altså! Hvad er der at betænke sig over? Godt at jeg ikke... Øhhh ærgerligt at jeg ikke bor i nærheden og kunne snuppe turen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
dickens skrev, for 2 timer siden:

Og hvordan vil du finde ud af det hvis du ikke turde bruge 600 kr på og finde ud af det.

600 kr for en time så kan det ikke gå helt galt . Ved ikke helt hvor du ser det sjove i måden og anskue det på.

Jeg ville aldrig finde ud af det, nej. Og lever lykkeligt uden den viden. Hvis hun har behov for at sætte prisen til 600 kr. for en time, så bliver det uden mig som deltager. 

Men jeg håber da du får en god oplevelse. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Hvilken målestok bruger du? Hvor billigt vil du have det? Og at du i Polen kan få en pige til 300 kr. er ligesom ikke helt relevant for forholdene herhjemme i Danmark.

Det er da meget relevant, når vi her i DK betaler 4-5 gange så meget. Vores prisniveau er altså ikke i øvrigt 4 gange højere end det polske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Thai-fan72 skrev, for 2 timer siden:

Jeg ville aldrig finde ud af det, nej. Og lever lykkeligt uden den viden. Hvis hun har behov for at sætte prisen til 600 kr. for en time, så bliver det uden mig som deltager.

Man behøver da ikke at sortere hende fra bare fordi hun tilbyder en god pris. Hvis det er indstillingen så ville der vel ikke være nogen som handlede i Netto. Spørgsmålet er vel mere om hun kan få forretningen til at løbe rundt med 600 kr. pr. time, og det kan hun tilsyneladende godt når hun nok er vant til at få en brøkdel af dette i Rumænien. Der er da mange her i landet som ikke tjener 600 kr. sort i timen, så gør det vel ikke så meget hvis man "kun" har 3-4 kunder om dagen.

For mig er spørgsmålet mere om annoncen er ægte. Hvis den er det er hun garanteret pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

I stedet for at snuppe en time til 600 kr og så måske ærgre sig over bagefter at man spildte de penge kunne man jo så også snuppe et kvarter til 200 og så måske ærgre sig over bagefter at man ikke tog en hel time. Se, det er jo en win - win situation. Man sparer 400 kr og samtidig bliver ens nysgerrighed stillet. OG man får street credits her for at have taget en tur for holdet. Bliver man så oven ud lykkelig over de 15 minutter hos hende og tørster efter mere. Ja, så har man jo faktisk i de sparede 400 kr penge til to ture mere. Jamen altså! Hvad er der at betænke sig over? Godt at jeg ikke... Øhhh ærgerligt at jeg ikke bor i nærheden og kunne snuppe turen. ;)

Jeg er desvære langt væk på sommerferie, er der mon ikke en bror i nærheden som vil investere de 200 kr. i at få opklaret om hun er ægte hvilket hun sikkert er? Hun kan være rejst igen inden jeg er tilbage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

600 er vel ikk så ringe

i en anden tråd gætter folk på en gp har 6-8 kunder på en dag

Det gir omkring en million om året.

tænker lidt på de gp der kræver 3 gange så meget så laver 3 millioner og sikkert sort, de gir vel travlhed i danske bank estland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 7 timer siden:

Det link siger vel ikke andet end at hun er rumæner og også annoncerer i Rumænien?

Nej gør det ikke. Men sætter jo også bare spørgsmålstegn ved om det er hende. Siger jo ikke at det IKKE er hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, for 3 timer siden:

600 er vel ikk så ringe

i en anden tråd gætter folk på en gp har 6-8 kunder på en dag

Det gir omkring en million om året.

tænker lidt på de gp der kræver 3 gange så meget så laver 3 millioner og sikkert sort, de gir vel travlhed i danske bank estland

Mon dog de arbejder hver dag? Hvis en GP har 8 kunder på en dag der hver betaler 800 kr (typisk pris for 30 min her på Fyn) og arbejder i snit hver anden dag. Ja, så giver det godt en million om året. Men - det er jo bare spekulationer og nok meget forskelligt fra pige til pige. Jeg er dog på ingen måde i tvivl om at de meget populære piger der er selvstændige og ikke give en pæn slat til en "pimp" - ja de lider da absolut ikke nød økonomisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...